Резултати 1 до 9 от 9

Тема: За Виско ли съм?

  1. #1
    Регистрация
    Oct 2015
    Публикации
    51
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране За Виско ли съм?

    Колеги ,здравейте да ви питам за ново виско ли съм ? ето едно клипче.
    https://www.youtube.com/watch?v=MN4f3BJCOGA това е на напълно студен мотор без да е палена колата.Мисля си ,че се върти прекалено,което ме навежда на мисълта ,че виското е за смяна.Сега гледам в нета същата кола с ново виско и нямаше такова нещо? Сутрин като я запаля спирам виското с пръсти ,а преди това не..Та как мислите

    https://www.youtube.com/watch?v=J0j6q11_ZO8&t=1s ето тук на първата кола е като моето виско ,а на втората вижте как затяга..

  2. #2
    avzdrav е офлайн
    Здравко Александров
    Старши участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Jun 2009
    Място
    Кюстендил, Плевен
    Публикации
    1,552
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: За Виско ли съм?

    Пробвай с руло хартия на напълно загрял двигател, не с пръсти-може да останеш без тях...ако успееш да спреш перката-сменяй виското.
    Действовать смело. Побольше цинизма-людям это нравится, но без уголовщины-кодекс мы должны чтить! О. Бендер

  3. #3
    Регистрация
    Oct 2015
    Публикации
    51
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: За Виско ли съм?

    Пробвах го,не можах да го спра.Проблема е следния рано сутрин като тръгвам на някъде температурата на мотора я гледам през скритото меню и температурата достига до 102-103 и след 2-3сек веднага пада на 95-96.След това и целия ден да я карам без да я спирам това си седи на 95-96.Градско държи 90-95 градуса много рядко да стигне до 98,но в повечето случай е 95.Тази аномалия стана след като сложих радиато на ВАЛЕО преди това го нямаше с стария радиатор си държеше винаги 96-97 няма значение дали тръгвам рано сутрин или вече,а при новия стига до тия градуси.Колата ако престои 1-2 часа температурата пак стига до 102-103 градуса и пак пада 96-97.Дали е вероятно стария термостат да се отразява на новия радиатор? сега в тия жеги долния маркуч,не ми се затопля явно термостата е за смяна дали е възможно от тоя термостат да стига тия градуси вие как мислите?

  4. #4
    Регистрация
    Dec 2009
    Място
    Варна
    Публикации
    497
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: За Виско ли съм?

    Ако имаш разминаване в температурата на маркучите при загрят двигател, особено в такива жеги, каквито са сега, по-добре започни със смяна на термостата.
    Тодор Янев ----- Mitsubishi Pajero 2.5 TDI LWB '93 ----- 0897/264-266

  5. #5
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    София
    Публикации
    231
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: За Виско ли съм?

    Това може да ти е полза:

    http://www.bmwpower-bg.net/forums/vi...68132&p=707936

    Имай предвид, че колкото и добър да е аналоговия прибор за отчитане на температурата на таблото, той си има клас на точност и някаква инертност.

  6. #6
    Регистрация
    Oct 2015
    Публикации
    51
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: За Виско ли съм?

    Сега я видях темата,но не ми стана много ясно..А може ли заради термостата да прави тая магария?

  7. #7
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    София
    Публикации
    1,160
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: За Виско ли съм?

    И при мен има подобна ситуация, но не я смятам за проблем. Виждам го през стрелката на таблото (Vitara '91), та не съм сигурен за градусите. Стрелката леко прескача средното положение и после се връща на нормалното (няколко милиметра преди средното). Предполагам, че точно в този момент термостата отваря за първи път и щото е леко интертен - нещата се случват с малко закъснение.

    А съм с оригинален термостат и се вижда по-добре зимата. Подозирам, че има нещо общо с нафтовата печка дето пускам да стопли по-бързо парното като е студено на вън.

    Дори нормален термостат ако го сложиш от студено във кипяща вода се вижда, че не отваря за 1 секунда, а е интертен. Поради тая причина не мисля, че е проблем. Аз карам така вече няколко десетки хиляди километри .

  8. #8
    Регистрация
    Oct 2015
    Публикации
    51
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: За Виско ли съм?

    До 90 градуса ми стига трудно,мине 90 градуса започва да се катери до 103 и после веднага пада на 95-96.Друго,което ме съмнява освен термостата е ,че сега ми е включена допълнителната водна помпа дали тя оказва влияние на температурата поне малко 2-3 градуса?Преди ми беше изключена и мисля,че нямаше такива градуси..

  9. #9
    Регистрация
    Oct 2015
    Публикации
    51
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: За Виско ли съм?

    След смяна на термостата и на капачката за антифриза вчера и предния ден я гледах,че повече от 97 не вдигна! Дори се подобри мисля,преди като работеше на място стигаше на 98-99 градуса,а сега повече от 96 не вдигна!

Сходни теми

  1. След Диско 2 сега и Диско 1
    От I.Belyov във форум Общи приказки
    Отговори: 11
    Последно мнение: 10-03-15, 21:19
  2. Отговори: 0
    Последно мнение: 08-11-13, 01:40
  3. Отговори: 4
    Последно мнение: 12-06-11, 17:48
  4. Отговори: 59
    Последно мнение: 28-04-11, 17:33
  5. Отговори: 60
    Последно мнение: 08-02-11, 16:51

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •