Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан терано / Форд маверик боди лифт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан терано / Форд маверик боди лифт

    Разгледах бая теми и никъде не намерих размери за тампоните за лифта и подробна информация . Има ли нещо специфично и прочие . Ако има такава тема моля за извинение .

  • #2
    От: Нисан терано / Форд маверик боди лифт

    Здрасти

    Моето е повдигнато отзад чрез смяна на пружини, отпред чрез натягане на торсионите. Повдигнато, колкото да събере безпроблемно 31x10.5 R 15 гуми.
    За пружините няма какво да коментираме - вдигаш, сменяш с други .... - моите са на трейлмастер, но имаше и други по-евтинки решения (компромисни все пак).
    За торсионите - важно е да си бележиш добре като ги вадиш и да броиш с колко зъба изместваш. На изуст ако трябва да кажа - мисля че с 3 зъба изместих. Но зависи каква е сегашната височина, преди теб кой е натягал и т.н.
    Отначало исках да ги извадя от задната страна, откъм купето(торсионните щанги) но се оказа, че всичко е жестоко клеясало. Отпред откъм носачите излязоха доста по-лесно. Има вариант ако са амортизирани да се огънат, при мен не се получи, но се следи и за това.
    Сменял съм амове и отпред и отзад.
    Трябва да оставиш ход на самият носач - не бива да се пренатягат торсионите.
    По въпроса колегата Спарки доста грамотно е обяснил нещата. Виж не помня в коя тема, не е лошо да погледнеш темата (знам че е дълга, но си заслужава!) на колегата Любашки, за неговото Терано - Тя си е почти учебник! Мисля, че там бяха обсъдени нашироко нещата.

    Успех!

    Коментар


    • #3
      От: Нисан терано / Форд маверик боди лифт

      Не сам се изразил правилно боди лифта ме интересува ,но благодаря за информацията

      Коментар


      • #4
        От: Нисан терано / Форд маверик боди лифт

        Кажи какво си наумил, щото боди лифта без цял мост отпред или поне сериозни интервенции е безсмислен. Предния диф за 33-ки иде слабичък, кормилното управление и то. А 31-ци си побира и без лифт.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          От: Нисан терано / Форд маверик боди лифт

          Колегата arn е правил бодилифт на неговото. Ако искаш му пиши на лично.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #6
            От: Нисан терано / Форд маверик боди лифт

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Кажи какво си наумил, щото боди лифта без цял мост отпред или поне сериозни интервенции е безсмислен. Предния диф за 33-ки иде слабичък, кормилното управление и то. А 31-ци си побира и без лифт.
            Колега няма да слагам 32 ки просто джантите са ми много изхвърлени и не искам да режа нищо

            Коментар


            • #7
              От: Нисан терано / Форд маверик боди лифт

              Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
              Колегата arn е правил бодилифт на неговото. Ако искаш му пиши на лично.
              Благодаря ще му пиша

              Коментар


              • #8
                От: Нисан терано / Форд маверик боди лифт

                По-скоро смени джантите. Предницата не харесва джанти повече от нулеви, а те са на ръба на смисленото. Ако търсиш стабилност и по-малко клатене мисли за окачване, а не за изнесени джанти + бодилифт. Изнесените джанти правят торсионите и амортисьорите да изглеждат по-меки, товарят шарнири, лагери, накрайници и паразитен хебел. Бодилифта допълнително ще извади от ефекта от изнасянето и нищо чудно най-накрая да си даже по-нестабилен. Мога да ти гарантирам че моето например ще е и по-стабилно, и с по-добро пътно (и извънпътно) поведение, без да е с бодилифт и с паджерови джанти (ЕТ+15).
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  От: Нисан терано / Форд маверик боди лифт

                  [QUOTE=sparkybg;3210210]По-скоро смени джантите. Предницата не харесва джанти повече от нулеви, а те са на ръба на смисленото. Ако търсиш стабилност и по-малко клатене мисли за окачване, а не за изнесени джанти + бодилифт. Изнесените джанти правят торсионите и амортисьорите да изглеждат по-меки, товарят шарнири, лагери, накрайници и паразитен хебел. Бодилифта допълнително ще извади от ефекта от изнасянето и нищо чудно най-накрая да си даже по-нестабилен. Мога да ти гарантирам че моето например ще е и по-стабилно, и с по-добро пътно (и извънпътно) поведение, без да е с бодилифт и с паджерови джанти (ЕТ+15).[/QUO
                  Така е благодаря да отговора

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X