Резултати 1 до 18 от 18

Тема: Проблем с терано 2 автоматик

  1. #1
    Регистрация
    Sep 2017
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Проблем с терано 2 автоматик

    Здравейте на всички колеги на офролда имам един проблем имам терано 2 автоматик смених му термостат, водната помпа и капачката на радиатора и ми загрява като тръгна за балкана но ми е интересно че като го карам под двехиляди оборота не загрява толкова но като му вдигна оборотите почва да загрява.

  2. #2
    Регистрация
    Nov 2005
    Място
    София
    Публикации
    21,428
    Точки (при гласуване)
    78

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    А радиаторът и виско муфата как са?

  3. #3
    Регистрация
    Aug 2011
    Публикации
    1,306
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Виското е комплект с помпата.А тя нали е нова.

  4. #4
    Регистрация
    Mar 2014
    Място
    Пловдив
    Публикации
    92
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Здравей Колега,

    Колко загрява?
    Да няма въздух в системата?

  5. #5
    Регистрация
    Sep 2017
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Не знам колега нали казват че сам се обезвъздушава а помпата с високото са нови.

  6. #6
    Регистрация
    Dec 2013
    Публикации
    123
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Да попитам един елементарен въпрос. В България на коли които няма място за обездушаване викат сама се обездушава, хай да ми обясните как става тази далавера, изключете варианта с клапана в капачката защото този клапан е за минимални изпарения и само въздух не може да отвори клапана.

  7. #7
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Ако случайно не помниш - физика за 8 клас - механика на течности и газове - закон на Архимед ..... и за да сработи тоя закон в случая имаме циркулационна помпа.
    Ако пък си бегал от час и си толкоз любознателен се самообразовай.

  8. #8
    Регистрация
    Dec 2013
    Публикации
    123
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Цитат Мнение на Аndro 160 Преглед на публикациите
    Ако случайно не помниш - физика за 8 клас - механика на течности и газове - закон на Архимед ..... и за да сработи тоя закон в случая имаме циркулационна помпа.
    Ако пък си бегал от час и си толкоз любознателен се самообразовай.
    Това не е отговор на моя въпрос. Не съм питал за законите на физиката за да не спамя темата.
    Как става далаверата с автоматичното обездушаване.
    Колега много агресивно го раздаваш ще спами темата по този начин.

    Няма такъв момент автоматично обездушаване.

  9. #9
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    937
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Автоматично обезвъздушаване,такова животно нема.Ако става дума за самообезвъздушаване тогава е вече друга бира.Примерно аз на моя кола или камион никога несъм обезвъздушавал.Източвам стария антифриз наливам новия и повече нищо не барам.
    0 8 76 36 8 542

  10. #10
    Регистрация
    Dec 2013
    Публикации
    123
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Цитат Мнение на metalgiar Преглед на публикациите
    Автоматично обезвъздушаване,такова животно нема.Ако става дума за самообезвъздушаване тогава е вече друга бира.Примерно аз на моя кола или камион никога несъм обезвъздушавал.Източвам стария антифриз наливам новия и повече нищо не барам.
    Да речем че е така, но какво правим, ако само не успеее д се обездши? Помагаме да се обездуши. Кога не може да се обездуши само? Когато въздушната възглавница е в повече в системата и не може да излезе само от клапана. Ако някой е обърнал внимание във всички капачки на казанчета има 2 нива на отваряна и точно първото ниво е за обездушаване.
    Сега вече закона на Архимед може да действа.
    А за по сигурно хората са измислили и уред за тази работа.

    Име:  images(9).jpg
Прегледи: 135
Размер:  8.4 Кб

    Andro таз циркулациона помпа не е ли е за течности?

  11. #11
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Цитат Мнение на emo80 Преглед на публикациите
    Да речем че е така, но какво правим, ако само не успеее д се обездши?
    Ако терано 2.7 не успее само да се обезвъздуши отговора е много прост - нещо не е в ред. Какво се прави при смяна на антифриз пише в сервизното ръководство. Ако всичко е изпълнено и всичко е в ред, се обезвъздушава само най-късно след второто загряване и изстиване, а най-често още след първото. Пробвано вече 7-8 пъти на собственото ми. Парно има още при първото загряване.

    Как да помогнем да стане по-бързо - след първо загряване отваряш капака и стискаш няколко пъти горния маркуч. Толкоз. Може и при работещ мотор, може и при изгасен. 5 минути след като е загряла и си и настискал маркуча може да се кара с всичката газ по баир със 140. Пробвано последно преди месец, и няколко пъти в годините преди това.

    ПП: С тоя уред горе освен да премериш налягането на системата не виждам какво повече можеш да свършиш и не виждам как ще помогнеш на нещо с него да се обезвъздуши, при положение че после трябва да го махнеш (тоест да отвориш системата).
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  12. #12
    Регистрация
    Dec 2013
    Публикации
    123
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    Ако терано 2.7 не успее само да се обезвъздуши отговора е много прост - нещо не е в ред. Какво се прави при смяна на антифриз пише в сервизното ръководство. Ако всичко е изпълнено и всичко е в ред, се обезвъздушава само най-късно след второто загряване и изстиване, а най-често още след първото. Пробвано вече 7-8 пъти на собственото ми. Парно има още при първото загряване.

    Как да помогнем да стане по-бързо - след първо загряване отваряш капака и стискаш няколко пъти горния маркуч. Толкоз. Може и при работещ мотор, може и при изгасен. 5 минути след като е загряла и си и настискал маркуча може да се кара с всичката газ по баир със 140. Пробвано последно преди месец, и няколко пъти в годините преди това.

    ПП: С тоя уред горе освен да премериш налягането на системата не виждам какво повече можеш да свършиш и не виждам как ще помогнеш на нещо с него да се обезвъздуши, при положение че после трябва да го махнеш (тоест да отвориш системата).
    Не очакван този отговот точно от теб от всички да, но не и от теб. Точно този уред служи за наливане на антифриза в системата, не е само за измерване на налягането. Както надува системата така и изсмуква въздуха има си специален маркуч който се слага в течност и само дърпа течноста в охладителната система на колата.

  13. #13
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Цитат Мнение на emo80 Преглед на публикациите
    Да речем че е така, но какво правим, ако само не успеее д се обездши? Помагаме да се обездуши. Кога не може да се обездуши само? Когато въздушната възглавница е в повече в системата и не може да излезе само от клапана. Ако някой е обърнал внимание във всички капачки на казанчета има 2 нива на отваряна и точно първото ниво е за обездушаване.
    Сега вече закона на Архимед може да действа.
    А за по сигурно хората са измислили и уред за тази работа.

    Име:  images(9).jpg
Прегледи: 135
Размер:  8.4 Кб

    Andro таз циркулациона помпа не е ли е за течности?
    Таз циркулационна помпа е т.н. водна помпа и върти охл. течност, разбирай и мехура с въздух заседнал някъде по системата. Заседнал е не къде да е, а точно на място, където от двете му страни действа еднакво по сила хидростатичното налягане. При движението на охл. течност и мехура с въздух, хидростатичното налягане действащо от двете страни на мехура се променя, при което той се движи по посока на по малкото хидростатично налягане и в крайна сметка заема място в най високата част на охл. система. Мястото което освобождава съответно се заема от охл. течност и така с помоща на физика и циркулационна помпа системата се самообезвъздушава.
    От там на там има особенности на всяка кола, но конкретно на Терано не помня да има някаква драма с обезвъздушаването.
    Иначе, някой модели искат каране, отваряне на термостат и т.н.
    Последно редактиран от Аndro 160 ; 16-10-17 в 08:11

  14. #14
    Регистрация
    Dec 2013
    Публикации
    123
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Цитат Мнение на Аndro 160 Преглед на публикациите
    Таз циркулационна помпа е т.н. водна помпа и върти охл. течност, разбирай и мехура с въздух заседнал някъде по системата. Заседнал е не къде да е, а точно на място, където от двете му страни действа еднакво по сила хидростатичното налягане. При движението на охл. течност и мехура с въздух, хидростатичното налягане действащо от двете страни на мехура се променя, при което той се движи по посока на по малкото хидростатично налягане и в крайна сметка заема място в най високата част на охл. система. Мястото което освобождава съответно се заема от охл. течност и така с помоща на физика и циркулационна помпа системата се самообезвъздушава.
    От там на там има особенности на всяка кола, но конкретно на Терано не помня да има някаква драма с обезвъздушаването.
    Иначе, някой модели искат каране, отваряне на термостат и т.н.
    Съгласен съм колега, това е точно какти го описал, но този начин действа само при минимални количества въздух които могат да излизат при първото отваряне на термостата.
    Какво става при голяма въздушна възглавница? Тераното побира 10 литра, слагаш му течност 8 литра в системата имаш 1 литър и ти остава 1 литър въздух този 1 литър ще може ли да излезе изведнъж при първото отваряне на термостата? Не няма даможе.
    Все пак караме стари коли никой незнае вътре в системата какво е и вероятноста да не миже да се обездуши си е голяма.
    Къде е гаранцията, щче на колегата не е станало същото?
    Аз този филм съм го играл не с тераното де предната ми кола която уж по нашите майстори са самобездушава, но уви не е било така.
    Веднъж ми го обездушиха в София с капачката нанказанчето, както писах първата степен на капачката е за обездушаване и втория път с този уред на снимката.
    Този уред както е за надуване такан е и за зареждане на течност в системата с очите съм видял как става.


    И накрая да попитам лошо ли ще е, ако нашите майстори в България работят със съвремена техника по нашите коли?
    Този уред може да си го позволи всеки сервиз не е нещо скъпо. Не е ли по добре да имаме сервизи с техника отколкото майстори с чукни гаечен ключ?

    Малко грешно подходи отнало, но ето това ми беше мисълта. Аз едно терано изхвърлих заради майстори и ми писна от нашите майстори.

  15. #15
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Както казах, някои модели искат отваряне на термостата и то защото термостата е без клапа за обезвъздушаване. Приемам, че тоя уред би помогнал за по лесното обезвъздушаване в тези случаи.

  16. #16
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Цитат Мнение на emo80 Преглед на публикациите
    Не очакван този отговот точно от теб от всички да, но не и от теб. Точно този уред служи за наливане на антифриза в системата, не е само за измерване на налягането. Както надува системата така и изсмуква въздуха има си специален маркуч който се слага в течност и само дърпа течноста в охладителната система на колата.
    Очаквал или неочаквал, след 3 пъти смяна на помпа, 2 пъти смяна на антифриз и 4-5 пъти смяна на термостат, отговора е това. Тераното се обезвъздушава само - така е направено, така пише в сервизното ръководство, писано от хората, дето са го правили и продавали над 20 години.

    Цитат Мнение на emo80 Преглед на публикациите
    Какво става при голяма въздушна възглавница? Тераното побира 10 литра, слагаш му течност 8 литра в системата имаш 1 литър и ти остава 1 литър въздух този 1 литър ще може ли да излезе изведнъж при първото отваряне на термостата? Не няма даможе.
    При тоя сценарий нарочно слагаш по-малко.
    Цитат Мнение на emo80 Преглед на публикациите
    Все пак караме стари коли никой незнае вътре в системата какво е и вероятноста да не миже да се обездуши си е голяма.
    Попадал си на терано 2.7 дето не може да се обезвъздуши само, или говорим наизуст?

    Цитат Мнение на emo80 Преглед на публикациите
    Къде е гаранцията, щче на колегата не е станало същото?
    Гаранцията е в сервизното ръководство. Щом там пише така, прави се така и толкоз. Ако не стане, значи нещо не е в ред, тоест търси се причината и се отстранява. Другото е кърпене и отлагане на решаването на проблем, а не отстраняването му.

    Цитат Мнение на emo80 Преглед на публикациите
    Аз този филм съм го играл не с тераното де предната ми кола която уж по нашите майстори са самобездушава, но уви не е било така.
    Според болшинството наши майстори при регулиране на лагерите на предницата трябва да се остави луфт, според сервизното дори трябва да има натяг, при това не малък, особено на нови лагери. И други все такива, ама обърни внимание - аз не цитирам "нашите майстори", а сервизното ръководство - разликата е съществена.

    Цитат Мнение на emo80 Преглед на публикациите
    Веднъж ми го обездушиха в София с капачката нанказанчето, както писах първата степен на капачката е за обездушаване и втория път с този уред на снимката.
    Този уред както е за надуване такан е и за зареждане на течност в системата с очите съм видял как става.


    И накрая да попитам лошо ли ще е, ако нашите майстори в България работят със съвремена техника по нашите коли?
    Този уред може да си го позволи всеки сервиз не е нещо скъпо. Не е ли по добре да имаме сервизи с техника отколкото майстори с чукни гаечен ключ?
    Може да имаш и най-добре оборудвания сервиз и пак да правиш простотии. Това няма нищо общо с оборудването. Пак - конкретно за терано 2, ползването на такъв уред не решава проблем, а го замазва/закрепва положението. Терано 2.7 с изправен двигател, с изпълнени по сервизно ръководство процедури, се обезвъздушава само. Ако не успява има проблем и тоя проблем трябва да се търси - въпросния уред може да ти помогне само да напомпаш системата до налягането, указано пак с въщото сервизно ръководство, и да провериш дали не изпуска според процедурата за това. Ако зорлем обезвъздушиш системата с него, а тя не е в ред, така или иначе нищо не правиш.

    Говориш малко като болшинството зъболекари - тук ще закърпим това, там онова, и след 2 години зъба ще падне. Има процедури - като ги спазваш ти се гарантира резултат (да, и при зъболегарите, и при автомонтьорите). В същото серизно ръководство освен процедурите са изброени и инструментите, с които се работи.

    Цитат Мнение на emo80 Преглед на публикациите
    Малко грешно подходи отнало, но ето това ми беше мисълта. Аз едно терано изхвърлих заради майстори и ми писна от нашите майстори.
    Може (и вероятно има) двигатели, които искат специализиран инструмент за това - никой не спори за това. Ама темата е точно за терано 2.7, а този двигател няма нужда от такива гъдели, поне сложен на терано.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  17. #17
    Регистрация
    Dec 2013
    Публикации
    123
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Този уред не е за обездушаване, а е за зареждане на течност в системата, ако има въздух в системата се източва течноста и се зарежда с този уред. Другата му функция е надуване за проверка на течове.
    На сегашното ми терано нямам проблем наливам течноста и карам, но на другото ми терано се налагаше обездушаване. Сменени помпа,термостат,капачка и изчистване на течноста. Всичко което трябва да се направи се направи, но си искаше обездушаване.
    Има един момент когато не може само иска малко помощ. Пробвал съм го със стария за да се обездуши искаше каране минимум 100км. Сегашното ми терано за 10км е готов. Значи не винаги се получава.
    Ето ви жив случай една и съща кола с 2 различни процедури. Защо едното може при положение, че аз лично нищо не съм сменял, а само предния собсвеник пред мен смени само помпа ибто някаква измислена марка, а при другото също може, но 10 кратно закъснение при положение, че всичко е сменено?

  18. #18
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Проблем с терано 2 автоматик

    Еми за тоя "един момент" със сигурност си има причини - я някъде малка пукнатинка по маркучите, я позадръстен радиатор на парното, я не съвсем плътен шлаух между радиатора и казанчето, я не съвсем добре уплътняваща капачка или нещо от сорта. Термостата е най-високата точка на охладителната система при тераното - за да не се обезвъздушава значи нещо му пречи.

    Има например съвсем реален сценарий, при който му е по-лесно да си смукне въздух от накъде докато изстива вместо през капачката, без да тече докато работи.

    ПП: Впрочем по какво разбираше че не се е обезвъздушило?
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

Сходни теми

  1. Продавам: Нисан Терано 2-2,7 ТДИ Автоматик
    От dvdimov във форум Архив
    Отговори: 13
    Последно мнение: 07-04-17, 13:57
  2. Терано 2 автоматик
    От BAVAR1 във форум NISSAN
    Отговори: 0
    Последно мнение: 22-02-15, 09:53
  3. Нисан терано II автоматик
    От anguel55 във форум NISSAN
    Отговори: 4
    Последно мнение: 18-11-14, 18:17
  4. Отговори: 13
    Последно мнение: 18-08-09, 23:28
  5. Терано, ръчка или автоматик?
    От VKAMBEROV във форум NISSAN
    Отговори: 22
    Последно мнение: 10-09-08, 11:28

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •