Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KAWASAKI KFX 700 мод. 2004-2009

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KAWASAKI KFX 700 мод. 2004-2009


    Работен обем: 697cc
    Карбуратори: Dual Keihin CVKR-D32
    Компресия: 9.9:1
    Въртящ момент: 59,2Nm.
    Мощност KW/PS: 36.3 - 49.368
    Запалване: електронно
    Размер на предни гуми: AT22x7-10
    Размер на задни гуми: AT22x11-10
    Тегло: 234кг. Празен.
    Резервуар: 12л.
    Скоростна кутия: автоматична + задна
    .
    Плюсове:
    1. Много добра цена (България) 12,000лв до 14,500лв.
    2. Мек двигател, голям въртящ момент.
    3. Автоматични скорости D,N,R което го прави и лесен за управление.
    4. Тежеста също е голям плюс когато се използва по предзнаначение.
    5. Много високо както отпред така и отзад.
    6. Голяма маневреност
    7. Липса на дискова спирачка отзад и пиньон
    8. Много надежни и здрави съединения, шенкели, лагери, шарнири, носачи.
    9. Може да се регистрира в КАТ, доплаща се за хомологация приблизително 1300евро. Това включва кит за обеденияване на спирачките, нов стоп, фарове, друго контролно табло, мигачи, огледала и др.

    Минуси:
    1. Голям разход на гориво от 12 до 20л. На 100км. В зависимост от терена
    2. Слаба спирачна система.
    3. Слаба амортезация отпред

    Отстраняване на минуси:
    1.Фабричния резервуар може да се замени с IMS които е с капацитен над 17л. Цената му е около 300лв. Монтира се лесно и пасва на всички планки. Отнема около 1ч. След смяната му бъдете спокоини че можете да изминете 100+км.
    2.Фабричната спирачната система е задоволителна но не и перфектна. Има леко потъване на ръчката за предната спирачка и забавя драстично спирането, при износване на над 50% от има вероятност да неуспеете да спрете в някое сериозно спускане. Нужно е смяна на накладките, аз препоръчвам EBC, смяна на спирачната течност с DOT4, смяна на тръбния път с маркуч с метална оплетка и замяна на спирачната помпа с BERINGER.
    Всичко това може да Ви излезе между 1000 и 1200лв. В зависимост от къде пазарувате. Ефекта е удивителен. Ако сте карали кросово ATV примерно KFX450R Ви е направило впечатление какви добри спирачки има и как с лек натиск предните гуми започват да преплъзват!
    3.Фабричната амотезация отзад е доста задоволителна, нужно е само да направите леки настроики според това колко сте тежки и какъв тип трасе карате! Ако обаче искате да не Ви се накланя много на странични наклони, да не Ви потъва предницата при остри завои с голяма скорост и наи вече да не ви подскача предницата по неравности се налага задължителна смяна. Има доста варианти, за България са отработени две марки ELKA и OHLINS

    От втората конкретни впечаления нямам, но бъдете сигурни че си заслужават. При ELKA има няколко варианта, аз препоръчвам най-скъпият и възможно най-хубавият (Preload, Hi- & Low-Speed Compression) цената в България достига 3000 за предните и 1000лв за задния. Ефекта е поръзителен! За вас вече не съществуват неравности и странични наклони! С четирите настроики Вие можете да го направите подходящ за вашето каране.

    Mодела излиза през 2004г. От тогава до сега 2008г остава непроменен като технически параметри. Единствените промени са естетически, цвят и стикери. Изглежда налагането му по целия свят го запазва през годините! KFX 700 е единствения модел 4х2 ATV което е изразено ясно ендуро. Със голям въртящ момент постигнат от V-twin разположен под 90 градуса, доста повдигната задна ос, липсата на заден пиньон и спирачен диск който са заменени от карданна връзка и спирачна система в маслена баня го прави истинско ендуро ATV. На практика задната спирачка е вечна. Автоматичните скорости го прявят лесен за управление както на равни пътища така и на екстремни участъци. Това обаче се отразява на пъргавината, но помага доста при превземането на кално и ронливо трасе! Има отзиви че все едно сте с блокаж. Тежеста която е над 300кг с пълен резервуар и водач също е голям плюс при превземането на трудни участъци. Това е наи подходящото ATV за ендуро, разходки из гората, трудни и кални терени, тесни пътечки, изкачването на голями наклони и траял елементи!
    Двигателят побира 1,8л. Масло без смяна на филтъра и 2л. Със смяна на филтъра. Препоръчвам през лятото 15W50 и през зимата 10W40 полусинтетично на MOTUL.
    Защита:
    Когато карате по каменисти терени за препоръчване е да сложите защити по цялото дъно и най-вече А-рамената. Това Ви спестява доста главоболия. Виждал съм скъсани пробки и изкривени носачи. Цената им вариара според марката от 400 до 800лв.


    Гуми:
    Правил съм си екперимент със всякакви модели гуми. Според мен наи подходящата за всякакви терени гума е оригиналната ITP Holeshot.
    Джанти:
    Тук също има доста богат избор. От 600лв до 1800лв. Предните и задните джанти са 10'' . Зависи какво трасе обичате да карате. Единят от вариантите е HIPER карбонови джанти с метален фланец. Те са сглобени от четри части, което ги прави лесни за поддръжка. Също така имат възможноста да обират леки вибрации и усуквания. Леки са и при тях лесно се монтират в последно време известните TIRE BALLS. Алтернативата е ITP Pro-Lock. Има и нормални усилени ITP но не са бед лок.


    Демпфер:
    Има много видове демпфери. Игленият според мен не наи подходящ за ендуро, много бързо се замърсява иглата и това води до скъсване на маншона и изтичането на маслото! Има няколко варианта подходящи за модела, единят които е вече изпитан е Precision, добър с две настроики и има монтажни планки. Недостатъка му е че има лек луфт в раменцата. ЕLKA също има и съм сигурен че са доста надежни. Препоръчвам да не се преправя демпфер предвиден за друг модел.

    Генерация:
    Понятието генерация е много изкривено в България и то сред ATV-тите. Повечето от нас искат много да е шумен и красиво да стои. Това не е лошо, но предзнаначението на генерацията е и друга. С хубава генерация се позволява по бързото и прецизирано изхвърляне на изгорелите газове, което води до ред други незадължителни но препоръчителни доработки. Има няколко марки които са известни в България – Leo Vince, Pro Circuit, FMF, White Brothers, Yoshimura, Akrapovic. Не всички обаче правят еденична генерация което аз препоръчвам да сложите! След като смените генерацията правите така че се обеднява горивната смес и се налага да компенсирате защото има малка вероятност да изгорите бутало. Това се постига с jet kit жигльори и игли. Когато обаче ги монтирате може да забележите че мотора Ви може леко да пучи черно което значи че не му стига достатъчно въздух. Препоръчвам два варианта, единят е TWIN AIR а другият според мен по добрият K&N. Тогава можете да се чуствате спокоини че машината Ви е балансирана. Има голяма вероятност както при мен разхода да Ви намалее. Ще постигнете по лека работа на двигатела и по бързо ще влиза в обороти, максималната скорост не се променя!!! Препоръчвам горните неща да се правят от специалисти.

    Електроника:
    Сменянето на електрониката не е задължително. Самата електроника овеличава оборотите от 7900 на 8900 и маха ограничителя когато връщате на заден ход. Осезаема разлика неможете да осетите при вървенето.

    Вариатор:
    Вариатора е механизъм които редуцира мощноста от двигателя към трансмисията. Това става посредством ремък. На 150ч. Свтва лампичка на контролното табо с което Ви подсеща да го проверите и евентуално да го смените. В повечето случай се сменя. Ремъка влиза във максимални възможности след 1000-2000км. Тогава може и да усетите че ATV-то върви повече! Смяната на ремъка става след като извадите вариатора със специален ключ. Има вариант да го смените без да сваляте вариатора но има вероятност да нараните дисковете! Гасенето на лампата след профилактиката/смяната става:
    Махате седалката,
    - Оглеждате се за две букси, една до друга - едната е черна, другата сива. В задната част, под седалката. Под букса разбирам комплект, мъжка букса в женска.
    - Разкачи и двете букси, и ги включи на обратно: сивата в черната, черната в сивата.
    - Подавате контакт
    - Индикатора за ремъка трябва да почне да мига
    - Изключвате контакта.
    - Разкачете пак буксите и ги закачи в оригиналния им вид - черно в черно, сиво в сиво.
    - Подавате пак контакт и виж дали свети още индикатора за ремъка - би трябвало да не свети.
    Другото нещо което можете да направите е да смените прожината и палчетата на вариатора. С това можете да разчитате на по добър старт и пъргавина. Също така и по добро охлаждане което води до по дълга експлоатация на ремъка и предотвратяване от скъсване.

    Кормилна оредба:
    Простотата на модела предлазполага де е много надежден, но трябва почети ежедневна профилактика на всичко по него. Едно много важно нещо е проверката на гумените маншони по целия мотор, има ли скъсан е за предпочитане да се смени веднага. Много често се късат маншоните на шарнирните болтове на А-рамента и кормилните накраиници! Препоръчвам смяна, или постоянна проверка за хлабини по тях които след скъсването на гумата ще се появат доста бързо! Имаите предвид че фабричните кормилни накраници си имат фабричен луфт които създава сеене на мотора при голяма скорост. Цената на шарнирен болт варира от 100 до 150лв. На много машини се случва да се изкривят кормилните щанги, това се получава от това че ATV-то има голяма маневреност и при захапване на гумата от коловоз натоварването е изключително голямо ако е със скорост. За препоръчване е да се сменят с по усилени. Има няколко варианта, единят е да се направят от торсионна щанга, да се купят Хондови или да се приспособят от друга машина (моторна шейна). Добре е също да се сменят и накрайниците с хондови или с накраиник с болт. Оригиналното кормило е много меко, и при най-малкото преобръщане се криви. Много хора сменят кормилата си с по усилени като например RENTHAL, FLEXX и други. FLEXX кормилата имат способноста и да обират вертикалните вибрации, също така при преобръщане те се сгъват леко и непозволяват да се предаде силата от удара по рамата на мотора. Много са здрави и трудно могат да се счупят.

    Лебедка:
    Има няколко места на които може да се монтира лебедката, но най-доброто е от пред с монтажна планка предвидена само за това. С този монтаж правите употребата лесна и бърза. Нищо не се постига като се монтира зад радиатора освен неодобство и игнорация на мястото за демпфера. Забиването при спускане, което всички се притесняват е невъзможно при правилен подход. Много хора се застраховат като монтират лебедки 2000lbs+ но това е напълно излишно и прекалено тежко. WARM пуснаха в производство нова серия 1500lbs XT която е с карбоново въже доста лека и надежна. Лично съм теглил на тласаци един SAMURAI от деере. Силата на 1500XT е 680кг и е предостатъчна да се изтеглите верткално без да опирате някъде стига да ви стигне въжето!


    Много често се пита: Какво трябва да направя за да стане по мощно и по бързо? С горе изброените неща голям ефект няма има. Нужна е вече по сериозна намеса! Стъпките са няколко: Овеличаване на кубатурата, има няколко варианта 715, 730, 790, 810, 840, 900, 915. Предлагат се от различни марки. С някои от тях се налага смяната и на разпределителни валове, клапани, нови глави и ред други неща. Мощноста може да достигне до 120к.с. и максимална скорост от 180км./ч. Тези китове достигат и цени от 4000лв. До 6000лв. В зависимост от кубатурата. Повечето бутала са ковани и високо-компресионни, сменят се и ризите. Хубавото е че вече това е доста достъпно и в България. Еди вече отработи 730 и 840cc. И двете ATV-та се държат стабилно и показват различен характер както помежду си така и от 700кубиковия. Имахме възможноста да ги тестваме и останахме очудени от поведението си! Разхода на гориво при 730 на 60км. беше с 0.5л. по голям а на 840, 1л. вървенето е шокиращо!!! Сигурно ще си кажете че това е ненадежно и бързо ще износи двигателя! Напротив, така мотора става по здрав защото се използват специални сплави при направата на компунентите, а и фабрично мотора е оставен с доста хлабавини!

    Сайта на FUNDY

    *** По неволя тествахме един KFX 700 без вода в охладителната система и с 200мл. масло на 35градусова жега! На пълна газ мотора извървя 40км. изкачвания и спускания. След като се прибра се възтановиха течностите и мотора пак продължи, без да има никакви дефекти!!!
    Последно редактирано от Desislav Cekov; 23-12-08, 20:03.

  • #2
    До: KAWASAKI KFX 700 мод. 2004-2009

    KFX 700 vs FSP 840

    Има един малък проблем: Кара се по коренно различен начин и си трябва свикване! Много по е рязък и трудно се овладява на старта!

    Коментар


    • #3
      До: KAWASAKI KFX 700 мод. 2004-2009

      Dyno test с HMF full sistem. Мощност на задната ос:
      За пореден път се доказва че еденичната генерация е по добра!!!

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за ремъка на КФХ700

        Копирано от друга тема, голямо мерси на Jam за публикацията.
        Goblin


        Последно редактирано от Goblin; 26-02-09, 16:43.

        Коментар


        • #5
          До: KAWASAKI KFX 700 мод. 2004-2009

          Предоставено от kritars
          Прикачени файлове

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X