Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 30

Тема: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

  1. #1
    Регистрация
    Nov 2008
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Здравейте.

    Ще се радвам ако ми помогнете малко с мнения относно този автомобил Mazda Tribute 2.0-16v - 2002 година производство.


    Въпросите са ми следните :
    -Някой имал ли е "контакти " с тази машина - какви са му впечатленията
    - Здрава ли е Маздата като цяло
    - цени на частите ( един вид скъпа ли е поддръжката) и дали се намират части в БГ (лесно или трудно има ли ги или е проблем с доставката)
    - всякакви други мнения относно този модел джип Mazda Tribute 2.0-16v

    Ако имате и други мнения и впечатления бих се радвал ако ги споделите.

    да уточня - не ми трябва за офроуд .
    тип по шосейно каране и тук там да се поизлезе малко по по-кофти пътища , но не и за офроуд .

    Благодаря предварително.

  2. #2
    Аватара на upi
    upi е офлайн
    Юпи
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    4,711
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране До: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Малко са по-добрите коли от Мазда. Специално тази е супер здрава машина. Колега я ползва за командировки - предимно извънградско. За 300 000 км е правил само гърне и всичко друго е консумативи - масла, ремъци, филтри, свещи, антифриз, накладки. Съединител още не е правил.
    За тази машина - толкова
    Ако не свършва добре, значи не е свършило! ;)
    0888 315 794
    LZ1UPI
    A1 (Rh+)

  3. #3
    Регистрация
    Nov 2007
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Добра машина,дават и 10/100 бензин разход,надеждна е -японска е все пак,зависи от къде купуваш-2002 г.с ляв волан 10000-12000лева,с десен 6000-8000лв.,много добри отзиви,по принцип не е кола за баири и чукари,така че ще е в добро състояние/излиза 2001/.Виж дали е 2WD или 4WD.

  4. #4
    Регистрация
    Oct 2006
    Публикации
    8
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Впечатления от мои близки с тази кола - доста надеждна и безпроблемна като повечето Мазди. Лично на мен ми хареса, че е просторно в купето и вози добре.Динамиката не е впечатляваща, но е добра. Да се търси с 2.0 или 2.3 механика. За части - консумативи се сменят само, иначе се намират по принцип, но с чакане и обикновено не през официалния представител, който продава на двойни цени.

  5. #5
    Аватара на upi
    upi е офлайн
    Юпи
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    4,711
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране До: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    За съжаление това е още една от тези теми "Питам аз и отговор не искам" Колегата iv4e не влизал повече във форума откакто е задал въпроса.
    Ако не свършва добре, значи не е свършило! ;)
    0888 315 794
    LZ1UPI
    A1 (Rh+)

  6. #6
    Регистрация
    Oct 2006
    Публикации
    8
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Информацията така или иначе може да е полезна за други хора. Иначе тази Мазда мога да я сравня със Субару Форестър от същата година, от което имам преки впечатления, понеже е на мой приятел и ме кара често с него, а и аз съм го карал. То е също 2.0. В този клас може би най-добрите предложения според мен.
    Като ги сравнявам двете ще кажа + и - за двете, ако някой се е насочил към тях.
    Субаруто - по-добро поведение в завои, по-леко е, оттам малко по-добри динамични характеристики, симетрично AWD, има бавни скорости,някаква харизма на марката все пак. Минуси - по-дървена возия, салонът е по-евтин, има чат-пат проскърцвания. Малко по-нерафиниран боксер мотор и по-труден достъп при обслужване, както и специфика при сервизиране на колата.
    Маздата - по-комфортна, салонът е просторен, няма нещо да скръцне или потропне, по-рафиниран двигател, по-добра возия от Субаруто, супер надеждна - за 6г само консумативи и предни амортисьори. Минуси - малко повече се накланя при екстремно завиване, малко по-слаба динамика от Форестъра, понеже е по-тежка, 4x4 мисля, че преразпределя момента към задния мост при боксуване на предния. Справя се отлично в зимата и кофти пътища.
    И двете са перфектни за ежедневна употреба, за зимата са идеални, еднакво добре се справят, за тежък офроуд не стават, не си струва да ги чупиш. Много надеждни и двете, типични представители на японската техника.

  7. #7
    Регистрация
    Feb 2010
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране

    Даа, полезна е за други хора
    Въпросът е, ако е 4wd поне за риба не може ли да се отиде с тази кола? Попаднал съм на една Mazda Tribute V6 4x4 Exclusive със 197 конски сили(не знам какъв е двигателя) и гледам, че е с доста прекрасно оборудване по арматурното табло- което ме навежда на мисълта., че едва ли има някакви завидни офроуд възможности, а по-скоро магистрален звяр

    Последно редактиран от CarTest™ ; 31-05-10 в 15:33

  8. #8
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София
    Публикации
    433
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Завидни,не.Където съм отишъл,минала е.Все пак с едно наум,като има поток по дълбок от 20см и чки коловози,щото отдолу не е от най защитените.За държва с дупки е перфектна,за лек оф става.За другия ОФ,не става,но то пък са малко колите дето стават без допълнителни корекции.Ръчката е с по сериозна динамика,автомата се замисля,все пак не е рацерски СУВ,макар по светофари да отвявам доста.После на бензиностанцията аз се отвявам.Тенекията и според мен е доста мека,щатните брони са пластмасови(!),което е тъпо,но се слагат и железа
    Поема доста товар и това не се отразява негативно на возията,напротив,доста по комфортно става.Има сума ти асистенти за какво ли не,днес таман ми се включи каквото можа,за да спра от 80км/ч на мокър път,заради червен светофар.Никакви проблеми,държи си курса и спира.
    С 4 скоростна АТ съм,но има и отделно 1,2,3 с овърдрайв и 4та.Сменя ги на около 2000 оборота.
    Пътят е целта.

  9. #9
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София
    Публикации
    433
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Завидни,не.Където съм отишъл,минала е.Все пак с едно наум,като има поток по дълбок от 20см и чки коловози,щото отдолу не е от най защитените.За държва с дупки е перфектна,за лек оф става.За другия ОФ,не става,но то пък са малко колите дето стават без допълнителни корекции.Ръчката е с по сериозна динамика,автомата се замисля,все пак не е рацерски СУВ,макар по светофари да отвявам доста.После на бензиностанцията аз се отвявам.Тенекията и според мен е доста мека,щатните брони са пластмасови(!),което е тъпо,но се слагат и железа
    Поема доста товар и това не се отразява негативно на возията,напротив,доста по комфортно става.Има сума ти асистенти за какво ли не,днес таман ми се включи каквото можа,за да спра от 80км/ч на мокър път,заради червен светофар.Никакви проблеми,държи си курса и спира.
    С 4 скоростна АТ съм,но има и отделно 1,2,3 с овърдрайв и 4та.Сменя ги на около 2000 оборота.
    Пътят е целта.

  10. #10
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Варна
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Здравейте, изкопавам от архива доста стара тема, но се надявам да получа отговор. Тъй като съм харесал Мазда Трибют 2,0л бензин, малко ме притеснява че двигателя е на форд. Аз самият никога не съм притежавал форд, за известно време таркалях една служебна фиеста, която обаче беше нова и нямам спомен да е правила проблеми, но в нета битува мнение, че това са калпави автомобили. Та въпроса ми е надежден ли е този двигател?

  11. #11
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Sofia
    Публикации
    1,187
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Имах Ford Mondeo 2000см3 бензин автоматик, 1994 год. в продължение на 6 год. Въпросната Мазда се окомплектова със същия двигател(Zetec 16V, напречен редови 4 цил. с ангренажен ремък). Автоматикът е същия (CD4E, 4 скоростен с overdrive, дълги скорости, на 4та празен със 100км/ч бях с 2к оборота). За 6 год. с тази кола един път не се случи да завъртя ключа и тя да не запали, един път не се случи нещо да претрака, да ми присеца, да изгасне и да ме остави на пътя. След 200к км е възможно да похапва около ~1литър масло(особенно ако още се кара като мен с препоръчваното 5W30). от смяна да смяна. Оправяло се със смяна гумичките на клапаните, но аз така и не го направих, защото още 10-20лв. за масло на 10к км не ми беше проблем. Като динамика(имах комби), дори и автоматик нямах никакви притеснения с изпреварвания, изкачвания, много багаж и т.н. Изобщо много добра комплектация двигател и скорости.

    Части бол. Комплект оригинални свещи в Мотофое е ~45лв. Кабели пак толкова. Оригинални филтри(всички) по 20-40лв., Оригинално масло FordFormula 5W30 е 60лв./5литра. Читави ремъци и ролки са ~250лв.
    []

  12. #12
    Регистрация
    Jan 2008
    Публикации
    690
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Цитат Мнение на the_shooter Преглед на публикациите
    Здравейте, изкопавам от архива доста стара тема, но се надявам да получа отговор. Тъй като съм харесал Мазда Трибют 2,0л бензин, малко ме притеснява че двигателя е на форд. Аз самият никога не съм притежавал форд, за известно време таркалях една служебна фиеста, която обаче беше нова и нямам спомен да е правила проблеми, но в нета битува мнение, че това са калпави автомобили. Та въпроса ми е надежден ли е този двигател?
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=146729

  13. #13
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София
    Публикации
    433
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    the_shooter
    В момента по гореописаната мазда се продава,така,че ако искаш,може да вземеш и 2.3 двигател
    Пътят е целта.

  14. #14
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Варна
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Здравейте, не разбрах коя точно Мазда се продава, ноако някой иска да предложи нещо нека заповяда на лични. Аз съм харесал една 2004 година, но при добра оферта всичко подлежи на преосмисляне.

  15. #15
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София
    Публикации
    433
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Имаш ЛС,не съм сигурен дали можеш да получаваш обаче...
    Пътят е целта.

  16. #16
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    София
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Здравейте, надявам се не се натрапвам, но аз търся Mazda Tribute 2.0 - ако някой от някъде може да ми предложи нещо адекватно в рамките на 5500 +/- съм готов да го обсъдим на ЛС?!

  17. #17
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София
    Публикации
    433
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Провери в карс бг,има доста оферти.
    Пътят е целта.

  18. #18
    Регистрация
    Jan 2014
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: До: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Много добро сравнение колега, много точно си описал разликите и аз имам впечатления от двете и съм на същото мнение!

  19. #19
    Регистрация
    Dec 2008
    Публикации
    12
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: До: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Здравейте. Мисля че точно това е моята кола/или форд Маверик/, но при огледа на една, багажника ми се стори не толкова голям колкото си го представях. Аз карам фабия комби и ми се иска по-голям багажник, но за съжаление, при сравнението в ауто дата открих, че на фабията е по-голям. Тръгнах да сравнявам Трибюта с Маверика/нали са почти еднакви/, но открих поне двойна разлика. Някой може ли да ми обясни откъде е разликата/различни стандарти на замерване?!?/ или ако може да ми даде размерите на багажника на Трибюта та да ги сравня с моята

  20. #20
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София
    Публикации
    433
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Mazda Tribute 2.0-16v - мнения

    Някои модели Трибют, имат двоен под.Вдига се гуменото покритие или мокета и поднего има дъска (?).Или е само за крика или е цяло нормално отделение.
    Пътят е целта.

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Mazda Tribute 4x4
    От Тедо /LJ73/ във форум Mazda
    Отговори: 95
    Последно мнение: 11-05-17, 12:44
  2. Nissan Patrol Tribute
    От BAlexandrov във форум Връзки (links) към външни сайтове
    Отговори: 1
    Последно мнение: 03-09-08, 13:58
  3. Mazda Tribute 2.0 или Daewoo Musso 2.3TDI-120 К.С.
    От Gogoo във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 14
    Последно мнение: 03-02-08, 16:02

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •