Имам идея за докарване на Тоyota 4runner от щатите и опирам въпросът с поддръжката и понеже забелязах доста прилики между 4runner и Hilux се чудя дали новият 4runner(американския модел) и новият Hilux са едно и също нещо различни пазари.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
4runner и Hilux - прилики и разлики.
Свий
X
-
До: 4runner и Hilux
Автомобилите имат общи неща ,дотолкова доколкото са на една и съща платформа. Едва ли ще можеш да намериш повече информация ,а аз ще ти кажа от моя "скромен" опит от продажби на Тойота части ,че има много разлики във чарковете дори и за ЕДНАКвИ автомобили (едни и същи модели)
EPC-то на Тойота обикновенно има 3 номера за части:
JDM - япония само
USDM - САЩ само
Други - Където обикновенно спадат автомобили изнасяни за европа.
Наи-лесното е ,аko ще взимаш 3-та генерация ,сложи във багажника:
един алтернатор ,
2 удушника за задния диференциал ,
4 семеринга за задните аксели (защото ти подписвам че нема да могат да ги набият от първио опит ,и да са новия вариант дето завършва на 0006)
PVC-та ,свещи ,филтри и други консумативи
Почти гаранция друго нема да ти потребе ,3-та генерация не се чупи.
Ако взимаш 4-та ,ами тогава мога само да ти пожелая късмет - един амортисиор $2000 сменя са заедно със срещоположния1x 1.5JZ = 621NM
2x 5VZ-FE = 596NM
-
До: 4runner и Hilux
Тойота ползва две системи за опознаване на части, Микрокат и ЕПС. Повечето ретейли ползват ЕПС защото микроката е по нета и е много тегав, ЕПС се инсталира на компа и на всеки три месеца му идват ъпдейти и хардуерните му изисквания са много малки. Ъпдейта струва около 1200 без ДДС.
Спецификациите на автомобилите са 4 - европейска, американска, японска и дженерал (арабски свят, австралия и всичко което не е предните три)
4рънър или хайлукс са само търговски наименования. Дали една част става от единия модел за другия може да се каже само когато се сравняват два шасита и части за тях. Възможно е да има разлика за една и съща част в зависимо от комплектацията на един и същ модел е едно производство, с едно ниво, независимо че са произведени в един и същ завод, за един и същ пазар и с разлика от два месеца.
И няма нещо дето не се чупи. Факт.
Коментар
-
До: 4runner и Hilux
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеТойота ползва две системи за опознаване на части, Микрокат и ЕПС. Повечето ретейли ползват ЕПС защото микроката е по нета и е много тегав, ЕПС се инсталира на компа и на всеки три месеца му идват ъпдейти и хардуерните му изисквания са много малки. Ъпдейта струва около 1200 без ДДС.
Спецификациите на автомобилите са 4 - европейска, американска, японска и дженерал (арабски свят, австралия и всичко което не е предните три)
4рънър или хайлукс са само търговски наименования. Дали една част става от единия модел за другия може да се каже само когато се сравняват два шасита и части за тях. Възможно е да има разлика за една и съща част в зависимо от комплектацията на един и същ модел е едно производство, с едно ниво, независимо че са произведени в един и същ завод, за един и същ пазар и с разлика от два месеца.
И няма нещо дето не се чупи. Факт.
След това EPC-то е строго регинализирано ,което идва със дистрибуциата като константа и единственето нещо което можеш да използваш за да гледаш повече чарколяк са Лексус аунтинтикации ,за да може да се поръчват лексъс части. Няма никакъв начин да виждаш частите на другите региони ,защото те не са във дадената дистрибуция.
Ти от къде знаеш колко са им регионите? Според мен са поне 9. Лично съм виждал една и съща част (Климатроник за Супра) със 5 различни номера за 5 от региноните (USA ,Japan ,Thailand ,EU ,Africa). Тва за мене е някаква хипер-необяснимa и нелогична анархия ,която е наи-малкото безмислена. Аз нямам обяснение ,защо тойота са го правили и продължават да го правят това....
Също така не знам за EPC дето да не е непрекъснато вързано със локалния Server през IntraNet и във същото време локалния WareHouse рез InterNet за да си взима UpDates абсолютно всеки ден защото тойота доста често променят номера на части (къде защото се нуждаят ,къде защото сакат да качват парите) и освен това всеки дето поръчва частите изка веднага да знае кога ще му бъдат доставени а складовите наличности на "ретейла" са почти винаги много малки ,и безмно глупаво генерирани...
И не на последно място ,верно е че можеш да счупиш абсолютно всичко. Идеята е ,че вероятностТа да ти да се развали нещо на 3-та генерация освен гореизброените дреболии е толкова малка ,че можем да я сметнем за пренебрежима1x 1.5JZ = 621NM
2x 5VZ-FE = 596NM
Коментар
-
До: 4runner и Hilux
Мда, виждал съм микроката. Не е по различен от всеки друг микрокат. От това което чета разбирам че си от другата страна на океана или бъркам.
А анархията тръгва най малкото от различните специфики на климата и законовите изисквания на определения пазар. За България ЕПС се ъпдеътва на три месеца чрез дискове с оригинален парт номер на тойота. А допълнително има програма за сравнение на заместващи номера. Много тегава работа е но за сега е решено така. Тойота хич не е тъпа компания. Само за пример че за да пуснат квота за приус за Българския пазар едно човече обикаляше пътищата на страната няколко месеца с една черна кутия в багажника кото записваше незнам си какво си. Под внимание се взима даже и релефа на страната за която ще се продава нещото. И после тая кутия отлетя за Япония и едва след това се реши приус да се продава за БГ. Не мога да ти пратя лично, а и не си оставил нищо за контакт. Намери ме на скайп да си поговорим като имаш време че оспамихме темата на колегата. Скайпа ми е dimitar_dzhambazovПоследно редактирано от Джамбазов; 10-02-08, 12:37.
Коментар
-
До: 4runner и Hilux
Търся глава на двигателя за 4runner 1990 2LT 2.4TD.
Ако можете помогнете. 0898607405 ymeon@mailcity.com
Коментар
-
До: 4runner и Hilux
Първоначално публикуван от Pliska Преглед на мнениеКопувам глава на двигателя за 4runner 1990 2lt 2.4TD.
0898607405
тел.0878624921ТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
-
До: 4runner и Hilux
писал съм цената в левове,ако не си обърнал внимание,а и говоря за нова чугунена глава с клапани готова за поставяне,само един клапан в тойота дилъра ти е 22паунда(смятай по-нататък).Що се отнася до тия за по 8-900паунда не бих ги препоръчал!!! Доста приятели се напариха от цицърлък,някои още им стоят джипките в Австрия по паркинзите . И тука хиените се изучиха и взеха да ни къпят!8777203908
Коментар
-
До: 4runner и Hilux
Ето ти за справка в Германия колко е чисто нова!!!!
http://cgi.ebay.de/Zylinderkopf-Toyo...d=p3286.c0.m14
За на KRASI KROS двигатела от неговата Тойота могада кажа че е в перфектно състояние и работи перфектно, лично съм го чувал как работи !!!!!Така че ако се за разберете за цената взимай го!!Последно редактирано от joro-g; 22-05-08, 19:31.
Коментар
-
До: 4runner и Hilux
Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнениеписал съм цената в левове,ако не си обърнал внимание,а и говоря за нова чугунена глава с клапани готова за поставяне,само един клапан в тойота дилъра ти е 22паунда(смятай по-нататък).Що се отнася до тия за по 8-900паунда не бих ги препоръчал!!! Доста приятели се напариха от цицърлък,някои още им стоят джипките в Австрия по паркинзите . И тука хиените се изучиха и взеха да ни къпят!
Коментар
-
От: До: 4runner и Hilux
Колеги, попаднах на тази обява в мобилето: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...363&f1=details, но колкото и да гледам по разните каталози, не виждам такава модификация от тази година нито при 4Runner-a, нито при Hilux-a. Дали става въпрос за грешка или за модификация, за която никъде нищо не е написано? Някой може ли да ми каже дали това е 4Runner ІІІ 3.0TD (125 h. p.) и дали вече има опция за full-time 4X4, а не само part-taime, както е при І и ІІ. Благодаря!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар