не са нови коли и има доста опит натрупан с тях. не са йипове, макар и 4х4. аз също съм на мнения, че джъстито е по-доброто. просто щот знам баща ми к'фо правеше с 1 такова . пак не стана на джип, ама до последно оспорваше с бая сериозни машини. тва си е що годе о'к за рибарлък. ама иска много майсторлък и с 2-те. пандата е лека, ама ДВГ на субаро сякаш по се справя. би било проблем ако очакваш чудеса от тез машинки. пък макар и стари тряабва да се види и как втои въпроса с ремонтите. то теб за каква цел ти е?
Определено Джъстито у по-здраво, но пък трансмисията на Пандата е разработена от Пух Щаер...въпрос на избор.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Е, чак пък толкова, те са правили и отвратителната трансмисия на Сценик РХ4...така че не се знае знае ли се
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Първата ми кола беше Панда 4х4 с тази кола съм имал страхотни моменти, включително вгорски такива! Много хубава колица е, проблемите които имах аз с нея бяха: карбуратора, има една мембрана която с годините се втвърдява и започва да не спира напиращия бензин от което разхода се вдига много(градско над 10, извънградско над 7)и много пъти ми се е давела колата. Но съм я карал на такива места които сега с мотора не бих стъпил, проблема и на оффроуд е че отпред е много ниска, има булбар под двигателя така че няма опасност като на повечето Фиати да удариш картера, но точно той опира и предницата се вдига във въздуха и караш докато и задницата опре в общи линии. На пътя пък е прекалено висока та по завоите ме беше малко страх, завои които с колата на баща ми(Рено 19) минавах с 90+ с панделата едва преодолявах с 60!
За Субаруту също съм чувал страховити легенди за Джъстита преодоляващи Витошките морени, но не съм го видял не коментирам
Относно цената за цената на хубава Панда ще си купиш 2 Джъстита, те Пандите са като хубавия алкохол, колкото повече отлежават повече пари струват!
Джъстито !!
Особено ако е с 1,2 мотор - е 75 к.с. при това тегло е ... ГолфоТрепач
Аз на времето имах такова .... а относно теглото ... може да се окаже по-леко от Пандата ....
Това нещо "дърпа" при 2000 об. както и при 8000 об./мин.
А карбураторните ... нямат ограничител на оборотите ...
Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Това е по-подходяшо сравнение отколкото Панда и Самурай))
Като автомобил Джъстито е невероятно здраво и женоустойчиво.
Имам допир с едно такова, както и с Е10 и мога да кажа само добри неща за тях. Фиатчето не понася издевателствата безнаказано, въпреки простата си конструкция.
Истината е, че и двете не са за в гората, но джъстито е несравнимо по-здраво и надеждно. Иначе Пандичката е по-висока и би трябвало да затъва по-трудно.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Aз имах Е12 ("Джъсти" с купе на микробусче) - супер машина!
Фиата не съм карал, но май съм предубеден към италианските коли и моят избор би бил "Джъсти-то"
Коментар