Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 28 от 28

Тема: Тест с крик на санта фе 1 генераци

  1. #21
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,502
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    В смисъл има 3ти диф?
    Да.

    Име:  808b0fcs-960.jpg
Прегледи: 133
Размер:  162.2 Кб
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  2. #22
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Къде точно се намира 3тия диф,че не ми е ясно нещо.1 отпред, 1 отзад.Снимка има ли отдолу на колата.

  3. #23
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,502
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    Къде точно се намира 3тия диф,че не ми е ясно нещо.1 отпред, 1 отзад.Снимка има ли отдолу на колата.
    Малко е необичайно направен, не е отделно, а е в скоростната кутия, заедно с предния диференциал. Системата е разработена от Щаер доколкото знам.
    Ако проследиш на картинката, която съм дал, кое с с кое е свързано, ще разбереш действието. Макар че не се вижда много добре.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  4. #24
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    Якимово ,Монтана
    Публикации
    73
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Това повдигане с крик от първия пост, ли е най-точния метод за проба на виско муфата.
    Винаги се оглеждайте наляво и надясно , когато пресичате на червено.

  5. #25
    Регистрация
    Nov 2007
    Място
    Варна/Добрич
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Ето какво излиза на пръв прочит в пространството.

    http://www.awdwiki.com/en/hyundai/

    Аз също съм с 2.7, бензин, 2001-ва година. Днеска ми се случи, предното ляво колело да остане във въздуха, така и не потеглих, просто си се въртеше колелото, а колата стоеше на едно място. След като пуснах няколко метра назад, следващия опит беше успепешен.

    Поздрави.

  6. #26
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,502
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  7. #27
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите
    Малко е необичайно направен, не е отделно, а е в скоростната кутия, заедно с предния диференциал. Системата е разработена от Щаер доколкото знам.
    Ако проследиш на картинката, която съм дал, кое с с кое е свързано, ще разбереш действието. Макар че не се вижда много добре.
    Значи май няма как да разберем дали сме 3ти диф или с муфа?

  8. #28
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,502
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    Значи май няма как да разберем дали сме 3ти диф или с муфа?
    Вижда се на клипа - имаш диференциал и муфа в паралел, която го самоблокира в някаква степен. Ако си само с муфа, предния мост ще върти винаги, щото е постоянно свързан. И няма как без диф, да се завърти задния мост, ако не се върти предния.
    Последно редактиран от cecoa1 ; 28-09-17 в 06:25
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Крик.
    От bochkata във форум Технологии, теория, конструкции по автомобила
    Отговори: 1
    Последно мнение: 27-12-12, 08:50
  2. Большой физико-географический АТЛАС МИРА (има ли интерес?)
    От AMilkoff във форум Растерни (топографски) карти
    Отговори: 28
    Последно мнение: 11-08-12, 18:04
  3. План за тест на Г клас на тест-полигона "Голди"...
    От Yordan Kolev във форум Автомобили 4x4
    Отговори: 43
    Последно мнение: 07-09-06, 13:10

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •