Здравейте колеги. Пускам болната тема. Сутрин, като е по-студено времето трудно паля. При 2 градуса върти доста на стартер, като през това време от зад невиждам нищо от облаци пушек. Мирише на неизгоряла нафта. Двигателя прекъсва, особено, като се опитам да го форсирам тресе на интервали , и пуши много силно. След 5 минути работа на място всичко се стабилизира и двигателя работи добре. Непрекъсва, спира да пуши и се форсира нормално. Пали от четвърт оборот. Когато е топло времето 15-25 градуса пали от четвърт оборот но отново прекъсва и пуши и тресе, докато загрее малко. Колата е Митсубиши Паджеро 2, 2.5тди 94-та година къса база. Лампата на подгряващите свещи си светва нормално, изчаквам релето да изключи и тогава въртя. Къде да търся проблема ? Дюзи, помпа, въздух ? несмея да сипвам добавка, защото колата е стара и се притеснявам да непротече от някъде.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Трудно палене при студен двигател
Свий
X
-
До: Трудно палене при студен двигател
Първоначално публикуван от redex Преглед на мнениеЗдравейте колеги. Пускам болната тема. Сутрин, като е по-студено времето трудно паля. При 2 градуса върти доста на стартер, като през това време от зад невиждам нищо от облаци пушек. Мирише на неизгоряла нафта. Двигателя прекъсва, особено, като се опитам да го форсирам тресе на интервали , и пуши много силно. След 5 минути работа на място всичко се стабилизира и двигателя работи добре. Непрекъсва, спира да пуши и се форсира нормално. Пали от четвърт оборот. Когато е топло времето 15-25 градуса пали от четвърт оборот но отново прекъсва и пуши и тресе, докато загрее малко. Колата е Митсубиши Паджеро 2, 2.5тди 94-та година къса база. Лампата на подгряващите свещи си светва нормално, изчаквам релето да изключи и тогава въртя. Къде да търся проблема ? Дюзи, помпа, въздух ? несмея да сипвам добавка, защото колата е стара и се притеснявам да непротече от някъде.
Също така провери дали имаш добър контакт между захранващия кабел и общата пластина за свещите, както и контакта между пластината и свещите.Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
-
До: Трудно палене при студен двигател
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеПък ако и измериш компресията профилактично и с учебна цел...ама май...
Коментар
-
До: Трудно палене при студен двигател
Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнениеЩом пуши много е от подаването на гориво.
Коментар
-
До: Трудно палене при студен двигател
Първоначално публикуван от redex Преглед на мнениеКъде да търся проблема ? Дюзи, помпа, въздух ?
Коментар
-
До: Трудно палене при студен двигател
Свещите служат единственно за първоначално запалване.Ако не работят, двигателя не пали, или трудно пали.Пушенето е друга работа.
Може да се тълкува проблема че ако свещите не работят се събира гориво в горивната камера, и пуши от това но нали на няколко такта на буталото ще го духне.Проблема е или в помпа и дюзи или няма компресия което е от бутала сегменти и др.Абе ,май работата не е за доктор ами за поп.Дано не е.
Коментар
-
До: Трудно палене при студен двигател
Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнениеСвещите служат единственно за първоначално запалване.Ако не работят, двигателя не пали, или трудно пали...
Коментар
-
До: Трудно палене при студен двигател
За свещи ясно!
Добре .....
А какво би станало, ако една или повече дюзи "пикаят" ...
Казано по друг начин, вкарват горивото в течна фаза, вместо разпрашено .... на мъглаПоследно редактирано от CarTest™; 27-10-08, 22:26.Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
До: Трудно палене при студен двигател
Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение... ако една или повече свещи "пикаят"
Ами ще пуши постоянно, не само на студено
Коментар
-
До: Трудно палене при студен двигател
НЕ!!!
Само на студено!!!
Веднъж като стопли ..... после горивото самО се изпарява (Вторично от високата температура) ....
На студено има едно характерно чукане ...... мини хидравлични удари ...
Е разбира се и облаци ... отзад ...Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
До: Трудно палене при студен двигател
Колеги благодаря за мненията. Сутринта отново опитах да запаля. Запали трудно, въртях повечко време на стартер с изтеглен обогатител и запали. Форсирах го рязко и го изгасих. След това пали от половин оборот без издърпан обогатител. Пушека си го има в изобилие. Като го форсирам прекъсва и пуши. След 5 минути работа всичко се оправя, няма пушек непрекъсва и работи добре. Подгряващата система е както казва колегата по-горе. Грее при подаване на контакт и след това продължава да грее( поне релето се чува, незнам дали свещите са ок). ( Лампата ми е червена на подгряването) Довечера ще го вкарам в сервиз да му гледат свещи, дюзи..
Коментар
-
До: Трудно палене при студен двигател
лампата може да си свети и да гасне,релето да си включва и изключва и свещите да са довиждане ...е не всичките
за мен 90% това е проблемацията,останалите 10 са за дюзи или да дърпа въздух от някъде в нафтата,тъй,че споко минаваш колега по тънката лайсна,ма ти пиши все пак за ко идвало реч
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар