Страница 2 от 3 ПървиПърви 123 ПоследенПоследен
Резултати 21 до 40 от 43

Тема: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

  1. #21
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    170
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    136 и 167 к.с. са от 2006 до 2010 или 2012 беше, като 136 и 167 к.с. нямат геометрия на турбото.
    8)

  2. #22
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,974
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Да, пропуснал съм модификацията 134 к.с., пак DID, 2006 - 2009г.

  3. #23
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    170
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на Аndro 160 Преглед на публикациите
    Никакъв комън рейл не е. Общо взето стария мотор, само, че с ел. ГНП, мисля VP36:

    И друг колянов вал, и също имаше разлика в главата. Това за 100 и 116к.с.
    8)

  4. #24
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,720
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на tola Преглед на публикациите
    Даже, като се замисля не съм сигурен, че въобще има предкамерен дизел с турбо с геометрия. Нали за 4D56 става въпрос? Променливата геометрия е слагат на Л200 на фейсливта на четвърта генерация, преди това няма. А ако някой е побългарил и си е сложил, може.
    За същия става въпрос. Вероятно модификацията със 133 коня, за която споменава Андро. Някой във форума има возило с такъв и ако не беше въпросната тема и аз нямаше да знам че съществува такова чудо.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  5. #25
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    170
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    За същия става въпрос. Вероятно модификацията със 133 коня, за която споменава Андро. Някой във форума има возило с такъв и ако не беше въпросната тема и аз нямаше да знам че съществува такова чудо.
    Вероятно 133 к.с. е пак без геометрия. Колега сменил съм ги всичките до 2009година и турбо с променлива не съм видял. Предполагам, че разликата между 116 и 133 е в електриниката на помпата (като на 136 и 167 само софтуер) или различни бутала глава. Другото си го говорим на изуст.
    8)

  6. #26
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,720
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на tola Преглед на публикациите
    Вероятно 133 к.с. е пак без геометрия.
    Не знам какво е вероятно и какво не е. Казвам ти какво е писано в тема в настоящия форум. Даже доколкото помня го накарах да снима, щото не вярвах. Ако имах време бих я и намерил, ама към момента нямам. Пак - не знам дали е било на L200, Pajero или Pajero Sport, но беше 4D56 мотора.

    Няма как да си минал всичките варианти за всичките пазари, освен ако не си сменил поне 20-ина броя. Дръпнатите имат навика да правят невероятни комплектации, не само от Mitsubishi, ами и от Nissan и Toyota. Например има Terrano след 2000г без компютър и интеркулер, има и такова без ел.стъкла. Ама такова съм видял едно единствено. По каталозите няма намиране - правили са някакви къси орязани серии за конкретни пазари и единствено по VIN може да се намери че е такова. Такива неща на Toyota са им коронен номер.
    Последно редактиран от sparkybg ; 19-09-17 в 14:26
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  7. #27
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,974
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    новый RHV4 ВТ16 1515A170 VT-16 ВТ16 1009 VAD20022 Turbo Для Mitsubishi Промежуточным 2010-Pajero Sport L200 Triton 06-11 DI-D 4D56 2.5L Оптовая

    Turbo Модель:
    RHV4 ВТ16




    ВТ16 VT-16VT161009
    ВТ16 1009


    1515A170 VAD20022



    для Mitsubishi Triton Промежуточным 2010-Pajero Sport L200 2006-11 DI-D 2.5L 4D56 123KW DI-D4WD 5VX DBH ДИЗЕЛЬ 167Л. С.
    масляным охлаждением
    для Mitsubishi Triton Intercooled 2.5L 2010-
    для MITSUBISHI L200 DC 2.5 4D56 5VX + H/L 2 + 2DR DBH 2006-;
    для MITSUBISHI Pajero Sport L200 4D56 Двигатель DI-D 2.5L 2006-11;


    Turbo Модель ВТ16
    Номер детали VT161009
    предыдущий Номер 1515A170
    описание для Mitsubishi Triton, Pajero Sport L200,
    двигатель DI-D 2.5L 4D56
    смещение 2.5L
    топлива дизель
    мощность 123KW




  8. #28
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,361
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Кютука си е стария мотор и турбо, само помпата е EDC Zexel Covec .
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  9. #29
    Аватара на CarTest™
    CarTest™ е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Nov 2004
    Място
    Ямбол
    Публикации
    5,668
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Убу де ...
    Не видехте ли снимките?

    Класически с електроника на помпата. Вероятно 115 к.с.
    If it moves, it’s Biology… If it smells, it’s Chemistry… If it doesn’t work, check engine

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

  10. #30
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    170
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    Не знам какво е вероятно и какво не е. Казвам ти какво е писано в тема в настоящия форум. Даже доколкото помня го накарах да снима, щото не вярвах. Ако имах време бих я и намерил, ама към момента нямам. Пак - не знам дали е било на L200, Pajero или Pajero Sport, но беше 4D56 мотора.

    Няма как да си минал всичките варианти за всичките пазари, освен ако не си сменил поне 20-ина броя. Дръпнатите имат навика да правят невероятни комплектации, не само от Mitsubishi, ами и от Nissan и Toyota. Например има Terrano след 2000г без компютър и интеркулер, има и такова без ел.стъкла. Ама такова съм видял едно единствено. По каталозите няма намиране - правили са някакви къси орязани серии за конкретни пазари и единствено по VIN може да се намери че е такова. Такива неща на Toyota са им коронен номер.
    С ляв волан за европеиския пазар, а дръпнатите правят каквото си поискат, там не знам с десните волани....
    8)

  11. #31
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Лондон - Плевен
    Публикации
    421
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на kiki.t Преглед на публикациите
    Кютука си е стария мотор и турбо, само помпата е EDC Zexel Covec .
    В тази връзка трябва ли да се притеснявам от белезникавия пушек с миризма на недогоряла нафта, че му предстои път от ЮК до България след някой месец? Ако има начин да проверя нещо тук сам и ако трябва да свалям помпа или дюзи и да ги пращам на ремонт.
    Subaru Legacy 2.5
    Suzuki GS500 E

  12. #32
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,361
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    [QUOTE=MartiX5;3210287]В тази връзка трябва ли да се притеснявам от белезникавия пушек с миризма на недогоряла нафта, че му предстои път от ЮК до България след някой месец? Ако има начин да проверя нещо тук сам и ако трябва да свалям помпа или дюзи и да ги пращам на ремонт.[/QUOTE
    Провери дюзите на първо време.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  13. #33
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Лондон - Плевен
    Публикации
    421
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Според сервизното ръководство излиза, че има турбо с променлива геометрия на този мотор. Скоро ще го обслужвам и ако имам време да ида в сервиза докато е разглобен ще му щракна някоя снимка на турбото да видим. Този се води 4D56 step 3 emission control engine.

    Име:  4D56.jpg
Прегледи: 191
Размер:  239.4 Кб
    Име:  4D56-1.jpg
Прегледи: 192
Размер:  323.8 Кб
    Име:  4D56-2.jpg
Прегледи: 184
Размер:  310.5 Кб
    Последно редактиран от MartiX5 ; 02-12-17 в 16:30
    Subaru Legacy 2.5
    Suzuki GS500 E

  14. #34
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    170
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    На кой мотор?
    8)

  15. #35
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Лондон - Плевен
    Публикации
    421
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    На този сниман по горе в темата. 4Д56 произведен 2005г 116к.с.
    Subaru Legacy 2.5
    Suzuki GS500 E

  16. #36
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    170
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    4d56 има с геометрия обаче е 178 к.с. и е след 2010 година. Стига сте писали глупости. Какво ще е управлява тази геометрия на този мотор? А и японец джип с 2 клапана на цилиндър с геометрия поне аз не съм виждал. Не казвам, че няма. А ква е темата? Търси се Л200 с предкамерно впръскване и турбо с променлива геометрия?
    8)

  17. #37
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Лондон - Плевен
    Публикации
    421
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Гледай сега, нищо не се търси, а е паркирано пред къщи, относно глупостите, съм по-склонен да вярвам на сервизното ръководство написано от производителя Мицубиши, а не на някой си самопровъзгласил се всезнаещ по въпроса. Ако нещо можеш да кажеш относно размера на гумите, моля сподели понеже още не съм пробвал дали посочения размер става. Ако не, не се чувствай задължен да спориш всеки път когато някой напише нещо по темата. На скрийншотовете по-горе съвсем ясно е показано какво кое и как управлява покрай турбото+ ЕКУ на автомобила според информация от датчици и т.н. номер 28 на схемата е актуатора който управлява физически променливата геометрия.
    Subaru Legacy 2.5
    Suzuki GS500 E

  18. #38
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    170
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на MartiX5 Преглед на публикациите
    Според сервизното ръководство излиза, че има турбо с променлива геометрия на този мотор. Скоро ще го обслужвам и ако имам време да ида в сервиза докато е разглобен ще му щракна някоя снимка на турбото да видим. Този се води 4D56 step 3 emission control engine.

    Име:  4D56.jpg
Прегледи: 191
Размер:  239.4 Кб
    Име:  4D56-1.jpg
Прегледи: 192
Размер:  323.8 Кб
    Име:  4D56-2.jpg
Прегледи: 184
Размер:  310.5 Кб
    https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Astron_engine
    Това е за трета генерация 4D56 с геометрия.
    8)

  19. #39
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    170
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на MartiX5 Преглед на публикациите
    Гледай сега, нищо не се търси, а е паркирано пред къщи, относно глупостите, съм по-склонен да вярвам на сервизното ръководство написано от производителя Мицубиши, а не на някой си самопровъзгласил се всезнаещ по въпроса. Ако нещо можеш да кажеш относно размера на гумите, моля сподели понеже още не съм пробвал дали посочения размер става. Ако не, не се чувствай задължен да спориш всеки път когато някой напише нещо по темата. На скрийншотовете по-горе съвсем ясно е показано какво кое и как управлява покрай турбото+ ЕКУ на автомобила според информация от датчици и т.н. номер 28 на схемата е актуатора който управлява физически променливата геометрия.
    Кое е паркирано Л200 116 коня с променлива геометрия?
    8)

  20. #40
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Лондон - Плевен
    Публикации
    421
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Статията в Уики е не съвсем точна, даже аз пуснах темата защото в тази статия, а и на друго място прочетох, че 114к.с мотор е вече първа генерация комън рейл. А мотора 4д56 фаза 3 е този който е монтиран във въпросния пикап 2005 и е 116к.с с електронно управляема помпа, ЕГР и турбо с променлива геометрия според спесификацията на Мицубиши и сервизното ръководство. И да, Л200 116к.с. с променлива геометрия, ако не му е сменян мотора и да е различен от този който излиза по ВИН и талон. И да не остане някой с впечатление, че споря заради самия спор да кажа, че това излиза по документи и сервизни ръководства, а аз все още не съм разглабял нищо по мотора, но и не виждам причина да не вярвам на документацията.
    Последно редактиран от MartiX5 ; 11-12-17 в 01:31
    Subaru Legacy 2.5
    Suzuki GS500 E

Страница 2 от 3 ПървиПърви 123 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Някои въпроси за Л200
    От Biser Savov във форум MITSUBISHI
    Отговори: 1
    Последно мнение: 09-07-17, 23:47
  2. lift на Мицубиши Л200 ???
    От philips771 във форум Окачвания, лифт и бодилифт
    Отговори: 11
    Последно мнение: 14-03-17, 19:19
  3. Отговори: 8
    Последно мнение: 09-08-16, 23:13
  4. Горивна система Паджеро 3 - 3,2 дид
    От bega4a във форум MITSUBISHI
    Отговори: 1
    Последно мнение: 24-01-10, 15:29
  5. купувам МИЦУБИШИ Л200
    От New hope във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 16-03-08, 08:48

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •