Резултати 1 до 9 от 9

Тема: Глава от C16NZ на блок C14NZ

  1. #1
    Регистрация
    Aug 2005
    Място
    Хасково
    Публикации
    17
    Точки (при гласуване)
    0

    Lightbulb Глава от C16NZ на блок C14NZ

    Здравейте на всички,след неприятна случка със сток главата на опела,реших да монтирам глава от C16NZ.Просто ми беше под ръка и реших да я използвам подобаващо.До тук добре,но впоследствие реших да монтирам разпределителен вал от 13S kadett и също така направих лек порт и полиране на зони от главата на 1.6-то.Последваха леки изменения в горивната камера и портовете на главата с цел подобрение на обемната ефективност.Сега съм изправен пред нещо като трагикомедия,защото опрях на греда след като реших да заменя клапаните на 16NZ-та с такива от C14SЕ.Конструктивно са еднакви с не малка разлика в дължината им (c16nz-101,1mm) и (c14se-104,6).Воден от идеята,че разликата във височината в полза на SE-то,ще подобри пълненето ме накара да се опитам да ги съчетая с главата от (1.6-то) с по-острия вал от (13s) и да подобря ефиктивността на пълнене в известна степен.Окомплектовах всичко глава,клапани и т.н,но при сглобката на разпределителния вал и главата клапаните останаха в отворено положение при всички фази на вала явно заради разликата във височината на клапаните.Сега си мисля да направя гарнитура,за между кожуха на вала и главата.С цел смекчаване на прекомерният лифт на клапаните.Някой правил ли е нещо подобно и според вас дали ще се корегира натиска върху клапаните с поставянето на гарнитура между вала и главата.Опитах какво ли не и стигнах до извода,че това е моето решение на проблема с машината.Ако някой вече се е сблъсквал с подобен проблем или има идея за отстраняването му,моля нека сподели. Благодаря предварително!.

  2. #2
    Регистрация
    Dec 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    197
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Глава от C16NZ на блок C14NZ

    Теоритично , хода на клапаните зависи от размера на гърбиците на разпределителния вал . Височината на клапаните не влияе . Трябва да повдигнеш вала с 3.5 мм и става същото. Ако не ги повдигнеш няма да затварят...

  3. #3
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    1,160
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Глава от C16NZ на блок C14NZ

    Точно тъй - дължината на хода зависи само от размера на гърбицата на вала.

    Вала няма обаче как да го повдигнеш (май). Остава или да върнеш старите клапани, или да компенсираш с височината на повдигачите. Ако са хидравлични би трябвало сами да оберат разликата, макар че 3.5мм може да им дойде множко...

  4. #4
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София тел.0898780604
    Публикации
    680
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Глава от C16NZ на блок C14NZ

    Сори но височината на клапаните е от съществено значение, или върни старите, или направи нови канали за тарелките на новите. Ако направиш подложка ще окъсее ангренажа, а може и да не може да направиш центровката ако е със фиксирано колело.
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

  5. #5
    Регистрация
    Apr 2011
    Място
    София
    Публикации
    578
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Глава от C16NZ на блок C14NZ

    Върни си оригиналните клапани, това с вала даже не си го представям.
    Цялата работа е с чисто учебна цел, тоя асматик няма да тръгне повече.

  6. #6
    Регистрация
    Aug 2005
    Място
    Хасково
    Публикации
    17
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Глава от C16NZ на блок C14NZ

    Ще опитам вариант с подложка 4мм,между вала и главата,би трябвало повдигачите да компенсират разлика от 0,5мм.

  7. #7
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,644
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Глава от C16NZ на блок C14NZ

    Върни си старите клапани. Файда от тия няма.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  8. #8
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    1,160
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Глава от C16NZ на блок C14NZ

    Я ми обяснете, че не разбирам - как ще повдигнеш вала? Как е монтиран разпределителният вал при тая глава?

  9. #9
    Регистрация
    Sep 2013
    Място
    Варна
    Публикации
    364
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Глава от C16NZ на блок C14NZ

    Принципно водят вала на 14se най- агресивният едновалов. Аз мисля скоро да правя това упражние на с12nz, само че с неговите си клапани, с дюза от c14nz и дросел от c18nz. Частите са с обща стойност 120лв. Целта е леко засилване, защото с тези 45 коня е трагедия. А купенцето и мотора са идеални и има много хляб в тях.
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 163HP
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

Сходни теми

  1. Купувам: Блок за Газ 24
    От iboev във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 18-11-12, 00:10
  2. до дини
    От bobi74 във форум DAIHATSU
    Отговори: 6
    Последно мнение: 26-01-09, 22:24
  3. Отговори: 0
    Последно мнение: 10-01-08, 17:42
  4. Блокчета.
    От quadra във форум Връзки (links) към външни сайтове
    Отговори: 0
    Последно мнение: 25-12-06, 11:55

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •