Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов проблем, отново с черокито :(

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Нов проблем, отново с черокито

    Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
    Говоря съвсем сериозно!

    Това нЕма управяне ....

    Днес едно, утре друго .... прокобата е в двете букви - VM
    Мааалко по-Уекичко с тези крайни мнения
    Много Рейнджове класик, Вояджери, Джипове, Алфи и други дизелаци си карат и си свиркат!
    Други , които са си написали "само нафта", си скубят косите с Мерцедесови CRD , Тойоти и други - ужким здрави машини.
    Няма безпроблемни дизелаци!
    Всичко зависи от техническото състояние,горивата, поддръжката и компетентността на майстора.
    За всяка болка си има ляк.
    И този проблем /по темата/ ще се реши - всичко е въпрос на време , късмет и кадърен майстор.
    Успех!
    Последно редактирано от Ba4e Mite; 29-01-09, 21:25.
    ________________________________________________________________________________________
    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

    Коментар


    • #17
      До: Нов проблем, отново с черокито

      При Дунев не стъпвай,откровено не ти го препоръчвам.Успех!
      Камен Механджиев

      Коментар


      • #18
        До: Нов проблем, отново с черокито

        Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
        Други , които са си написали "само нафта", си скубят косите с Мерцедесови CRD , Тойоти и други - ужким здрави машини.
        Няма безпроблемни дизелаци!

        ИМА!!!
        Не ми се влиза в полемика.Като съм писал нещо ... явно има защо.
        А дали си скубя косите .... мисля, че не те засяга .... дори и да е така.
        Ако не си разбрал .... си вадя хлябя със "здрави машини" .... иначе, досега да съм умрял от глад ...
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #19
          До: Нов проблем, отново с черокито

          дай сега всичките дето сме се набутали с тези ВМ да се гръмнем дружно...
          подобни разправии никому с нищо не помагат.
          не бързам за никъде...
          XJ 2.5TD '98

          Коментар


          • #20
            До: Нов проблем, отново с черокито

            Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
            дай сега всичките дето сме се набутали с тези ВМ да се гръмнем дружно...
            подобни разправии никому с нищо не помагат.

            Според мен слуховете за проблемите на VM са силно преувеличени. Поне такава информация имам.

            Когато си търсех Гранд Чероки, оглеждах и 2.7 CRD маторя и се допитах до няколко приятеля, които имат МЛ-и (3-ма) и Е-класи (2-ма) с тоя матор и тая автоматична трансмисия - абсолютно единодушната им реакция беше - бегай колкото се може по-бързо от тоя двигател и хич даже не се обръщай назад. Моторчето всъщност не е много лошо, докато върви, но почне ли да прави мизерии, може да разори и дубаец.

            Най-добре го каза един от тях с МЛ 270 - цитирам - "Не си допирай тоя таралеж до ануса".
            ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
            Volvo XC90 D5 Executive '12
            Volvo XC60 D5 Summum '11
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90

            Коментар


            • #21
              До: Нов проблем, отново с черокито

              Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
              колега, какво стана? поправиха ли колата? как, къде... всичко надявам се да е наред?
              От къде ли да започна... пренесохме джипчо до един сервиз при приятел на мой приятел. В крайна сметка имаше нужда да се навият по-големи резби на мястото на старите и да се направят 2 шпилки 10 към 8 с нужната дължина. След дву дневен престой това не беше направено, а вместо това майстора беше сложил болтове с нужната дължина (макар че едната резба беше на половина изядена) Аз се почесах по главата, но нямах избор и си го взех, защото на другия ден трябваше да се прибера в стара загора. Разбира се на Хепи (между софия и стара загора) пак бях на 3 цилиндъра със същата диагноза (едната резба напълно изядена вече, а другия болт счупен, този път по-нагоре и ще се извади лесно) Извиках моите хора да ме приберат и да довлачат джипа на твърда връзка до ст.з.

              Та в заключение:
              1. Лично и на свой гръб разбрах разликата между болтово съединение и шпилково съединение.
              2. Лично и на свой гръб разбрах разликата между болт завит в главата 5мм и шпилка завита фабрично 23,8мм (толкова влиза шпилката)
              3. Лично и на свой гръб майсторът, допуснал и пропуснал от незнание или недоглеждане посочените в т.1 и т.2 факти, ще разбере колко е дълга ръката на закона... защото няма по-добър начин за "Payback" от законовия.
              Оказва се (за съжаление), че ето аз, млад човек, работещ в сериозна фирма, искрящ от желание да работя качествено и да си ръководя екипа качествено съм жертва на човек, който ЯВНО има нужда от качествен контрол, контрол който за съжаление немога да осъществя по друг начин, освен: силов или законен.

              Колкото до двете букви "VM" ... ами именно заради такова "всеобщо мнение" се поражда нежеланието да се отстраняват проблеми от каквото и да е естество. Именно заради такова нежелание се работи некачествено, и именно заради такова некачествено и без желание "диагностициране и отремонтиране" (предмет във всеки ВУЗ по специалността) се пораждат по-големи и скъпи проблеми. В дебелите книги пише много (нещо, което Kinex многократно е доказал и показал), но лошото е, че са малцина тези които ги четат, респективно МНОЗИНА са изпатилите. Без лоши чувства, но когато на мен не ми се занимава с нещо или се чувствам некомпетентен, аз отказвам да го правя и намирам някой, който зная, че ще го направи качествено. Такова понятие "Специалист по всичко" НЯМА! Уважавам труда и мнението на всички, но и не съм кон с капаци и не се влияя от крайни изказвания, както и рядко прибягвам до крайности.

              Модераторите могат да коригират поста ми ако сметнат за нужно.

              Коментар


              • #22
                До: Нов проблем, отново с черокито

                тру тру в днешно време всеки самозванец си купува сервиз и става :майстор по всички марки и мотори ... Докато е така ще има подобни случаи , а жертвите ще плащат скъпо ... лошото е ,ч е и в оторизирани и официални сервизи положението не е по-различно
                rides:
                :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                :arrow:2005 Yamaha YZ250
                :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                Коментар


                • #23
                  До: Нов проблем, отново с черокито

                  Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                  Мааалко по-Уекичко с тези крайни мнения
                  Много Рейнджове класик, Вояджери, Джипове, Алфи и други дизелаци си карат и си свиркат!
                  Други , които са си написали "само нафта", си скубят косите с Мерцедесови CRD , Тойоти и други - ужким здрави машини.
                  Няма безпроблемни дизелаци!
                  Всичко зависи от техническото състояние,горивата, поддръжката и компетентността на майстора.
                  За всяка болка си има ляк.
                  И този проблем /по темата/ ще се реши - всичко е въпрос на време , късмет и кадърен майстор.
                  Успех!
                  Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                  Според мен слуховете за проблемите на VM са силно преувеличени. Поне такава информация имам.

                  Когато си търсех Гранд Чероки, оглеждах и 2.7 CRD маторя и се допитах до няколко приятеля, които имат МЛ-и (3-ма) и Е-класи (2-ма) с тоя матор и тая автоматична трансмисия - абсолютно единодушната им реакция беше - бегай колкото се може по-бързо от тоя двигател и хич даже не се обръщай назад. Моторчето всъщност не е много лошо, докато върви, но почне ли да прави мизерии, може да разори и дубаец.

                  Най-добре го каза един от тях с МЛ 270 - цитирам - "Не си допирай тоя таралеж до ануса".
                  Колеги, дайте моля ви аргумент за думите си. Странно ми е защо един от добрите дизели на Мерцедес и доказано железните дизели на Тойота предизвиква негативни чувства у толкова собственици. И коментарите за небезизвестните италиански мотори не ги приемайте лично, все пак форумът е технически и на черното бяло не може да се каже и при наличието на сериозен аргумент нито едно твърдение (за или против) не може да бъде пренебрегнато.
                  Скъпата подръжка не е и не бива да се счита за недостатък на мотора или автомобила като цяло.
                  Последно редактирано от Сашо Пунчев; 30-01-09, 09:51.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Нов проблем, отново с черокито

                    Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                    дай сега всичките дето сме се набутали с тези ВМ да се гръмнем дружно...
                    подобни разправии никому с нищо не помагат.
                    Нее, не сме се набутали, поне аз не мисля, че съм се набутал. Верно имам 4-5 месеца стаж с този мотор, но засега се представя изключително добре за - "уж" тромава "нафтова печка", а това ми е първи дизелов автомобил. Знам, че не е като 4 L petrol, но не е и честно да ги сравняваме . By the way, първите ми питания във форума бяха за ЛР Диско 1, но след 5-месечно търсене и огледи на скапани Дискота, видях моята джипка и не се колебах нито секунда като я купувах, да не говорим, че върви в пъти по-добре от 2,5 тд на ЛР...

                    Първоначално публикуван от Stuntman_Mike
                    Скъпата подръжка не е и не бива да се счита за недостатък на мотора или автомобила като цяло.
                    Тук съм много съгласен, човек си знае 2 и 200..., като не стигат паричките си купувам Опел Кадет и си пея
                    Jeep Cherokee Limited 2.5 tdi + BF Goodrich All-terrain
                    if there is no fishing and hunting in paradise, i'm not going...

                    Коментар


                    • #25
                      До: Нов проблем, отново с черокито

                      В интерес на истината за близо 2 години всичко, което съм сменял са били консумативи (съединител, накладки, дискове, семеринги, тампони), а всички други проблеми по двигателя са били породени от немърливи майстори... И ще се конкретизирам:
                      Като купихме джипа скъса гарнитура на 3-та глава и разбира се майстора свалил само трета глава и е шлайфал само нея (успокоил се е, че някой си италианец преди него е сложил от отделните гарнитури) => резултата беше пак скъсана гарнитура, след което сваляне на всички глави и шлайфането им (съпроводено и със смяна на 2 клапана. До тук добре, но майстора НЕ ЗНАЕЛ, че като се шлайфат главите, се налага шлайфане и на двете плочки пред първа и зад четвърта глава - резултата беше скъсана гарнитура поради не добро затягане на 1-ва и 4-та глава, и хоп още 240лв за нова гарнитура на главите и разбира се се научи, че трябва и плочките да се шлайфат. След което се научи, че и капака на клапаните се шлайфа, зада успее да прилепне плътно над главите. А от днес вече знае разликата между болтово съединение и шпилково съединение (направих му разпечатки и го накарах пред мен да ги прочете). Ако този човек имаше желание и знание да работи качествено нямаше да имам и половината от проблемите по двигателя. Е какво се очаква от мен? Да взема още едно висше зада си оправям колите или пък да седя на главата на майстора, докато се учи върху колата ми? Има основни принципи на работа, които ако не се спазват, единственото което излиза от сервиза на който и да е майстор - това са едни големи л***а. Извинявам се на всички за не до там спокойния тон. Поръчах си шпилките и сега търся някой, който да ми навие новите резби, без да сбърка нещо... какво ли може да се обърка

                      Коментар


                      • #26
                        До: Нов проблем, отново с черокито

                        резби, без да сбърка нещо... какво ли може да се обърка [/quote]
                        Може да ги подкара накриво. Трябва на стабилна колонна бормашина или на фреза.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Нов проблем, отново с черокито

                          Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
                          От къде ли да започна... пренесохме джипчо до един сервиз при приятел на мой приятел. В крайна сметка имаше нужда да се навият по-големи резби на мястото на старите и да се направят 2 шпилки 10 към 8 с нужната дължина. След дву дневен престой това не беше направено, а вместо това майстора беше сложил болтове с нужната дължина (макар че едната резба беше на половина изядена) Аз се почесах по главата, но нямах избор и си го взех, защото на другия ден трябваше да се прибера в стара загора. Разбира се на Хепи (между софия и стара загора) пак бях на 3 цилиндъра със същата диагноза (едната резба напълно изядена вече, а другия болт счупен, този път по-нагоре и ще се извади лесно) Извиках моите хора да ме приберат и да довлачат джипа на твърда връзка до ст.з.

                          Та в заключение:
                          1. Лично и на свой гръб разбрах разликата между болтово съединение и шпилково съединение.
                          2. Лично и на свой гръб разбрах разликата между болт завит в главата 5мм и шпилка завита фабрично 23,8мм (толкова влиза шпилката)
                          3. Лично и на свой гръб майсторът, допуснал и пропуснал от незнание или недоглеждане посочените в т.1 и т.2 факти, ще разбере колко е дълга ръката на закона... защото няма по-добър начин за "Payback" от законовия.
                          Оказва се (за съжаление), че ето аз, млад човек, работещ в сериозна фирма, искрящ от желание да работя качествено и да си ръководя екипа качествено съм жертва на човек, който ЯВНО има нужда от качествен контрол, контрол който за съжаление немога да осъществя по друг начин, освен: силов или законен.

                          Колкото до двете букви "VM" ... ами именно заради такова "всеобщо мнение" се поражда нежеланието да се отстраняват проблеми от каквото и да е естество. Именно заради такова нежелание се работи некачествено, и именно заради такова некачествено и без желание "диагностициране и отремонтиране" (предмет във всеки ВУЗ по специалността) се пораждат по-големи и скъпи проблеми. В дебелите книги пише много (нещо, което Kinex многократно е доказал и показал), но лошото е, че са малцина тези които ги четат, респективно МНОЗИНА са изпатилите. Без лоши чувства, но когато на мен не ми се занимава с нещо или се чувствам некомпетентен, аз отказвам да го правя и намирам някой, който зная, че ще го направи качествено. Такова понятие "Специалист по всичко" НЯМА! Уважавам труда и мнението на всички, но и не съм кон с капаци и не се влияя от крайни изказвания, както и рядко прибягвам до крайности.

                          Модераторите могат да коригират поста ми ако сметнат за нужно.
                          Колега, влизам ти в положение и следя темата с интерес. Обаче тази работа от събота за понеделник е невъзможно да стане. Какво имам в предвид: За да се извади скъсана шпилка в алуминий, трябва сваляне на глава, прецизна колонна бормашина и опитен човек. Същото важи и ако се наложи нарязване на нова резба. Ако няма готова шпилка, следва да се изработи на струг. Тук идва резонния въпрос - а от каква стомана? Следва шлайф на главата/главите и нова гарнитура/гарнитури, и монтаж. С изключение на демонтажа и монтажа, останалата работа се извършва в специализирани шлайф бази и работилници с необходимите машини. Къде са тия сервизи, бази и магазини които работят събота и неделя, и всичко става от днес за утре? Друг е въпроса свалянето на главите и разпробиването какви рискове влече. Ако на механика някой му е казал в понеделник колата да бъде готова и ремонта да е ефтин, не е в него проблема.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Нов проблем, отново с черокито

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Колега, влизам ти в положение и следя темата с интерес. Обаче тази работа от събота за понеделник е невъзможно да стане. Какво имам в предвид: За да се извади скъсана шпилка в алуминий, трябва сваляне на глава, прецизна колонна бормашина и опитен човек. Същото важи и ако се наложи нарязване на нова резба. Ако няма готова шпилка, следва да се изработи на струг. Тук идва резонния въпрос - а от каква стомана? Следва шлайф на главата/главите и нова гарнитура/гарнитури, и монтаж. С изключение на демонтажа и монтажа, останалата работа се извършва в специализирани шлайф бази и работилници с необходимите машини. Къде са тия сервизи, бази и магазини които работят събота и неделя, и всичко става от днес за утре? Друг е въпроса свалянето на главите и разпробиването какви рискове влече. Ако на механика някой му е казал в понеделник колата да бъде готова и ремонта да е ефтин, не е в него проблема.
                            Малко конкретика:
                            джипчо го оставих на майстора в неделя вечерта пред сервиза му, зада може в понеделник да я започне. Частта от скъсания болт, която беше останала в главата беше 5мм и го е извадил без много зор (по негови думи). Имахме уговорка той да разпробие новата резба и стругар да направи две шпилки, но не беше спазена по една или друга причина. По негови думи нямало нужда да се вади главата зада се навие новата резба. Аз малко се опулих, но... до колкото знам има метчици, които си изкарват стружките и няма опасност да останат стружки в дупката. Имах готовност да му оставя джипа за повече време, стига да стане както трябва, но той ми каза карай така поне една седмица градско и ако има нещо ми го докарай пак.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Нов проблем, отново с черокито

                              Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
                              Малко конкретика:
                              джипчо го оставих на майстора в неделя вечерта пред сервиза му, зада може в понеделник да я започне. Частта от скъсания болт, която беше останала в главата беше 5мм и го е извадил без много зор (по негови думи). Имахме уговорка той да разпробие новата резба и стругар да направи две шпилки, но не беше спазена по една или друга причина. По негови думи нямало нужда да се вади главата зада се навие новата резба. Аз малко се опулих, но... до колкото знам има метчици, които си изкарват стружките и няма опасност да останат стружки в дупката. Имах готовност да му оставя джипа за повече време, стига да стане както трябва, но той ми каза карай така поне една седмица градско и ако има нещо ми го докарай пак.
                              Това със само две нови шпилки не ми допада много.Няма как да уцелите същия материал, и от там започват различни температурни коефициенти на разширение и после разни проблеми.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Нов проблем, отново с черокито

                                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                                Това със само две нови шпилки не ми допада много.Няма как да уцелите същия материал, и от там започват различни температурни коефициенти на разширение и после разни проблеми.
                                Сега съм в процес на изясняване и на този въпрос.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X