Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Bobtailing a Land Rover или скъсяване на шасито

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Bobtailing a Land Rover или скъсяване на шасито

    Предлагам в тази тема да публикуваме материали и информация за модифицирани Ленд Ровъри, които претърпяват скъсяване на шаси, или т.нар. "bobtail" (още bobtailed, bobtailing). Бобтейл-ването (или скъсяването на шаси) е най-популярно при Рейндж Ровър Класик, но много често се среща и при Дискавъри, както и при дългия Дифендър (110). Да направим разлика, че този тип тунинг (скъсяване на шасито) е различен от много популярния при ЛР подход, а именно използване на шаси от РР Класик или Диско - 100 инча (считано от мнозина за най-подгодящото като дължина) и "кабина" от Дифендър ли подобно отгоре.

    Проекта, които искам да ви покажа не е по-малко интересен от "A 4x4 is Born" например (за тези, които са го гледали), дори напротив, просто (за съжаление) не е филмиран.

    Източник на информация:
    www.devon4x4.com

    И така става дума за Дефендър 110 със скъсено шаси.
    Съвсем накратко за проекта, останалото можете да го видите тук:
    http://www.devon4x4.com/component/op...ject,1/entry,1

    - авторите взимат идеята от екземпляр участвал на Rianforest Challenge, емисия 1999г.
    - използва се шаси от D110, усилено при лапите за двигателя.
    - двигателя от своя страна е доразвит 4.6 V8 , с блок от 4.0, с всичките доработки, авторите постигат мощност от 260-270к.с. Двигателя е изтеглен максимално назад (около 15см.), както за баланс, така и да освободи място за heavy-duty маслени радиатори, радиатор за автоматика, ел.вентилатори (Kenlowe) и лебедка отпред.
    - ARB касети в двата моста, усилени полуоси на Maxi Drive, тунинг вентилирани спирачни дискове отпред и отзад, по два ам-а на колело.
    - раздатка с предвателно число 1 към 1.667
    - избора на скоростна кутия (автомат) не е упоменат изрично, което значи, че е стандартно внедряваната кутия на ZF в ЛР.
    - два резервоара от Defender 90, т.е. подсигуряване на ~150л. гориво.
    - избора на гуми е BFG Krawler 35/13/15, монтирани на вероятно най-добрите джанти за ЛР Mach 5 Bead Lock.
    - Избора на лебедка пада върху Warn 8274.
    - Изрязани са всички гърнета отдолу, като единствено е използван заглушител от Defender Td5.
    - подобрена защита на тоците по двигателя с продукти на 3М.

    Малка част от снимките:












































  • #2
    До: Bobtailing a Land Rover

    Мммда, мн добре е станал.
    Иначе най-често се ползват шасита от класик и дискавъри, защото са по-евтини. Шаси от 90-ка е скъпо. А 100-цата е прекалено дълга за офф- правят ги на 88-95инча (поне това ми мяза на 92-95 инча.
    http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
    Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

    Коментар


    • #3
      До: Bobtailing a Land Rover

      Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
      ...Иначе най-често се ползват шасита от класик и дискавъри, защото са по-евтини. Шаси от 90-ка е скъпо. А 100-цата е прекалено дълга за офф- правят ги на 88-95инча (поне това ми мяза на 92-95 инча.
      Имаш предвид 110-тка всъщност, нали?
      А и 90-тката всъщност мерена точно е 92.8 инча мисля.
      Виктор по-долу (дописвам в момента) е прав. 100-те инча от Класик/ Диско са оптимума.
      Последно редактирано от Yaro; 22-01-08, 18:31. Причина: Допълнение

      Коментар


      • #4
        До: Bobtailing a Land Rover

        Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
        Мммда, мн добре е станал.
        Иначе най-често се ползват шасита от класик и дискавъри, защото са по-евтини. Шаси от 90-ка е скъпо. А 100-цата е прекалено дълга за офф- правят ги на 88-95инча (поне това ми мяза на 92-95 инча.
        Обикновенно се опитват да постигнат 100 инча (нещо като стандарт).

        Коментар


        • #5
          До: Bobtailing a Land Rover

          Ами англичанина, който ни водеше обучението преди 2 год спомена, че за мн къдрав терен гонят 88 инча. В Бг оптималното е 100 инча. За справка - моят ЛендРовър е точно 88 инача и мора се пада изцяло зад предната ос.
          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

          Коментар


          • #6
            До: Bobtailing a Land Rover

            Определено за "рошав" терен това е така.

            Коментар


            • #7
              До: Bobtailing a Land Rover

              Е да де, но тук се кара и на ръчка (където малко по-дългата база има по-добра курсова устойчивост) и е нещо като all in one. А иначе Серия 1 е имало и 86 инча.

              Коментар


              • #8
                До: Bobtailing a Land Rover

                Прочетох много внимателно как е направен, направи ми впечатление, че джантите са Mach-5, наистина най-доброто за ЛР. С голямо разочарование ще ви споделя, че са спрени от производство. Има останали много малко бройки, които фирмите пазят за стари клиенти закупили вече такива от тях. Аз безуспешно се опитвах да се сдобия.

                Коментар


                • #9
                  До: Bobtailing a Land Rover

                  Да, за съжаление е така (за джантите). Е, има и други...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Bobtailing a Land Rover

                    Значи всичко е въпрос на избор и естествено свързано с пари, време и наи вече налични железарии с които да експерементираш.Ние ползваме 100,щтот някои на времето така е решил,и всички са доволни.Ако имаш 110 го режеш,ако не сбирщтината от гаража я качваш на Диско или РР и я захлюпваш с нещто от дефендер Изгъзици много.На пример (на снимката) скоростно бъги на 100" (две предници отДиско) с отрязан таван(стъклото се слага направо на рол кеиджа) с V-8 и твърдо окачване.Същтото купе но с друго окачване е прфектно за скалите.Абе и аз не знам всеки прави каквото му хрумне.За Мак-5 доколкото съм чувал единнствения недостатак е че Bead lock при тях испуска,няма добър захват,затова се ползват други джанти.
                    Прикачени файлове
                    Емил-00356 99872043-Малта
                    Defender-90

                    Коментар


                    • #11
                      До: Bobtailing a Land Rover

                      Този белият на база 100" ли е, или си е стандартен хард топ 90" ?
                      Май не разбрах, илюстрациятя е на джанти с бедлок.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Bobtailing a Land Rover

                        Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                        Този белият на база 100" ли е, или си е стандартен хард топ 90" ?
                        Май не разбрах, илюстрациятя е на джанти с бедлок.
                        Белия е 90 и бедлока стъпва по добре на тези джанти
                        Емил-00356 99872043-Малта
                        Defender-90

                        Коментар


                        • #13
                          До: Bobtailing a Land Rover

                          Ето и едно Дискавъри, върху което, 18 годишния му собственик с помоща на флекс, усъвършенства знанията си по металообработка.













                          За пръв път виждам подобно решение:


                          Ето и крайния резултат. За сега...







                          Подробности и допълнителни снимки:
                          Източник(Source) : http://www.mud-club.com/forum/index....c,46288.0.html

                          Коментар


                          • #14
                            До: Bobtailing a Land Rover

                            Забелязвате ли че заварките се правят с Миг-маг машина (телоподаващо) , а не с Виг (аргон).
                            LZ1VMH

                            Коментар


                            • #15
                              Трансформацията на едно Discovery

                              Преди 1 година си докарах от Англия едно Discovery 200 Tdi да го карам основно по гората и по най - трудните терени.За една година смени визията си около 5 - 6 пъти,като последния най - много ми пасна за това което го позвам.Ето снимки с промените през тази година:

                              Ето така изглеждаше точно когато го взех:



                              Веднага след като се прибрах в България изчезнаха всички пластмаси, които го правеха нисък и се поръчаха гуми Malatesta Kobra 245/70/16 и започна да изглежда доста по добре:



                              След това реших да променям предницата, че оригиналната броня ми се стори слабичка и намерих и присъдих преден rollbar от Defender и се получи:



                              После реших, че ще изглежда хубаво ако има халогени горе на покрива:




                              Rollbara и той неиздържа и се изкриви и го махнах заедно със задната броня:




                              И последно поне за сега най- големата му транформация която ми отне 5 месеца и още не е довършена, но съм много доволен от резултата




                              Сега чакам да ми дойдат новите джанти и гуми и фланци, че тези станаха доста малки.Новите са 285/75/16
                              Land Rover Discovery 1
                              0878280995

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X