Резултати 1 до 11 от 11

Тема: Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

  1. #1
    Регистрация
    Aug 2017
    Публикации
    7
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

    Здравейте!
    Проблема ми е следния, след преминаване над 2000 оборота двигателя изгасва и светва Чек-а. При закачане на компютър се разчита Low presure on fuel. Проверихме дюзите на стенд и нямаше проблем. Следващата стъпка бе дебитомера. След изключването на дебитомера колата става много мудна и тромава, но след като набере над 2000 - 2500 оборота няма проблем никакъв. На 4-та до 3000 на 5-та до 2500 оборота и проблема го няма, просто колата е много мудна. Когато е включен набира много бързо, доста е пъргава но след 2000 оборота забива носа... Свалихме дебитомера и го почистихме с контактен спрей и след монтажа проблема продължава, дори започна да се проявява и след 1500 оборота на 4-та. Дали проблема е точно от дебитомера и има ли начин да го проверя с точност, тъй като не ми се дават 180 лева за нов ако проблема не идва от него. Моля някой да сподели мнение и дали е имал подобни проблеми. (От Дупница съм и би било чудесно ако има някой наблизо с подобен автомобил за да изпробваме с неговия дебитомер дали се получава същото)
    Поздрави!

  2. #2
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Пишман софиянец
    Публикации
    1,133
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

    Ами то грешката си я пише- Ниско налягане на горивото.
    Проверете датчика за налягане в комън рейл рампата, самото налягане, помпата...
    Вива ViRuS4eto: "...Значи, липсата на ключове е била ключова..."

  3. #3
    Регистрация
    Aug 2017
    Публикации
    7
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

    А защо проблема изчезва след изключване на дебитомера?

  4. #4
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Пишман софиянец
    Публикации
    1,133
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

    Цитат Мнение на destroy Преглед на публикациите
    А защо проблема изчезва след изключване на дебитомера?
    Я пак да уточним, защото:

    Цитат Мнение на destroy Преглед на публикациите
    След изключването на дебитомера колата става много мудна и тромава, но след като набере над 2000 - 2500 оборота няма проблем никакъв. На 4-та до 3000 на 5-та до 2500 оборота и проблема го няма, просто колата е много мудна. Когато е включен набира много бързо, доста е пъргава но след 2000 оборота забива носа...
    Поздрави!
    Защото имаш и глупак (компИУтЕр, де) и той си мисли, каквото си мисли...
    Вива ViRuS4eto: "...Значи, липсата на ключове е била ключова..."

  5. #5
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,191
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

    Цитат Мнение на destroy Преглед на публикациите
    А защо проблема изчезва след изключване на дебитомера?
    Защото , докато му стига налягането компът си управлява и моторът си тегли.
    Не гледай предавки и обороти.Гледай какво ти дава моторът - и в двата случая окуцява до едно и също положение.В единия скача и окуцява , в другия се влачи и пак до същото дередже.
    Та проблемът въобще не ти изчезва без дебитомер.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  6. #6
    Регистрация
    Aug 2017
    Публикации
    7
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

    Вчера ми се случи нещо за мен доста необичайно. Включих дебитомера и колата тръгна като фурия, 120-140-160 никакви проблеми, набираше изключително бързо, а бе все едно че всичко се беше оправило, след около час обаче, както я пробвах отново на летището край Дупница, след като отново си набра до 160 без проблем при намаляване на скоростта към 120 и поддържане на тази скорост - отново изгасна. Проблемът отново започна да се проявява при всяко засилване над 2000 оборота без значение на коя скорост и така до днес... Закачихме я на компютър като показателите на всичко бяха нормални. Кой датчик е способен на такива номерца? (Изпробвах и с друг дебитомер, резултата беше същия, смених и горивния филтър отново - пак без резултат)
    Искам да попитам как мога да тествам датчика на комън рейл-а или става само с нов, тъй като налягането отчетено на компютър е в норми?
    И може ли да е от ГНП-то при положение че вчера работеше безпроблемно за около час?

  7. #7
    Аватара на atanas_93
    atanas_93 е офлайн
    Атанас Арабаджиев
    Старши участник | Организатор || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Русе
    Публикации
    1,272
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

    Бош ли е системата? По принцип датчиците за налягане на горивото рядко правят проблем. Регулаторите на налягането се прецакват. Свалете регулатора и ако има накрая наноцедка, огледайте за стружки. Карайте с тестера в колата и гледайте какво се случва малко преди и когато изгасне. Гледайте турбо, дебитомер, ЕГР, налягане в рейла и ако може на тази кола- процентите на регулатора.
    П.П. Ако ускоряваш много плавно пак ли гасне или само като я "напънеш".
    Последно редактиран от atanas_93 ; 06-09-17 в 23:44
    Jeep Grand Cherokee WJ
    Kia Sportage

  8. #8
    Регистрация
    Aug 2017
    Публикации
    7
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

    Да,системата е бош. Регулатора на налягането се намира от дясно на рейката (доколкото видях) нали?

  9. #9
    Аватара на atanas_93
    atanas_93 е офлайн
    Атанас Арабаджиев
    Старши участник | Организатор || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Русе
    Публикации
    1,272
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

    На рейката е датчика. Регулатора трябва да е на помпата за високо налягане.
    Jeep Grand Cherokee WJ
    Kia Sportage

  10. #10
    Регистрация
    Aug 2017
    Публикации
    7
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

    На рейката има два датчика, един е отпред централно и един влиза от десния край на рейката. А датчика на помпата за високото налягане има ли начин някой да ми го покаже, в смисъл схематично?

  11. #11
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,938
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Санта Фе 2.0 crdi 4wd гасне над 2000 оборота.

    Цитат Мнение на destroy Преглед на публикациите
    На рейката има два датчика, един е отпред централно и един влиза от десния край на рейката. А датчика на помпата за високото налягане има ли начин някой да ми го покаже, в смисъл схематично?
    На рейката има един датчик и един клапан!
    Отделно на КР - помпата може да има клапан-регулатор - зависи с кое поколение КР-помпа е твоята кола, защото последната година има модификация на тоя ДВГ!
    Ама кой да каже!
    Снимай си помпата и рейката и ще ти се "покаже, в смисъл схематично"!

Сходни теми

  1. Отговори: 22
    Последно мнение: 10-05-16, 11:25
  2. WJ 4.7 прекъсва на 2000 оборота
    От Extreme702 във форум JEEP
    Отговори: 10
    Последно мнение: 09-05-16, 23:14
  3. проблем при над 2000 оборота, y60 patrol
    От PatrolGR във форум NISSAN
    Отговори: 11
    Последно мнение: 02-12-09, 22:29
  4. на 2000 оборота се спъва
    От adwokat във форум OPEL
    Отговори: 14
    Последно мнение: 27-06-08, 09:15

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •