Здравейте,
предсоти ми да стана собственик на Диско 1 и всякакви съвети и полезна информация ще са ми от полза, тъй като не съм особено вещ в техническо отношение <все още>, но се интересувам и чета из нета доста запалено.
Все пак опит нямам...
В най-общи линии смятам, че ще е 200 или 300 тди, като това кой от двата до някаква степен ще е въпрос на случайност, но не и тд5. В последствие смятам, че ще 1 "лифт" ще е 1-вото действие, което ще предприема, като смятам <бих приел съвети и критики> да използвам ОМЕ пружини, но за амортесьори още незнам <ще се радвам ако ми препоръчате нещо>. Още не знам обаче, колко точно да го дигна, дали 3 или 4 инча? Притесняват ме загуба на стабилност при наклон и по-трудно управление, вие как мислите? За гуми съм се спрял на Goodyear MTR, като размерът ще зависи от степента на "лифтиране". Не знам само как и откъде да се снабдя с гардове за кормилната уредба отпред и за резервоара <ако не грша> отзад, както и за деференциялите. Надявам се че няма да е трудно да се сдобия с приличен експедиционен багажник за покрива както и буллгаргове<което ме навежда на въпроса, за бронята, която при някои модели сякаш е метална а при други не!?>.
Аз проверих и се оказа, че да поръчам от US hi-jack е безбожно скъпо заради теглото, та тук дали ще се намери вносител или някои нов<запазен стар>? Естествено от чугунените.
Предварително благодаря за помощта и се надявам и аз да съм в състояние да помогна някой ден с каквото мога.
предсоти ми да стана собственик на Диско 1 и всякакви съвети и полезна информация ще са ми от полза, тъй като не съм особено вещ в техническо отношение <все още>, но се интересувам и чета из нета доста запалено.
Все пак опит нямам...
В най-общи линии смятам, че ще е 200 или 300 тди, като това кой от двата до някаква степен ще е въпрос на случайност, но не и тд5. В последствие смятам, че ще 1 "лифт" ще е 1-вото действие, което ще предприема, като смятам <бих приел съвети и критики> да използвам ОМЕ пружини, но за амортесьори още незнам <ще се радвам ако ми препоръчате нещо>. Още не знам обаче, колко точно да го дигна, дали 3 или 4 инча? Притесняват ме загуба на стабилност при наклон и по-трудно управление, вие как мислите? За гуми съм се спрял на Goodyear MTR, като размерът ще зависи от степента на "лифтиране". Не знам само как и откъде да се снабдя с гардове за кормилната уредба отпред и за резервоара <ако не грша> отзад, както и за деференциялите. Надявам се че няма да е трудно да се сдобия с приличен експедиционен багажник за покрива както и буллгаргове<което ме навежда на въпроса, за бронята, която при някои модели сякаш е метална а при други не!?>.
Аз проверих и се оказа, че да поръчам от US hi-jack е безбожно скъпо заради теглото, та тук дали ще се намери вносител или някои нов<запазен стар>? Естествено от чугунените.
Предварително благодаря за помощта и се надявам и аз да съм в състояние да помогна някой ден с каквото мога.
)) Бе човече, ти на кой свят живееш? Не виждаш ли че всичко навсякъде е менте, не само салама ... Кой ще държи на витрината железа за 2 000 мухлясали кинта, от които се интересуват трима души в цялата държава, ама се купува едно на 10 години? То болтове с гарантирана якост няма откъде да купиш, ти ... Събираш с триста зора от къде да е маркови стомани, намираш читави стругари-фрезисти-заварчици, и айде, добре дошъл в лудницата. Или вадиш пачката, и поръчваш китове.




Освен тези, за някои страни в Европа (като Италия например) се слага и бензинов 2.0 литра, 4 цилиндъра, който е разработка на Rover (колите), но личното ми мнение е, че не е за предпочитане. За бензиновите - скоро ще кача по-изчерпателен материал за "all-alluminium V8"..
Коментар