Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 26

Тема: Основен ремонт на LJ70?

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2007
    Публикации
    72
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране Основен ремонт на LJ70?

    На скоро се сдобих с една lj70-ка Запазена е за годините си, но все пак е 18 годишна (1990г). Имам голямото желание да си я стегна. Обмислям един осн ремонт на двигателя. Колко горе-долу би ми струвало това начинание?
    Последно редактиран от batharbatko ; 01-06-08 в 17:23

  2. #2
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    96
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Основен ремонт на fj70?

    A двигателя какъв е ?

  3. #3
    Регистрация
    Mar 2007
    Публикации
    72
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Основен ремонт на fj70?

    Цитат Мнение на 2LT Преглед на публикациите
    A двигателя какъв е ?
    2L-T/2.4TDI Като начало ми казаха че оригиналните бутала на TOYOTA били от порядъка на 650лв за бр.! Питам се ако не са оригиналните дали ще се получи качествен ремонт и на коя фирма също мога да разчитам за части?

  4. #4
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    96
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: Основен ремонт на fj70?

    мисля ,че в Бг ще намериш бутала на по-сносни цени и с добро качество,май в Разград има една фабрика дето правят бутала и сегменти по немски лиценз.подочул съм добри отзиви. При мене в Англия оригинални сегменти от дилъра на тойота струват около 140 паунда(към 350лв. зависи от курса) неотдавна купувах за моята 73-ка.моя съвет е : внимавай с лагерите на коляновия вал!!! сегментите ,ако са менте ще се износят бързо но няма да ти навредят безвъзвратно на двигателя,ама да сложиш кофти лагери и да ти повлекат на някоя от шийките на вала е доста кофти.Гледай и гарнитурата на главата да е според размера ,в единия от ъглите и има резки,които обозначават дебелината,според това дали е била шлайфана главата или не .Сменявай и всички семеринги,особенно задната към колянов вал,да не береш после ядове.....останалото зависи от добрия маистор и мерака.
    Успех с ремонта.

  5. #5
    Джамбазов Гост

    По подразбиране До: Основен ремонт на fj70?

    Аз съм търсил неоригинални бутала и единствено арабите ми намериха такива за 450лв четирите. Бяха си в оригинална кутия и с оригиналния каталожен номер на тойота. Чудя се защо искаш да му правиш ремонт. Износен е мотора ли?

  6. #6
    Регистрация
    Mar 2007
    Публикации
    72
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Основен ремонт на fj70?

    Цитат Мнение на Джамбазов Преглед на публикациите
    Аз съм търсил неоригинални бутала и единствено арабите ми намериха такива за 450лв четирите. Бяха си в оригинална кутия и с оригиналния каталожен номер на тойота. Чудя се защо искаш да му правиш ремонт. Износен е мотора ли?
    В момента го наблюдавам единствено като забележка е че пропушва като подам газ. Скоро смених маслото 15 W 50 на MOTUL не знам дали е подходящо? Утре мисля една компресия да и измеря. Какво друго бихте ми препоръчали като профилактика на горивната система да направя евентуално на първо време? ГНП ли разпръсквачи ли да гледам?

  7. #7
    Джамбазов Гост

    По подразбиране До: Основен ремонт на fj70?

    Първо я покарай, тя сама ще си каже. Компресията няма да ти каже защо пуши. Ако имаш износване само на маслени сегменти и овал в средата на цилиндровата втулка и здрави компресионни сегменти ще си пуши и гори масло като трабант и ще си има прекрасна компресия.

  8. #8
    Регистрация
    Mar 2007
    Публикации
    72
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Основен ремонт на lj70 vx?

    Цитат Мнение на Джамбазов Преглед на публикациите
    Първо я покарай, тя сама ще си каже. Компресията няма да ти каже защо пуши. Ако имаш износване само на маслени сегменти и овал в средата на цилиндровата втулка и здрави компресионни сегменти ще си пуши и гори масло като трабант и ще си има прекрасна компресия.
    Колкo би трябвало да е допостимия разход на масло за да е в рамките на нормалното литри/км за тоя мотор?

  9. #9
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    96
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: Основен ремонт на fj70?

    моята лапа към 300гр. на 1000км. двигателя ми е на 210 000км без ремонти! най-странното е ,че не пуши,нема течове,а къде си отива това масалце....? иначе мотора работи перфекно,никакви шумове и добра мощност.
    1.какъв цвят е пушека от твоя двигател?
    2.на какви обороти пуши,или постоянно?
    3.при студен или топъл двигател?
    понякога си трябва само малко добавка за почистване на горивната система, шел- в пауър в резервоара и 200-300км каране по-хубав път. 2l-t мотора се позатъква ,ако се кара дълго на ниски обороти и само в градски режим,съдя по лични впечатленич.
    това масло 15w-50 май не е много подходящо,аз съм с 15w-40 на кастрол и съм много доволен.
    Последно редактиран от DIDOSKIN ; 01-06-08 в 23:41 Причина: послепис

  10. #10
    Регистрация
    Mar 2007
    Публикации
    72
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Основен ремонт на fj70?

    Цитат Мнение на DIDOSKIN Преглед на публикациите
    моята лапа към 300гр. на 1000км. двигателя ми е на 210 000км без ремонти! най-странното е ,че не пуши,нема течове,а къде си отива това масалце....? иначе мотора работи перфекно,никакви шумове и добра мощност.
    1.какъв цвят е пушека от твоя двигател?
    2.на какви обороти пуши,или постоянно?
    3.при студен или топъл двигател?
    понякога си трябва само малко добавка за почистване на горивната система, шел- в пауър в резервоара и 200-300км каране по-хубав път. 2l-t мотора се позатъква ,ако се кара дълго на ниски обороти и само в градски режим,съдя по лични впечатленич.
    това масло 15w-50 май не е много подходящо,аз съм с 15w-40 на кастрол и съм много доволен.
    Пушека е черен до колкото съм забелязал на високи оороти и високи предавки повече. Сложил съм добавка за почистване на горивната с-ма на лики моли. Относно маслото мисля да и сложа 10w40 на лики моли с молибдена което е, чувам добри неща за него.

  11. #11
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    96
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Основен ремонт на fj70?

    Цитат Мнение на batharbatko Преглед на публикациите
    Пушека е черен до колкото съм забелязал на високи оороти и високи предавки повече. Сложил съм добавка за почистване на горивната с-ма на лики моли. Относно маслото мисля да и сложа 10w40 на лики моли с молибдена което е, чувам добри неща за него.

    Aз пък съм чувал че добавка за "уплътняване" в маслото е пагубна за турбото.

    Незнам преди да сложиш добавка в маслото нека си кажат мнението и по-компетентните


    Тия добавки за гориво дълбоко се съмнявам че въобще действат.
    Как може 200-300 мл течност да подобри осезаемо качеството на 100литра гориво

    Та то се падат няколко капки на литър от добавката.


    За пушека много зависи горивото. Като сипя някой боклук пуши и като си караш нормално. Малко газ да дам и гледам на огледалото как пропушва а ако иде в 3000 оборота на пълна газ направо димна завеса. С лошата нафта и като запаля и прекъсва и тресе и пуши чак облаци черен дим прави. С по свястна нафта след палене изкарва едвам забележим черен дим, пали меко, работи много добре и припушва леко на пълна газ.

  12. #12
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    96
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: Основен ремонт на fj70?

    Добавка за маслото НИКОГАААА!!!...,Освен,ако си решил да продаваш колата на някой,който нема да видиш повече.Неотдавна отварях двигател на 80-ка ,карана с такава добавка ,маслото става на маджун,гъста лепкава каша или както искате ...ужасссс!!!
    Що се отнася до добавката към горивото,аз мисля че има полза. Карам в Англия ,а тук нафтата е почти с единтично качество на повечето бензиностанции,нема злоупотреби.ползвали сме добавка при покупка на доста занемарени джипки и действа осезаемо(имайки в предвид ,че тук се кара много на рапично олио и такава профилактика е наложима през 2-3 месеца2) .В състава на добавката влизат много силни химикали и органични разтворители и (ако е качествена) си деиства добре! Прост пример е да поставиш един заклепан с нагар инжектор в добавка за ден два и сам ще се убедиш.
    Според мен,не бързай да предприемаш сериозни действия с двигатела преди да си направил съпоставка.Имам в предвид ,различни нафти,смяна на масла,филтри,режими на каране ....
    Колегата е прав за качеството на нафтата в Бг. Гъстия черен дим е резултат(в повечето случаи) на начина на изгаряне на нафтата и нейното качество,но щом мотора ти си има добра тяга не се притеснявай...виж,ако имаш бял или сиво-синкав пушек тогава може и да имаш съмнения.
    Не претендирам да съм голям разбирач,но се надявам съветите и коментарите да са ти от полза.

  13. #13
    Регистрация
    Mar 2007
    Публикации
    72
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране До: Основен ремонт на LJ70?

    Да слагам добавки в маслото не съм имал и намерение. Става въпрос за това че самото масло си е с молибденов сулфит, който деиства благоприятно на поизносени мотори.
    Ей за тва животно става въпрос:http://www.liquimoly.ru/catalog2008/...uf_10W-40.html
    Последно редактиран от batharbatko ; 02-06-08 в 19:58

  14. #14
    Регистрация
    Jul 2006
    Публикации
    760
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    Post До: Основен ремонт на LJ70?

    Споко колега ,и мойта пропушва черен дим и всеки път като заредя нафта ефекта е различен !!!както казва колегата зависи от качеството на дизела,а в БГ рядко се случва да попаднеш на качественно гориво.Имал съм дори случай и да ми замръзва нафтата става като мастика на кристали и от тогава знам че като паднат температурите си копувам дабавка против замръзване на горивото.
    Друго впечатление което ми е направило е че като докарам кола от Германия със Немската нафта работи по един начин двигатела и не пуши или пуши малко ,а в БГ с нафтата става по шумен мотора и пропушва повечко и дава разлика и в разхода !!!!

  15. #15
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    Troyan
    Публикации
    440
    Точки (при гласуване)
    9

    Thumbs up До: Основен ремонт на LJ70?

    А чували ли сте за слагане в нафтата на двутактово масло??? Аз лично на моята кола слагам по 100гр на 10 лит.нафта и определено има значение!! Мотора работи по тихо/по мазно/ Става въпрос за мерцедес 124 дизел!!!
    Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

  16. #16
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,079
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране До: Основен ремонт на LJ70?

    Цитат Мнение на reichfurrer Преглед на публикациите
    А чували ли сте за слагане в нафтата на двутактово масло??? Аз лично на моята кола слагам по 100гр на 10 лит.нафта и определено има значение!! Мотора работи по тихо/по мазно/ Става въпрос за мерцедес 124 дизел!!!
    А на двутактовите слагат нафта за да работят по "стегнато"

  17. #17
    Регистрация
    Jul 2006
    Публикации
    760
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    Post До: Основен ремонт на LJ70?

    А стига бе!!!!!!!Вие май се майтапите??

  18. #18
    Регистрация
    Aug 2004
    Място
    София
    Публикации
    479
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: batharbatko

    Цитат Мнение на batharbatko Преглед на публикациите
    Колкo би трябвало да е допостимия разход на масло за да е в рамките на нормалното литри/км за тоя мотор?
    Колега, извинявам се, че се изказвам без да имам опит с Тойота, но моя съвет е: Сипи й хубаво масло, вземи си още една туба за доливане, покарай я поне 10к км и после, ако все още смяташ, че има проблем пак да поговорим...
    Не си усложнявай живота, "печения" майстор такива клиенти чака. Имам пример - мой братовчед го уплашиха и убедиха в необходимостта от ремонт на мотора (Опел Астра), даде не знам колко пари (май над 1000лв.) и накрая колата работи по-зле от преди.
    По-добре късно, отколкото по-късно.

  19. #19
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    96
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране До: batharbatko

    +1

  20. #20
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    София
    Публикации
    3,669
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Основен ремонт на LJ70?

    Цитат Мнение на batharbatko Преглед на публикациите
    ...Сложил съм добавка за почистване на горивната с-ма на лики моли...
    Цитат Мнение на reichfurrer Преглед на публикациите
    А чували ли сте за слагане в нафтата на двутактово масло??? Аз лично на моята кола слагам по 100гр на 10 лит.нафта и определено има значение!! Мотора работи по тихо/по мазно...

    Има осезаем ефект и от двете.

    С добавката работи по-твърдо, а с двутактовото масло обратното, по-меко...и пуши малко синкаво
    На Дискавъри 2.5Тди така му действат.

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 18
    Последно мнение: 16-06-08, 18:41
  2. Отговори: 9
    Последно мнение: 13-01-08, 10:15
  3. Основен ремонт на УАЗ
    От FDevil във форум УАЗ
    Отговори: 16
    Последно мнение: 30-05-06, 02:08
  4. Отговори: 16
    Последно мнение: 24-01-05, 13:43

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •