Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC LJ70 4x4 режим, хъбове.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • TLC LJ70 4x4 режим, хъбове.

    Срам не срам ще питам. Търсих да попрочета из форума но не намерех конкретна информация.

    Та въпроса ми е следния на моя 4Runner се включва предния мост от вътре с лост. Следва ли от това че хъбовете са ми автоматични. Или може да са ръчни и никога да не са отцепвани? Ако съм разбрал правилно все пак какво е хъб от четенето във форума.
    Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
    Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
    ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

  • #2
    До: хъбове - 4Runner

    ,а пък когато искаш да го включиш ,нали трябва да си спрял то е ясно ,но като потегляш да е внимателно докато включат и двата,там е място което никой не обслужва никога имал съм случаи като отворя и виждам лед и исъхнала грес
    FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
    BJ42 04 1982
    FJ62 11 1983 skipe blago4x4
    LZ 2 BHB

    Коментар


    • #3
      TLC LJ70 4x4 режим, хъбове.

      Здравейте Колеги,

      Имам един въпрос. Имам Тойота FJ70 2.4LT от лятото и сега за първа зима газя сняг.
      Сложил съм BFG A/T, но забелязах че няма промяна при включване на бутона 4х4.
      Днес с един приятел подкарахме тойотата по един заснежен наклон и аз го накарах да гледа отвън кои колела боксуват.
      Та установихме че с включено и изключено 4х4 все зандинте боксуват. Индикацията на таблото си светва иначе.
      Дали има повреда или режима при тойота е по-особен ?
      Някой срещал ли е подобен проблем и какво е лекарството!
      Благодаря предварително!!!
      Последно редактирано от Yaro; 08-10-10, 10:05.

      Коментар


      • #4
        До: TLC FJ70 4x4 режим

        Хъбовете включил ли си на "lock", ако са ръчни разбира се
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #5
          До: TLC FJ70 4x4 режим

          Ами с какви хъбове е и дали са зацепени проверихте ли, може и да са замръзнали.

          Коментар


          • #6
            До: TLC FJ70 4x4 режим

            А преден къдран дали има

            Коментар


            • #7
              До: TLC FJ70 4x4 режим

              Вижте каквото ви съветват колегите и да знаете че вашата Тойота не е FJ70... със сигурност... Доколкото ми е известно единствената в България е в двора у нас... Лесно се разбира - двигателят на FJ70 e 4 литров бензин
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                До: TLC FJ70 4x4 режим

                По скоро да не е LJ70. Лесно може да се провери, има го в рамата или на табелката на колата. Пусни някоя снимка на джипчето.

                Коментар


                • #9
                  До: TLC FJ70 4x4 режим

                  Здравейте пак,

                  Да аз се обърках Тойотата е LJ70.
                  Хъбовете са на FREE. Но аз мислех, че те трябва да се включват само при екстемни условия само да те измъкнат от калта.
                  Мислех че когато натисна бутона 4х4 то тогава се включва преното и ако буксуваш трябва да буксува поне една предна и една задна гума.
                  Аз ли греша или предното не се включва без да са сложени хъбовете на LOCK
                  Е да има си и преден кардан
                  Есента по време на един лов имаше ужасна кал, там където закъсвах включвах хъбовете на LOCK и Тойотата излизаше без проблем, само едно ми направи впечатление че при заключени хъбове задницата много поднасяше.

                  Коментар


                  • #10
                    До: TLC FJ70 4x4 режим

                    Първоначално публикуван от SatMan Преглед на мнение
                    Здравейте пак,

                    Да аз се обърках Тойотата е LJ70.
                    Хъбовете са на FREE. Но аз мислех, че те трябва да се включват само при екстемни условия само да те измъкнат от калта.
                    Мислех че когато натисна бутона 4х4 то тогава се включва преното и ако буксуваш трябва да буксува поне една предна и една задна гума.
                    Аз ли греша или предното не се включва без да са сложени хъбовете на LOCK
                    Е да има си и преден кардан
                    Есента по време на един лов имаше ужасна кал, там където закъсвах включвах хъбовете на LOCK и Тойотата излизаше без проблем, само едно ми направи впечатление че при заключени хъбове задницата много поднасяше.
                    Шом имаш нужда от 4х4 задвижване, значи условията стават екстремни......
                    За да имаш това 4х4, трябва да заключиш хъбове, а копчето ти управлява раздатка.....
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #11
                      До: TLC FJ70 4x4 режим

                      Първоначално публикуван от SatMan Преглед на мнение
                      Здравейте пак,

                      Да аз се обърках Тойотата е LJ70.
                      Хъбовете са на FREE. Но аз мислех, че те трябва да се включват само при екстемни условия само да те измъкнат от калта.
                      Мислех че когато натисна бутона 4х4 то тогава се включва преното и ако буксуваш трябва да буксува поне една предна и една задна гума.
                      Аз ли греша или предното не се включва без да са сложени хъбовете на LOCK
                      Е да има си и преден кардан
                      Есента по време на един лов имаше ужасна кал, там където закъсвах включвах хъбовете на LOCK и Тойотата излизаше без проблем, само едно ми направи впечатление че при заключени хъбове задницата много поднасяше.
                      Не когато закъсаш, излезеш ли от пътия влкючваш хъбовете и си караш спокойно, и най важното не закъсваш

                      Коментар


                      • #12
                        До: TLC FJ70 4x4 режим

                        Уважаеми колега. Включването на хъбовете е задължително ПРЕДИ да включвате 4х4 от копчето... Задачата на хъбовете е когато много дълго ще се движите без нужда от предно да "отцепят" полуоските от колелото... т.е. става все едно колата няма преден мост и си е само със задно... Смисълът на това упражнение е САМО И ЕДИНСТВЕНО ИКОНОМИЯ НА ГОРИВО.... Има модели Тойота, например FJ70 която въобще няма предни хъбове и си е постоянно зацепена... А копчето на таблото ви включва предният мост... откъм раздатката...

                        И така навлезете ли в място където евентуално може да ви потрябва 4х4 ЗАДЪЛЖИТЕЛНО слагате хъбовете на положение lock и след това продължавате движението...
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #13
                          До: TLC FJ70 4x4 режим

                          Благодаря Ви колеги,

                          Сега вече всичко ми е ясно! Хъбовете на LOCK и когато има зор включвам 4х4 и излизам от ситуация!
                          Благодаря още веднъж за съдействието!

                          Коментар


                          • #14
                            До: TLC FJ70 4x4 режим

                            ако има зор, по-добре да включиш на Л4 преди препятствието, защото понякога е късно да сменяш чак като спре...

                            Също не го мъчи много на Н4 в кал/сняг/баир щото ще ти се скапе съединителя...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              До: TLC FJ70 4x4 режим

                              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                              ако има зор, по-добре да включиш на Л4 преди препятствието, защото понякога е късно да сменяш чак като спре...
                              Също не го мъчи много на Н4 в кал/сняг/баир щото ще ти се скапе съединителя...
                              +1! По-добре карай на L4 когато си извън асфалта, спокойно ще се движиш с 50-60 км/ч на 5та, а когато се наложи да минаваш препятствие, няма да губиш време.
                              Хъбовете не е зле да се отварят и гресират от време на време - клеясват и не зацепват.
                              Поздрави
                              Тодор Томов
                              =============================
                              Не е страшно да се родиш тъп,страшно е да си умреш тъп!!
                              Toyota LJ70, 1KZ,+++, pics TУK

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X