ако е този с офроуд пакета става дори за доста неравен път, колата има 30 см клиренс и при внимателно каране може да преодолее доста сериозни препядствия. има защитни плочи отдолу навсякаде, има бавни, блокажи на трите дифа.
ако не е с офроуд пакет нестава, картера виси застрашително надолу, после са скоростите, дифовете, всичко е от алуминий.
но все пак не бих карал такава кола на офроуд освен ако не е крайно наложително, нейната сила е на шосето, за това е измислена.
мен много ме радва външния вид на тези джипки... страхотни! За гратска (семейна) кола ако си някъв паралия и можеш да си позволяваш евентуалните ремонти и разхода е прекрасна! За офф едва ли някой ще си я купи и ще я искара... е аз ако имах пари да си я купя щах и в офф условия да я юра!
4ао
Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
ако е този с офроуд пакета става дори за доста неравен път, колата има 30 см клиренс и при внимателно каране може да преодолее доста сериозни препядствия. има защитни плочи отдолу навсякаде, има бавни, блокажи на трите дифа.
ако не е с офроуд пакет нестава, картера виси застрашително надолу, после са скоростите, дифовете, всичко е от алуминий.
но все пак не бих карал такава кола на офроуд освен ако не е крайно наложително, нейната сила е на шосето, за това е измислена.
Сава виждам че не пишеш и лично на мен това ми липсва но ще кажа това което знам, въпреки че може и да не го видиш.
Офроуд пакета на МЛа е с два блокажа. Среден и заден. Има и бавни. Повдига се с 10см и клиренса става 30см но това е много измамно за проходимоста. Геометричната се подобрява и по рядко опира отдоло. Ходовете обача стават отчайващо малки. Чиста табуретка.
Перфектен е в класа си(за магистрала и не дълбоки дупки по нашите пътища е екстра ). Ако питаш за по стария ML се насочи според мен по добре към 400cdi. Има осезаема разлика при каране ---------а то така или иначе с този СУВ ще ти бъде магастрално в повчето случей
Коментар