Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двутактово масло в нафтата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: До: Двутактово масло в нафтата

    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
    Репликата ми беше по повод поста ти за "най- съвременните дизели" . Нафта+бензин+ керосин +масло..... Предполагам си запознат със спецификата при работа на интеркуулър комън рейл . Те са толкова капризни дори на уж чистата нафта по нашите бензиностанции ( за което тук има интересна тема) , че какво остава за такива микстури ?!
    Не си прав колега!Комънрейл помпата за високо налягане е изключително проста по устройство, но незнанието поражда излишни страхове.Конкретно говоря за двигателите 1.9JTD и 2.4 JTD монтирани на италианките и на новите опели с абревиатурата 1.9CDTI и 2.3 CDTI.
    На 1.9 JTD помпата е бутална с три цилиндъра по на 120 градуса производство на BOSCH , като сложност е в пъти по-проста от едно ГНП .Помпата за високо налягане изцяло разчита на мазане от горивото така че едно добавяне на хубаво полусинтетично двутактово масло в съотношение 1:200 по никакъв начин не вреди, напротив само спомага за по-добрата работа на помпата и за по-дългия и живот.
    П.П.През изминалата седмица ми протече помпата за високо налягане на 1.9 JTD и се наложи да се запозная отвътре с устройството и факта че нашата нафта определено не смазва помпата добре.
    Ето това намерих в един немски форум:

    2-stroke oil and diesel

    Due to the pollution control measures of the EC diesel-oil is nearly sulphur free and contains up to 5% of bio-diesel. Sulphur has the property to grease the high pressure injection pump and the injectors. Without sulphur, the reduced greasing property of the new diesel has already shown negative impacts on the long-term stability of the injectors and the high pressure pump. The pump manufacturers have tried to react by lining the moving parts of the pumps with Teflon or other suitable material. However, the long term stability is still not achieved as with the old (sulphur contained) diesel.
    The engine research centre of a well known German car manufacturer has conducted some long term tests of diesel additives to find out whether any one of them will have an impact on the long term reliability of the diesel engine components. This introduction to explain were my information comes from.
    The results of this research: any diesel additive of any manufacturer presently on the market is not worth the money!
    BUT: 2-stroke oil, which we use in our motor saws, lawn mower or in 2-stroke motor engines has shown to have an extreme positive impact on diesel engines, if such 2-stroke oil is added to the diesel in a homeopathic dozes of 1:200. In practical terms: 0,300 litre of 2-stroke oil into the 70l diesel tank. The 2-stroke oil will be absorbed by the diesel (emulsion) and grease every moving part of the high pressure pump and the injectors.
    Besides this, the 2-stroke oil will keep the diesel engine clean, as it burns cleaner as the diesel itself.
    In other words, the 2-stroke oil has a much lower ash-content as diesel, when burned. This proven fact delays the DPF (diesel particulate (soot) filter) to clog, and the "burn free" process of the DPF will be much less.
    One more information: in Germany we have to present our cars every 2 years to the TUV - Technical Supervision Organization - who will check, amongst others, the pollution of petrol and diesel engines.
    The measured cloud factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil has been 0,95.
    The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction of nearly half of the soot particles.
    Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the mileage by 3-5%.

    To all:

    Fill in 0,3 liter of 2-stroke oil with every tank filling. You will notice a surprisingly big difference in the smoothness of your engine running, the noise level is reduced, particularly when the engine is cold, and the fuel economy will increase besides the described other advantages.
    The 2-stroke oil I can recommend from my own experience (value for price) is the Liqui Moly 2-stoke oil, semi-synthetic, Product no. 1052 (blue plastic bottle). The use of 2-stroke oil is recommended also for diesel engines without DPF. If you forget to fill in the little dozes of 2-stroke oil - no problem. Just fill it in the next time.
    Everybody who has used the 2-stroke oil in his/her diesel engine has confirmed that they could not have done better.

    Do not use fully synthetic 2-stroke oil, as too expensive, and you do not really need this high quality for your purpose. Semi-synthetic will do.

    The use of 2-stroke oil in the diesel will under normal circumstances not be evident, as the 2-stroke oil will be absorbed by the diesel by forming an emulsion, which will not separate.
    As I have said, we have to undergo every 2 years a pollution control inspection by our TUV, and the emission values as measured are by far better with use of 2-stroke oil than without. I have not come across any case in which a car manufacturer has waived its guarantee obligation for cars which have used this 2-stroke oil (of course, not knowing this).
    Dismantling the test diesel engines after the 2-stroke oil test has revealed that such engines have been in an extraordinary clean and top condition. So why should any car manufacturer have any reason to waive any guarantees (for whatever technical reasons) if the concerned engine is otherwise in a clean and top condition.

    Why car manufacturers do not recommend 2-stroke oil

    You may all know that Mercedes Benz have conducted in 2007 a long distance reliability test with a number of Mercedes E-Class 320 cdi from Paris to Beijing. Due to the fact that the diesel quality in East European countries, Russia and China does not meet the DIN requirements, and Mercedes did not want to take the risk of their engines to flop due to lousy fuel, the total tour has been accompanied by diesel tanks to re-fuel the E-Class cdi's. Selected members of the Mercedes clientele could apply to participate in selected parts of this test-tour, and advocates and notaries had to certify the correctness of this long term reliability test.
    Although Mercedes does not like it published or made public, it is a fact that the diesel-fuel used for this test did contain 2-stroke oil to grease the high pressure pump components and to keep the engines clean during this marathon.
    Why our car manufacturers do not officially allow the homeopathic addition of 2-stroke oil to the diesel fuel has many reasons, mostly of legal nature. Besides this, which car manufacturer has any interest in excessive reliability of their engines? Their repair shops will have great problems.
    Meanwhile the "2-stroke-oil to diesel" issue has attracted the interest of a number of Universities in Germany, as this 2-stroke oil has shown to have amazing properties if added in a small dozes to diesel fuel (1:200), especially the positive impact on air pollution, reduced fuel consumption and improved long term reliability of the diesel engine. The pro and con discussions will go on for a while. But as soon as an academic report has been published by one of our Universities, this will change very fast.
    By the way: all car manufacturers reject the addition of any fuel "additive" in their cars, and warn that guarantee MAY be affected. Nobody says, that guarantee WILL be rejected. 2-stroke oil in its properties is not an additive, as you add oil to oil if you "dope" you fuel with a dozes of 2-stroke oil. The dozes of 2-stroke oil in your diesel fuel is very difficult to analyze, as every (chemical) analysis has the main function to identify substances which are harmful. But 2-stroke oil has proven not to be harmful at all, on the contrary!


    Да ме прощавате за нескопосания превод:

    2-тактово масло и дизел

    Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
    Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
    Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

    НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
    Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
    С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
    Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
    Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
    Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
    Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

    До всички:

    Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.
    2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
    Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

    Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

    Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
    Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
    Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

    Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло

    Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
    Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
    Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
    Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
    Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!

    П.П.П.След това , което видях в помпата за високо налягане аз също подкарах на добавка масло в дизела.С комонрейл двигател съм.Не усещам забележима разлика в динамиката, а колкото до пушенето и разхода на гориво - първото напълно отсъства, второто ме задоволяваше и преди и сега.Освен това съм сигурен, че дизеловото гориво спокойно носи да 10 г. на литър каквато и да е чорба( масло, бензин,керосин,спирт) без поява на нагар по инжекторите и прочие.
    Аз лично за сега ще се придържам към съотношение 1:200 и масла с минимална сулфатна пепел и алкалност.
    Последно редактирано от Keltis; 18-06-10, 23:13.
    Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

    Коментар


    • #92
      От: До: Двутактово масло в нафтата

      От собствен опит мога да кажа, че след 2 резервоара (65л при мен), с по половин литър двутактово масло на резервоар:
      1 - Няма димене, няма повече сажди от обикновено, изобщо все едно го няма
      2 - След преполовяване на първия резервоар се усети подобрение в работата - с една идея по-безшумен. С една идея по-малко дизелово почукване.
      3 - Разхода не се промени съществено. Поне не и в степен да го забележа.
      4 - Във вървежа също нямаше осезаема разлика. Все пак предвид по-равномерната работа субективното усещане е че върви с повече лекота. Тествал сум го на едни и същи участъци, по които минавам често, и според показанията на скоростомера, и да е имало някакви реални разлики във вървежа, то те се били несъществени. За едно и също разстояние, на един и същи участук, набираше до еднаква скорост за еднакво време.
      4 - След изхарчването на двата резервоара сипах трети, без да добавям масло, и тогава разликата се усети най-добре. Върнаха се всички предишни почуквания, поцъквания и вибрации, добре известни на всички каращи дизел.

      И трите въпросни резервоари са пълнени на една и съща OMV бензиностанция, с евтиния им дизел (OMV Sprint), и с двутактово масло пак на OMV.

      Интересното е че и преди съм опитвал (примерно преди 7-8 години), и тогава ефекта не се чувстваше толкова.

      Та, от тук нататък ще слагам, когато се сетя. Добре е да се добавя преди да се пълни резервоара, за да може при сипването на гориво да се размеси хубаво с нафтата.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #93
        От: До: Двутактово масло в нафтата

        Преди години един майстор на ГНП от Серес ми даде един съвет,да напълня горивния филтър с масло /двигателно/ и да оставя 15 мин.на ниски обороти.От тогава това е закон при мен и на камионите и на леките коли при всяка смяна на маслото се сменя и горивния филтър и се прави процедурата .
        SKI-DOO SUMMIT

        Коментар


        • #94
          От: До: Двутактово масло в нафтата

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          От собствен опит мога да кажа, че след 2 резервоара (65л при мен), с по половин литър двутактово масло на резервоар:
          1 - Няма димене, няма повече сажди от обикновено, изобщо все едно го няма
          2 - След преполовяване на първия резервоар се усети подобрение в работата - с една идея по-безшумен. С една идея по-малко дизелово почукване.
          3 - Разхода не се промени съществено. Поне не и в степен да го забележа.
          4 - Във вървежа също нямаше осезаема разлика. Все пак предвид по-равномерната работа субективното усещане е че върви с повече лекота. Тествал сум го на едни и същи участъци, по които минавам често, и според показанията на скоростомера, и да е имало някакви реални разлики във вървежа, то те се били несъществени. За едно и също разстояние, на един и същи участук, набираше до еднаква скорост за еднакво време.
          4 - След изхарчването на двата резервоара сипах трети, без да добавям масло, и тогава разликата се усети най-добре. Върнаха се всички предишни почуквания, поцъквания и вибрации, добре известни на всички каращи дизел.

          И трите въпросни резервоари са пълнени на една и съща OMV бензиностанция, с евтиния им дизел (OMV Sprint), и с двутактово масло пак на OMV.

          Интересното е че и преди съм опитвал (примерно преди 7-8 години), и тогава ефекта не се чувстваше толкова.

          Та, от тук нататък ще слагам, когато се сетя. Добре е да се добавя преди да се пълни резервоара, за да може при сипването на гориво да се размеси хубаво с нафтата.
          Спарки,пробвал ли си с газ за горене?Стар майстор ми каза,че доста помагало за дюзите и помпата.
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #95
            От: До: Двутактово масло в нафтата

            Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
            Спарки,пробвал ли си с газ за горене?Стар майстор ми каза,че доста помагало за дюзите и помпата.
            Газта за горене си е керосин,но както съм писал няколко пъти от години тая газ е всичко друго,но не и това,което пише!Купувал съм от всички възможни производители,но още с отварянето на шишето ми е ясно,че вътре е някаква евтина течност-нещо средно м/у терпентин,разредител АМВ и леко корабно гориво!
            Керосина не виждам с какво би помогнал,освен да предоврати замръзване на нафтата?Има и други качества,разбира се едно от които е по-малката димност,та някои тарикати при продажба на сдухал дизел сипват здраво керосин-хем не пуши,хем возилото става"хала,змей,разярен крокодил",но миризмата на изгорял се усеща безпогрешно от що-годе запознат.Според мен керосин до 20% зимата,мааалко 2Т масло към него(не маже,като нафтата баш) и по-леко с педала на газта тогава!

            А,по темата-напълно подкрепям съотношението 1/200(или 0.5%)!Също така немците правилно са казали за смазващите свойства на сярата,която по стария БДС можеше да е до 3%(ако не греша),а сега е стотни от процента(уж).
            И препоръчвам 2Т маслото да е синтетично-няма да съжалявате!
            А,да се пълни горивния филтър с моторно масло при смяна категорично не приемам-само мое мнение!
            Последно редактирано от mbenz; 19-06-10, 16:12.
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #96
              От: До: Двутактово масло в нафтата

              Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
              Спарки,пробвал ли си с газ за горене?Стар майстор ми каза,че доста помагало за дюзите и помпата.
              Не съм. Пробвал съм разни добавки, но ефекта е нулев, или поне не толкова осезаем.

              Понеже сменях дюзи (целите, не само разпръсквачи), та и дюзите в момента са ми перфектни (те и старите си бяха де. Не съм усетил разлика след смяната).

              Единствената осезаема разлика до момента съм усетил от двутактовото масло.

              За щастие и зимата не ми се е налагало да сипвам нещо. Не съм имал ядове със замръзнала нафта до сега.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #97
                От: Двутактово масло в нафтата

                Колеги, искам да попитам дали някой които е с прословутата помпа VP44 на Бош е карал с двутактово масло в нафтата и има ли някакви наблюдения върху работата й. Някъде бях чел, че в най- ниската точка се събират боклуци и ръжда и това е една от причините за повредите им. Дали маслото няма да се окаже благоприятно за помпата.

                Коментар


                • #98
                  От: Двутактово масло в нафтата

                  Първоначално публикуван от pepihan Преглед на мнение
                  Колеги, искам да попитам дали някой които е с прословутата помпа VP44 на Бош е карал с двутактово масло в нафтата и има ли някакви наблюдения върху работата й. Някъде бях чел, че в най- ниската точка се събират боклуци и ръжда и това е една от причините за повредите им. Дали маслото няма да се окаже благоприятно за помпата.
                  Благоприятно влияние ще има със сигурност. Пък и проблемите на тая помпа са повече електронни, отколкото механични. Поне с такива впечатления оставам след всичко написано в тая тема.

                  Моята не е такава, но от известно време карам с масло - по половин литър минерално OMV на резервоар. Субективно е, но според мен има разлика. С една идея по-малко шум и по-равномерна работа.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Двутактово масло в нафтата

                    Реших най накрая и аз да пробвам!!Поразпитах тук и там,и направих следното:2 литра газ за осветление (казаха ми,че е по чиста) и 200гр двутактово масло на щил.Газта се използвала за почистване,а маслото за смазване.Това го направих за 60л.Ефекта е поразителен!!Двигателя веднага утихна,при движение си е като бензин.Вторият резервоар беше само с нафта но ефекта си остана същият-пак тих двигател.Момчето което ми даде съвет с години кара автобуси и коли на дизел,при него било закон 3-пъти годишно да го прави това съотношение на горивото с масло и газ.До сега не е имал проблем с помпи или дюзи.
                    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                    Коментар


                    • От: Двутактово масло в нафтата

                      Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
                      Реших най накрая и аз да пробвам!!Поразпитах тук и там,и направих следното:2 литра газ за осветление (казаха ми,че е по чиста) и 200гр двутактово масло на щил.Газта се използвала за почистване,а маслото за смазване.Това го направих за 60л.Ефекта е поразителен!!Двигателя веднага утихна,при движение си е като бензин.Вторият резервоар беше само с нафта но ефекта си остана същият-пак тих двигател.Момчето което ми даде съвет с години кара автобуси и коли на дизел,при него било закон 3-пъти годишно да го прави това съотношение на горивото с масло и газ.До сега не е имал проблем с помпи или дюзи.
                      Дори и само маслото чисти. Проблема е че караме двигатели стара концепция, пък по бензиностанциите продават нафта по новите стандарти, с измъкната почти всичката сяра. В тоя смисъл, масълцето просто и възстановява мажещите качества. При мен, както казах, разликата е по-малка, но след вече 3 резервоара с половин литър на 60 литра нафта, твърдо мога да кажа че ефект има. При това ако до момента не е карано с масло, ефекта идва едва когато преполовиш един резервоар.

                      ПП: Само да добавя че моите дюзи са чисто нови, на около 2000-3000км. Вероятно и заради това ефекта е по-малък.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Двутактово масло в нафтата

                        Първоначално публикуван от pepihan Преглед на мнение
                        Колеги, искам да попитам дали някой които е с прословутата помпа VP44 на Бош е карал с двутактово масло в нафтата и има ли някакви наблюдения върху работата й. Някъде бях чел, че в най- ниската точка се събират боклуци и ръжда и това е една от причините за повредите им. Дали маслото няма да се окаже благоприятно за помпата.
                        Какво и е толкова уникално на тази помпа?!Определено ще се окаже благоприятно.
                        Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                        Коментар


                        • От: Двутактово масло в нафтата

                          Колеги става ли за двигатели помпа дюза от VAG да се добавя двутактово масло в нафтата?

                          Коментар


                          • От: Двутактово масло в нафтата

                            Първоначално публикуван от fifko88 Преглед на мнение
                            Колеги става ли за двигатели помпа дюза от VAG да се добавя двутактово масло в нафтата?
                            Не знам причина да не става. Само купувай по-качествено, и не прекалявай с количеството, ако имаш филтър за твърди частици и други "бля-бля" от сорта.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • От: Двутактово масло в нафтата

                              Днес сменях подгревни свещи. Пак. И, какво беше учудването ми, когато извадих старите - нямаше и прашинка сажди върху тях. Иначе, работят си и старите, с някои кусури.

                              Сменял съм и преди, и си бяха сиво-черни, със сажди, независимо дали са работещи, или неработещи. Не знам дали е от маслото, което сипвам вече 5-ти - 6-ти резервоар, или защото дюзите са ми на 3000-5000 километра, но факта си е факт - сажди нямаше, а във вида, в който ги извадих, съвсем спокойно могат да минат в някой магазин за нови и не ползвани никога.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Двутактово масло в нафтата

                                Просто последният път преди смяната, преди да изгасиш двигателя, не е работил достатъчно дълго на празен ход ...
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X