Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Амортисьори KONI 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Амортисьори KONI 4х4

    Става въпрос за червените който имат корекций на твърдоста.
    Преди три месеца ги сложих на джипа и от тогава не съм спрял да ги свалям и коригирам. Нещо не мога да оцеля желаните настройки. Искам джипа да вози по меко.
    Ако някои се е справил с това упражнение или има опит нека сподели.

  • #2
    За меко возене си вземи обикновенни маслени амортисьори, газовите всичките докарват по-спортно поведение.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Като допълнение към quadra който е съвършено прав (затова и почти няма автомобил с газови амортисьори от завода) ще добавя че "най-мекото" възможно возене при KONI е с регулациите с които сте ги купили. Промяна на тази регулация е възможна само към по-твърдо возене. Идеята за тази регулация всъщност е не да си определяте характеристиката на амортисьора а след време да компенсирате неговото износване...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        Абсолютно вярно. Има и нещо друго, Гранд Чероки от модела WJ като е на Пламен си оставаше един от последните мохикани (и сигурно единствен в класа си) с два твърди моста, така че неподресорените маси си остават сериозни - като преминеш през неравност моста добре се подмята после. Така че аз не бих целял много мека возия на такава не много ниска кола, и със съответните особенности на конструкцията. По-добре да друска повече, ама да не скача и да не се престроява в завой на вълничките, и да не се накланя толкова (там вече важи и дебелината на стабилизатора).
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          И двамата сте прави ама нали знаете къв съм упорит. Пък и ако беше лесно нямаше да се падне на мене. Както казах доста се поинатих с окачването и затова очаквам ако някои е минал по този път да сподели опит. До тогава можем да коментираме теорията и аз да споделя моя опит.
          Причината да се спра точно на тези амортисйори е всеизвестният проблем с задницата на ГрандЧероки. Както повечето знаят дори когато излиза от магазина задницата на ГрандЧероки има едно характерно полюшване по хоризонтала. Решението е или по-дебела стабилизираща щанга или Кони. Може да става и с други амортисйори но аз не съм чувал. Та проблема с задницата вече е решен.
          Другата причина е че Конитата са подходящи за моя 2" лифт защото са по-дълги.
          ГрандЧероки излиза от завода с газови амортисйори каквито са и Кони.
          Конитата се регулират като се съберът до краи и се въртят. Условно могат да се разделят на степени както следва.
          1 - 0 град.(не мога да намеря символа за градус) наи-меки така ги продават.
          2 - 180град.
          3 - 360град. толкова са твърди оригиналните на ГрандЧероки.
          4 - 540град.
          5 - 720град.
          6 - твърдоста е съизмерима с тази на заварен винкел
          Интересното е че се коригира само твърдоста на възвратно движение(разтягане).
          Твърдоста на постъпателно движение(свиване) е константа и е по-малка(по-меки) от заводските.
          Като ги направя по-меки се получава това което каза Дима - моста се подмята и джипа се люлее.
          Като са по-твърди - друса.
          Опитвам се да постигна оптимални настройки за ОфРоуд.

          Коментар


          • #6
            Пробвай да сложиш други пружини. Например на варианта Орвис (за ZJ) и Оверланд (за WJ) стандартно се прилагат други пружини - малко по твърди и по-дълги. Предполагам че трудно ще намериш точно такива, но пък може да се поинтересуваш за някакви тунингови, ако има и прогресивни още по-добре. Тук Венци Петров може да ти е от помощ като провери какво има и какви са му цените.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Да вметна само, че червените регулиращи се конита са МАСЛЕНИ. Газовите са с жълт цвят и ще ти е доста трудно да ги смачкаш и да ги регулираш свободно
              От друга страна регулирането дава резултат след 1-2 напряганета в двете направления при амортисьор обърнат правилно! Сигурен съм, че тогава когато чувстваш амортисьора, че се прибира по-меко него прибираш прав а го въртиш - или обратно, или много наведен! Корекцията на натягането работи и в двете полужения... имам схема как е направено вътре някъде, но незнам къде... иначе там определено нещата, които казвам ще са по-ясни.
              4ао и успех
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар


              • #8
                Дини газови трябва да са защото като ги смачкам после сами се връщат нагоре. Пък може и някой маслени да са така. Това за правилното положение на амортисйора и въздуха в активния цилиндър го знам.
                Като ги натисна до доло се законтря една гайка която при въртене променя клапа в буталото. Така през нея минава по-малко масло при движение нагоре. После ги държа отвесно и те сами се разгъват. Не е нужно да ги помпя.

                Коментар


                • #9
                  хм ако се разгъват сами би трябвало да са газови... тогава би трябвало да са жълти не червени... За пръв път чувам за такъв модел
                  Ако все пак са газови наистина както ти казват возията ще е малко по-твърда...
                  лек ден
                  Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                  Коментар


                  • #10
                    Там е работата че никои не ми казва.
                    В Събота на 39 градуса ги свалях седем пъти. Накрая ми запуши китарата
                    За това и реших да питам.
                    Гледам че доста състезатели имат такива на джиповете.

                    Коментар


                    • #11
                      Аз съм с газови Монро, предишния собственик ги е сложил малко преди да продаде джипа (още си стояха етикетите), доволен съм, не търся по-мек ход.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        А люлее ли ти задницата по хоризонтала.

                        Коментар


                        • #13
                          Това е от реактивната щанга, нищо не можеш да направиш.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            Направих го. Сега е като лека кола.
                            Като се видим ще ти покажа.

                            Коментар


                            • #15
                              Или слагаш две рамена които се събират в една точка, или съчленена щанга с допълнителен елемент по средата. И не разбирам каква е разликата с леката кола, хиляди коли са направени по същия начин.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X