Резултати 1 до 14 от 14

Тема: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

  1. #1
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,480
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Поради многократното питане за едно и също, правя нарочна тема.

    На картинката е показано как се вкарва DAIHATSU Feroza инжекцион, в сервизен режим.


    Ако на някой му се занимава, може да добави тук и списъка с номерата на грешките. Аз в момента нямам нужното време.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  2. #2
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,480
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране До: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Ети и преведената таблица с грешки, с любезното съдействие на колегата TigerHunter, и леки корекции от мен:

    Прикачени картинки Прикачени картинки  
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  3. #3
    Регистрация
    Nov 2009
    Публикации
    24
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Информацията е много ценна! Благодаря!

    На моята Фероза при загрял двигател и високи обороти (2 - 3000) се появи странно хлопане в двигателя. Не след дълго светна и лампата за проверка на двигателя, но не знаех как да вкарам компютъра в сервизен режим. Даже и тема пуснах преди малко.

    Хлопането е като от "аванс" ама знае ли човек дали е от това... Сега като светне отново лампата за проверка ще знам какво да правя. Много се надявам да е някой датчик, но не зная...

    Благодаря отново!

  4. #4
    Регистрация
    May 2009
    Място
    София
    Публикации
    362
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: До: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Филмче за декодиране на check-engine, което може да представлява интерес:

    http://www.youtube.com/watch?v=wpAjn...eature=related
    Оператор на италиански реактивен жребец

  5. #5
    Регистрация
    Mar 2011
    Място
    Варна
    Публикации
    457
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Някой може ли да ми каже какъв цвят са въпросните кабели ,че при мен буксата е хванала пътя. Благодаря предварително.
    >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
    Защото така ми харесва...
    Телефон: НЯМАМ
    Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

  6. #6
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,621
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Утре ще проверя и вечерта ще ти пиша. Ако не бързаш, разбира се.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  7. #7
    Регистрация
    Mar 2011
    Място
    Варна
    Публикации
    457
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Ше ти дода май на гости... то се е видяло ,че сам работа няма да свършиш
    >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
    Защото така ми харесва...
    Телефон: НЯМАМ
    Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

  8. #8
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,621
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Виноват!
    Ще ги имаш утре. Пък на гости пак можеш да ми дойдеш.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  9. #9
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,621
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Eто къде е закачена буксата и цветовете на кабелите:

    Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	Image012.jpg 
Прегледи: 844 
Размер: 110.3 Кб 
ID: 512999


    Натиснете върху изображението за да го видите в голям размер

Име:	Image013.jpg 
Прегледи: 845 
Размер: 133.6 Кб 
ID: 513000
    Your conscience is all you can take to your grave.

  10. #10
    Регистрация
    Mar 2011
    Място
    Варна
    Публикации
    457
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Нещо не се получава при мен . Според снимките трябва да дам двата кафяви накъсо, а според документацията на чисто зеления трябва да свържа волтметъра с единия краи ,а другия към корпус. Като дам на контакт волтметъра показва 1,52 V , а на таблото едно голямо НИЩО-ни чекове, ни дявол. Аз ли някъде греша или компа се е запътил към кофата за боклук
    >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
    Защото така ми харесва...
    Телефон: НЯМАМ
    Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

  11. #11
    Регистрация
    Apr 2010
    Място
    София, кв."Красно село" иначе родом от с.Киреево
    Публикации
    550
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Здравей, защо не погледнеш клипчето там дават накъсо с клещи не с волтметър и се появява мигането, което ти е необходимо. На други коли го има това за самодиагностика и никъде не се използва мултицет. Ако се страхуваш, че можеш да повредиш нещо можеш да отидеш при човек разполагащ с такъв електронен четец за диагностика. Ако решиш сам да го правиш гледай на клипа и разположението на буксата за да не объркаш крачетата и правиш мост - кламер, клещи и т.н.

  12. #12
    Регистрация
    Apr 2010
    Място
    София
    Публикации
    820
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: До: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Цитат Мнение на Jr. Преглед на публикациите
    Филмче за декодиране на check-engine, което може да представлява интерес:

    http://www.youtube.com/watch?v=wpAjn...eature=related

    същото клипче е вече на този адрес:
    Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

  13. #13
    Регистрация
    Mar 2008
    Публикации
    147
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Един въпрос.След като установим повредата чрез декодиране на чека,отстраним повредата,как трием грешката-сама изчезва,сваляме акумулатора за малко или чрез външен софтуер?Щото аз отстраних проблема,ама чек индикацията си остана.

  14. #14
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,480
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Как да вкараме ферозата в сервизен режим.

    Откачи акумулатора. Ако пак продължи да свети, значи или се е появил нов проблем, или не си отстранил стария. Трябва да махнеш и мостчето от буксата де, иначе чека светва веднага щом натиснеш газта.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

Сходни теми

  1. Продавам си Ферозата
    От FREEFLYER във форум Архив
    Отговори: 19
    Последно мнение: 18-03-09, 13:15
  2. Отговори: 22
    Последно мнение: 12-12-08, 11:26
  3. Отговори: 10
    Последно мнение: 25-11-08, 19:36
  4. Читав сервиз за газифициране на Ферозата?
    От Любо Димитров(lama69) във форум Газови и метанови уредби
    Отговори: 13
    Последно мнение: 14-07-08, 10:11
  5. ферозата с 31 ици
    От Tony33 във форум DAIHATSU
    Отговори: 9
    Последно мнение: 09-03-08, 20:23

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •