ako имаш познати в Англия,динамото е около 100на паунда(добро) с изпращане още 10,за 3,4 дена ще дойде!
тия в България слагат едни ценииии.....да им седят само по витрината за 500лв ще вземеш ново!
този сайт го тествах преди две седмици. Поръчах си пружини за рънера и след 5 дена бяха в Бг срещу колосалната сума зо около 200 лв. При условие че в Тойота ми поискаха 318 лв. за бройка !! с поръчка 1 месец.
Препоръчвам го ...
Благодаря много за бързите отговори,но ми предложиха вариант за ремонт на динамото,и ако не се получи ще се поръча ново
В този алтернатор НЯМА нищо,което да не се ремонтира.Моя беше чисто нов,но въртяхме лебедката на загасен мотор и после палих с кабели при което гръмнаха диодната плочкаи комутатора-65 лева и спи градът.
Здравейте колеги,
имам един аматьорски въпрос. От около месец насам,баща ми се оплаква от слаб акумолатор и постоянни проблеми при палене,след употреба на фарове.
Акумолатора е на около 6 месеца, 100ач варта и не ми се вярваше така бързо да е сдал багажа,за това пратих баща ми на майстор.....
Диагнозата била слабо зареждащо динамоооо. Човека казал,ще го свалим ще разглабяме и умуваме,ако се наложи ще сменяваме части и т.н. Баща ми е доста възрастен и наивен и не ми се ще да го пуснат по пързалката,аз живея в чужбина и няма как да взема отношение....
Въпроса ми към вас е ,може ли да имам вяра на майстора,може ли да дава слаб заряд или никакъв ,подлежи ли динамото на ремонт въобще и т.н.
Благодаря предварително!
При този конкретно модел, обикновено проблемът е в реле-регулатора, който е доста специфичен и нищо чудно майсторът да се дзвери, ако не е виждал такова. Не, че е невъзможно проблемът да е в четки или изправителен блок.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
При този конкретно модел, обикновено проблемът е в реле-регулатора, който е доста специфичен и нищо чудно майсторът да се дзвери, ако не е виждал такова. Не, че е невъзможно проблемът да е в четки или изправителен блок.
+1 И при мен го имаше този проблем. Оказа се пъпка между два от контактите на реле-регулатора. Не пипайте алтернатора преди да сте проверили релето.
Разгеле тези добичета имат волтметър на зареждането на таблото-какво показва той при различни обороти с товар и без?
Преди около година и половина(май) писах тук за моите проблеми със алтернатора-от 6 диода на 2 изводите бяха стопени от корозия и на същата плочка се монтираха по-мощни(целият масраф за 60лв.).За релето и особеностите му също е писано много тук.
Коментар