Обява

Свий
Няма добавени обяви.

FJ Cruiser - впечатления след покупка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • FJ Cruiser - впечатления след покупка.

    Здравейте отново!
    Какато обещах преди време (на-към-то средата на януари`08 ) - взех та си доставих един брой FJ Cruiser (в средата на годината ). Изминалото време - близо 6 месеца, обхващащо всички характеристики на природните сезони у нас, съвсем отговорно мога да кажа (от личния си опит):
    - ДА, тази машина СТАВА. И то МНОГО.
    Препоръчвам я на всички, които искат много адреналин и никакъв стрес - едновременно.
    P.S. Бих се радвал, ако има и други собственици на FJ возила, които влизат в този форум - да си организираме фен клуб.
    МАШИНИТЕ са за да СЛУЖАТ на ХОРАТА
    [I][SIZE=1](т`ва нещо от законите на роботиката...)[/SIZE][/I]

  • #2
    До: FJ Cruiser

    Здрасти,колега.За какво "СТАВА"?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      До: FJ Cruiser

      Покажи снимки, обясни къде си ходил с нея, какво си правил, от къде си минавал, че да разберем за какво става, така де СТАВА
      Все, что делаешь, надо делать хорошо, даже если совершаешь безумство.
      A2 (+)

      Коментар


      • #4
        До: FJ Cruiser

        Здравейте приятели!
        Намирам за уместен въпроса относно по-детайлното разяснение на моите представи за "става". Накратко:
        - машинката я бива за хора без оф-роуд опит (като мен) - да джиткаш из полето на воля и без притеснения или да "форсираш" някой кален гьол или по-малка река.
        Определено, за по-сериозните изпълнения си иска, и някой доработки (по-скосени брони - като на ARB или WARN изпълнение; лебедки; шнорхели; гуми с по-голям балон и т.н.) - така както ги виждаме от снимката на жипката на ninja.
        Ама за почитатели на оф-роуда без практически опит (като мен) и без амбиции да се доказват като "майстор" зад волана, със заводското си оборудване FJ-я се представя отлично - според скромните ми изисквания за машина, която се ползва предимно за преходи до ловните райони.
        Иначе - нещо интересно: дълго се колебах дали да си поръчам 6 степенната скоростна кутия или да избера 5 степенната ("революционна" - по думите на TRD team) автматична. Колебанията ми се засилваха като четях този форум - имаше колега (старши участник - сиреч нещо като човек с доверие), който сподели, че антоматика едва-ли-не се представил по-добре от механичния вариант.
        В крайна сметка заложих на класиката: 6 ст.ск.кутия. И не сгреших. Защо? - защото при един от ловните излети се наложи да форсираме един връх в Стара планина. Повечето от ловджиите не са оф-роуд "майстори" и примирено оставиха машините, с които бяха дошли (доста от които наточени с брони, лебедки, крикове, шнорхели, усилени джанти и спец.гуми и т.н.) накъде по трасето. Но един от колегите - собственик на FJ TRD вариант, но автоматик, реши да тества автомобила. "Зацепи" към върха и десетина метра преди билото гумите превъртат и джипката тръгва като на шейна право надолу, като при това изгасва. Е - и за начинаещите е ясно, че при това положение автоматика няма палене (или греша? ) и спираш там където инерциалните сили спират да действат. В случая е добре, че това се случва преди джипката да се прехвърли през ръба на близката пропаст...
        Та тази случка е повода отново да се върна във форума - колкото повече споделени "изпълнения" - толкова по-ясна картина! В конкретния случай - ако тази история я имаше, покрай коментарите на опитния колега за приемливото представяне на автоматиците...нямаше да се колебая. Щото наистина в града е леко досадно да ръчкаш нонстоп скоростите, дружко си е да си се глезиш с автоматик, но за това на терена си има алтернативаната цена, която в определени случаи не е никак ниска...
        МАШИНИТЕ са за да СЛУЖАТ на ХОРАТА
        [I][SIZE=1](т`ва нещо от законите на роботиката...)[/SIZE][/I]

        Коментар


        • #5
          До: FJ Cruiser

          Първоначално публикуван от Алф Преглед на мнение
          Е - и за начинаещите е ясно, че при това положение автоматика няма палене (или греша? )
          Грешиш Ако всичко е изправно слага се лоста на "P" или "N" и палиш....друг е въпроса че докато се пързаляш на някъде (към дерето) и с "ръчка" и с "автомат" на дали ще мислиш за запалването. Освен това в горната ситуация и с запален и с изключен двигател, загуби ли сцепление с пътя, колата ще се движи до "там където инерциалните сили спират да действат"....да ти е честито "мечето"
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            До: FJ Cruiser

            Чисто любопитство - от какво е изгаснал двигателят? Да няма някакъв тракшин от тези, дето връщат газта?

            Коментар


            • #7
              До: FJ Cruiser

              Първоначално публикуван от Stuntman_Mike Преглед на мнение
              от какво е изгаснал двигателят
              като съм гледал колеги тук при мен най-често гасне от неподаване на газ с риск "Хаджи" да ми се обиди давам клипа му за пример, макар че в конкретния случей листата е гасят, ако се заслушаш с колко оборота се мъчи да се качи на наклона, ще разбереш
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #8
                До: FJ Cruiser

                http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=68
                Не искам да засегна някой -просто като прочетох началото за рекичките и се сетих за това

                Коментар


                • #9
                  До: FJ Cruiser

                  Здравейте приятели!
                  1. До дедо Владо!
                  Благодаря за инфото - ".... автоматика запалва при позия Р или N..."
                  Наистина не знаех - иначе преди да се метна на жипката карах (и сега ми се налага, от време на време) един S 500 - та в книжката с инструкции пише, че "..подобно действие може да даведе до сериозни вреди и следва да се избягва", а в инструкциите на FJ-я (която книжка е идентична и за автоматик и за ръчката) - дори са още по-категорични: двигателя (?) направо се трошал (преразказвам по смисъла на написаното).
                  Така че не съм се пробрвал. И не смятам да го правя.
                  Но ако това което казваш, е казано отговорно - ще го имам в пред вид и в случай на нужда ще се възползвам (дано не се налага).
                  Иначе си прав и за другата част - "...в такава ситуация, не ти е до запалването...", въпреки, че при изгасен мотор нямаш серво, т.е. контрола на траекторията е предоставен на действието на гравитацията.
                  2. до колежката.
                  А колкото до снимки - качих една, ама тя не е интересна за форума, но колкото да има някаква... Но общавам към края на февруари да си организирам една фото сесия в характерни (за оф-роуда) сюжети ...
                  3. до колегата.
                  машината няма опция да връща газта автоматично при загуба на сцепление - и както се очертава (неправилно, според мен) становище, че угасването е в следствие на отнетата газ. иначе се допитах до "изпълнителя" и конкретно:
                  - трансмисия на L4, което отговаря на LL при механичната скоростна кутия;
                  - активиран A-TRAK (т.е. актив тракшън контрол).
                  МАШИНИТЕ са за да СЛУЖАТ на ХОРАТА
                  [I][SIZE=1](т`ва нещо от законите на роботиката...)[/SIZE][/I]

                  Коментар


                  • #10
                    До: FJ Cruiser

                    Първоначално публикуван от Алф Преглед на мнение
                    Здравейте приятели!
                    1. До дедо Владо!
                    Благодаря за инфото -
                    Пали на тези позиции (елементарна блокировка с релета) поради простата причина, че тогава не може да тръгне колата сама след като запали и да блъсне някой или нещо примерно от хотелската си стая е палиш с дистанционното на алармата за да заработи климатика и да е охлади .....ако отстраниш тази блокировка може да си я палиш на всяка позиция .... и да се самозгазиш както преди години се опитах с "ягуар"-а който тогава реставрирах ...но иначе нищо не може да счупиш....и т.н. при по-нови модели ако си на "Р" и искаш да тръгнеш не те "пуска" от "Р" докато не натиснеш педала на спирачката ...и други "сейфти" гадости ....но пак повтарям те са за безопастност, не могат (сами по себе си) да повредят колата
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #11
                      До: FJ Cruiser

                      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                      Пали на тези позиции (елементарна блокировка с релета) поради простата причина, че тогава не може да тръгне колата сама след като запали и да блъсне някой или нещо примерно от хотелската си стая е палиш с дистанционното на алармата за да заработи климатика и да е охлади .....ако отстраниш тази блокировка може да си я палиш на всяка позиция .... и да се самозгазиш както преди години се опитах с "ягуар"-а който тогава реставрирах ...но иначе нищо не може да счупиш....и т.н. при по-нови модели ако си на "Р" и искаш да тръгнеш не те "пуска" от "Р" докато не натиснеш педала на спирачката ...и други "сейфти" гадости ....но пак повтарям те са за безопастност, не могат (сами по себе си) да повредят колата
                      Вярвай му

                      Коментар


                      • #12
                        До: FJ Cruiser

                        Кутията на ягуара който си реставрирал няма нищо общо със съвремените. Все едно да сравняваш биплана на Братя Райт със стелт.
                        Някой ще вземе да си пали автомата на каквато и да е и ще си купи скоро автомат.
                        Ако изгасне слагайте лоста на "N" и палете и не се занимаваите с глупости.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          До: FJ Cruiser

                          ето я и моята играчка. Паленето е възможно и на N.
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от bodevb; 09-01-09, 09:13.

                          Коментар


                          • #14
                            До: FJ Cruiser

                            Първоначално публикуван от bodevb Преглед на мнение
                            ето я и моята играчка
                            Идеята на рампата (в твоя случай) е задното ляво колело да е на земята (на асвалта), а не качено и то на рампата. Така не мериш нищо...

                            Честито и със здраве да се ползва!

                            Коментар


                            • #15
                              До: FJ Cruiser - впечатления след покупка.

                              аз не съм я качил на рампата за да я меря

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X