Резултати 1 до 5 от 5

Тема: Проблем с автомат Outlander

  1. #1
    Регистрация
    Sep 2017
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Проблем с автомат Outlander

    Здравейте,

    имам Mitsubishi Outlander 2,2 DI-D 156 к.с. и се появи следния проблем: на таблото ми излезе съобщение "transmition service required" и все едно не иска да превключи предавката, получава се едно блъскане и самофорсиране на двигателя. Първо се появи на магистралата някъде до Сливен, колата беше с включен климатик (четох някъде, че може и заради това да е, но ми се случи и без клима). След това колата беше закарана в оторезиран сервиз в Бургас, диагностицираха я и казаха, че има проблем в управлението на скоростната кутия. Не мога да кажа в какво се е изразила грешката - дали само са я вързали на компютър или са проверили и нещо друго. В крайна сметка грешката бе изчистена и се прибрах до Пловдив карайки без климатик, но след няколко дни пак се появи този проблем, този път в града. Вечерта мой приятел я закачи на компютър и грешката беше с код Р2809 (Clutch shift c/o SOL.2 stuck). Общо взето до ден днешен ту се проявява, ту не. Четох и по чужди форуми, но конкретно решение на проблема там нямаше. Снощи баща ми вися с нея по задръстванията в Пловдив и пак му излезе на таблото съобщението, но след час г/у я подкарах и "chec-a" вече не светеше.
    В Балканстар в Пловдив ме засреляха с цифри, след като минах през тях за консултация.
    Знам два сервиза, които се занимават единствено с автоматици (в София и Пловдив), но не знам дали изобщо проблема е в скоростната кутия.
    Купих я преди две седмици от човек, който я е купил от Райфайзен. Проверих и ремонтите в Балканстар в София, нямаше нищо сериозно правено.
    Ще съм благодарен ако някой има информация за този проблем.

  2. #2
    Регистрация
    Jun 2007
    Публикации
    243
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Проблем с автомат Outlander

    Цитат Мнение на Guncheff Преглед на публикациите
    Здравейте,

    имам Mitsubishi Outlander 2,2 DI-D 156 к.с. и се появи следния проблем: на таблото ми излезе съобщение "transmition service required" и все едно не иска да превключи предавката, получава се едно блъскане и самофорсиране на двигателя. Първо се появи на магистралата някъде до Сливен, колата беше с включен климатик (четох някъде, че може и заради това да е, но ми се случи и без клима). След това колата беше закарана в оторезиран сервиз в Бургас, диагностицираха я и казаха, че има проблем в управлението на скоростната кутия. Не мога да кажа в какво се е изразила грешката - дали само са я вързали на компютър или са проверили и нещо друго. В крайна сметка грешката бе изчистена и се прибрах до Пловдив карайки без климатик, но след няколко дни пак се появи този проблем, този път в града. Вечерта мой приятел я закачи на компютър и грешката беше с код Р2809 (Clutch shift c/o SOL.2 stuck). Общо взето до ден днешен ту се проявява, ту не. Четох и по чужди форуми, но конкретно решение на проблема там нямаше. Снощи баща ми вися с нея по задръстванията в Пловдив и пак му излезе на таблото съобщението, но след час г/у я подкарах и "chec-a" вече не светеше.
    В Балканстар в Пловдив ме засреляха с цифри, след като минах през тях за консултация.
    Знам два сервиза, които се занимават единствено с автоматици (в София и Пловдив), но не знам дали изобщо проблема е в скоростната кутия.
    Купих я преди две седмици от човек, който я е купил от Райфайзен. Проверих и ремонтите в Балканстар в София, нямаше нищо сериозно правено.
    Ще съм благодарен ако някой има информация за този проблем.
    ....проблема ти е в пакета маховик-съединител.........

  3. #3
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,240
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Проблем с автомат Outlander

    Маховик в автомат?

    Clutch shift c/o SOL.2 stuck

    това си го превеждам като заседнал соленоид. Дали е заседнал соленоид, жицата до него, компютърът който го командва или механизмите които соленоидът движи - според късмета.
    sek.1: ...проклятието на новите работни дрехи на главния механик - дори и само с изпрани работни дрехи да отида на работа се чупи някоя машина а като си купя нови се чупят почти всичките.

  4. #4
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    София
    Публикации
    1,594
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Проблем с автомат Outlander

    .....
    Ще съм благодарен ако някой има информация за този проблем......

    Имате си добър майстор по автоматици в града .Ползвай жокера.
    http://www.offroad-bulgaria.com/member.php?u=39393
    Л.Р. Дискавари 1

  5. #5
    Регистрация
    Jun 2007
    Публикации
    243
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Проблем с автомат Outlander

    Цитат Мнение на Ясен Преглед на публикациите
    Маховик в автомат?

    Clutch shift c/o SOL.2 stuck

    това си го превеждам като заседнал соленоид. Дали е заседнал соленоид, жицата до него, компютърът който го командва или механизмите които соленоидът движи - според късмета.
    Той не е автомат, а SST.....
    Е те такова е: https://i.ytimg.com/vi/SXhQo8KB170/maxresdefault.jpg

Сходни теми

  1. Отговори: 12
    Последно мнение: 03-08-16, 20:00
  2. Проблем с автомат на Паджеро 1- 2.5ТД
    От pakumba във форум MITSUBISHI
    Отговори: 5
    Последно мнение: 27-03-15, 15:28
  3. Отговори: 8
    Последно мнение: 30-12-12, 02:07
  4. Проблем с 4Н при Пинин 1.8 GDI автомат
    От Sherylady във форум MITSUBISHI
    Отговори: 1
    Последно мнение: 13-12-12, 23:37
  5. Отговори: 0
    Последно мнение: 29-03-09, 19:39

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •