Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не само джиповете затъват.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не само джиповете затъват.

    Още в началото предупреждавам, историята не се е случила с мен, разказвам я по памет, а и някои неща не са ми много ясни, така че е възможно да има неточности. Но нейсе. Случила се е (ако е истина, щот е под въпрос) с един мой познат. Това беше преамбулата.

    Служил моя човек в някакво танково поделение, не разбрах точно, но мисля че около или в Карлово. Но не е важно. Работите вече отивали на уволнение, но имало едни последни бойни стрелби на които трябвало да отбележат присъствие. Стреляли, стрували и привечер си тръгнали от полигона към поделението. По традиция машината със старите кучета, на които им предстояло уволнение се нареждала в колоната последна за да може леко да отбият в селото по пътя и да си купят пиене. Речено сторено. След необходимото попълване на боекомплекта с огнена вода се засили да настигнат колоната. И тук им хрумнала гениолната идея да срежат пътя и да прецапат направо през полята. Времето било есенно, повечето поля били вече обрани - проблем никакъв. И ето че в лъчите на залязващото слънце танка се понесъл през стърнищата вдигайки прах. Вътре купона вече бил започнал...И ето че точно в момента на най-голямата еуфория влетели в едно деренце в което имало не много голямо но зловонно и дълбоко блато. Танка преорал почти всичко, и може би щял да излезне от другата страна, но кемафа от неочакваност отпуснал газта и така на няколко метра от спасителната суша над повърхността на жабурняка останала само купулата... Излезли, попсували решили какво ще правят оттук нататък. Извадили гредата която се носи отзад за самоизтегляне, но тя се оказала толкова гнила под десетките слоеве боя с която я били покрили през годините че се счупила веднага... И нашите вече видяли как уволнението се измъква през задния ход... А в това време командира вече няколко пъти се обажда по псувалника и ги юрка, а наще се оправдават с заглъхнал двигател и казват че скоро ще се приберат. И в този момент чули звук от двигател...Тичат нагоре по склона и О! Чудо! На залез слънце се прибира към родното село колесен трактор К-700 ако не се лъжа, една огромна съчленена четириколесна машина с доста плугове отзад. Тичат нашите, спират тракториста и започват да му обясняват. Той поклатил глава нерешително, но думата "ракия" свършила работа и скоро вече трактора маневрирал отред на сухото пред танка за да го закачи за предвидливо опънатите въжета. Закачили го значи за някакви куки и тракторът изревал, направил както ми казаха няколко пъти на място "скок-подскок" и се зарил с четирите колела до главините в меката пръст. Решили да дадът назад за да откачат опънатото като тетива въже, но "да ама не!"....Нагребаните купчини из под колелата в съчетание с дупките отдолу не му дават да мръдне. А напред също не може...Е тук се разразява една дискусия между тракториста и екипажа в която цензурните думи са само ТАНК, ТРАКТОР, КОМАНДИР и ШЕФ НА КООПЕРАЦИЯ. Е, нямало каково да се прави друго и включили тракториста в зондеркомандата, извадили ракията и.... Командира ги намерил посреднощ, като минал с УАЗ-ката по следите, а после и чул разнасящите се в ноща песни за това как "Редил Илия килия" и "Белите манастири".... На сутринта докарали верижен влекач - доста зобно и здраво нещо с танков двигател и по-предназначена за теглене трансмисия (с други предавателни числа). Тук възникнал въпроса как да ги вадят. Отред е трактора а отзад блатото...Но понеже водача на влекача бил твърдо убеден в силите на поверената му страшна техника, казал да вържат трактора и той ще ги издърпа и двете. Речено сторено. Влекача изревал, изправил се върху веригите си и дръпнал яко... Тракторът казал едно жално "дзънк" и...предната половина заминала след влекама а задната си останала вързана за танка... Така де, той нали е съчленен , там на шарнира и не издържало желязото и се скъсал, заедо с хидроцилиндрите, вала и разни дреболии от типа на маркучи и тн...
    Та тук историята всъщност свършва, защото нататък са "само хубави неща" до уволнението, което настъпило доста по-късно от когато трябвало...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  • #2
    и както се казваше някъде, не помня къде - може да не е истина, но добре звучи
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #3
      като каза трактор взех да пиша мнение но прочетох по нататък

      Коментар


      • #4
        Истина е, истина и аз съм я чувал историята, почти от свидетел

        Коментар


        • #5
          Кемафи батко ... Най-тъпите хора в строевите части. Такова количество концентрирана глупост от най-висока проба не съм виждал в никоя друга военна специалност. Някъде може да са ги надминавали само трудоваците, ама там случая е по-друг.
          И много корави мъже. Ако трябва ще влачи танка на ръце, обаче за нищо на света няма да вземе да мисли. Толкова повече са ме изумявали винаги, когато се заврат зад лостовете. Не е възможно да караш такова нещо еле па виртуозно, ако си идиот. Обаче те могат. От това време и не съм сигурен какво е идиот, защото почти не съм виждал калпав механик водач, че и той е бил просто само недоучен
          А тия са се уредили и с тракторист идиот. Още в училище има задача - кой от двата локомотива тегли композицията. Същия е и въпроса колко колела бутат автомобила със свободен диференциал.
          Язък за трактора.

          Коментар


          • #6
            Дявол Коледа

            Що се чудите бе нали знаете какво е КЕМАФ-Глава проста между два лоста Това е майтап сега некой дето е служил кемаф да се не хване тея исторйй ги знам мене какво ли не ми разправяха докато бях в Горна Баня та даже и за обърнати танкове из София на път за Сливница и тн историй колкото щеш и коя откоя по по най
            ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
            тел.088четири 9едно9 4нула4
            -------------------------------------------------------

            Коментар


            • #7


              Явно историята витае нейде из информационното пространство, защото съм я чувал и от руснаци, които разправяха как скъсали КрАЗ, който се опитвал да извади излязъл от полосата Ту-22. Решили да помогнат с един Ураган и резултат - скъсана на две рама на КрАЗа
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X