Страница 1 от 7 12345 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 124

Тема: За заводските двигатели на Фронтера

  1. #1
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,418
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране За заводските двигатели на Фронтера

    Колеги , направи ми впечатление като чета тук-там обяви за продажба - срещам Фронтери с двигател БМВ или Алфа-Ромео например . Доколкото съм запознат с "манюалите" заводски монтираните двигатели освен "опелски" са единствено на 2.8 литровия Исузо. Останалите дали са само "присадки" или наистина се монтират в заводите на Опел Фронтера ?

  2. #2
    Регистрация
    Dec 2008
    Публикации
    448
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Фронтера с БМВ мотор няма да срещнеш пожизнено.А и с алфа.Само Опелски,ВМ систем и Исузу.

  3. #3
    Регистрация
    Apr 2007
    Място
    гара Елин Пелин
    Публикации
    109
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Стига с това БМВ...те са 6 цил. и са по 280Нм и 143кс.
    ВМ-а е 4 цил. 260Нм 116кс...това че и на двата пише 2.5TDS не ги прави еднакви...

  4. #4
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Габрово
    Публикации
    1,487
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Пишман автоджамбазите се правят на оборотни.Гледат да излъжат някой - Глей къв жип с БМВ мотор - трипач и от малкия лост включвш трите блокажа автоматично.
    Тоз филм сме го гледали.
    Колегата от горният пост беше кристално ясен.
    Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive

  5. #5
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,418
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Цитат Мнение на petkof Преглед на публикациите
    Фронтера с БМВ мотор няма да срещнеш пожизнено.А и с алфа.Само Опелски,ВМ систем и Исузу.
    А БМ на коя фирма са ? Да не би "разбирачите " да бъркат БМ с БМВ и от там да идва уловка ?

  6. #6
    Регистрация
    Apr 2007
    Място
    гара Елин Пелин
    Публикации
    109
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Цитат Мнение на Vlado_Ts Преглед на публикациите
    А БМ на коя фирма са ? Да не би "разбирачите " да бъркат БМ с БМВ и от там да идва уловка ?

    Не са "БМ", а ВМ (VM)....някакви италиански бяха.

  7. #7
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,418
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Цитат Мнение на Вещер Преглед на публикациите
    Пишман автоджамбазите се правят на оборотни.Гледат да излъжат някой - Глей къв жип с БМВ мотор - трипач и от малкия лост включвш трите блокажа автоматично.
    Тоз филм сме го гледали.
    Колегата от горният пост беше кристално ясен.
    Абе не е много кристално . Първо , да разбирам ли че въпросните VM са само дизел 2.5 . И второ: Щом са жабарски , но не са нито Алфа , нито Фиат къде все пак се изработват , щото аз като пътувам в Италия не съм срещал завод на Опел

  8. #8
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Габрово
    Публикации
    1,487
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    На ОФА се слагат следните двигатели

    2.0i 115-116кс бензин - само на къса база Опелски мотор
    3.2i 204кс бензин - екзотика за България Опелски мотор
    2.4i 136кс бензин Опелски мотор
    2.3TD - Опелски мотор 115-116кс
    2.5TDI -VM Motori -Италиянски двигател влаган на една камара автомобили сред които Алфа Ромео Волво ако не се лъжа Гранд Чероки и Бог знае още къде.Няма абсолютно нищо общо с БМВ.Фирмата произвежда дизелови агрегати и прави май само това.Не е обвързана с конкретен производител на автомобили.
    А доколкото знам същият този двигател е със стоящи клапани и отделна глава за всеки цилиндър.Технология от 50-те години на 20-ти век.Може и да греша.Някой по-запознат да каже.
    2.8TDI - двигател на Исузо.Железен мотор с невероятни показатели и изключително труден за убиване.Имаме 3 джипа Исузо с такъв мотор.
    Карат ги кой ли не и обслужването им е как да е като на всеки служебен държавен автомобил - ами вече 9 години не са мръднали.
    Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive

  9. #9
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,418
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Цитат Мнение на Вещер Преглед на публикациите
    На ОФА се слагат следните двигатели

    2.0i 115-116кс бензин - само на къса база Опелски мотор
    3.2i 204кс бензин - екзотика за България Опелски мотор
    2.4i 136кс бензин Опелски мотор
    2.3TD - Опелски мотор 115-116кс
    2.5TDI -VM Motori -Италиянски двигател влаган на една камара автомобили сред които Алфа Ромео Волво ако не се лъжа Гранд Чероки и Бог знае още къде.Няма абсолютно нищо общо с БМВ.Фирмата произвежда дизелови агрегати и прави май само това.Не е обвързана с конкретен производител на автомобили.
    А доколкото знам същият този двигател е със стоящи клапани и отделна глава за всеки цилиндър.Технология от 50-те години на 20-ти век.Може и да греша.Някой по-запознат да каже.
    2.8TDI - двигател на Исузо.Железен мотор с невероятни показатели и изключително труден за убиване.Имаме 3 джипа Исузо с такъв мотор.
    Карат ги кой ли не и обслужването им е как да е като на всеки служебен държавен автомобил - ами вече 9 години не са мръднали.
    Благодаря . Това вече е комплексната информация ! В тази ситуация аз печеля един бас от "разбирачите" , а ти една бира . Па и каса може да изпиеме в чест на Фронтерките
    Последно редактиран от Vlado_Ts ; 22-02-09 в 09:59

  10. #10
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Варна
    Публикации
    199
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    А 2.2 dti 116кс. къде го забрави
    Jeep Гранд Чероки 3.1

  11. #11
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,418
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Цитат Мнение на maystora6 Преглед на публикациите
    А 2.2 dti 116кс. къде го забрави
    Сещам се и за Екотек 2.2i 136 кс. Но по-същественото беше за "италианките"

  12. #12
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София тел.0898780604
    Публикации
    676
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    едно малко уточнение, 3.2 е исусо мотор ,има и 3.5 24v който е още по голяма рядкост ,аз знам само за една фронтера във Кюстендил американско испълнение,а що се отнася до спорния 2.5 тдс VM италианците откупуват правото да го произвеждат от Детроит дизел USA . мотора никак не е лош щом го монтират и Тоиота , Ровър , Джиип ,Кпаислер ,Алфа ,Опел . просто един път като се счупи ,никои не го ремонтира както трябва
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

  13. #13
    Регистрация
    Apr 2007
    Място
    София
    Публикации
    5,186
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Цитат Мнение на Вещер Преглед на публикациите
    .......
    2.5TDI -VM Motori -Италиянски двигател влаган на една камара автомобили сред които Алфа Ромео Волво ако не се лъжа Гранд Чероки и Бог знае още къде.Няма абсолютно нищо общо с БМВ.Фирмата произвежда дизелови агрегати и прави май само това.Не е обвързана с конкретен производител на автомобили.
    А доколкото знам същият този двигател е със стоящи клапани и отделна глава за всеки цилиндър.Технология от 50-те години на 20-ти век.Може и да греша.Някой по-запознат да каже.
    ......
    Хайде пак за тоя мотор ..... Разработка e на Detroit Diesel (http://www.detroitdiesel.com/). През 1990 г. VM (http://www.vmmotori.it/en/00/00/index.jsp) започват производството на тоя мотор след закупуването на патента от американците. И започват да го монтират на сума ти автомобили, предназначени за европейския пазар. Та не може да се каже, че е италиански, на Алфа, на Рейндж, а още по малко на БМВ. Просто заради пусто TDS, всички разбиратели решават, че е същият....
    П.П. Бате Лозан вече ви е отговорил абсолютно изчерпателно. Защо ли не вземат да обобщят някаква тема за тоя мотор и да я закачат на видно място в началото на форума, та да не пълним подфорумите с едни и същи коментари. Защото едва ли ще е последен питащият.....
    Последно редактиран от kuzdov ; 22-02-09 в 09:16
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

  14. #14
    Регистрация
    Jun 2007
    Място
    Габрово
    Публикации
    1,487
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Четох че всъшност проблема с двигателите на ВМ е температурата
    Знете че 2.5 и 3.1 са практически един и същ мотор но с един цилиндър повече.3.1 се вгражда на Гранд Чероки от 99-2004 година.
    Проблемът бил че след спиране температурата на мотора и по точно на главата около бренерите се покачвала драстично до над 135 градуса от което идвало и прословутото пукане на глави.Проблемът бил решен след монтаж на допълнителна циркулационна помпа която да работи 5-7 минути след спиране на мотора.
    Тази информация прочетох от подфорума за Джиип където редовно си тече дискусия за и против 3.1ВМ и 2.7 Мерцедес.
    Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive

  15. #15
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Варна
    Публикации
    651
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Цитат Мнение на Вещер Преглед на публикациите
    Четох че всъшност проблема с двигателите на ВМ е температурата
    Знете че 2.5 и 3.1 са практически един и същ мотор но с един цилиндър повече.3.1 се вгражда на Гранд Чероки от 99-2004 година.
    Проблемът бил че след спиране температурата на мотора и по точно на главата около бренерите се покачвала драстично до над 135 градуса от което идвало и прословутото пукане на глави.Проблемът бил решен след монтаж на допълнителна циркулационна помпа която да работи 5-7 минути след спиране на мотора.
    Тази информация прочетох от подфорума за Джиип където редовно си тече дискусия за и против 3.1ВМ и 2.7 Мерцедес.
    Моята Фронтера е 2.3 ТДИ 101 к.с. и има също допълнителна циркулационна помпа,но не мога да разбера дали работи.Ако някой може да ми каже как да проверя,ще бъда много благодарен.

  16. #16
    Регистрация
    Nov 2004
    Място
    Габрово
    Публикации
    140
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Цитат Мнение на kiki45 Преглед на публикациите
    Моята Фронтера е 2.3 ТДИ 101 к.с. и има също допълнителна циркулационна помпа,но не мога да разбера дали работи.Ако някой може да ми каже как да проверя,ще бъда много благодарен.
    Можеш да разбереш да ли работи,като съединиш кабелите на датчика над термостата/вижда се най-отгоре /.Моята помпа я вързах с бутон в купето,ел. перката също и дори да изгася джипа могат да работят.Направих помпата така защото се повреди релето и ми поискаха 130 лв.за него/релето се намира между фара и акомулатура/
    Прикачени картинки Прикачени картинки  
    Последно редактиран от dok ; 15-03-09 в 21:24
    NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI

  17. #17
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Варна
    Публикации
    651
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Благодаря,колега Dok,ще проверя релето.Но защо си с ел.перка,а аз съм с виско,а пък сме с 2.3 ТДИ.

  18. #18
    Регистрация
    Nov 2004
    Място
    Габрово
    Публикации
    140
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Цитат Мнение на kiki45 Преглед на публикациите
    Благодаря,колега Dok,ще проверя релето.Но защо си с ел.перка,а аз съм с виско,а пък сме с 2.3 ТДИ.
    Ами защото я преправих с ел.перка,стори ми се по удачно като се повреди виското.Изкарал съм си копче в купето за принудително пускане-държа мотора си по студен при разходки.
    NO RISK NO FUN ! FRONTERA 2.3 TDI

  19. #19
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    софия
    Публикации
    667
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    2.0-115кс-уникален опелов мотор
    2.2 16v-опелов екотек-136кс
    2.4i-стар опелов мотор от омега А-125кс
    3.2-опелов мотор на новата фронтера-204кс екотек
    2.3d-опелов мотор много стар
    2.3td-опелов
    2.2дти-опелов на новата фронтера
    2.5тдс-фиатов мотор доколкото знам пълен боклук
    2.8тдс-добър мотор но пак ФИАТОВ

    Колега .... вместо да пишеш .... меко казано неверни неща,
    Прочети какво са писали Знаещите по въпроса!
    Няколко поста по-нагоре е само!


    Цитат Мнение на Вещер Преглед на публикациите
    На ОФА се слагат следните двигатели

    2.0i 115-116кс бензин - само на къса база Опелски мотор
    3.2i 204кс бензин - екзотика за България Опелски мотор
    2.4i 136кс бензин Опелски мотор
    2.3TD - Опелски мотор 115-116кс
    2.5TDI -VM Motori -Италиянски двигател влаган на една камара автомобили сред които Алфа Ромео Волво ако не се лъжа Гранд Чероки и Бог знае още къде.Няма абсолютно нищо общо с БМВ.Фирмата произвежда дизелови агрегати и прави май само това.Не е обвързана с конкретен производител на автомобили.
    А доколкото знам същият този двигател е със стоящи клапани и отделна глава за всеки цилиндър.Технология от 50-те години на 20-ти век.Може и да греша.Някой по-запознат да каже.
    2.8TDI - двигател на Исузо.Железен мотор с невероятни показатели и изключително труден за убиване.Имаме 3 джипа Исузо с такъв мотор.
    Карат ги кой ли не и обслужването им е как да е като на всеки служебен държавен автомобил - ами вече 9 години не са мръднали.
    Последно редактиран от CarTest™ ; 20-03-09 в 13:11

    Land rover lightweight-series 3
    Range Rover V8
    Range Rover Classic Vouge SE V8
    Mercedes G280

    ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

  20. #20
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    1,906
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране До: За заводските двигатели на Фронтера

    Цитат Мнение на ivan kerchev Преглед на публикациите
    2.2дти-опелов на новата фронтера
    Все си мисля, че много хора се бъркат - дти или дтл е?. Ако има някакво значение де.
    Последно редактиран от druncho ; 20-03-09 в 13:13

Страница 1 от 7 12345 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Двигатели и КПД
    От tatkobarba във форум Двигатели
    Отговори: 52
    Последно мнение: 25-10-09, 21:46
  2. Типове двигатели
    От jorko във форум Двигатели
    Отговори: 1
    Последно мнение: 26-04-08, 21:05
  3. Двигатели ЗМЗ
    От Венцислав Петров във форум УАЗ Систематизирана информация
    Отговори: 1
    Последно мнение: 26-01-08, 11:55
  4. Двигатели УМЗ
    От Венцислав Петров във форум УАЗ Систематизирана информация
    Отговори: 0
    Последно мнение: 26-03-07, 18:34
  5. Двигатели
    От jivkojj във форум Връзки (links) към външни сайтове
    Отговори: 20
    Последно мнение: 02-10-06, 23:09

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •