Страница 3 от 3 ПървиПърви 123
Резултати 41 до 49 от 49

Тема: VW Синхро/4моушън ?

  1. #41
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    София
    Публикации
    854
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: VW Синхро/4моушън ?

    Цитат Мнение на ittso Преглед на публикациите
    Автомобилът е много приятен за каране. Малко по-муден е от същия такъв само с предно, за сметка на което на старт, особено на лигаво време му "скъсва главата". Заради различното задно окачване има по-голяма склоност към надлъжно залюляване в сравнение с моделът с предно, поне комби версията. За седана нямам наблюдения. Доста по-усложнен е технически, което си има съответната цена при поддръжката. На "ръчка" , особено в завой има склонност към неочаквани изпълнения за неподготвен за поведението на конкрения автомобил шофьор.
    Да и при седана е така-олюляването, говоря за В5.5,това се оправя с едни Конита например амове

  2. #42
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София/Казанлък
    Публикации
    651
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: VW Синхро/4моушън ?

    Колеги,аз почнах да се зачудвам за лек лифт,дали ще е възможно ? Мислих си ако има торсиони, и ако се натегнат и да се вдигне със 5 см да речем е достатъчно.Не ми трябват 40 см лифт или други такива, знам че ще има отражение върху стабилността и комфорта на возене но не е болка.Сега честно да си кажа без да съм пристрастен си вози като мерцедес,има *****хти возията.Комби е моя и явно това оказва влияние, седана не вози така меко.А и ги сравнявах отзад на седана само предно ) отзад има само едни пружини а тоя има някакви други носещи рамена.И е много много стабилен и на завои и на лигаво време,при подаване/отнемане на газта.
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

  3. #43
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София/Казанлък
    Публикации
    651
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: VW Синхро/4моушън ?

    Цитат Мнение на ittso Преглед на публикациите
    Автомобилът е много приятен за каране. Малко по-муден е от същия такъв само с предно, за сметка на което на старт, особено на лигаво време му "скъсва главата".
    За мудност- не знам, не съм сравнявал с аналог без 4х4,но ФВ със ПД двг на 115 коня се возих и при изкл. ЕСП се скъса да си върти гумите,ама се скъса,със вкл - ускорява мн зле,имам чувството че влача камъни.А моя (нашето магаре е най-мъжко ) каот му набия педала само се надига предницата и стрелката литва надясно....
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

  4. #44
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,432
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране До: VW Синхро/4моушън ?

    Цитат Мнение на feikot Преглед на публикациите
    За мудност- не знам, не съм сравнявал с аналог без 4х4,но ФВ със ПД двг на 115 коня се возих и при изкл. ЕСП се скъса да си върти гумите,ама се скъса,със вкл - ускорява мн зле,имам чувството че влача камъни.А моя (нашето магаре е най-мъжко ) каот му набия педала само се надига предницата и стрелката литва надясно....
    Проблемите са комплексни. Асвалтът ни по повечето улици е доста "гланциран" и това спомага за по-трудното потегляне на модела с две двигателни колела. За съжаление на същия асвалт автомобилите и с двата варианта на задвиждане спират еднакво трудно. За пример - на подобен клас автомобил (като мощност) в Германия е почти изключено да светне лампата на ESP. И ABS много трудно сработва. Като "скочиш на спирачката" и се лепиш на таблото.
    Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...

  5. #45
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    София
    Публикации
    854
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране До: VW Синхро/4моушън ?

    Цитат Мнение на ittso Преглед на публикациите
    Проблемите са комплексни. Асвалтът ни по повечето улици е доста "гланциран" и това спомага за по-трудното потегляне на модела с две двигателни колела. За съжаление на същия асвалт автомобилите и с двата варианта на задвиждане спират еднакво трудно. За пример - на подобен клас автомобил (като мощност) в Германия е почти изключено да светне лампата на ESP. И ABS много трудно сработва. Като "скочиш на спирачката" и се лепиш на таблото.
    Освен че е гланциран асфалта е и мръсен много,прави ми впечатление,че в завои по кръстовищата все по-често колата ми тръгва настрани ала рали WRC
    Кога в Германия кола 115кс и 4х4 ще й буксуват и предни и задни колела
    Не е по темата но

  6. #46
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София/Казанлък
    Публикации
    651
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: VW Синхро/4моушън ?

    Мисля че е от зависимост и широчината на гумите.На моя на джантите пише спийдлайн и аз малко се поучудих че комби може да е спийдлайн но като погнедах гумите в интернет видях че над 195 се водят такива,а моя е с 225... а видях една А6ца с 245 доста добре и стояха
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

  7. #47
    Регистрация
    Jul 2013
    Място
    Ankh-Morpork
    Публикации
    243
    Точки (при гласуване)
    5

    Question От: До: VW Синхро/4моушън ?

    Цитат Мнение на ninja_1 Преглед на публикациите
    ...
    Извинявам се че вдигам толкова стари теми, ама прочетох цялата такава и не открих коя аджеба система е по-добра - Халдекс или Торсен, и изискват ли някаква поддръжка?
    Благодаря предварително за инфото
    РенеГАД
    VW Golf V Variant 1.9 TDI
    "Of all the things I've lost I miss my mind the most."

  8. #48
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,637
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: VW Синхро/4моушън ?

    Торсена е диференциал. В случая е в скоростната кутия и не изисква никакво обслужване. Няма и свързана с него електроника, той си е на механичен принцип.
    Това е при надлъжните мотори. Схемата е още от първото Куатро на Ауди но там дифа е бил обикновен и е имал блокаж, както и този на задния мост.
    Халдекса е при напречните мотори. Включва задния мост при нужда до 100%. Управлява се с електроника, работи с масло, което се сменя на 50 хиляди км. Има още комп и няколко още допълнителни датчика, освен тези на ABS- а, които също ползва. Като изгасиш мотора изключва задния мост. Влиза в колите на VAG края на 90-те. Преди това напречните мотори са с виско-муфа, това чисто информативно.
    При Торсена няма вариант да махнеш кардана или да скъсаш/махнеш полуоска и да се движиш. При Халдекса може много неща...Не че са препоръчителни. Един с превъртяла в шлиците предна полуоска (предното е основно), си карал без да разбере... Но като оставял колата загасена и на скорост без ръчна, тя тръгвал по наклона...
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  9. #49
    Регистрация
    Jul 2013
    Място
    Ankh-Morpork
    Публикации
    243
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: VW Синхро/4моушън ?

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите
    Торсена е диференциал. В случая е в скоростната кутия и не изисква никакво обслужване. Няма и свързана с него електроника, той си е на механичен принцип.
    Това е при надлъжните мотори. Схемата е още от първото Куатро на Ауди но там дифа е бил обикновен и е имал блокаж, както и този на задния мост.
    Халдекса е при напречните мотори. Включва задния мост при нужда до 100%. Управлява се с електроника, работи с масло, което се сменя на 50 хиляди км. Има още комп и няколко още допълнителни датчика, освен тези на ABS- а, които също ползва. Като изгасиш мотора изключва задния мост. Влиза в колите на VAG края на 90-те. Преди това напречните мотори са с виско-муфа, това чисто информативно.
    При Торсена няма вариант да махнеш кардана или да скъсаш/махнеш полуоска и да се движиш. При Халдекса може много неща...Не че са препоръчителни. Един с превъртяла в шлиците предна полуоска (предното е основно), си карал без да разбере... Но като оставял колата загасена и на скорост без ръчна, тя тръгвал по наклона...
    Благодаря за изчерпателния отговор
    РенеГАД
    VW Golf V Variant 1.9 TDI
    "Of all the things I've lost I miss my mind the most."

Страница 3 от 3 ПървиПърви 123

Сходни теми

  1. Отговори: 13
    Последно мнение: 28-11-08, 21:30
  2. Купувам части за Голф2 синхро
    От dragomir_68 във форум Архив
    Отговори: 12
    Последно мнение: 23-02-08, 17:49
  3. Отговори: 4
    Последно мнение: 07-12-07, 14:38

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •