Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 28

Тема: Наклони на преодоляване за фронтера

  1. #1
    Регистрация
    Feb 2007
    Място
    годеч
    Публикации
    1,304
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране Наклони на преодоляване за фронтера

    Намерих това в едно списание и го пускам за информация и малко коментар това са параметрите дадени от завода производител с които аз малко не мога да се съглася.Наклонът за искачване ми се вижда голям,и за дълбочината за газенето на вода малка.
    Прикачени картинки Прикачени картинки
    0885 297985 -РАДО

  2. #2
    Аватара на fanatic
    fanatic е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jul 2004
    Място
    София
    Публикации
    4,383
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Цитат Мнение на godech Преглед на публикациите
    Намерих това в едно списание и го пускам за информация и малко коментар това са параметрите дадени от завода производител с които аз малко не мога да се съглася.Наклонът за искачване ми се вижда голям,и за дълбочината за газенето на вода малка.
    Всичко е точно. Това е истината. Въпроса е че това е при идеални условия. На практика 80% наклон не можеш да качиш защото няма да имаш сцепление, освен ако не си със гуми "сликове" по загрят асфалт. А 30 см. вода е малко, аз съм газил 50 см. не веднъж. Докато не подопиш всмукателя на въздушния филтър ( който е зад преден десен фар ) проблеми няма. И свещите са на това ниво.
    no signature no problems

  3. #3
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    1,713
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    http://ftp.domainbg.com/fanatic/Frontera%20B%20manual/186.jpg

    От книжката на Фронтера Б.
    За ОФА не знам, но ми се струват силно преувеличени тия 80%.

  4. #4
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    4,925
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Цитат Мнение на fanatic Преглед на публикациите
    На практика 80% наклон не можеш да качиш
    А колко става ? Но ако може в градуси горе-долу, че процентите немога да ги обръщам в градуси
    0877 17 07 27 .........и съм заменил "Лимоновите резанки" с "Пияни вишни" :-)

  5. #5
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    380
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    80% наклон значи, че за 100 метра хоризонтално ще се преместиш вертикално 80 метра.

    т.е с малко математика формулата за преобразуване на 80% наклон в градуси е atan(80/100)*180/pi() или 38.65°

    atan - аркустангес т.е. обратната на тангенс - умножаваме по 180 и делим на пи за да превърнем резултата от радиани в градуси

    това е ...
    LR Disco II, Td5

  6. #6
    Аватара на fanatic
    fanatic е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jul 2004
    Място
    София
    Публикации
    4,383
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Цитат Мнение на damyan_rm Преглед на публикациите
    80% наклон значи, че за 100 метра хоризонтално ще се преместиш вертикално 80 метра.

    т.е с малко математика формулата за преобразуване на 80% наклон в градуси е atan(80/100)*180/pi() или 38.65°

    atan - аркустангес т.е. обратната на тангенс - умножаваме по 180 и делим на пи за да превърнем резултата от радиани в градуси

    това е ...
    Друго си е да си знаеш. Аз го мислех че е 80% от вертикала. Иначе съм изкачвал по пръст тук на мотопистата 45 градуса. Мерено с лазерна ролетка с градуси. 44 и нещо беше всъщност. А мисля че може и повече.
    no signature no problems

  7. #7
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    9,262
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    За катеренето и страничните наклони не съм ги мерил из сокаците-минава на доволно стръмно и наклонено,устройва ме тотал.
    Виж за вода-без да я газирам,на бавни и с повече обороти съм прецапвал през локва от порои дълбока колкото гумата-31' и към 50 метра длъжка.
    ...което ми даде увереност тип "Наутилус" и на следващия порой се набучих в едно езеро и разбрах каква съм лейка когато езерото взе да обливива предното стъкло,аз си стоях седнал до пъпчето във водичка,музичката светна и гръмна,пък край мене плуваха документи,цигари и други опции на ежедневието.
    ...като излязох да си видя простотията водата ми беше до гърдите-за такова ниво верно не става-пък и нали Фронтерата е опелско дърво...

  8. #8
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    1,713
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Цитат Мнение на fanatic Преглед на публикациите
    Друго си е да си знаеш. Аз го мислех че е 80% от вертикала. Иначе съм изкачвал по пръст тук на мотопистата 45 градуса. Мерено с лазерна ролетка с градуси. 44 и нещо беше всъщност. А мисля че може и повече.
    Това е наклон 100%.

  9. #9
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Горна Оряховица
    Публикации
    75
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Това за дълбочината изобщо не е вярно.
    С Фронтера 2.3 td редовно газя половин метър, като отивам на вилата, а ми се случва и да я накисна до фаровете и пак излиза, като се има пред вид, че дъното е твърдо - камъни. Случва се да светне лампата на генератора, защото приплъзват ремъците, като се намокрят, но като поработи една-две минути на място, се оправя.

  10. #10
    Аватара на fanatic
    fanatic е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jul 2004
    Място
    София
    Публикации
    4,383
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Цитат Мнение на batDancho Преглед на публикациите
    Това за дълбочината изобщо не е вярно.
    С Фронтера 2.3 td редовно газя половин метър, като отивам на вилата, а ми се случва и да я накисна до фаровете и пак излиза, като се има пред вид, че дъното е твърдо - камъни. Случва се да светне лампата на генератора, защото приплъзват ремъците, като се намокрят, но като поработи една-две минути на място, се оправя.
    Aко ти се случва често, най-добре също често си сменяй маслата в дифовете. Или още по-добре си удължи одушниците. Защото при рязко охлаждане дифа гълта вода през гарнитурите.
    no signature no problems

  11. #11
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Горна Оряховица
    Публикации
    75
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Цитат Мнение на fanatic Преглед на публикациите
    Aко ти се случва често, най-добре също често си сменяй маслата в дифовете. Или още по-добре си удължи одушниците. Защото при рязко охлаждане дифа гълта вода през гарнитурите.
    Това не го знаех, благодаря за съвета, а газенето ми се случва всяка неделя с малки изключения - почти три години вече.

  12. #12
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,915
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Цитат Мнение на damyan_rm Преглед на публикациите
    80% наклон значи, че за 100 метра хоризонтално ще се преместиш вертикално 80 метра.

    т.е с малко математика формулата за преобразуване на 80% наклон в градуси е atan(80/100)*180/pi() или 38.65°

    atan - аркустангес т.е. обратната на тангенс - умножаваме по 180 и делим на пи за да превърнем резултата от радиани в градуси

    това е ...
    Това в Закона за движение по пътищата ли го пише ?!
    И още нещо : 80 м. вертикално с лебедка ли се движиш или на самоход ? ( щото за вертикалното излитане съм се консултирал с "Хериър " , но те са с 2 реактивни двигателя , не стават на Фронтера )
    Последно редактиран от Vlado_Ts ; 19-02-09 в 01:00

  13. #13
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    гр. София
    Публикации
    514
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Ако се зачетеш малко ще видиш, че 80те метра не се движиш вертикално а под наклон 38,65°.

  14. #14
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    380
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Цитат Мнение на Vlado_Ts Преглед на публикациите
    Това в Закона за движение по пътищата ли го пише ?!
    И още нещо : 80 м. вертикално с лебедка ли се движиш или на самоход ? ( щото за вертикалното излитане съм се консултирал с "Хериър " , но те са с 2 реактивни двигателя , не стават на Фронтера )
    не разбарх кое те смущава ... говоря за триъгълници и евклидова геометрия - не за фронтери, еле' пък хариери или закони за пътищата...

    съвсем спекулативно мога да предположа, че се изпозват наклони в проценти вместо ъгли щото стойността в проценти почти съвпада с необходимото допълнитено увеличение на мощността(т.е. силата) за да запазиш равномерното си движение при така променената ситуация
    LR Disco II, Td5

  15. #15
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,915
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Цитат Мнение на damyan_rm Преглед на публикациите
    не разбарх кое те смущава ... говоря за триъгълници и евклидова геометрия - не за фронтери, еле' пък хариери или закони за пътищата...
    Да де , ама темата е за преодоляване на процентен наклон от автомобили. А по твоята методика и съгласно дядо Евклид излиза , че 100% наклон означава да се движиш под ъгъл 45 градуса спрямо хоризонталата. Следователно , ако се движиш примерно под ъгъл 50 градуса , колко процентен ще е наклона ? Нали все пак няма наклони над 100% . Та ми стана любопитно от къде идва методиката . (Тангенсите отдавна не са ми любопитни )

  16. #16
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    380
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    50 градуса е почти 120% - нищо нередно не виждам в това процентите да са повече от 100 ...
    LR Disco II, Td5

  17. #17
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,915
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Цитат Мнение на damyan_rm Преглед на публикациите
    50 градуса е почти 120% - нищо нередно не виждам в това процентите да са повече от 100 ...
    Над 100% е само преизпълнението на събираемостта по ДДС примерно или официалната статистика за възход на икономиката .(затова се и казва per cent , т.е. част от 1 цяло. Над 100% говорим вече за "пъти" )
    Аз си мисля че е логично когато говорим че "наклона на пътя клони към 100%" , това да означава , че се движиш почти по вертикала - и това е границата . Над 100% вече го разбирам като лупинг .Какво означава "да преодолееш наклон едно цяло и три пъти" ??? Но може и да греша де . Пък и не е толкова съществено .

  18. #18
    Аватара на fanatic
    fanatic е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jul 2004
    Място
    София
    Публикации
    4,383
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    В ръководството на потребителя са написали и проценти и градуси. Сигурно е имало защо. И аз се пулих в началото защо страничния наклон е в градуси а изкачващия/спускащ е в %. Но не се задълбочих толкова в подобни размисли. Предпочитам да ги проверявам на живо.
    no signature no problems

  19. #19
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    9,805
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Просто така е прието. 100% - 45 градуса наклон за шосета. При железниците наклоните се мерят в промили.

  20. #20
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    1,713
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Наклони на преодоляване за фронтера

    Цитат Мнение на Пенчо Преглед на публикациите
    Просто така е прието. 100% - 45 градуса наклон за шосета. При железниците наклоните се мерят в промили.
    Като пътен инженер потвърждавам верността на гореизложеното.
    Просто вертикалното изместване е процент от изминатото хоризонтално разстояние. И когато вертикалното е равно на хоризонталното е нормално да е 100%. А те са равни при ъгъл от 45 градуса. Проста математика.
    При железниците се измерва в промили, поради по-малките наклони.

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Преодоляване на локва в умален мащаб
    От Leam във форум Връзки (links) към външни сайтове
    Отговори: 0
    Последно мнение: 08-12-08, 21:59
  2. Ходове на окачване и преодоляване на препятствия
    От vokel във форум Връзки (links) към външни сайтове
    Отговори: 23
    Последно мнение: 02-06-07, 17:47
  3. Offroad за преодоляване на задръстването
    От RSS във форум Офроуд новини
    Отговори: 1
    Последно мнение: 15-05-07, 13:02
  4. Преодоляване на водни препятствия
    От gr_kanev във форум Връзки (links) към външни сайтове
    Отговори: 1
    Последно мнение: 14-02-07, 20:21
  5. Сняг в планина и странични наклони <> сигурност
    От Рашконти във форум Автомобили 4x4
    Отговори: 17
    Последно мнение: 13-09-05, 09:07

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •