Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4Runner - гуми, налягане, други.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4Runner - гуми, налягане, други.

    Здравейте, на всички, за да не пускам нова тема ще си задам въпросчетата в тази ! Дано не съм много нагъл

    1. Иска ми се да може да вози малко по меко и с малко повече полюшване, знам че може да стане, но на джипа, който съм карал и ми хареса возията е с около 30 см по висок от моя и там окачването е съвсем друго иначе марката е една и съща , та дали може нещо с пружини само-знам ли ?

    2. Падна ми или някой ми сви една от никелираните вежди- от къде мога да си купя или да си поръчам да ми направят нови по широки, нещо майстор, магазин .. .

    3. С какво налягане трябва да се помпат гумите, те са 235x75x15 Гудиар

    4. Искам да си сложа(монтирам) стойки за багажник отгоре, но няма улей за тази цел ,дали ще издържи тавана след като не е предвидено фабрично, иска ми се да сложа от тези затворените багажници, когато ми се налага !

    Предварително благодаря на отговорили те !!!
    Последно редактирано от Yaro; 08-10-10, 10:40.

  • #2
    До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

    Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
    Здравейте, на всички, за да не пускам нова тема ще си задам въпросчетата в тази ! Дано не съм много нагъл

    3. С какво налягане трябва да се помпат гумите, те са 235x75x15 Гудиар

    Предварително благодаря на отговорили те !!!
    По въпроса за налягането в гумите. Всеки производител е написал върху самата гума максимално допустимото налягане за нея. Можеш да го намериш сред останалите надписи по обозначението X.X BAR или ХХ PSI. Х.Х BAR е почти равно на налягането в "атмосфери", както е популярно у нас (с минимално отклонение). Налягането в PSI можеш сам да си го преизчислиш в атмосфери, ползвайки примерно този конвертор:
    http://jeep.avtograd.ru/Converters/p..._converter.htm
    От личен опит мога да кажа, че през зимата с 235/75/15 (но руски гуми) карам на около 2,6~2,8 атм. За твоя гуудиър непременно погледни надписите върху тях.
    Успех в търсенето на отговори и на другите въпроси.
    proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
    NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
    Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

    Коментар


    • #3
      До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

      Моите гуми за шосе са 275/70/16 за ТЛК 90 и ги карам на 2,3. Вози добре Полюшването може да се ограничи като минеш на 16" гума с малко по нисък профил; или пък ново окачване. Но мисля че като за начало трябва да се проверят амотрисьорите
      BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

      Коментар


      • #4
        До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

        nickbochev,rocky, мерси за отговорите, гогато взех джипката 3-те гуми бяха по близо 3 атмосвери, а 4-та беше спаднала до 2, та затова питам, а иначе на купето пише 2.3 за задни и 2.0 за предни, но ми се струва малко .
        ,rocky, аз искам джипката да се полюшва малко повече, а не да огранича полюшването .Примерно като спирам искам да има 1-2 леки накланяния напред-назад .

        Коментар


        • #5
          До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

          Не знам за какво са ти тези полюшвания ама като се замисля може да го постигнеш като премахнеш амортисьорите
          Взимат ли ти - бегай, гонят ли те давай.

          Коментар


          • #6
            До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

            Имах 4рънър 2,5 тд - гумите за по мека возия бяха на 2,2. Веждите оригинални в тойота са 400 лв 4-те май нещо такова беше.
            А багажник отгоре за какво ти е? Аз като се сетя колко ми беше голям багажника и как събирах вътре лодка, 3 палатки, душеци, одеяла, тента, маса, 4 големи и 4 малки столове, 2 каси бира и 2 хладилни чанти, отедлно ядене, въдици и рибарския ми съндък и 4 човека, направо ми се реве с маликия багажник на гранда. Но пълно щастие няма
            Предлагам ти като решиш колко багаж ще взимаш - нареди го около багажника, и почни да качваш еднопо едно. И място ще ти остане.
            Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
            Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

            Коментар


            • #7
              До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

              235х75х15 са най-малките възможни гуми за 3.0 литров Рънър. Той позволява гуми до 265...х15, но от това не става по-проходима колата, а просто започва по-мудно да потегля и да гори повече.
              Тези (малките) можеш нормално да ги караш на 2.0 атмосфери без багажи и на 2.2 атм много натоварен и ще вози меко колата, без никакви проблеми за гумите.
              Там където колегата е написал, че ги помпи 2.6 до 2.8 атм ... Сигурно колата му вози като каруца.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #8
                До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                Там където колегата е написал, че ги помпи 2.6 до 2.8 атм ... Сигурно колата му вози като каруца.
                Е, не чак като каруца, но твърдо (все пак това не е лимузина ). Така нямам проблеми и с честите неравности (направо да си го кажем - дупки и трапища ) по нашите улици. От друга страна, по каталози в нет-а съм виждал обозначения върху гуми 235/75/15 psi = 44. Това, конвертирано е даже почти 3 атм. Не се считам за експерт по гумите, затова препоръчах на колегата, да погледне какво е написал производителя, нали той трябва да знае най-добре .
                proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                Коментар


                • #9
                  До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

                  Приятелчета, не искам да възниква спор, просто се поинтересувах за налягането, защото в нета срешнах доста различни мнения, но явно за различните цели се искат различни атмосвери .
                  На мен ми харесва,че с по напомпани гуми върви доста по пъргаво, но как трябва да е правилното по предписание ?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

                    Влади, прав си с изключение на едно. Мисля че с по големи гуми джипа става по проходим, най малкото защото става по висок. За останалото напълно те подкрепям.
                    С уважение:
                    Андро.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

                      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                      Влади, прав си с изключение на едно. Мисля че с по големи гуми джипа става по проходим, най малкото защото става по висок. За останалото напълно те подкрепям.
                      С уважение:
                      Андро.
                      Според зависи ситуацията колега .За височината на гумата съм съгласен че става по проходим обаче за широчината в зависимост от това на какъв терен ще го караш зависи проходимоста.За сняг е по добре по тясна гума !!!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

                        Жоро, не искам да споря приятелю, за отъпкан сняг си прав, но помисли на не отъпкан кое би било по добре.
                        Андро.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

                          Туко що си купих тази гума 265x70x15 на асвалт се карат много добре ,напомпани са с 2,5 атм., но друсат на дупки повече от старите ми, които бяха с 3 атм. ,дали има смисъл да ги спусна малко .

                          Коментар


                          • #14
                            До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

                            AT- та... За всякакъв терен, или 50% черно и 50% асфалт. И аз карам вече 4 години само с АТ-та и ги помпя 2 до 2,2 атм. Единственият проблем им е голямата кал, където се заплескват, стават гладки, като сликове и могат да поднесат изненади...На един баир с доста голям наклон, който спокойно съм изкачвал на бавните много пъти на сухо и на сняг до 15 см, един път след дъжд се въртях, два пъти на 180 градуса странично в средата на баира и този път си слязох без да го кача.
                            Зимата, обаче съм със зимни гуми. Които пак помпам до 2,2 атм. 235х75х15 БФ Гудрич. 30см дълбок сняг, почти не могат да затруднят колата. На 40 см започва да боксува на места и трябва засилване за да пробиеш. За утъпкан сняг, или коловози не говоря. Това изобщо не са препятствия, дори при значителен наклон. Там, където е необходимо, на бавните върви като танк.
                            Последно редактирано от ВладиЧ; 07-05-08, 18:41.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • #15
                              До: Много въпроси за Т.Рънър 3.0 ТД

                              Карал съм с такива гуми. Представят се супер като за АТ гума извън пътя. Само на трева малко се пързалят. На сняг, супер. Пускал съм тема за това. Много добър избор като цена/качество
                              BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X