Страница 86 от 87 ПървиПърви ... 3676828384858687 ПоследенПоследен
Резултати 1,701 до 1,720 от 1721

Тема: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

  1. #1701
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,354
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    На първо време бих посъветвал колегите да избягват автомобили с дизелова горивна система на марката Denso. А защо - както казах, ще го обоснова подробно в нова тема заедно с други неща, разбира се.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  2. #1702
    Регистрация
    Feb 2012
    Публикации
    6,866
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Като пуснеш темата, сложи тука линк към нея. Такава тема ще е полезна.
    Соберите девять женщин, но за месяц они одного малыша не родят. Должен пройти определенный природой срок.

    Обичам честната борба - трима на един с калашник

  3. #1703
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,354
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Цитат Мнение на Самодържец Преглед на публикациите
    Като пуснеш темата, сложи тука линк към нея. Такава тема ще е полезна.
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=218785

    Ама има много да дописвам, темата е дълга.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  4. #1704
    Регистрация
    Aug 2012
    Публикации
    8
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

    Пиши тел на ЛС

  5. #1705
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Здравейте,
    Имам нисан алмера 2.2 DI ,110 коня, 2001 година ,дизел.
    Имам следния проблем, както карах и колата изгасна , бутнахме я за да не задръствам движението и мина 20-тина минути и реших да я запаля и запали без никакв проблем ,Карах я през целия ден нямаше никав проблем. На другия ден колата пак запали без никав проблем карах и изведнъж изгасна , пробвах се няколко пъти да запаля но все неуспешно.Реших да пробвам на другия ден но пак не успях и все още не мога да запаля .Четох из форумите какав може да е проблема и днес реших да я закача да видя какъв е проблема. и ми излизат следните грешки P1600 ; P1690 i P1251 Име:  1.JPG
Прегледи: 752
Размер:  25.9 Кб
    Ако някои може да ме насочи какъв е проблема за да не се лутам ще му бъда много благодарен

  6. #1706
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    В.Търново
    Публикации
    41
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Най вероятно имаш проблем в електрониката на помпата .

  7. #1707
    Регистрация
    Aug 2017
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Здрвейте. Имам проблем с Ауди а6 155к.с. 2001 година. След смяна на ремъци и ролки ми светна лампатана ESP. Вкара ме в авариен режим. Закачих я на ваг ком и ми излезна грешка 00550 старт в инжекциона. Казаха ми че проблема е в авансаторния клапан. Свалих помпата и я пратих в Бош София. От там казайа че всичко е наред. Днес ще я качват на стенд. Ако някой може да ми каже или се е сблъсквал с този проблем да помогне. Благодаря ви предварително!

  8. #1708
    Регистрация
    Aug 2016
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Здравейте,

    Извинете, ако дублирам темата.
    Става въпрос за Nissan Almera Tino 2.2 Di 115коня, 2001г. Помпата е VP44. Миналото лято направи проблем електрониката и просто спря в движение. Майстор ми я замени с друга, от друга кола, която купих втора ръка. Сменена е само електрониката. Самата помпа си остана същата от колата ми.
    След смяната пали и върви вече повече от година. Карам я всеки ден.

    Проблема е, че пали трудно. Особено когато е студено въртя по 15-20сек преди да тръгне. Дори подгрявам по няколко пъти преди да запаля, но ако температурата е под 0°С няма шанс да стартирам. Сега лятото се ядва, но не притеснява какво ще правя като стане зима. Мерил съм свещите и няма изгорели.

    Като е все още студена, притриса на празен ход, не много силно но го има. Оборотите са неравномерни и в купето всичко дрънчи. Преди да стане проблема с помпата нямаше такава аномалия. Неприятно е усещането, но иначе си върви и има мощност и не прекъсва ако набирам.

    Молбата ми е към някой от вас да ме насочи, трябва ли да правя няакаква адаптация или центровка и къде може това да стане в София? Явно този при който бях не може или не знае или няма нужната апаратура за това.

  9. #1709
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,354
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Цитат Мнение на lyubcho_88 Преглед на публикациите
    Здравейте,

    Извинете, ако дублирам темата.
    Става въпрос за Nissan Almera Tino 2.2 Di 115коня, 2001г. Помпата е VP44. Миналото лято направи проблем електрониката и просто спря в движение. Майстор ми я замени с друга, от друга кола, която купих втора ръка. Сменена е само електрониката. Самата помпа си остана същата от колата ми.
    След смяната пали и върви вече повече от година. Карам я всеки ден.

    Проблема е, че пали трудно. Особено когато е студено въртя по 15-20сек преди да тръгне. Дори подгрявам по няколко пъти преди да запаля, но ако температурата е под 0°С няма шанс да стартирам. Сега лятото се ядва, но не притеснява какво ще правя като стане зима. Мерил съм свещите и няма изгорели.

    Като е все още студена, притриса на празен ход, не много силно но го има. Оборотите са неравномерни и в купето всичко дрънчи. Преди да стане проблема с помпата нямаше такава аномалия. Неприятно е усещането, но иначе си върви и има мощност и не прекъсва ако набирам.

    Молбата ми е към някой от вас да ме насочи, трябва ли да правя няакаква адаптация или центровка и къде може това да стане в София? Явно този при който бях не може или не знае или няма нужната апаратура за това.
    Помпата трябва да се свали и калиброват горивата на стенд. Няма други центровки.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  10. #1710
    Регистрация
    Aug 2016
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Може ли да ме насочиш къде да закам колата за тази процедура. Благодаря.

  11. #1711
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    12,127
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Цитат Мнение на lyubcho_88 Преглед на публикациите
    Може ли да ме насочиш къде да закам колата за тази процедура. Благодаря.
    При него де! Ама иска само помпата.
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  12. #1712
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,354
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Цитат Мнение на Пенчо Преглед на публикациите
    При него де! Ама иска само помпата.
    Може и цялата кола. Ако има желание, разбира се. Не е задължително...
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  13. #1713
    Регистрация
    Jan 2008
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Здравейте,много полезна тема ,особено човек ако прочете всичко от начало докрай,браво на хора като Кирил Тодоров и другите като него които дават полезни съвети.Имам нисан терано 2003г 3.0 направи ми следния проблем,светна чека и работи в авариен режим,сутрин много пуши бяло и губи обороти,прочетох коментари на sparkybg,и напръсках с контактен вазелинов спрей всички букси и колата се оправи,карах около 1200км и колата пак прави същото,но сега пръскането непомага,ходих на диагностика и ми казаха корекшан тайма на помпата,и ме пращат за ремонт на помпата при Павката (от Варна съм)и ми казаха че ремонта излиза около 700-800лв

  14. #1714
    Регистрация
    Jan 2008
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    днес по случайност говорих за проблема ми с едно момче което има нисан алмера итоми каза че имал подобен проблем с колата и ходил в сервиза на нисан там му казали помпа 900лв ремонт и 800 демонтаж и монтаж ,той утишъл и сменил горивен и въздушен филтър и колата се оправила,за съжаление това не помогна на мен.за това ходих в препоръчан сервиз за помпи и там ми казаха че ремонта може да излезе от 900лв до 1800лв,ако не ми се беше случило оправянето със спрея за контакти веднага щях да я дам за ремонт,засега търсиме ел.проблем прекъснат кабел и т.н.

  15. #1715
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,354
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Цитат Мнение на ivmontan Преглед на публикациите
    Здравейте,много полезна тема ,особено човек ако прочете всичко от начало докрай,браво на хора като Кирил Тодоров и другите като него които дават полезни съвети.Имам нисан терано 2003г 3.0 направи ми следния проблем,светна чека и работи в авариен режим,сутрин много пуши бяло и губи обороти,прочетох коментари на sparkybg,и напръсках с контактен вазелинов спрей всички букси и колата се оправи,карах около 1200км и колата пак прави същото,но сега пръскането непомага,ходих на диагностика и ми казаха корекшан тайма на помпата,и ме пращат за ремонт на помпата при Павката (от Варна съм)и ми казаха че ремонта излиза около 700-800лв
    аванс
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  16. #1716
    Регистрация
    Jan 2008
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Да ,изглежда си прав.днес направих две неща първо сипах добавка на кастрол (почти цяло шишенце на 1/4резорвар ,прекалено много)и после ходих да мия двигателя за да не се цапаме като пипаме кабелите,смятах да продължа с проверката с окъсени кабели ,лош контак.Паля и изненада чека не свети и колата върви както преди да влезе в авариен режим .покарах така около 2ч ,при следващо палене чека пак светна пак колата в авариен режим .След половин час пак паля и колата е добре чека не свети ,и до сега е добре.Може и добавката да е почнала да изчиства помпата,или като съм я мил с водuструйката да съм размърдал кабелите,или най малкото не са омаслени и не дават контакт към корпус ако са наранени или един към друг.Ако се развали ще пиша

  17. #1717
    Регистрация
    Nov 2017
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Здравейте на всички, темата е много полезна, изчел съм 70% от нея но решвние на моя проблем не намерих. Карам е46 2.0д 136 от няколко месеца. Предния собственик е сменял маховика, дебитомера, филтъра на картерните газове и е рециклирал дюзите. Проблема на колата е че при подаване на пълна газ, независино на коя предавка съм до 2000к оборота тръгва доста добре, но по - нагоре започват едни колебания - дали да тръгне или не. Ако не и набия педала до пода ги няма тези колежания. Миналия месец и сложих Чип, но проблема се задълбочи. Според мен ли въздух не и достига или гориво. Ако някой сподели къде във Варна да закарам колата ще съм много благодарен. Друг фактор който ме накланя да ви мисля че е помпата е че стартера върти с голям зар, винаги си мислех че трябва да оправя стартера, но сега се чудя дали това затруднение не се дължи на помпата.

  18. #1718
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,354
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Цитат Мнение на iliqn87 Преглед на публикациите
    Здравейте на всички, темата е много полезна, изчел съм 70% от нея но решвние на моя проблем не намерих. Карам е46 2.0д 136 от няколко месеца. Предния собственик е сменял маховика, дебитомера, филтъра на картерните газове и е рециклирал дюзите. Проблема на колата е че при подаване на пълна газ, независино на коя предавка съм до 2000к оборота тръгва доста добре, но по - нагоре започват едни колебания - дали да тръгне или не. Ако не и набия педала до пода ги няма тези колежания. Миналия месец и сложих Чип, но проблема се задълбочи. Според мен ли въздух не и достига или гориво. Ако някой сподели къде във Варна да закарам колата ще съм много благодарен. Друг фактор който ме накланя да ви мисля че е помпата е че стартера върти с голям зар, винаги си мислех че трябва да оправя стартера, но сега се чудя дали това затруднение не се дължи на помпата.
    Дай грешки от диагностиката и живи данни. Милиграми на празен ход загряла и аванс - искан от ЕКУ и реален.

  19. #1719
    Регистрация
    Nov 2017
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Благодаря за отговора Колега, вторник съм запазил час за диагностика. Само да те попитам, че не разбирам какво е това аванс което искаш да му видим стойностите? Ако може да напишеш 2 реда къде точно да гледам майсторите, защото за първи път ще ходя при тях и не знам дали са много читави.

  20. #1720
    Регистрация
    Nov 2017
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

    Колега здравей! Имам питане за ГНП на фокуса! Оказа се, че проблема е доста сериозен и да не говорим за какви пари става на въпрос. Доста неща изчетох за тази гнп на фокуса и незнам какво да правя. В момента е в супер дизел и казват, че проблем с електрониката и като обявяват едни цифри да ти стане лошо. Моля за малко съдействие ако знаеш да ли може някой да оправи тази електроника. Благодаря ти!

Страница 86 от 87 ПървиПърви ... 3676828384858687 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Възможна ли е замяна на ГНП на Аро 3.0 дизел с ГНП от друг двигател?
    От Sofeto във форум Технологии, теория, конструкции по автомобила
    Отговори: 12
    Последно мнение: 27-12-16, 08:53
  2. Ремонт и диагностика на ГНП- Къде?
    От lubobunker във форум Автомобили 4x4
    Отговори: 3
    Последно мнение: 30-06-09, 13:57
  3. Ремонт на ГНП BOSCH VP 44
    От kiki.t във форум Систематизирана информация и книги
    Отговори: 14
    Последно мнение: 17-02-09, 18:52

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •