Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 25

Тема: Повдигачи на клапани-с извинение

  1. #1
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    гр.Оряхово
    Публикации
    466
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране Повдигачи на клапани-с извинение

    Здравейте,
    Започвам с извинение,защото въпросът ми има сигурно бърз отговор в техническата документация,но нямам време!
    Аутлендър 2008 4B12-Mivec 170кс.Карам с газов инжекцион и добри газаджии ми казаха,че ако съм с механични повдигачи трябва да имам допълнителна мазителна система.А аз не знам???Моля за помощ!Благодаря предварително!
    VENI-VIDI-VICI!

  2. #2
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Валенсия,Испания; Пловдив
    Публикации
    1,244
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Ам' щом ти препоръчват доверени хора - слагай! Не са скъпи и с един литър масло (около 25 лв.) караш къде 10 000 км.
    Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

    0034 605 82 41 87

  3. #3
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    гр.Оряхово
    Публикации
    466
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Прав си,вече съм го решил.Приятен ден!
    VENI-VIDI-VICI!

  4. #4
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Sofia
    Публикации
    1,894
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Не ми е ясно каква е връзката м-у допълнителното мазане, което впръсква масло в горивото, и вида повдигачи.
    Вероятно се предполага че хидравличните действат с по-малки удари.
    Но съм виждал такава система монтирана и на Мицубиши с хидравлични повдигачи.
    Така или иначе, едва ли ще навреди.

  5. #5
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,502
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Цитат Мнение на ctef Преглед на публикациите
    Не ми е ясно каква е връзката м-у допълнителното мазане, което впръсква масло в горивото, и вида повдигачи.
    Връзката е, че едните се регулират, а другите - не.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  6. #6
    Регистрация
    Apr 2008
    Публикации
    1,193
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    При автомобили над 150 000 км. повишената "картерна вентилация" си ги смазва достатъчно с маслени пари (който има съмнения да смъкне колектора) така,че е по скоро въпрос на "авто- суета".
    Потенциалната заплаха е по- малка за клапаните с хидравлични повдигачи- "компенсират" по голямо линейно "разширение".
    В практиката няма съществено значение- газифицираните автомобили, ако допуснат работа с бедна горивна смес клапаните са най-малкият проблем!!!

  7. #7
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    550
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    След 10000 км със системата прегледайте свещите. Имал съм на две коли такова нещо, на едната прецакваще свещите със същата течност с която другата нямаше проблем. Свещите натрупваха червен на цвят налеп и работата на двигателя се влошаваше, та се принудих да я махна.

  8. #8
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    гр.Оряхово
    Публикации
    466
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Ще сложа,щото намерих "ОТКРОВЕН" газаджия,който не беше категоричен за ползата,но ме увери,че няма да навреди.И,разбира се,ще проверя свещите.
    VENI-VIDI-VICI!

  9. #9
    Регистрация
    Jan 2010
    Място
    с.Кърнаре
    Публикации
    234
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Цитат Мнение на petkov_bb Преглед на публикациите
    При автомобили над 150 000 км. повишената "картерна вентилация" си ги смазва достатъчно с маслени пари (който има съмнения да смъкне колектора) така,че е по скоро въпрос на "авто- суета".
    Потенциалната заплаха е по- малка за клапаните с хидравлични повдигачи- "компенсират" по голямо линейно "разширение".
    В практиката няма съществено значение- газифицираните автомобили, ако допуснат работа с бедна горивна смес клапаните са най-малкият проблем!!!
    Абсолютно точно и аз съм на това мнение.
    0877 877 297

  10. #10
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    550
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Това нещо не смазва клапаните. Сваля им температурата. На теория и при правилно дозиране.

  11. #11
    Регистрация
    Aug 2005
    Място
    Панагюрище
    Публикации
    7,881
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Значи прави същото като работещ ЕГР

  12. #12
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    550
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Цитат Мнение на Паджеровод Преглед на публикациите
    Значи прави същото като работещ ЕГР
    Е, това работи по химически път.

  13. #13
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,423
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Цитат Мнение на jja Преглед на публикациите
    Е, това работи по химически път.
    Състава на кое променя ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  14. #14
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    1,137
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Цитат Мнение на petkov_bb Преглед на публикациите
    В практиката няма съществено значение- газифицираните автомобили, ако допуснат работа с бедна горивна смес клапаните са най-малкият проблем!!!
    Би ли пояснил? Че карам една Витара последните 70 000+ км само на газ. Смесите са бедни през повечето време (има широколентова сонда) - от 17:1 до 20:1. На пълна газ само падат до 13:1. При газ стехиометрична смес е при 15.5:1 и цифрите дадени тук са съобразени с това. Та ми е любопитно какви проблеми се очакват при работа на газ на бедни смеси и защо.

  15. #15
    Регистрация
    Apr 2008
    Публикации
    1,193
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Цитат Мнение на brum Преглед на публикациите
    Би ли пояснил? Че карам една Витара последните 70 000+ км само на газ. Смесите са бедни през повечето време (има широколентова сонда) - от 17:1 до 20:1. На пълна газ само падат до 13:1. При газ стехиометрична смес е при 15.5:1 и цифрите дадени тук са съобразени с това. Та ми е любопитно какви проблеми се очакват при работа на газ на бедни смеси и защо.
    ...Няма нужда да влизам в полемика с Вас и да коментираме видовете горивни камери, различните системи на смесообразуване,различните горива ,запалителните свещи ,възможностите за коригиране на предварението при искрата и т.н. ....
    -ВЪПРОСА за клапаните...- прегарят или когато пропускат ,при горене на бедна смес,проблеми с запалването и фазите на газоразпределяне.
    -Когато случите комбинацията от загрял двигател,максимално натоварване,ниски обороти и бедна горивна смес може даже буталото да стане "кашкавалено".
    Тогава клапаните изобщо не ги смятам за проблем.

  16. #16
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    684
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Цитат Мнение на petkov_bb Преглед на публикациите
    ...
    -Когато случите комбинацията от загрял двигател,максимално натоварване,ниски обороти и бедна горивна смес може даже буталото да стане "кашкавалено".
    Тогава клапаните изобщо не ги смятам за проблем.
    Ъъъ значи тряа а подкарам моята китара гат зимата ме подгони гладът.
    Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

  17. #17
    Регистрация
    Apr 2008
    Публикации
    1,193
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Цитат Мнение на traper2504 Преглед на публикациите
    Ъъъ значи тряа а подкарам моята китара гат зимата ме подгони гладът.
    Пробвай лятото ,по лесно е!!!!
    И ремонта е по евтин лятото!!!

  18. #18
    Регистрация
    Jun 2007
    Публикации
    245
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Цитат Мнение на dit_dh Преглед на публикациите
    Здравейте,
    Започвам с извинение,защото въпросът ми има сигурно бърз отговор в техническата документация,но нямам време!
    Аутлендър 2008 4B12-Mivec 170кс.Карам с газов инжекцион и добри газаджии ми казаха,че ако съм с механични повдигачи трябва да имам допълнителна мазителна система.А аз не знам???Моля за помощ!Благодаря предварително!
    ...специално при вашия мотор,материала, от който са направени клапаните, както и леглата му ,са " кашкавалени" .....т.е. слаб ,в резултат на което ,при каране на газ се увреждат именно първо клапаните по периферията, защото при работа на газ , температурата е по висока......може лесно да се познае по работата на празен ход на мотора ако е нестабилен ,с леко поклащане на мотора.....в такъв случай се предприема реглаж на клапаните с хлабини, по големи от заводските ( както и ГАП-а на свещите да е по малко ....ако е примерно 11, то трябва да се намали на .....при вас мотора е на пулове, и за да се оправи,то трябва да се отнемат текущите луфтове в клапаните, след което да се изчислят точните луфтове, взимайки в предвид и че ще работи на газ,и след което да се поръчат нови пулове с правилните размери.....след което се махат валовете и се сменят пуловете......това е трудоемка работа,в сравнение с 4G69 ,който е с регулировъчни болтове и отнема не малко време и средства......имам личен опит ( не само като сервиз) в карането на газ и монтирането на Флаш лубе,като то се изразява в следното : карах автомобила 1 година без флаш луба, в резултат мотора почна да губи респонса си, и на празех ход леко притрисаше, след което направих реглаж на клапаните, и всичкие 250 коня се върнаха ......след 20к км. пробег отново лека полека изчезваха коне и почна да притриса,след което пак направих реглаж на клапаните, ( моите са с регулировъчни болтове ,но само на МИВЕКА ,т.е. на всмук. клапани, другите са с повдигачи),всичко отново се оправи, но след това сложих Флаш лубе,в резултат на което интервала за рег. на клапаните се увеличи горе долу на 50 к км......и така си остана на 50к км.....друг е въпроса, че това не може да продлжава вечно ,тъй като след време ще се наложи да сменям клапани и леглата им, но това време драстично се увеличава с тази система......даме искам да кажа ,че с Флаш луба се удължава пробега на мотора по отношение на проблем с клапаните в резултат на карането на газ......за съжаление са ни такива моторите ( моя е 6G75 ,а твоя е 4B12 ) ...

  19. #19
    Регистрация
    Dec 2005
    Място
    Варна
    Публикации
    3,719
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Вярно е, че има двигатели, чиито изпускателни клапани не понасят по-голямото термично натоварване от карането на газ(гори по-бавно), като се твърди че такива са двигателите на Хонда. В семейството имаме Сивик с D15B2, който само на метан е изминал половин милион км, общо двойно. Главата и клапаните му са си оригиналните. Няма флашове, няма любове, напоследък се маже от стари гумички на клапаните, но не много

  20. #20
    Регистрация
    Aug 2005
    Място
    Панагюрище
    Публикации
    7,881
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Повдигачи на клапани-с извинение

    Е, тази по висока температура не може ли да се намали с настройки на ЕГРа, за да се избегнат всичките тези неприятности?

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Tърся повдигачи за клапани на BASHAN 200-S7
    От sharkk във форум Технически дискусии
    Отговори: 0
    Последно мнение: 26-01-14, 15:24
  2. С извинение-зарядно...
    От horazio във форум Батерии, зареждачки, химически елементи
    Отговори: 31
    Последно мнение: 14-01-11, 23:41
  3. ИЗВИНЕНИЕ КЪМ ТРОМБАТА
    От valko19 във форум Спам, чат дискусии, всичко което не е за останалите форуми!
    Отговори: 1
    Последно мнение: 28-01-10, 06:34
  4. ИЗВИНЕНИЕ ОТ МОМЧЕТО
    От JBP67 във форум Правила, работа с форумите, FAQ, FTP ...
    Отговори: 2
    Последно мнение: 29-11-05, 09:11

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •