Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 28

Тема: Тест с крик на санта фе 1 генераци

  1. #1
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Направих 1 тест с повдигнато 1 колело, като другите 3 са подпрени с тухли,камъни.Тегаво тръгва като цяло ама явно толкова му е келепира С повдигано задно колело тръгва по-лесно отколкото с повдигнато предно не знам защо. Вие пробвали ли сте?

    https://www.youtube.com/watch?v=dqAR...ature=youtu.be

  2. #2
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,645
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    С повдигано задно колело тръгва по-лесно отколкото с повдигнато предно не знам защо.
    Не познавам марката, но колите основно с предно и предаване назад с виско муфа се държат така. Напречно ли е мотора или надлъжно на колата?
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  3. #3
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на дядо владо Преглед на публикациите
    Не познавам марката, но колите основно с предно и предаване назад с виско муфа се държат така. Напречно ли е мотора или надлъжно на колата?
    Напречно е.Постоянно 4х4 е 60/40 отпред/отзад, и уш има муфа, която го прави 50/50.Отзад е с лсд може ъова да в причината.

  4. #4
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    954
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    Направих 1 тест с повдигнато 1 колело, като другите 3 са подпрени с тухли,камъни.Тегаво тръгва като цяло ама явно толкова му е келепира С повдигано задно колело тръгва по-лесно отколкото с повдигнато предно не знам защо. Вие пробвали ли сте?

    https://www.youtube.com/watch?v=dqAR...ature=youtu.be
    И аз не познавам конкретното ППС, ама не виждам нищо неочаквано.
    Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
    Mercedes-Benz E280 W124

  5. #5
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,500
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    ... и уш има муфа...
    По принцип би трябвало по-бързо да блокира, така че верно муфата е уж
    Но по-добре да не хваща много, отколкото да е запекла, че има и такъв вариант и блокира дифа постоянно.
    Има вариант да се ремонтира със смяна на гела, но е разправия.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  6. #6
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,415
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите
    ...
    Има вариант да се ремонтира със смяна на гела, но е разправия.
    Не е. Струва 260лв. + сваляне и качване, ако не можеш сам.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  7. #7
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите
    По принцип би трябвало по-бързо да блокира, така че верно муфата е уж
    Но по-добре да не хваща много, отколкото да е запекла, че има и такъв вариант и блокира дифа постоянно.
    Има вариант да се ремонтира със смяна на гела, но е разправия.
    Ако не е подпряна с камъни тръгва юо-бързо,а така се вижда,че предава и наАд момент леко кляка задницата,но не и стига.Иначе ме знам дали е запекла муфата. Затова пуснах темата ако има други с такива коли да споделим опит.

  8. #8
    Аватара на Ясен
    Ясен е онлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,264
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    ... дали е запекла муфата.
    Ако беше запекла щеше да скача от камъньете като коза.

    В общия случаи тия муфи като умират не освобождават, а зацепват на 100%
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  9. #9
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,500
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    Ако не е подпряна с камъни тръгва юо-бързо,а така се вижда,че предава и наАд момент леко кляка задницата,но не и стига.Иначе ме знам дали е запекла муфата. Затова пуснах темата ако има други с такива коли да споделим опит.
    Все пак зацепва, може да си го караш и така. Но не е на 100%. Ако имаш излишни пари и мерак, или ще караш повече извън пътя и ти трябва проходимост, не е лошо да си я оправиш.
    То високото е дефакто отстрани и не би трябвало да ся сваля трудно, явно затова и цената на ремонта е като описаната горе.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  10. #10
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите
    Все пак зацепва, може да си го караш и така. Но не е на 100%. Ако имаш излишни пари и мерак, или ще караш повече извън пътя и ти трябва проходимост, не е лошо да си я оправиш.
    То високото е дефакто отстрани и не би трябвало да ся сваля трудно, явно затова и цената на ремонта е като описаната горе.
    Къде ремонтират такова нещо?

  11. #11
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,500
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    Къде ремонтират такова нещо?
    Най-вероятно Джоу ще те упъти...гледам че чете. Писал е в пост номер 6.
    Ако не, му пиши на лични, сигурен съм че ще ти помогне.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  12. #12
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,415
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    Къде ремонтират такова нещо?
    В София на Хладилника (за молците - до Парадайса ), гугълирай "ремонт на вискомуфи" или май бяха бг муфи или некви други муфи.
    Тия на Хладилника са най-добре като цена, да не се подлъжеш нЕкъде другаде.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  13. #13
    Аватара на Ясен
    Ясен е онлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,264
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Хич не пипай муфата, работи точно както трябва.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  14. #14
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,415
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Тия от бгмуфите в сайта си разправят, че ги тествали на колата. Що да не се разходи и да си поговорят ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  15. #15
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,156
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Па може.Особено ако се рзхожда откъм Малко Търново.
    Все повече се скриват новите участници , не ти ли прави впечатление.От кого?
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  16. #16
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,415
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Секи си има некви страхове.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  17. #17
    Регистрация
    Mar 2012
    Място
    Добрич/Варна
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Системата на 1-ва генерация СФ е странна. Има я из руските форуми описана, грубо по спомени на муфата има успоредно диференциал, който разпределя предно задно, като спече муфата спасява, като не предава просто разпределя преден заден. На места пише, че е 90 на 10 ПМ:ЗМ, но и че има разлика бензин и дизел. При мен/бензинов 2.4 '01/ тръгва по подобен начин, като съм сменил муфата с такава в по-добро състояние. Не съм правил твоя тест, със старата като е качена колата на подемник кардана се държи с ръка и колкото и да се форсира не предава момент. С "новата" не може да се държи и превърта гуми отзад на кал. Не съм открил някой да ги ремонтира. Може да погледнете в тази тема. http://www.offroad-bulgaria.com/show...36#post3093936 Ако мога да помогна с нещо съм на разположение, ако се намери мераклия за ремонт мога да изпратя една муфа.
    "Най-опасната фраза в езика е: "Ние винаги сме го правили по този начин."

  18. #18
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на Daniel90 Преглед на публикациите
    Системата на 1-ва генерация СФ е странна. Има я из руските форуми описана, грубо по спомени на муфата има успоредно диференциал, който разпределя предно задно, като спече муфата спасява, като не предава просто разпределя преден заден. На места пише, че е 90 на 10 ПМ:ЗМ, но и че има разлика бензин и дизел. При мен/бензинов 2.4 '01/ тръгва по подобен начин, като съм сменил муфата с такава в по-добро състояние. Не съм правил твоя тест, със старата като е качена колата на подемник кардана се държи с ръка и колкото и да се форсира не предава момент. С "новата" не може да се държи и превърта гуми отзад на кал. Не съм открил някой да ги ремонтира. Може да погледнете в тази тема. http://www.offroad-bulgaria.com/show...36#post3093936 Ако мога да помогна с нещо съм на разположение, ако се намери мераклия за ремонт мога да изпратя една муфа.
    И аз съм го чел това с 90/10, но съм чел и 60/40 къде е истината никой не знае Ако можеш направи теста крика с подпряни 3 гуми и снимай да видим при теб как е .

  19. #19
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,500
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    60/40 е с диференциал. 90/10 е само виско.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  20. #20
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Тест с крик на санта фе 1 генераци

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите
    60/40 е с диференциал. 90/10 е само виско.
    В смисъл има 3ти диф?

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Крик.
    От bochkata във форум Технологии, теория, конструкции по автомобила
    Отговори: 1
    Последно мнение: 27-12-12, 08:50
  2. Большой физико-географический АТЛАС МИРА (има ли интерес?)
    От AMilkoff във форум Растерни (топографски) карти
    Отговори: 28
    Последно мнение: 11-08-12, 18:04
  3. План за тест на Г клас на тест-полигона "Голди"...
    От Yordan Kolev във форум Автомобили 4x4
    Отговори: 43
    Последно мнение: 07-09-06, 13:10

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •