Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

    нещата тръгват от тук...
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...0&postcount=15
    мдаааа

    и се появи едно Паджеро

    което отговаря на всички критериии
    дълго, климатици, автоматици, пинизи....

    много отговаря дори...

    и си мисля - дали да не зарежа перфектно обслуженото и вървящо джипЧе, и да се нахвърля върху една терра инкогнита... новата...

    десен волан - не съм ползвал никога...

    де да знам?

    ето го генератора на безсъннните нощи.



    е, и какво да правя?

    не ми се разделя с Ферозата - много е ..
    абе много...

    ама това ми върши работа според всички изисквания
    ето го



    е, и...?


    помагайте, че безсънни нощи ме тормозят....
    и не знам....

    това пише в обявата



    Дата на производствомай 1995 г.Тип двигателДизеловМощност (к.с.)123 к.с.Скоростна кутияАвтоматичнаКатегорияДълга базаПробег176000 кмЦвятСветло сив

    Особености:
    4x4, 7 - местна, ABS, Аларма, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Застраховка, Имобилайзер, Климатик, Лети джанти, Металик, Нов внос, Сервизна книжка, Стерео уредба, Центр. заключване, Шибедах

    Допълнителна информация:
    Перфектен, без забележки, 7 местен, ексийд изпълнение, оригинален компакт диск аудио система, двузонов дигитален климатроник (работещ), степенки на праговете, чупещ волан, подгряване на седалките, ел. фарове, 3 степени на твърдост на амортесорите, 3 режима на скоростната кутия, блокажи преден и заден мост, нов калъф на задната гума, нови гуми, сменено масло ДВГ, договаряне, внос на всичко от англия










    данъка на Ферозата е 4 лева, на това ???
    разхода ??

    давайте акъли, моля, че без сън....
    и с мерак....

    да продам ли Дайхатсуто и да скоча в тъмнината?
    или да си пътуваме ежедневието и да не влизам в приключения?
    щото като си правя сметката то маслата само - по дифове, раздатки и кутии, ще хапнат на дечурлигата коледните подаръци...




    лошо, много лошо...

    ама от друга страна, изследователския дух е нещото, дето още не е умряло у мен...

    и о трета страна - световна криза - майната и, лошото , че е и локална, дори регионална, направо си е махленска, дори....

    пари артък нема, ама мерака....

    айде, бе хора, кажете какво да правя - и тако, и вако, все съм вътре.....









    предварително благодаря на всеки
    Последно редактирано от Veni1; 14-12-08, 16:05.

  • #2
    До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

    Пропуснал си десен волан,ама го забърсвай ВЕДНАГА.Съвсем друг КЛАС автомобил е това.ВЕРВАЙ МИ!

    Коментар


    • #3
      До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

      Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
      Пропуснал си десен волан,ама го забърсвай ВЕДНАГА.Съвсем друг КЛАС автомобил е това.ВЕРВАЙ МИ!
      да, верно е - пропуснал съм го
      добре, ама ако жената рече - това не мога да го карам???

      е , и аз не съм карал десен волан, ама аз имам почти 30 години стаж на пътя..
      сигурно ще свикна
      ама тя...
      нали уж тя ще кара децата?

      щото ако си ги водя и прибирам аз, то въпроса се обезсмисля...

      абе, аз съм се навил, ама давайте още малко - за пред у дома, де...
      помощ, един вид...

      хелп, бре, люде....

      е го на - течат ми лигите

      Коментар


      • #4
        До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

        Готино изглежда, ама десния волан е направен за други страни

        Коментар


        • #5
          До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

          Щом е с десен волан, забрави! Тук има доста писано по темата:
          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=34398

          Десен волан само ако ще го купуваш за части или за скрап ... Неслучайно колите с обратен волан са евтини .
          Vitara 2.0 V6
          Honda CRV (Gen 1)
          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
          ВАЗ 2131

          Коментар


          • #6
            До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
            Щом е с десен волан, забрави! Тук има доста писано по темата:
            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=34398

            Десен волан само ако ще го купуваш за части или за скрап ... .
            е, а де холан..

            нито жената, нито децата, нито колата са ми за части или скрап...

            не е това отговора, или не по тоя начин...
            Последно редактирано от Veni1; 14-12-08, 17:57.

            Коментар


            • #7
              До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

              десният волан е проблем само, когато изпреварваш /каране по шосе/ и то камион или бус - над колите си виждаш идеално... в градско, на магистралата и в гората - никаква разлика... само трябва да свикнеш, че перата за мигачите и чистачките са огледално...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                е, а де холан..

                нито жената, нито децата, нито колата са ми за части или скрап...

                не е това отговора, или не по тоя начин...
                Това с жената или децата по никакъв начин не съм го изказвал или намеквал. Не бих и си помислил да го кажа. То си е твое допълнение (интерпретация).

                Ами често хората се самонавиват, че няма нищо лошо с десния волан, но като си купят, започва цирка. А той е пълен.
                Vitara 2.0 V6
                Honda CRV (Gen 1)
                Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                ВАЗ 2131

                Коментар


                • #9
                  До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                  После, ако не е регистрирано, не знам дали ще можеш да го регистрираш.

                  Двигателя ще му е слабичък.

                  Иначе, кефи.

                  ...ама, и аз не бих купил нещо с десен волан. Събери още малко стотинки, и си вземи с правилния волан.

                  За в града ще е малко проблемно - тоси е малък рейс.

                  Ама пък като тръгнете нянякъде, ще можеш да вземеш и половината покъщнина.

                  И на мен по всички правила си ми трябва дълга база, ама си взех къса. Като изключим багажника и по-неудобното качване на седящите отзад, всичко друго им е еднакво, с тая разлика че се паркира по-лесно, и по-лесно се намира място.

                  А багажник ще купя за покрива. Само да се стопли малко времето...


                  Та, хубава джипка, ама добре обмисли дали наистина ти трябва дълга база за това, за което ще го ползваш, и дали наистина няма да псуваш всеки тир като тръгнеш на някъде, заради десния волан.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                    Понеже по една или друга причина един твой пост в мерседес форума ме докара в тоя форум - и аз да дам малко акъли, да си го върна... Много мислих за такава 7-местна преди да взема Патрола, беше и правилния волан и по-евтина от Нисана, че и със бензинов двигател и кожи... Понеже при нас също през седмицата е детевоз джипа - жена ми имаше крайната дума и категорично избра Патрола, просто не ми остави шанс да се замислям. Сега, една година по-късно, ако можех да избирам след година опит - може би щях да взема Паджерото, защото повече използваме джипката като шосейна машина, за разходки, на леки офроудчета и дълги експедиции... Не че се оплаквам от камиона де... С новия двигател не ми създава никакви проблеми... Та, ако ще го ползваш за дълги разходки, както предусещам, си вземи поне 3000 V6 двигател, че тоя ми се вижда слабичък за тоя параход..... А като тръгнеш из чужбинско - нагоре, надолу, баири, задръствания, магистрали.... Каквото и да решиш - успех в избора ... и повече обмисли нещата от всички страни, преди да вземеш окончателното решение.....

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                      Това с жената или децата по никакъв начин не съм го изказвал или намеквал. Не бих и си помислил да го кажа. То си е твое допълнение (интерпретация).

                      Ами често хората се самонавиват, че няма нищо лошо с десния волан, но като си купят, започва цирка. А той е пълен.
                      извинявай, нещо не съм внимавал...

                      а за цирка?
                      Не знам, не съм карал никога десен волан....
                      ама допреди трийсетина години не бях карал и с ляв, а после известно време карах картинг с централен волан

                      После, ако не е регистрирано, не знам дали ще можеш да го регистрираш
                      защо да няма да мога да го регистрирам?
                      ТехноТест, или някакъв друг дерт?
                      Давай акъли, моля...


                      Ама пък като тръгнете нянякъде, ще можеш да вземеш и половината покъщнина.

                      И на мен по всички правила си ми трябва дълга база, ама си взех къса. Като изключим багажника и по-неудобното качване на седящите отзад, всичко друго им е еднакво, с тая разлика че се паркира по-лесно, и по-лесно се намира място.
                      Хубаво, ама аз половината покъщнина я товаря в колата - виж ми подписа - това е мерседес S124 - комби...

                      неудобството за качващите се отнася за жена ми, която трябва да товари бебето в седалката - на задната седалка - става почти със засилване ..


                      Понеже по една или друга причина един твой пост в мерседес форума ме докара в тоя форум - и аз да дам малко акъли, да си го върна...



                      Та, ако ще го ползваш за дълги разходки, както предусещам, си вземи поне 3000 V6 двигател, че тоя ми се вижда слабичък за тоя параход..... А като тръгнеш из чужбинско - нагоре, надолу, баири, задръствания, магистрали.
                      ей, ще ми го връщаш....

                      няма да се кара на дълго тая джипка - вилата ми е на 40 км от къщи , и там се ходи в събота и неделя , през неснежния период, щото няма път иначе, и през периода, между май и септември - иначе е много студено..

                      а за тоя мотор - знам ли колко е достатъчен?
                      то идва и другия момент - с данъка
                      ама 125 коня...

                      не знам, на такъв кантар съм....

                      или за по-просто, ще взема да се направя на майстор, да преместя задната седалка на Ферозата с 15 см назад, и да ликвидирам въпросителните...

                      а са много, пустите въпросителни...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                        А до вилата с мерцедеса не се стига, така ли?

                        Ако нещо - продавай мерцедеса, и си купи джип като за тука - с ляв волан.

                        Така ще имаш фероза за хулигански прояви, и полупаркетник за всичко останало.

                        ...щото дори и късото паджеро си е полупаркетник. А дългото - още повече.

                        ...ъъъ, същото важи и за мойто Terrano, да не вземеш сега да се засегнеш нещо.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          А до вилата с мерцедеса не се стига, така ли?
                          ами то това е лошото - стига се, ама аз си го пазя и не го напъвам по меките пътища...

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Ако нещо - продавай мерцедеса, и си купи джип като за тука - с ляв волан.
                          не мога да се разделя с него - причините са повече от много, нито една от тях не е обективна, и това още повече им засилва тежестта


                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          да не вземеш сега да се засегнеш нещо.
                          не бе, човеко, какво да се засягам - аз акъл искам, не мога да се засягам за това, че не знам
                          напротив, всяко едно мнение ми е страшно полезно...

                          и те се трупат - от едната страна на кантара, от другата страна...
                          ще се счупи кантарчето накрая....

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                            ааа мерседеса няма да продаваш.... Всичко друго е преходно... Моя седи самотен пред вкъщи и го карам два пъти месечно и никога не ми е минавало през ума да го продавам.... Пък камо ли това бижу - комбито... Никое Паджеро не бива да измести една вечна 124... Сори за спама, ама не издържах - да караш един от най-запалените мерсоводи в БГ да си продава колата....

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                              E, щом е тъй, двууменето продължава.

                              За мен колите са просто вещи.

                              Ако продадеш ферозата, оставаш без джипка за по-сериозен offroad. Ще става само за умерени разходки.

                              А защо не късо паджеро? С багажник на покрива, когато ти трябва, и с ляв волан. Мястото е в пъти повече от ферозата, пък с едни малко по-големи гуметки, ще може и в гората да се представяш прилично.

                              Или още по-добре - къс патрол? Terrano 2 също е решение. Аз мойто много си го харесвам. На асфалт поддържа без никакъв зор 140, а иска и още. Ама, тука съм пристрастен - още не съм му се нарадвал.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X