Страница 2 от 3 ПървиПърви 123 ПоследенПоследен
Резултати 21 до 40 от 42

Тема: Диагностициране на лагер на главина

  1. #21
    Регистрация
    May 2007
    Място
    София
    Публикации
    3,442
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Цитат Мнение на slowtraveler Преглед на публикациите
    За амортисьорите и спирачките - ясно... Там дори и другия да е ОК, то той вече е с различни параметри от новия... Така, че няма нищо общо с лагера...

    А за лагера - май по нашите 'равни' пътища повредата в повечето случаи е заради 'претоварен' ударно лагер, а не износване...
    Т.е. конкретен удар, който е успял да повреди циментацията... Поне при мен обикновено се получава така...

    П.С. като се сетя, че в официалния сервиз главината на Опелчето струваше около 430лв, а в неофициален - над 230лв, пак не бих си сменил и другия лагер само ей-така за успокоение
    На кое казваш главина? В смисъл, кое струва 430 лв?
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

  2. #22
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    5,405
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Ами на ASTRA G (и на Зафира) не можеше да смениш само лагер - там всичко е капсуловано в главината и залято със смола - лагер, датчик за АБС и т.н...
    И затова подменяш цялата главина, а не само лагера... Та точно цялата главина (това, в което е монтиран лагера ) струваше в официалния сервиз 430лв... В Тех-ко по същото време май струваше около 270лв, но не съм много сигурен - това бе преди повече от 10г...
    При Астра Ф може да се избие само лагера (двуредов съчмен) и да се сложи нов лагер, и главината отново да се сглоби в 'оригинален вид'...
    Nissan Qashqai 2.0/140h.p/4x4/2008
    Jeep Grand Cherokee Overland 2014/3.0 CRD

  3. #23
    Аватара на mohera
    mohera е офлайн
    Стоян Пировски
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    гр.Мизия
    Публикации
    2,500
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Ммм да и на алфата ми бяха така - цял комплект лагер-главина и не са евтини, те и термостатите им са така и леко те заболва в сърцето като чуеш цената

    Сравнение с такива само за лагер, може и четирите да си смениш

    На хондата доста отдавна сменях задния, пък другия още си е жив и здрав, така че теорията на Ясен не е задължителна.
    Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
    И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
    вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

  4. #24
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    5,405
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    За термостатите не ми говори Струваше около 120лв без алтернатива... И най-тъпото бе, че самият термостат си бе ОК, обаче слабото алуминиево легло (което е едновременно и корпус с входове за тръби) се бе изяло и така термостатът не успяваше да затвори плътно... И заради тази конструкторска идиотия - нов термостат барабар с корпуса му (отделно не се продават)..
    Единствно хубаво бе, че на конкретния модел се сменяше лесно, докато на другите опелски двигатели трябваше да се бърка под ангренажен ремък за да смениш термостата (който пък май бе по-евтин)...
    Nissan Qashqai 2.0/140h.p/4x4/2008
    Jeep Grand Cherokee Overland 2014/3.0 CRD

  5. #25
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    Карнобат
    Публикации
    2,126
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Цитат Мнение на slowtraveler Преглед на публикациите
    Ясене, не споря, че може така да се е получило при теб... Както се казва - всеки гледа от своята камбанария, а от моята както споделих - не смених лагер/главината и лагера на другото колело, и така продължих да си карам... Сега се сещам, че същия номер го правих и на една Шкода Фаворит някъде средата на 90-те години...
    Лагера почна да свири след едно мое бързо еднодневно ходене Варна-Пещера-Варна (на отиване май минах през Върбишкия проход )... Там бе десен лагер...
    В последствие колата врътна още над 100х.км, и не е имало проблем с другия (левия) лагер... То при шкодичката проблемите бяха другаде - с тампоните на носача - сменяха се на 20х.км
    От моята камбанария се вижда същото , колата беше на 140 хил. на 160 хил. смених десен лагер . Изкарах лагер ФАГ сложих същата марка , в момента е на към 280 хил. ,левия си още стария и няма проблем . И аз съм за десен лагер , много рядко може да сбъркаш кой е тръгнал . И това съм изследвал ,лагера е двойно редов ,ако шуплата е на външния ред (там е почти 90% от случаите) уцелваш с разклащането на ляво/дясно, но ако шуплата е на вътрешния ред всичко става на обратно ,все едно е ляв лагер.
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

  6. #26
    Регистрация
    May 2011
    Място
    Нови Искър
    Публикации
    3,075
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Вярната практика е по ходова част да се сменяват чаркълъците в чифт ,лагери,шарнири,накрайници ,всичко в комлект,другото ее........и кое колко кара,ляво-дясно.Комплект и това е ,гледал съм някои как шарнири и накрайници причукват със сачма ,за затегане да изкарат още......
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

  7. #27
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,191
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Ей , и на повреди по шибидах ще отклоните темата
    Бушидо , покарай още някакво време , докато се обади и при движение направо.Лесно ще го хванеш , а след смяната чуеш ли друг - ще слушаш и Ясен.Повече от 30% разлика в ресурса няма да се получи.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  8. #28
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    Карнобат
    Публикации
    2,126
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Цитат Мнение на jeko47 Преглед на публикациите
    Ей , и на повреди по шибидах ще отклоните темата
    Бушидо , покарай още някакво време , докато се обади и при движение направо.Лесно ще го хванеш , а след смяната чуеш ли друг - ще слушаш и Ясен.Повече от 30% разлика в ресурса няма да се получи.
    Не карай по инерция...... прочети пост номер 1 три пъти бавно и на глас .. ... при моята практика с хиляди лагери не само на коли показва че всеки лагер си има собствен ресурс . А ко иска колегата да смени и задните и даже някой друг шарнир .... ако има лев ко ша му е . Успех в смените!
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

  9. #29
    Регистрация
    Apr 2008
    Публикации
    1,195
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Най-елементарния стетослоп е на цена 8-10 лева и с него когато колата е на подемник се проверяват лагерите на всички колелета за по малко от 2 минути.Не е необходимо да се пали двигателя,да се вклщчва на скорост и пр. . Не е необходимо да се сменят другите лагери, а само проблемния,аналогия с амортисьори,свещи,пружини,гуми и пр. не може да се прави.
    -"Живота" на новия лагер може да се скъси при неправилен монтаж (Пр. нагряване на главината,превишаване на "натяга" и т.н.)

  10. #30
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,191
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Цитат Мнение на jimito Преглед на публикациите
    Не карай по инерция...... прочети пост номер 1 три пъти бавно и на глас .. ... при моята практика с хиляди лагери не само на коли показва че всеки лагер си има собствен ресурс . А ко иска колегата да смени и задните и даже някой друг шарнир .... ако има лев ко ша му е . Успех в смените!
    Нещо не схванах , ма ич ми не пука.
    Секи лагер със собствен ресурс , дъра бъра...Тия у фабриката слагат през куп за грош.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  11. #31
    Аватара на Ясен
    Ясен е онлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,909
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Цитат Мнение на jeko47 Преглед на публикациите
    Нещо не схванах , ма ич ми не пука.
    Секи лагер със собствен ресурс , дъра бъра...Тия у фабриката слагат през куп за грош.
    У някои фабрики е така.
    если кот ученый, то цепь для того, чтобы он не эмигрировал

  12. #32
    Регистрация
    May 2007
    Място
    София
    Публикации
    3,442
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Цитат Мнение на Ясен Преглед на публикациите
    У някои фабрики е така.
    В някои може, но тук говорим за Опел

    Лагерите по нашенско са от 30 до над 150 лв парчака, като SKF примерно е около 90 лв. Мисля на такъв да скачам?
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

  13. #33
    Регистрация
    May 2010
    Място
    София
    Публикации
    31
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    И аз съм на мнение, че се сменят само лагери които са "тръгнали".
    Това на база личен опит де. Винаги съм сменял само проблемен и не ми се е случило впоследствие в сравнително кратък период да сменя от другата страна (всъщност май изобщо).
    Имал съм и повреда от типа който спомена slowtraveler - яко натоварена кола, скок в трап пълен с вода, и честито - ручене.
    Ако не си сигурен #КОЙ е поизчакай, заслушвай се в движение, но не го неглижирай (при блокиране става... интересно...). Ако е съвсем в началото на подемник може и да се се хване.

  14. #34
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    5,405
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Цитат Мнение на bushiDO Преглед на публикациите
    В някои може, но тук говорим за Опел

    Лагерите по нашенско са от 30 до над 150 лв парчака, като SKF примерно е около 90 лв. Мисля на такъв да скачам?
    Това Астра Ф-ка ли е? Ако не се лъжа свестен FAG и SKF се намираха за около 60-70лв... За SKF - гледай къде са произведени...
    При нас серия няколко СКЪПИ (заради по-малки допуски и по-голям размер), но стандартни лагера SKF започнаха да свирят още с монтажа.... Май бяха румънски...
    Върнахме ги и преминахме на FAG, с които нямаше проблеми...(случката бе преди около 5г)...
    А ако е главина - ми се струва много ниска цената...
    Nissan Qashqai 2.0/140h.p/4x4/2008
    Jeep Grand Cherokee Overland 2014/3.0 CRD

  15. #35
    Регистрация
    May 2007
    Място
    София
    Публикации
    3,442
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Цитат Мнение на slowtraveler Преглед на публикациите
    Това Астра Ф-ка ли е? Ако не се лъжа свестен FAG и SKF се намираха за около 60-70лв... За SKF - гледай къде са произведени...
    При нас серия няколко СКЪПИ (заради по-малки допуски и по-голям размер), но стандартни лагера SKF започнаха да свирят още с монтажа.... Май бяха румънски...
    Върнахме ги и преминахме на FAG, с които нямаше проблеми...(случката бе преди около 5г)...
    А ако е главина - ми се струва много ниска цената...
    Аз пиша за Фронтера Б през цялото време. Иначе FAG и SKF са на едни пари - около 100те.
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

  16. #36
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    Карнобат
    Публикации
    2,126
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Цитат Мнение на bushiDO Преглед на публикациите
    Аз пиша за Фронтера Б през цялото време. Иначе FAG и SKF са на едни пари - около 100те.
    И двата са добри марки, макар че и двете марки имат фабрики из целия свят. Виждал съм СКФ правен у нас ,не съм съм се интерисувал къде, но и те излязоха качествени. Така че който и да сложиш от двата няма да збъркаш.
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

  17. #37
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    5,405
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Съгласен съм с Джимито... За съжаление както споделих - личният опит със SKF показа, че МНОГО зависи от завода производител... Докато при FAG не сме умервали кофти лагери... И да - цените бяха много сходни, но резултатът - не чак толкова
    Nissan Qashqai 2.0/140h.p/4x4/2008
    Jeep Grand Cherokee Overland 2014/3.0 CRD

  18. #38
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    sf,sf
    Публикации
    4,639
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    FAG.
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    От: Изкъртихме ли тъпомера?

  19. #39
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,501
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Цитат Мнение на jimito Преглед на публикациите
    ....Виждал съм СКФ правен у нас ,не съм съм се интерисувал къде....
    Е то па у нас бъка от заводи за лагери , та чак да се чуди човек .

    Иначе ,Бушидо леко се шегува като отбелязва , че баш па неговата Фронтера е Опел .
    Е , освен ако емблемата му е залепена здраво . ..
    ....а на въпроса "какъв ?" - най добре е това , което предписва завода - производител , та все ми се върти в главата : нещо за koyo май ставаше ли въпрос ?
    Последно редактиран от Vlado_Ts ; 08-10-17 в 18:54
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

  20. #40
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна
    Публикации
    5,405
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Диагностициране на лагер на главина

    Въпроса за марката на лагерите бе споделен повече за това какви лагери се продават по магазините по нашите ширини
    Производителя май предписва само спецификациите на лагера, пък може да 'препоръча' лагер на производител, с който е в добри отношения
    Дали можеш да сложиш Koyo - ми що не... Ако те устройва цена и ако не е правен в незнайна барака.. SKF имаше и китайски по нашите магазини, и клиентите ни реваха от тях.. От Румънските май пак реваха...
    Нов лагер, а работи 'с натяг - грее и започва да бръмчи още с монтажа... Монтажа е направен по правилата, от хора, монтирали хиляди лагери, като сигурно стотици - на конкретното изделие..
    Да, може да е било конкретна партида, ама както се казва - парен каша духа, та затова и го споделих
    Nissan Qashqai 2.0/140h.p/4x4/2008
    Jeep Grand Cherokee Overland 2014/3.0 CRD

Страница 2 от 3 ПървиПърви 123 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Лагер главина Гр.Чероки 2.7 ЦРД
    От Toni Gr във форум JEEP
    Отговори: 13
    Последно мнение: 18-10-12, 21:43
  2. лагер на главина
    От zmiata29 във форум DAIHATSU
    Отговори: 15
    Последно мнение: 19-05-12, 18:20
  3. лагер предна главина
    От radev76 във форум DAEWOO KIA
    Отговори: 16
    Последно мнение: 10-02-12, 16:32
  4. Лагер за предна главина
    От totev78 във форум SUZUKI
    Отговори: 3
    Последно мнение: 25-01-11, 11:06
  5. От личен опит (лагер на главина)
    От coclino във форум Технически дискусии
    Отговори: 16
    Последно мнение: 28-11-07, 20:00

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •