Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати 21 до 32 от 32

Тема: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

  1. #21
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    160
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    136 и 167 к.с. са от 2006 до 2010 или 2012 беше, като 136 и 167 к.с. нямат геометрия на турбото.
    8)

  2. #22
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Да, пропуснал съм модификацията 134 к.с., пак DID, 2006 - 2009г.

  3. #23
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    160
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на Аndro 160 Преглед на публикациите
    Никакъв комън рейл не е. Общо взето стария мотор, само, че с ел. ГНП, мисля VP36:

    И друг колянов вал, и също имаше разлика в главата. Това за 100 и 116к.с.
    8)

  4. #24
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на tola Преглед на публикациите
    Даже, като се замисля не съм сигурен, че въобще има предкамерен дизел с турбо с геометрия. Нали за 4D56 става въпрос? Променливата геометрия е слагат на Л200 на фейсливта на четвърта генерация, преди това няма. А ако някой е побългарил и си е сложил, може.
    За същия става въпрос. Вероятно модификацията със 133 коня, за която споменава Андро. Някой във форума има возило с такъв и ако не беше въпросната тема и аз нямаше да знам че съществува такова чудо.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  5. #25
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    160
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    За същия става въпрос. Вероятно модификацията със 133 коня, за която споменава Андро. Някой във форума има возило с такъв и ако не беше въпросната тема и аз нямаше да знам че съществува такова чудо.
    Вероятно 133 к.с. е пак без геометрия. Колега сменил съм ги всичките до 2009година и турбо с променлива не съм видял. Предполагам, че разликата между 116 и 133 е в електриниката на помпата (като на 136 и 167 само софтуер) или различни бутала глава. Другото си го говорим на изуст.
    8)

  6. #26
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,294
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на tola Преглед на публикациите
    Вероятно 133 к.с. е пак без геометрия.
    Не знам какво е вероятно и какво не е. Казвам ти какво е писано в тема в настоящия форум. Даже доколкото помня го накарах да снима, щото не вярвах. Ако имах време бих я и намерил, ама към момента нямам. Пак - не знам дали е било на L200, Pajero или Pajero Sport, но беше 4D56 мотора.

    Няма как да си минал всичките варианти за всичките пазари, освен ако не си сменил поне 20-ина броя. Дръпнатите имат навика да правят невероятни комплектации, не само от Mitsubishi, ами и от Nissan и Toyota. Например има Terrano след 2000г без компютър и интеркулер, има и такова без ел.стъкла. Ама такова съм видял едно единствено. По каталозите няма намиране - правили са някакви къси орязани серии за конкретни пазари и единствено по VIN може да се намери че е такова. Такива неща на Toyota са им коронен номер.
    Последно редактиран от sparkybg ; 19-09-17 в 13:26
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  7. #27
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    новый RHV4 ВТ16 1515A170 VT-16 ВТ16 1009 VAD20022 Turbo Для Mitsubishi Промежуточным 2010-Pajero Sport L200 Triton 06-11 DI-D 4D56 2.5L Оптовая

    Turbo Модель:
    RHV4 ВТ16




    ВТ16 VT-16VT161009
    ВТ16 1009


    1515A170 VAD20022



    для Mitsubishi Triton Промежуточным 2010-Pajero Sport L200 2006-11 DI-D 2.5L 4D56 123KW DI-D4WD 5VX DBH ДИЗЕЛЬ 167Л. С.
    масляным охлаждением
    для Mitsubishi Triton Intercooled 2.5L 2010-
    для MITSUBISHI L200 DC 2.5 4D56 5VX + H/L 2 + 2DR DBH 2006-;
    для MITSUBISHI Pajero Sport L200 4D56 Двигатель DI-D 2.5L 2006-11;


    Turbo Модель ВТ16
    Номер детали VT161009
    предыдущий Номер 1515A170
    описание для Mitsubishi Triton, Pajero Sport L200,
    двигатель DI-D 2.5L 4D56
    смещение 2.5L
    топлива дизель
    мощность 123KW




  8. #28
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,325
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Кютука си е стария мотор и турбо, само помпата е EDC Zexel Covec .
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

  9. #29
    Аватара на CarTest™
    CarTest™ е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Nov 2004
    Място
    Ямбол
    Публикации
    5,621
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Убу де ...
    Не видехте ли снимките?

    Класически с електроника на помпата. Вероятно 115 к.с.
    If it moves, it’s Biology… If it smells, it’s Chemistry… If it doesn’t work, check engine

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

  10. #30
    Регистрация
    Feb 2009
    Място
    Монтана
    Публикации
    160
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    Не знам какво е вероятно и какво не е. Казвам ти какво е писано в тема в настоящия форум. Даже доколкото помня го накарах да снима, щото не вярвах. Ако имах време бих я и намерил, ама към момента нямам. Пак - не знам дали е било на L200, Pajero или Pajero Sport, но беше 4D56 мотора.

    Няма как да си минал всичките варианти за всичките пазари, освен ако не си сменил поне 20-ина броя. Дръпнатите имат навика да правят невероятни комплектации, не само от Mitsubishi, ами и от Nissan и Toyota. Например има Terrano след 2000г без компютър и интеркулер, има и такова без ел.стъкла. Ама такова съм видял едно единствено. По каталозите няма намиране - правили са някакви къси орязани серии за конкретни пазари и единствено по VIN може да се намери че е такова. Такива неща на Toyota са им коронен номер.
    С ляв волан за европеиския пазар, а дръпнатите правят каквото си поискат, там не знам с десните волани....
    8)

  11. #31
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Лондон - Плевен
    Публикации
    394
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    Цитат Мнение на kiki.t Преглед на публикациите
    Кютука си е стария мотор и турбо, само помпата е EDC Zexel Covec .
    В тази връзка трябва ли да се притеснявам от белезникавия пушек с миризма на недогоряла нафта, че му предстои път от ЮК до България след някой месец? Ако има начин да проверя нещо тук сам и ако трябва да свалям помпа или дюзи и да ги пращам на ремонт.
    Subaru Legacy 2.5
    Suzuki GS500 E

  12. #32
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,325
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Мицубиши Л200 - някои въпроси за горивна система и не само

    [QUOTE=MartiX5;3210287]В тази връзка трябва ли да се притеснявам от белезникавия пушек с миризма на недогоряла нафта, че му предстои път от ЮК до България след някой месец? Ако има начин да проверя нещо тук сам и ако трябва да свалям помпа или дюзи и да ги пращам на ремонт.[/QUOTE
    Провери дюзите на първо време.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Лазерно рязане http://lasercut.bg/

Страница 2 от 2 ПървиПърви 12

Сходни теми

  1. Някои въпроси за Л200
    От Biser Savov във форум MITSUBISHI
    Отговори: 1
    Последно мнение: 09-07-17, 22:47
  2. lift на Мицубиши Л200 ???
    От philips771 във форум Окачвания, лифт и бодилифт
    Отговори: 11
    Последно мнение: 14-03-17, 18:19
  3. Отговори: 8
    Последно мнение: 09-08-16, 22:13
  4. Горивна система Паджеро 3 - 3,2 дид
    От bega4a във форум MITSUBISHI
    Отговори: 1
    Последно мнение: 24-01-10, 14:29
  5. купувам МИЦУБИШИ Л200
    От New hope във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 16-03-08, 07:48

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •