Предлагам в тази тема да публикуваме материали и информация за модифицирани Ленд Ровъри, които претърпяват скъсяване на шаси, или т.нар. "bobtail" (още bobtailed, bobtailing). Бобтейл-ването (или скъсяването на шаси) е най-популярно при Рейндж Ровър Класик, но много често се среща и при Дискавъри, както и при дългия Дифендър (110). Да направим разлика, че този тип тунинг (скъсяване на шасито) е различен от много популярния при ЛР подход, а именно използване на шаси от РР Класик или Диско - 100 инча (считано от мнозина за най-подгодящото като дължина) и "кабина" от Дифендър ли подобно отгоре.
Проекта, които искам да ви покажа не е по-малко интересен от "A 4x4 is Born" например (за тези, които са го гледали), дори напротив, просто (за съжаление) не е филмиран.
Източник на информация:
www.devon4x4.com
И така става дума за Дефендър 110 със скъсено шаси.
Съвсем накратко за проекта, останалото можете да го видите тук:
http://www.devon4x4.com/component/op...ject,1/entry,1
- авторите взимат идеята от екземпляр участвал на Rianforest Challenge, емисия 1999г.
- използва се шаси от D110, усилено при лапите за двигателя.
- двигателя от своя страна е доразвит 4.6 V8 , с блок от 4.0, с всичките доработки, авторите постигат мощност от 260-270к.с. Двигателя е изтеглен максимално назад (около 15см.), както за баланс, така и да освободи място за heavy-duty маслени радиатори, радиатор за автоматика, ел.вентилатори (Kenlowe) и лебедка отпред.
- ARB касети в двата моста, усилени полуоси на Maxi Drive, тунинг вентилирани спирачни дискове отпред и отзад, по два ам-а на колело.
- раздатка с предвателно число 1 към 1.667
- избора на скоростна кутия (автомат) не е упоменат изрично, което значи, че е стандартно внедряваната кутия на ZF в ЛР.
- два резервоара от Defender 90, т.е. подсигуряване на ~150л. гориво.
- избора на гуми е BFG Krawler 35/13/15, монтирани на вероятно най-добрите джанти за ЛР Mach 5 Bead Lock.
- Избора на лебедка пада върху Warn 8274.
- Изрязани са всички гърнета отдолу, като единствено е използван заглушител от Defender Td5.
- подобрена защита на тоците по двигателя с продукти на 3М.
Малка част от снимките:
Проекта, които искам да ви покажа не е по-малко интересен от "A 4x4 is Born" например (за тези, които са го гледали), дори напротив, просто (за съжаление) не е филмиран.
Източник на информация:
www.devon4x4.com
И така става дума за Дефендър 110 със скъсено шаси.
Съвсем накратко за проекта, останалото можете да го видите тук:
http://www.devon4x4.com/component/op...ject,1/entry,1
- авторите взимат идеята от екземпляр участвал на Rianforest Challenge, емисия 1999г.
- използва се шаси от D110, усилено при лапите за двигателя.
- двигателя от своя страна е доразвит 4.6 V8 , с блок от 4.0, с всичките доработки, авторите постигат мощност от 260-270к.с. Двигателя е изтеглен максимално назад (около 15см.), както за баланс, така и да освободи място за heavy-duty маслени радиатори, радиатор за автоматика, ел.вентилатори (Kenlowe) и лебедка отпред.
- ARB касети в двата моста, усилени полуоси на Maxi Drive, тунинг вентилирани спирачни дискове отпред и отзад, по два ам-а на колело.
- раздатка с предвателно число 1 към 1.667
- избора на скоростна кутия (автомат) не е упоменат изрично, което значи, че е стандартно внедряваната кутия на ZF в ЛР.
- два резервоара от Defender 90, т.е. подсигуряване на ~150л. гориво.
- избора на гуми е BFG Krawler 35/13/15, монтирани на вероятно най-добрите джанти за ЛР Mach 5 Bead Lock.
- Избора на лебедка пада върху Warn 8274.
- Изрязани са всички гърнета отдолу, като единствено е използван заглушител от Defender Td5.
- подобрена защита на тоците по двигателя с продукти на 3М.
Малка част от снимките:
Коментар