Каква е една от формулите за кефа?
Две букви в две думи се разместват.
оЧаКване се превръща в оКаЧване.
След установената диагноза - тежка форма на ресьорна недостатъчност с фрактура на малък, долен ляв лист,
задни амортисьори с перманентно атрофирали функции и перспективата за разсейки,
решението за трансплантация беше взето със скорост по-голяма от скоростта на забременяване.
Донор не беше търсен, а беше поръчан нов опорно-двигателен апарат от небезизвестните TrailMaster- с 2.5"lift.
После започна очакването.
После очакването стана окачване.
Явор-Vromos.com бе така добър да преотстъпи операционната, той и неговите момчета да извършат операцията.
Аз си бях взел работни дрехи, но предпочетох да снимам .
Задължителните измервания за “преди и след”
Използвахме известната във Форума мерителна кофа.
После накарахме г-н Джони Уолкеров да влезе под колата и да потвърди измерването.
Всичко гениално е просто. Четири ресьора с “U”болтовете и четири амортесьора с тампоните.
Жена ми като видя тези снимки каза: “М-мм какви са шарени и красиви”
Съгласих се к’во да правя.
Започна се демонтаж на гайки неразвивани 16 години.
Разбира се на някои места се наложи да се използва мързеливия способ
с цел спестяване на пожелания за възвратно постъпателни движения с роднини от женски пол.
Два много важни уреда.
Ако някой твърди, че може да мине без тях при тунинг на джипката си, жестоко се лъже.
Един падна...
... друг ще го смени и толкоз.
Красота!!
Бялото е специална грес за полиуретановите тампони.
Чичо Джони каза, че вече може да влезе под колата и с бутилка бира на раменете си
Кофата си е кофа, нищо не каза
Нещо гумите ми се смалиха.
Явор го чакаха четири US “Херкулеса” за монтаж на брони и лебетки.
Щели да ги базират на Пънчево
Така че хванах пътя
Като резултат и първи впечетления мога да кажа, че возията почти не се промени, но артикулацията на мостовете-значително.
Вчера пробно минах по черно от Боснек до яз.Студена да пораздвижа окачването и съм много доволен.
Голям кеф.
Има и снимки, но те май са за друг раздел.
Някои колеги доста бяха поизровили там, но Тойотата навсякъде минаваше без проблеми.
Благодаря на Явор-Vromos.com и колегите му за търпението и успешно извършената трансплантация.
Две букви в две думи се разместват.
оЧаКване се превръща в оКаЧване.
След установената диагноза - тежка форма на ресьорна недостатъчност с фрактура на малък, долен ляв лист,
задни амортисьори с перманентно атрофирали функции и перспективата за разсейки,
решението за трансплантация беше взето със скорост по-голяма от скоростта на забременяване.
Донор не беше търсен, а беше поръчан нов опорно-двигателен апарат от небезизвестните TrailMaster- с 2.5"lift.
После започна очакването.
После очакването стана окачване.
Явор-Vromos.com бе така добър да преотстъпи операционната, той и неговите момчета да извършат операцията.
Аз си бях взел работни дрехи, но предпочетох да снимам .
Задължителните измервания за “преди и след”
Използвахме известната във Форума мерителна кофа.
После накарахме г-н Джони Уолкеров да влезе под колата и да потвърди измерването.
Всичко гениално е просто. Четири ресьора с “U”болтовете и четири амортесьора с тампоните.
Жена ми като видя тези снимки каза: “М-мм какви са шарени и красиви”
Съгласих се к’во да правя.
Започна се демонтаж на гайки неразвивани 16 години.
Разбира се на някои места се наложи да се използва мързеливия способ
с цел спестяване на пожелания за възвратно постъпателни движения с роднини от женски пол.
Два много важни уреда.
Ако някой твърди, че може да мине без тях при тунинг на джипката си, жестоко се лъже.
Един падна...
... друг ще го смени и толкоз.
Красота!!
Бялото е специална грес за полиуретановите тампони.
Чичо Джони каза, че вече може да влезе под колата и с бутилка бира на раменете си
Кофата си е кофа, нищо не каза
Нещо гумите ми се смалиха.
Явор го чакаха четири US “Херкулеса” за монтаж на брони и лебетки.
Щели да ги базират на Пънчево
Така че хванах пътя
Като резултат и първи впечетления мога да кажа, че возията почти не се промени, но артикулацията на мостовете-значително.
Вчера пробно минах по черно от Боснек до яз.Студена да пораздвижа окачването и съм много доволен.
Голям кеф.
Има и снимки, но те май са за друг раздел.
Някои колеги доста бяха поизровили там, но Тойотата навсякъде минаваше без проблеми.
Благодаря на Явор-Vromos.com и колегите му за търпението и успешно извършената трансплантация.
Коментар