Стефане, той модела е написан в шасито, J90 (или TLK90), познат е още като Prado.
Това е един много здрав автомобил. Гледай за разбита рейка, разбити шарнири (вървят с носача), блокирали спирачни апарати (като седи имат склонност да ръждясват и блокират, раздвижването не винаги решава проблема), разбити кардани в шлиците (каретата не са проблем ако са разбити, оригиналното е около 90лв, ментето 25лв), трябва да се вдигне на подемник и да се заклати добре. Задния диф има три варианта - обикновен, ЛСД и с пълно заключване. Таблото също се разтраква силно, но се оправя. Колата си струва парите. Един от най безпроблемните ТЛК, да не забравяме все пак че е на независимо отпред и оттам и съответните ограничения. Мотора е здрав и не страда толкова от прегряването колкото 2LT, но като на всеки дизел си иска подръжката на охладителната система. Показания модел е къса база и показва завидна динамика и сток офроуд възможности. Ако си решил да даваш толкова пари и непретенциозността на Тойота са ти в кръвта това е колата за теб (ако е читава все пак)
Това е един много здрав автомобил. Гледай за разбита рейка, разбити шарнири (вървят с носача), блокирали спирачни апарати (като седи имат склонност да ръждясват и блокират, раздвижването не винаги решава проблема), разбити кардани в шлиците (каретата не са проблем ако са разбити, оригиналното е около 90лв, ментето 25лв), трябва да се вдигне на подемник и да се заклати добре. Задния диф има три варианта - обикновен, ЛСД и с пълно заключване. Таблото също се разтраква силно, но се оправя. Колата си струва парите. Един от най безпроблемните ТЛК, да не забравяме все пак че е на независимо отпред и оттам и съответните ограничения. Мотора е здрав и не страда толкова от прегряването колкото 2LT, но като на всеки дизел си иска подръжката на охладителната система. Показания модел е къса база и показва завидна динамика и сток офроуд възможности. Ако си решил да даваш толкова пари и непретенциозността на Тойота са ти в кръвта това е колата за теб (ако е читава все пак)
Коментар