Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

    После я "овапцах"





    И ето го крайния резултат





    Коментар


    • #47
      До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

      Естествено има и фиксатор при отворено положение









      Както и при затворено



      Май не е много доволен, а ?

      Коментар


      • #48
        До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

        Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
        ...
        Май не е много доволен, а ?...
        На мен ми се струва, че зад строгия вид прозира задоволство.

        Коментар


        • #49
          До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

          От какво по дяволите е тая ключалка? И аз направих нещо подобно на една ТЛК-80, ама със заключването изпаднах в приключения.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #50
            До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            На мен ми се струва, че зад строгия вид прозира задоволство.
            Станало е "Слънце" и му блести на Преседателя, затова се мръщи.

            Браво, Митко. Много яка конструкция /и лека/, а това заключване мЪ уби. Голям гъдел. И едно питане само: имаше ли възможност за такъв монтаж, че да не пречи гумата на отварянето на задното стъкло? Или щеше да е конструктивна недомислица? Или пък щеше да влоши задния надвес?
            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

            Коментар


            • #51
              До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

              ама той се е смръщил заради слънцето-о-о-о.....иначе устата му е разтегната в нещо като усмивка
              00359893488603

              ....нямам си вече LR...

              Коментар


              • #52
                До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                Гусин Фулдов, ъ, пардон, Здравков е свършил чудесна работа! Вчера видях изпълнението на живо. Гледал съм не малко подобни монтажи на Класици, но неговия е безспорно един от най-добрите, като фабричен!

                Браво, отлично!

                Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                ...И едно питане само: имаше ли възможност за такъв монтаж, че да не пречи гумата на отварянето на задното стъкло? Или щеше да е конструктивна недомислица? Или пък щеше да влоши задния надвес?
                Според мен няма как да свалиш гумата толкова надолу, че да не пречи на отварянето на стъклото. А ако просто я наклониш много назад, правиш един 'лост', който ще ти промени поведението на колата значително.

                Задната гума отзад винаги си е проблем, я за отваряне, я натежава прекалено, и най-вече влошава видимостта значително...

                Коментар


                • #53
                  До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                  Перфектна изработка! Браво на майстора!
                  УАЗ 31512-Тото

                  Коментар


                  • #54
                    До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    От какво по дяволите е тая ключалка? И аз направих нещо подобно на една ТЛК-80, ама със заключването изпаднах в приключения.
                    Ут кИмьон ! Това го е ползвал и Дончо за неговата Тойота, но мааалко по по-различен начин. Някаква заключалка за капак на ремарке е май, ама го избирахме по каталог.... на сляпо ...
                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Гусин Фулдов, ъ, пардон, Здравков е свършил чудесна работа! Вчера видях изпълнението на живо. Гледал съм не малко подобни монтажи на Класици, но неговия е безспорно един от най-добрите, като фабричен!

                    Браво, отлично!



                    Според мен няма как да свалиш гумата толкова надолу, че да не пречи на отварянето на стъклото. А ако просто я наклониш много назад, правиш един 'лост', който ще ти промени поведението на колата значително.

                    Задната гума отзад винаги си е проблем, я за отваряне, я натежава прекалено, и най-вече влошава видимостта значително...
                    Благодаря Гусин Анастасов, опс... Атанасов! Дет се казва - Ще се стараем!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                      Първоначално публикуван от isso Преглед на мнение
                      Перфектна изработка! Браво на майстора!
                      Благодаря!

                      Коментар


                      • #56
                        До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Задната гума отзад винаги си е проблем, я за отваряне, я натежава прекалено, и най-вече влошава видимостта значително...
                        За видимостта не си прав, така е монтиране, че съвсем малка част от нея се вижда в огледалото за задно виждане, като погледнеш в него. По-голямата част от гумата е скрита зад облегалката за глава на пътника отзад дясно. Имам си напълно пъноценна видимост назад, но аз тъй и тъй карам повече на странични огледала.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • #57
                          До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                          Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                          За видимостта не си прав, така е монтиране, че съвсем малка част от нея се вижда в огледалото за задно виждане, като погледнеш в него. По-голямата част от гумата е скрита зад облегалката за глава на пътника отзад дясно. Имам си напълно пъноценна видимост назад, но аз тъй и тъй карам повече на странични огледала.
                          Да, добре, съгласих се, но все пак ти караш (само) с 32". 33" и нагоре и назад ще ти трябва камера...

                          Коментар


                          • #58
                            До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            ... 33" и нагоре и назад ще ти трябва камера...
                            Ако изобщо тръгне да слага 33" и нагоре, най-вероятно изобщо ще махне резервната гума от задната броня ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #59
                              До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                              Тия гуми са ми тамън и нямам намерение да увеличавам размера. Все пак колата е повече за излети, разходки и средно трудни експедиции. И в този си вид е напълно готова, само лебедка, шнорхел и рок слайдери останаха.
                              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                              www.ADV-Bulgaria.com

                              Коментар


                              • #60
                                До: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                                Колеги, сигурно на много от Вас е интересно и каква стойност се натрупва при такъв туниниг на един по скоро експедиционен автомобил. Ще споделя с Вас моите сметки, някои по спомени и приблизителни и се молете жената да не види тая тема. Надявам се по този начин да улесня някои от Вас с ориентацията за това кое колко струва.
                                цена на Рейнджа - 8400 лева
                                акумулатор Банер - 280 лева
                                нови масла, антифриз и филтри - 300 лева
                                ремъци - 160 лева
                                5 нови гуми БФГуудрич АТ 32" - 1800 лева
                                окачване Ловелс 2" - 1700 лева
                                кормилен демпфер Траялмастер - 200 лева
                                нов съединител( доставка баце Лазо) - 370 лева
                                части за ревизия преден мост( доставка баце Лазо) - 400 лева
                                защита кормилна щанга( баце Лазо) - 250 лева
                                дифгардове, накладки, тампони, други дреболии( пак той) - 350 лева
                                задна броня със стойка за гума - 1300 лева с материалите
                                или дотук без труда на Митко Фулдата и Боби СиДжея се събира сумата от приблизително 15 500 лева. С труда и разходите за документи и музика стигаме над 18 000. Като добавя това, което съм описал в предния пост и искам да сложа още сумата отива на 22 000. Не ме е яд нито за стотинка, харча с кеф и си обичам колата, но е ясно, че тя никога няма да бъде продадена повторно. Предполагам някои от Вас като направят същата сметка, ще установят същите резултати.
                                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                                www.ADV-Bulgaria.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X