Резултати 1 до 7 от 7

Тема: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

  1. #1
    Регистрация
    Apr 2017
    Място
    ~София
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

    Здравейте,

    От доста време чета, но досега не съм писал във форума.
    Преди вече близо 6 месеца купих един Range Rover Classic с идеята да го притегна и да го подкарвам, от известно време си го бях навил на пръста и накрая и стана... донякъде.
    Рейнджа е италиански внос, още няма номера, 89-та:

    Име:  20170910_170248.jpg
Прегледи: 530
Размер:  426.5 Кб

    Име:  20170910_170626.jpg
Прегледи: 530
Размер:  91.6 Кб

    Име:  20170910_170607.jpg
Прегледи: 531
Размер:  197.0 Кб

    Име:  20170910_170515.jpg
Прегледи: 531
Размер:  381.8 Кб

    Естествено, както обикновено става, оказа се че не му е точно това което мислех, като го купих
    И другото което става обикновено - и стана и сега - е че времето е голям проблем, както и липсата на условия за нужните поправки...

    Като го взех нямаше съединител, било станало ей така, докато стоял.
    Викам си лесна работа, ще сменя помпите, все пак 30г кола. Купих нови, но се оказа че вилката е хлътнала - започна четене и се оказа че е чест проблем.
    Накратко трябва да се свали двигателя и да се види какво става там...
    А двигателя трябва да се свали и бездруго, защото се оказа че в Италия са правили едната глава и явно не много успешно - надува в охладителната система.
    Така че нещата които трябва да се случат по един или друг начин са:
    1. Ремонт на съединителя
    2. Ремонт на двигателя който така и така ще се сваля
    3. Регистрация
    4. Обслужване на скорости, окачване, спирачки, обработка за ръжда и тн и тн

    Колата в момента стои навън, иска ми се да я попритегна преди зимата и да я прибирам когато не я карам.

    Иска ми се да намеря някой читав майстор на когото да я закарам, който да знае кое как е по тези коли, и на който да му се занимава с Рейнджа - моите познати майстори не искат и да чуват за него Това е първата молба - съвет и препоръка в тази насока.
    Що се отнася до мотора - веднъж свален имам кой да го направи, ако трябва.

    Съобщение от модератор:
    Моля, напишете си в профила от къде сте.
    ...ЦЪК
    Последно редактиран от PETER PETRAKIEV ; 12-09-17 в 15:31

  2. #2
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Костинброд
    Публикации
    1,233
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

    Честито,страхотна машинка.
    0878511557

  3. #3
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    София
    Публикации
    3,205
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

    Честито!

    Майстори, дет не им се пипа В8... ти да видиш какви претенции вече имали!
    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

  4. #4
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,647
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

    Към пусналия темата - звънни..... Сър
    Цитат Мнение на PinMaster Преглед на публикациите
    Майстори, дет не им се пипа В8... ти да видиш какви претенции вече имали!
    Ми аз основно такива правя именно защото на "майсторите" не им харесва американския V8, предпочитат три "Голфа"
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  5. #5
    Регистрация
    Apr 2017
    Място
    ~София
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

    Здравейте

    Радвам се, че ви харесва Рейнджа. Дядо Владо - ще ти се обадя утре, благодаря!
    Иначе - за V8 мераклии се намират ама за ваденето му и другите неща по джипа.... хич

  6. #6
    Регистрация
    Apr 2017
    Място
    ~София
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

    Рейнджа вече е с нов временен адрес:

    Име:  20170922_150234 (1).jpg
Прегледи: 247
Размер:  345.1 Кб

    Малко допълнителни неща за който се вълнува от тези динозаври:
    - Имам колектори от P38 - те са от неръждавейка, единични тръби вместо чугунените отливки на 3.5-цата. Някой слагал ли е, нещо особено по въпроса?
    - Имам инжектори за BMW X5 (E53) 4.4, № Bosch 0 280 155 823, навсякъде препоръчват 280 155 746 ама няма пълно щастие, ще си покаже.
    Сега чакаме вести (като начало - чете ли се номера на шасито).
    Последно редактиран от PETER PETRAKIEV ; 25-09-17 в 12:59

  7. #7
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,647
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Range Rover Classic 3.5 V8 - нова придобивка и тема за нея

    Цитат Мнение на marinRRC Преглед на публикациите
    Рейнджа вече е с нов временен адрес:

    Сега чакаме вести (като начало - чете ли се номера на шасито).
    Миши гладни си точИли зъбки в боята на рамата и номера.........открили непокътнат ( благодарност към Иво-полис че насочвал миши къде да да ръпчат, та да не е по цялата рама)
    П.П. Временно е покрит със слой прозрачен лак.......
    :
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

Сходни теми

  1. Отговори: 35
    Последно мнение: 02-10-15, 08:47
  2. Продавам: 4 джанти подходящи за Land Rover Discovery 1 и Range Rover Classic
    От Ianaki във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 27-10-14, 12:54
  3. Отговори: 1
    Последно мнение: 01-02-14, 20:41
  4. Продавам: Продавам/Бартер Land Rover Range Rover Classic 3.5 V8 Coupe 81'
    От Raptor@ във форум Архив
    Отговори: 6
    Последно мнение: 19-11-12, 19:34
  5. Отговори: 28
    Последно мнение: 09-12-11, 17:19

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •