Резултати 1 до 15 от 15

Тема: Discovery 2TD5

  1. #1
    Регистрация
    Sep 2017
    Публикации
    14
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Discovery 2TD5

    Здравейте,нов съм във форума и питането ми е как да вдигма мощтноста на моето диско с чип тунинг или газово.Джипа ще се използва за лов , но е много муден .

  2. #2
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Банско
    Публикации
    3,178
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Здравей, първо провери при колега който е запознат с тези нашини дали всичко е наред по двигателя и управляващите му устройства. След това мисли какво да правиш. Моят личен съвет е чип, но в разумни граници.

    Поздрави

  3. #3
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    5,250
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Зависи колко пари ти се дават.
    Имам няколко приятели с пипнати по различен начин, но най-добре става и с променлива турбина.
    Може да ги погледнеш, но съдейки по "газово" си на 350-400км. от София, та едва ли ще ти е удобно.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  4. #4
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    София
    Публикации
    1,694
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    Зависи колко пари ти се дават.
    Имам няколко приятели .....
    Я ,ги дай тия приятели аз да погледна ,че ми се върти нещо в главата.
    Л.Р. Дискавари 1

  5. #5
    Регистрация
    Sep 2017
    Публикации
    14
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Аз в софия мосля да го правя,но ако дадеш кординати на майсторчетата ще ми е по лесно

  6. #6
    Регистрация
    Oct 2005
    Място
    София
    Публикации
    2,854
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Добре би било да напишеш откъде си. Имам приятел с 2 2-ки, чипосани за малко пари. Ако проявиш интерес, мага да съдействам, но в София.
    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

  7. #7
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    5,250
    Точки (при гласуване)
    17

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Цитат Мнение на c_gul Преглед на публикациите
    Добре би било да напишеш откъде си. Имам приятел с 2 2-ки, чипосани за малко пари. Ако проявиш интерес, мага да съдействам, но в София.
    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    ... съдейки по "газово" си на 350-400км. от София, та едва ли ще ти е удобно.

    ...

    Цитат Мнение на ivo-police Преглед на публикациите
    Я ,ги дай тия приятели аз да погледна ,че ми се върти нещо в главата.
    Трудно ше ти ги дам, но не е проблем да ви свържа, но бюджетите са им големи.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  8. #8
    Регистрация
    Sep 2017
    Публикации
    14
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    От Несебър съм в София ще ходя при Боби Чоко.Но искам и още мнения

  9. #9
    Регистрация
    Sep 2017
    Публикации
    14
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Итерисуваме да стане перфекно,бюджета не е от значение,че съм чувал за много не сполучливи тунинги и после с големи проблеми.

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    7,012
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Цитат Мнение на stanimirstefanov Преглед на публикациите
    Здравейте,нов съм във форума и питането ми е как да вдигма мощтноста на моето диско с чип тунинг или газово.Джипа ще се използва за лов , но е много муден .
    За Д2 има две възможности за вдигане на мощност и зависи от модификацията! До 2001г. ЕБУ на ДВГ не може да се препрограмира и се монтира чип. От 2002г. ДВГ и ЕБУ са модифицирани и ЕБУ може да се препрограмира със съответното устройство.
    Относно "муден" - зависи с какво се сравнява, ако се сравнява със старото Д1, Д2 е "самолет" .....
    Да не се окаже, че има проблем и затова е "муден"!?

  11. #11
    Регистрация
    Jan 2005
    Място
    Пловдив
    Публикации
    474
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Муден ли? Моят само с махнат ЕГР включва тракшъна при смело натисната газ на първа бърза на равно на мека настилка с нови дуратраци.
    Не бързай ако искаш да стигнеш
    __________________________________
    Discovery II TD5 10P

  12. #12
    Регистрация
    Sep 2017
    Публикации
    14
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Мето диско е 99г.незнам кой модел е компютъра не ги разбирам ,но като му сложих гуми за кал 235/85/16 и имах чувството ,
    че по байр ще спре . Какъв може да е евентуално дригия дефект

  13. #13
    Регистрация
    Sep 2017
    Публикации
    14
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Здрвей колега,какъв проблем може да се окаве евентуално за мудността.

  14. #14
    Регистрация
    Mar 2005
    Място
    София
    Публикации
    73
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    Здравейте, колеги.
    Виждам, че има доста оплаквания за мудност при тд5 от каквато и аз се оплаквах, но вече мога да кажа,че се преборих.
    Та да споделя какво съм направил:
    1. Един от "фабричните" дефекти при тд5 е изкривяване на изпускателния колектор. Ако е малко не можете да го усетите, но ако се увеличи (което е неизбежно с времето) се чува силно изсвирване при рязко подаване на газ след 1800-2000об.мин
    Ефекта засягащ вървежа е увеличаване на турбо лаг-а и недостатъчна мощност в ниските обороти. Ремонта се състои в демонтаж на колектора, смяна на шпилките дори и да не са скъсани (обикновенно на 1-ви и 5-ти цилиндър липсва по една) с такива от "Вюрт", изрязване на ребрата между отделните портове, шлайф на колектора (челен) и монтаж с нови уплътнения към главата и турбината.
    2. Омекнали маркучи на турбо пътищата - отново увеличен лаг. Решението е очевидно - смяна на маркучите по възможност със силиконови такива.
    3. Задръстен всмукателен колектор в следствие работата на ЕГР-а. Решението е премахване на ЕГР-а, сваляне и почистване на всмукателния колектор ( става с пяна за фурни и камини, но си е яко омацана работа) и монтаж с ново уплътнение.
    4. Лоша регулировка на разтоварващия клапан на турбото - не достига максимално налягане, но влияе предимно на работата при високи обороти. Решението е регулиране на клапана по описание от сервизното ръководство.
    5. Регулиране на хода на плунжерите на дюзите - прави се за 30мин с отверка и ключ 13. Сваля се капака на клапаните, превърта се двигателя така че кобилицата на съответния цилиндър да спре да се повдига, разконтря се гайката, с плоска отверка се навива регулиращият винт докато опре на твърдо, но без усилие, след което се връща един цял оборот и се законтря.
    6. Неправилно работещ модулатор на разтоварващият клапан на турбото. Ако имате съмнение в него най-добре го сменете - не е скъп.

    Това са основните причини за мудност на тд5, като няй-голям ефект при мен имаше ремонта на изпускателния колектор и реглажа на плунжерите.
    Сега камиончето върви като лек автомобил, мазно и леко без пропадания и затъпкване в оборотите. Чак започна да ми липсва предишната груба работа, но при разход от 9,5л/100км мисля че ще го преживея.
    Успех!!!

  15. #15
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    3,238
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Discovery 2TD5

    От болеста "нискамощностприголемогумие" страдат дори гегите
    Лекува се само с механични смени - чиповете не помагат
    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

Сходни теми

  1. Купувам: Discovery 1 200 или 300 TDI
    От Svetlio86 във форум Архив
    Отговори: 19
    Последно мнение: 08-03-17, 14:36
  2. Брони за Discovery I и Discovery II
    От vasil palanov във форум Общи приказки
    Отговори: 3
    Последно мнение: 11-03-14, 10:31
  3. И аз с DISCOVERY TD5
    От vlado_mir във форум LAND ROVER
    Отговори: 25
    Последно мнение: 05-02-10, 03:09
  4. Discovery 300Tdi ili Discovery Td5, каква е разликата и кое повече си заслужава?
    От minister_of_sound във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 0
    Последно мнение: 25-03-08, 00:16

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •