Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изключват ли авт. хъбове по инерция?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изключват ли авт. хъбове по инерция?

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    В този случай трябва да се огледаш за ръчни
    Нищо освен селектора на раздатъчната кутия не трябва да превключваш.
    Просто включвай в спряло положение. При следващо включване на 2H просто върни колата около метър назад. Имай предвид, че с тези хъбове при спускане без газ имаш само задно.
    Нещо ми се объркаха понятията . Автоматичните хъбове "зацепват" автоматично , ама как при пускане на спирачен режим ще "отцепват" сами , за да остане само задното ?! Нима тогава джипа не работи в режим4х4 без да е върнат лоста в положение 2Н? Ако е така то при хлъзгав път си е жива утрепия .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

  • #2
    До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

    Нищо не изключва, това са лафове. Автоматичните хъбове (изправни) могат да изключат само ако полуоските спрат да се въртят, а колелото се завърти в обратна посока. Ако успееш да го направиш тоя номер по време на спускане, сигурно ще спечелиш награда от някой клуб по автомобилизъм ....
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
      Нищо не изключва, това са лафове. Автоматичните хъбове (изправни) могат да изключат само ако полуоските спрат да се въртят, а колелото се завърти в обратна посока. Ако успееш да го направиш тоя номер по време на спускане, сигурно ще спечелиш награда от някой клуб по автомобилизъм ....
      Категорично изключват - показвал съм го нагледно на други невярващи от форума - абсолютно изправни хъбове!
      Когато полуоската задвижва колелото е зацепен а когато колелото движи полуоската изключва. независимо от посоката.
      Вдигни колата и е лесно да го провериш сам
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

        Пробвал съм го вече .... Тогава какъв е смисъла да се връщаш назад когато изключиш предното ? По тая логика няма причина .... Хъбовете ще си изключат, все едно си по инерция. Помисли малко и си представи какво става в хъба, след като е бил заключен и полуоската е спряла да се върти. Тоест тя продължава да си се върти, но от хъба, докато не смениш посоката в която са били заключени.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #5
          До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
          Пробвал съм го вече .... Тогава какъв е смисъла да се връщаш назад когато изключиш предното ? По тая логика няма причина .... Хъбовете ще си изключат, все едно си по инерция. Помисли малко и си представи какво става в хъба, след като е бил заключен и полуоската е спряла да се върти. Тоест тя продължава да си се върти, но от хъба, докато не смениш посоката в която са били заключени.
          Браво - вече сме двама дето се мъчим да отстоим истината че хъбовете не изключват когато се спускаш или когато караш по инерция. В една друга тема и аз надълго и на широко обяснявах защо хъба не изключва, защото в следствие на липсата на междинен диф, даже и при спускане и при движение по инерция предната полуоска продължава да получава въртящ момент от задните колелета и дефакто продължава да оказва усилие върху хъба.
          Ама не, имам чувството че просто има желание да се наложи като закон че авт. хъб изключва.
          За всички които се притесняват ще кажа с големи букви- КАРАЙТЕ СПОКОЙНО- авт. хъбове не изключват!!!
          Сега вече очаквам да бъда анатемосан, но съм сигурен в твърденията си!
          Очаквам кладата!!!
          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

          Коментар


          • #6
            До: Изключват ли авт. хъбове по инерция?

            Не е необходимо.ТЕ НАИСТИНА НЕ ИЗКЛЮЧВАТ!!!Проблемите на автоматичните хъбове са другаде-чупят се при лашкане,но то е за сметка на удобството.
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #7
              До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

              Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
              Браво - вече сме двама дето се мъчим да отстоим истината че хъбовете не изключват когато се спускаш или когато караш по инерция. В една друга тема и аз надълго и на широко обяснявах защо хъба не изключва, защото в следствие на липсата на междинен диф, даже и при спускане и при движение по инерция предната полуоска продължава да получава въртящ момент от задните колелета и дефакто продължава да оказва усилие върху хъба.
              Ама не, имам чувството че просто има желание да се наложи като закон че авт. хъб изключва.
              За всички които се притесняват ще кажа с големи букви- КАРАЙТЕ СПОКОЙНО- авт. хъбове не изключват!!!
              Сега вече очаквам да бъда анатемосан, но съм сигурен в твърденията си!
              Очаквам кладата!!!
              Има логика . Експеримента с отцепването го проиграх и аз , въртейки или колелото , или предния кардан , но това се отнася за случая когато джипа е на канала . По време на движение обаче нещата стоят така както ги описваш ти.
              И сега като се замисля- само заради едното лашкане по време на буксуване ...май не си заслужава 500 кинта за ръчни хъбове ...
              Доста по-честия случай е пускане на спирачен режим при хлъзгав път , щото тогава от работата в режим 4х4 може да зависи живота на човек . Но явно в този случай и автоматичните си вършат работа ...Пък и няма да слизам в калта да превключвам , че току-виж съм си изцапал вратовръзката
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #8
                До: Изключват ли авт. хъбове по инерция?

                Това е полезна информация. А при лашкане при буксуване, отключване и заключване на автоматичните хъбове до какво води, освен скапване на самите хъбове? Скапват ли се полуоските или диференциала?
                Светът на Владо

                Коментар


                • #9
                  До: Изключват ли авт. хъбове по инерция?

                  а само да питам твоят вкарвал ли го в кал/сняг?

                  Когато започне да се лашка,хъба така трещи че не е истина,а ръчният не се включва когато си в лайната,че тогава и той няма да ти помогне.

                  Моят беше с напълно здрави автомати,сега е с ръчни,разлика има,автомата върти ту едното ту другото,но с ръчните въртят и двете,понеже на фронтерата са инерционни и винаги зацепва едният от двата първи,другият може и да не зацепи,или да не изключи и да караш с заключен само единият е се товари полуоската,затова предпочитам за да ги включвам а не желязото

                  Като се натроши хъба,счупените части накъде отиват?или през къпачката или на полуоската,по вероятно е на полусоката.

                  Поздрави

                  Коментар


                  • #10
                    До: Изключват ли авт. хъбове по инерция?

                    Най-честия начин да се чупят автоматичните, е че хората включват двойното като вече са закъсали. А тогава се налага да се зацепят хъбовете с удар от към полуоската което на 3-ия път троши хъба. При мен проблема беше, че от подобни манипулации тресчотката в хъба беше с изпилени под 45 градуса зъби и при усилие прескачаше и като карам в кал превърта. А след ето това преминаване


                    спря да прескача.
                    А сега е супер включваш хъбовете и си сменяш 4Н 2Н в движение много е гот.
                    Последно редактирано от fanatic; 05-08-08, 13:26.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      До: Изключват ли авт. хъбове по инерция?

                      Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                      а само да питам твоят вкарвал ли го в кал/сняг?

                      Когато започне да се лашка,хъба така трещи че не е истина,а ръчният не се включва когато си в лайната,че тогава и той няма да ти помогне.

                      Моят беше с напълно здрави автомати,сега е с ръчни,разлика има,автомата върти ту едното ту другото,но с ръчните въртят и двете,понеже на фронтерата са инерционни и винаги зацепва едният от двата първи,другият може и да не зацепи,или да не изключи и да караш с заключен само единият е се товари полуоската,затова предпочитам за да ги включвам а не желязото

                      Като се натроши хъба,счупените части накъде отиват?или през къпачката или на полуоската,по вероятно е на полусоката.

                      Поздрави
                      Дали съм го вкарвал в кал и сняг?! Ти как мислиш ?
                      Според мен до голяма степен в такива ситуации от значение е и задкормилното устройство . Имам и Мерцедес 190 със самоблокаж на диференциала. За 250 000 км. откакто го яхам по диференциал и кардан не съм пипал нищо . В сняг и кал още не ме е оставял ... та какво остава за джипа ....
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Изключват ли авт. хъбове по инерция?

                        По инерция когато предните и задните колела се въртят с еднакви обороти, не изключват,
                        обаче на хлъзгав терен, при спускане на моторна спирачка задните колела започват да приплъзват и да се въртят с по-малки обороти от предните
                        защото предните полуоски се опитват да създадат обратно на движението усилие а не могат
                        и от разликата в оборотите на предните и задните, хъбовете изключват.
                        Натискането на спирачката помага до някъде.
                        На задна като превъртят гумите пак изключват.
                        Това съм виждал на Патрул и Паджеро.
                        Казват че на сняг като спускат нанадолнища с моторна спирачка пак им изключвали.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Изключват ли авт. хъбове по инерция?

                          За това колкото по малко автоматика по джипа и повече "джелестро" толкова по добре,най голямото за мен предимство е че включваш ги и боравиш само от лоста,няма спри,върни на зад,след 30 метра спри,тръгни да зацепят хъбовете после пак върни-а това не е за мен

                          Като ходихме с Злой по адвенчъра когато минаваха около Плевен се доказаха за поредн път,минавахме по част от трасето,и там път река,път идва брод,минаваш го после минаваха през пътя някакви мини реки,заключих хъбовете и само с лоста,излезнах на асвалт,изключих ги и гас напред-беше много вълнуващо,особенно когато фронтерата газеше след патрула през реките


                          Поздрави

                          Коментар


                          • #14
                            До: Изключват ли авт. хъбове по инерция?

                            До Fanatic : Съгласен съм с теб , но нали при зацепени хъбове в Режим 2Н ще се въртят и полуоските . Ама това противоречи на едно твое по-ранно мнение по повод принудително зацепени автоматични хъбове ако не се лъжа , че ( цитирам по памет ) "ако това беше полезно , щяха да го правят фабрично" - да
                            се товарят и диф и полуоски
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Изключват ли авт. хъбове по инерция?

                              С включени ръчните хъбове и на 2H се въртят чарковете в дифа,ако са отключени се върти само на лагера без полуоските,а с автомата ако не изключи ти няма как да разбереш веднага.и на асвалт да завиеш и се чуе тряс,става откъм джоба




                              Поздрави

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X