Vitara 1.6 карбуратор
След 20 дневно тъсене на механична пома се стигна до замяната и с електрическа.
При механиччната има един вход и два изхода- за карбуратора и обратно гориво.Те са с различно сечение което определя дебита им.
При електрическата-вибрационна има само еин вход и един изход.Това налага поставянето на троиник след помпата който да разделя потока на две : една част за карбуратора другата обратно в резервоара.За тройник аз използвах старата механична помпа.За целта механичната помпа беше разглобена на мястото на мембраната беше поставена ламарина с по две гарнитурки от едната и ит другата страна.Така бяха отделени две пространства едно кам главата-омаслено и друго към бензина .Клапаните в бензиновата част бяха премахнати.Постъпващото гориво просто преминава и потока се разпределя на две.
Преди входа на механичната поставих електрическа ВИБРАЦИОННА.Кабелите бяха свързани към бензиновия клапан на газовата уредба.
След двудневно тестване ( 100км) не открих проблеми.
Предимства: Бързо преминаване на БЕНЗИН от ГАЗ.
Недостатък: Шум в купето от ел помпата.” Поставяйте я по далече примерно някъде около радиатора.”
Дано съм бил полезен на някой със същия проблем.
Коментар