Резултати 1 до 6 от 6

Тема: Главен спирачен цилиндър /помпа/ на УАЗ 452Д 1981г.

  1. #1
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Sofia
    Публикации
    39
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране Главен спирачен цилиндър /помпа/ на УАЗ 452Д 1981г.

    Здравейте колеги не мога да намеря схема на "Главен спирачен цилиндър /помпа/ на УАЗ 452Д 1981г." Това е чугунената помпа, която е без казанче за спирачна течност.
    Ако някой има, нека да сподели. Мерси

  2. #2
    Регистрация
    Mar 2011
    Място
    Шоп-ландия
    Публикации
    40
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Главен спирачен цилиндър /помпа/ на УАЗ 452Д 1981г.


  3. #3
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Sofia
    Публикации
    39
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Главен спирачен цилиндър /помпа/ на УАЗ 452Д 1981г.

    Цитат Мнение на angelple75 Преглед на публикациите
    Мерси колега!
    Точно това ми трябваше.

  4. #4
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Sofia
    Публикации
    39
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Главен спирачен цилиндър /помпа/ на УАЗ 452Д 1981г.

    Здравейте колеги, благодарение на схемата по горе, току що приключих успешно с ремонта и теста показва, че вече имам много добри спирачки.
    Има няколко важни неща, които ще споделя с вас, за да помогна на някой, който реши да прави същата процедура.
    1. Цилиндъра отвътре трябва да няма корозия или механически наранявания, за щастие при мен беше така. Ако не е така, не подлежи на ремонт, и решението е само нов.
    2. Цилиндъра трябва да се измие много добре. Аз го сложих в нафта за 24 часа, после го мих с бензин с една четка за зъби.
    3. Пружината при натискане трябва да е стегната, т.е. не трябва да е мека.
    4. Буталото трябва също да е здраво, без механични наранявания.
    5. Събирането е по схемата, но обилно омазвайте със спирачна течност всички детайли преди да ги сложете в цилиндъра. Цилиндъра също трябва да е омазан със спирачна течност преди да започнете събирането.
    6. Когато спирачния цилиндър/помпа е напълно събран, налейте спирачна течност в чугунената част /която играе ролята на казанче/ и на ръка натискайте няколко пъти докато цилиндъра се напълни и се обезвъздуши. Чак тогава може да се монтира. В противен случай ще имате проблеми с обезвъздушаване на системата.
    Успех!

  5. #5
    Регистрация
    May 2013
    Място
    Русе
    Публикации
    102
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Главен спирачен цилиндър /помпа/ на УАЗ 452Д 1981г.

    Благодарим за напътствията, ама тоз филм сме го играли отдавна и го знаем.
    УАЗ 452Д,ML270CDI,Ford Transit, DAIHATSU Terios GSM 0898677185

  6. #6
    Аватара на Ясен
    Ясен е онлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,902
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Главен спирачен цилиндър /помпа/ на УАЗ 452Д 1981г.

    Аз уж съм го играл ама с точка 6 все се прецаквам.

    Впрочем тази помпа на УАЗа е единственият детайл който съм го сменял повече от веднъж. Не знам кой го прави тоя нефелен маншон ама много лесно се къса и не съм намерил удобен аналог от нормален производител.
    если кот ученый, то цепь для того, чтобы он не эмигрировал

Сходни теми

  1. Отговори: 2
    Последно мнение: 26-02-16, 12:00
  2. Отговори: 2
    Последно мнение: 22-08-13, 14:32
  3. Отговори: 6
    Последно мнение: 06-05-13, 23:51
  4. Спирачен цилиндър от вагон ?
    От To6o във форум Инструменти и обработка на детайли
    Отговори: 8
    Последно мнение: 26-05-10, 12:35
  5. Спирачно цилиндърче за Самурай
    От radev76 във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 24-05-09, 09:42

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •