Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 21

Тема: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

  1. #1
    Регистрация
    Nov 2011
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Здравейте, колата е Санта Фе 2006 г. 2.2 crdi, 150 к.с. автомат. Преди няколко дни не запали и след 3-4 опита си запали нормално, при което чека остана да свети. От сервиза, където прочетоха грешката казаха, че датчика на коляновия вал е за смяна и най вероятно ще се случи отново същото, можело да угасне в движение и т. н. Все още не съм го сменил, но забелязах, че сутрин при първото палене има 4-5 секунди неравномерна работа на двигателя и после работи равномерно. Веднъж изгасна на светофар, но без да светне чека, а само лампата на имобилайзера, но после веднага запали без проблем. Днес тъкмо да направя ляв завой (бях почти спрял) и започна да тресе двигателя все едно всеки момент ще угасне и при подаване на газ не поема, все едно работи на 2 цилиндъра примерно. Сложих лоста на позиция Р опитах се да го форсирам, но едва си вдигна оборотите прекъсвайки и мисля че изпуши отзад. след малко се оправи и пак започна да работи равномерно,форсираше се нормално, не пушеше.
    Хайде сега дайте предложения датчик на колянов вал ли да сменям, дюзи ли да изпращам за проверка и рециклиране, турбо ли да е проблем
    Само да добавя, че колата е новозакупена и още не е обслужена.

  2. #2
    Регистрация
    Nov 2011
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Тази сутрин запали нормално и двигателя веднага заработи равномерно. След няма и минута претресе за около 4-5 секунди,при което отзад веднага се появи син пушек. След това отново заработи равномерно и пушека веднага изчезна.

  3. #3
    Регистрация
    Jul 2012
    Място
    София
    Публикации
    25
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    датчика ще трябва да го смениш. Аз като закупих моята правеше същите номера и след смяна на датчика се оправи. Освен датчика смених и горивния филтър плюс пълно обслужване разбира се. Моят съвет е да направиш обслужване и да смениш датчика.

  4. #4
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,156
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Има голяма вероятност , хората с диагностичната апаратура да са познали повече от всеки един от нас , дето не сме в комуникация с проблемния екземпляр.
    Е , в електронна сме , но виртуално-дистанционно.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  5. #5
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,416
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Цитат Мнение на a.aleksandrov Преглед на публикациите
    ...
    Само да добавя, че колата е новозакупена и още не е обслужена.
    Ами обслужи я. Така или иначе това е първото което се прави на новозакупен автомобил, каквото и да ти е казал старият собственик, еле пък ако е "нов внос".

    ... а и jeko47 е прав, щото другото е боб.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  6. #6
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,156
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    Ами обслужи я. Така или иначе това е първото което се прави на новозакупен автомобил, каквото и да ти е казал старият собственик, еле пък ако е "нов внос".
    Ми не!Виж да я направиш негаснеща. Другото , та дори и новопродадена - после.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  7. #7
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,416
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Цитат Мнение на jeko47 Преглед на публикациите
    Ми не!Виж да я направиш негаснеща. Другото , та дори и новопродадена - после.
    Защо не я е обслужил още като я е взел ?!
    Ако я е взел гаснеща, защо я е взел, или я кара така, без обслужване, докато не се е появил проблема ?

    Колега, кога си купил жипката, колко време я караш, и от кога се появи проблема с гасненето ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  8. #8
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,156
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Знам за доста , които при обслужване трябва да минат през диагностика за сервизен интервал.Може да се пусне през компа и без обслужване.Ии. , ако си продължава със същата DTC - изводът е технически , а не юридически!
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  9. #9
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,416
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Цитат Мнение на jeko47 Преглед на публикациите
    Знам за доста , които при обслужване трябва да минат през диагностика за сервизен интервал.Може да се пусне през компа и без обслужване.Ии. , ако си продължава със същата DTC - изводът е технически , а не юридически!
    Не знам как е при СФ2, и все пак

    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    ... кога си купил жипката, колко време я караш, и от кога се появи проблема с гасненето ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  10. #10
    Регистрация
    Nov 2011
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Купена е в понеделник, във вторник вечерта светна чека, в сряда прочетоха грешката за датчик на колянов вал, в петък направи това с претресването и пропушването. За целия този период са изминати не повече от 100 км. Обслужването е ясно, че ще го направя при първа възможност, по - скоро исках да разбера на какво Ви приличат тези симптоми с претресването на двигателя и едновременно с това пропушването. Иначе като я купих не светеха лампи по таблото, двигателя работеше идеално, минах 250 км. докато се прибера без проблем и на следващия ден започна с тези неща. Преди малко я карах и няма нищо, работи като часовник отзад не се вижда абсолютно никакъв пушек, ако не знам, че е запалена няма да разбера.

  11. #11
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,416
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Ами обслужи я, или поне смени горивен филтър.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  12. #12
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Пишман софиянец
    Публикации
    1,110
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Той и да я обслужи, и филтър да смени, като му е кекав ДКВ, пак ще гасне когато си науми.
    ИВАН НЕДОКЛАНОВ: "жената иска на някъв фестивал в Търново да ходим...
    Ако не пиша до 2-3 дни , обадете се в полицията!"

  13. #13
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,416
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Цитат Мнение на dedoKoko Преглед на публикациите
    Той и да я обслужи, и филтър да смени, като му е кекав ДКВ, пак ще гасне когато си науми.
    Така е, но барем ще знае, че не е и от горивният филтър, щото не е ясно кой и кога го е сменил за последно.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  14. #14
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,156
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Цитат Мнение на dedoKoko Преглед на публикациите
    Той и да я обслужи, и филтър да смени, като му е кекав ДКВ, пак ще гасне когато си науми.
    Докато стане само угаснала.
    И се крият , някои автори на теми!Не пишат за местонахождението си...
    Ники , диагностичен апарат нема на света , дет да обърка електронен сензор с горивен филтър.
    Чете грешката , трие , пали и кара.Повторно проявяване на проблема , четене , същата грешка - нов датчик и баста.Даже и да не свети в момента , пак я има като проявявана в паметта.
    Последно редактиран от jeko47 ; 03-09-17 в 17:19
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  15. #15
    Регистрация
    Nov 2011
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Днес смених въпросния датчик на коляновия вал, изчистихме грешката и ще видим сега какъв ще е ефекта.

  16. #16
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,416
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Цитат Мнение на a.aleksandrov Преглед на публикациите
    Днес смених въпросния датчик на коляновия вал, изчистихме грешката и ще видим сега какъв ще е ефекта.
    Дано да не си пропуснал това:
    Цитат Мнение на Джоу (x3mrjoe) Преглед на публикациите
    Ами обслужи я, или поне смени горивен филтър.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  17. #17
    Регистрация
    Oct 2005
    Място
    София
    Публикации
    2,779
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Чакаме положителен резултат или поне какъвто е /за статистика/.
    Land Rover Discovery 2.................ста tdi.

  18. #18
    Регистрация
    Nov 2011
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Вече два дни откакто смених датчика на коляновия вал и за сега няма проблем с паленето, също така не е гаснала в движение. Но сутрешното неравномерно работене на двигателя за около 10-15 секунди придружено с пушене при първото палене не изчезна, така че сигурно ще се пращат дюзите за проверка и евентуално рециклиране.

  19. #19
    Регистрация
    Nov 2011
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Днес я закачих на компютър и при работа на двигателя на празен ход отчете следните стойности на дюзите
    1: -2,02
    2: 1,32
    3: 0,2
    4: 0,3
    Заради големите разлики в стойностите ми се струва, че 1 и 2 дюза са за ремонт. Има ли някой мнение по въпроса.

  20. #20
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,156
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Санта Фе II - проблем с обороти и запалване

    Аз винаги имам мнение по въпроса.Размени им местата ( тези с големите корекции на местата на другите) , обучи компа , пали и покарай.После пак виж корекциите и сподели.Ако не го пробваш , каквото и да кажа ще го апострофираш.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Хюндай Санта Фе проблем!
    От Pavel7245 във форум HYUNDAI
    Отговори: 2
    Последно мнение: 05-09-17, 23:15
  2. Проблем със санта фе 2 2.2 155кс
    От teodorhristov във форум HYUNDAI
    Отговори: 5
    Последно мнение: 22-08-17, 07:17
  3. Проблем запалване Санта Фе
    От jojo33 във форум HYUNDAI
    Отговори: 8
    Последно мнение: 22-04-16, 17:44
  4. Отговори: 7
    Последно мнение: 13-05-10, 12:33
  5. Проблем със запалване и обороти
    От mdimitrovm във форум 2-Тактови
    Отговори: 4
    Последно мнение: 29-04-10, 16:42

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •