Страница 1 от 6 12345 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 102

Тема: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

  1. #1
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Здравейте. Искам да попитам колеги със санта фе-та първа генерация на кал поднася ли им задницата?При мен дори на право като карам примерно в глинеста кал дори не дълбока не знам дали е от натрупването на кал по гумите и калниците,но ми хвърля задницата на моменти много нищо,че е изправен волана.При завиване също е трудно 1 път дори ми се случи с пълен десен почти да не завивам от какво може да е?Верно,че целите гуми бяха в кал+калниците,но ми е интересно при вас как е.Отзад пише,че съм с лсд диференциала ако въобще има някаква връзка.

  2. #2
    Аватара на Ясен
    Ясен е онлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,269
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Да очакваш курсова устойчивост в кал е наивно с какъвто и да било автомобил. А ако караш само на задно е страшно.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  3. #3
    Регистрация
    Sep 2013
    Място
    Варна
    Публикации
    326
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Явно е имало лек наклон и ЛСД-то помага за такива пируети.
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 163HP
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

  4. #4
    Аватара на Ясен
    Ясен е онлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,269
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    И да няма наклон, калта никога не е равномерна. А LSD ако работи определено помага за врътките.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  5. #5
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    4,424
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Цитат Мнение на Ясен Преглед на публикациите
    И да няма наклон, калта никога не е равномерна. А LSD ако работи определено помага за врътките.
    + одървена муфа.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->31"AT

  6. #6
    Аватара на Ясен
    Ясен е онлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,269
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Муфата точно в случая не. Ама най-вероятно и тя е одървена.

    Само не помня на сантасето муфата в диференциал ли живееше или просто задвижваше единия мост.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

  7. #7
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Какво ще рече одървена муфа?Аз по принцип за кал без коловози и подобни говоря примерно за глинест път между нивите,но след дъжд.Доста кал се трупа по гумите и калниците и много поднася на ляво и на дясно на уш прав участък може и да е нормално не знам.ЛСД-то съм го пробвал с ония тест където въртиш едната задна гума и уш работи.А иначе лек наклон нанякъде винаги си има то няма как да е равно там.

  8. #8
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,502
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Цитат Мнение на Ясен Преглед на публикациите
    Муфата точно в случая не. Ама най-вероятно и тя е одървена.

    Само не помня на сантасето муфата в диференциал ли живееше или просто задвижваше единия мост.
    В диференциала. Ама е достатъчно да вдигнеш кое да е колело и да го врътнеш на ръка за да видиш дали е спечена. Като трябва скоростите да са на неутрална през това време. И щом има LSD отзад, по-добре за теста да е предно колело.

    А за поднасянето зависи най-вече от каква е калта и какви са гумите, плюс наклон, коловози, нееднородност на калта, твърди места под нея и пр.

    ПП: Лек наклон е достатъчен - боксуващите гуми не държат въобще напречно на въртенето си.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  9. #9
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите
    В диференциала. Ама е достатъчно да вдигнеш кое да е колело и да го врътнеш на ръка за да видиш дали е спечена. Като трябва скоростите да са на неутрална през това време. И щом има LSD отзад, по-добре за теста да е предно колело.

    А за поднасянето зависи най-вече от каква е калта и какви са гумите, плюс наклон, коловози, нееднородност на калта, твърди места под нея и пр.

    ПП: Лек наклон е достатъчен - боксуващите гуми не държат въобще напречно на въртенето си.
    Като го вдигнеш и врътнеш на ръка какво трябв да стане?Аз преди бях пробвал със 2 задни вдигнати и едното като го завъртиш и другото трябва да се върти в същата посока нещо такова беше. А иначе ако вдигна едно от предните с крика и дам газ колата тръгва,но не веднага отнема около 2 секунди има леко забавяне.

  10. #10
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,502
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Цитат Мнение на sabatton Преглед на публикациите
    Като го вдигнеш и врътнеш на ръка какво трябв да стане?Аз преди бях пробвал със 2 задни вдигнати и едното като го завъртиш и другото трябва да се върти в същата посока нещо такова беше. А иначе ако вдигна едно от предните с крика и дам газ колата тръгва,но не веднага отнема около 2 секунди има леко забавяне.
    Не ти е спекла муфата всичко ти е нормално.

    За пързалянето ти обясних но пак. Когато колелата боксуват, не държат колата в напречно направление и тя се пързаля и по най-малкия страничен наклон. Като няма LSD, често едното колело боксува, а другото не, и небоксуващото държи малко повече в напречна посока от боксуващо такова, но общо бутат колата по-слабо.
    Та не е до колата а до условия, гуми, каране...
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  11. #11
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,158
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Цитат Мнение на cecoa1 Преглед на публикациите
    Не ти е спекла муфата всичко ти е нормално.
    Та не е до колата а до условия, гуми, каране...
    И до колата , ма ти го сигурно подозираш.Като си спомня каква става калта в полето..- добре си се държи този екземпляр.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  12. #12
    Регистрация
    Sep 2009
    Публикации
    3,502
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Цитат Мнение на jeko47 Преглед на публикациите
    И до колата , ма ти го сигурно подозираш.Като си спомня каква става калта в полето..- добре си се държи този екземпляр.
    Е, за думата се хвана... Имам предвид, че не му е счупена колата... Иначе каква е, що е, има некакви разлики - там разпределение на теглото, дължина и пр. Те за т'ва плюс даже и мотора, жигулата боксува преди Москвича, а той примерно преди Волгата...ма и ти тия работи си ги знаеш.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

  13. #13
    Регистрация
    Jun 2017
    Публикации
    26
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Ами горе-долу разбрах какво става явно е нормално.Иначе калта по черните пътища на полето някаква смеска между глина и нещо друго е май много се лепи после с водоструйката не пада и уш няма коловоз и видимо много кал пък колата се пързаля здраво затова ми направи впечатление, не боксува,а само се пързаля.

  14. #14
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,995
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    За такива калища си има тракторни гуми. И ще спре да се пързаля.
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  15. #15
    Регистрация
    Mar 2017
    Място
    гр.Шумен
    Публикации
    13
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Къде трябва да пише това ЛСД ?
    Иначе моето е 2.0 CRDI 113 к.с. D4EA 2001г. 4х4 с ръчни скорости не знам има ли ЛСД но знам че блокажа се задейства автоматично като забоксува джипа това го пробвах в кал иначе върви в калта и снега не с каквито гуми искам но върви засега иначе поднася се малко но малко по нормално каране трябва все пак не го водят офроуд модела.

  16. #16
    Регистрация
    Oct 2005
    Място
    Горна Оряховица
    Публикации
    65
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Тази машина няма нищо общо с джип.Цецо по-горе го е обяснил обстойно.Като собственик на такова и газещ ежедневно /кога има де/ калта ви казвам ,че си върти гъза къде и кога иска.Не е кола за калта ,па и с най-калните гуми.Става ,но не е!
    Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
    0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

  17. #17
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    plovdiv
    Публикации
    98
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    И еи така като е тръгнал мохабеда искам да ви попитам колеги на таблото в долният ляв ъгъл има лампичка жълта с обозначение за задния деферинциял кога трябва да свети кога да мига и прави ли нещо изобщо? И също така на моето отзад за виско муфата има букса по която идва ток интересува ме колко волта трябва да са че меря някакви 4.5 волта напрежение там.Сърдечно ви благодаря за всички отговори които ще получа .

  18. #18
    Регистрация
    Jul 2016
    Публикации
    49
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    То понятие джип в света няма това е българска глупост.Вичко се води сув с бързи,бавни с блокаж без блокаж с парт тайм с фул тайм паджерота,тлк,г класи,рав4,црв всичко се води СУВ и това е няма стоков сув,който да е направен за тежък офроуд стига с тея гупости кое какво било.Като няма бавни и блокаж не било то по тая логика и леките коли не са коли,а са каруци ако не са по 250 коня щото не можело да караш и да изпреварваш бързо и логиката е същата като със сувовете без бавни и блокаж - по малко са проходими. В тоя форум като латерни само да не обидиш да наречеш нещо друго освен паджеро,тлк и още 2-3 модела "джип" реално сув де само дето вие се вживявате за някакви кочини на по 20 години какви големи коли били. Това като имаше във форума на vw тема за нова кола на лизинг и един обясняваше как комшията му с чисто нова кола имал ядове пък неговия голф 3-ка мъркал като коте


    Иначе и моето върти задницата на кал здраво,а лампички никакви не ми светят един път само ми светна abs-а и светеше няколко минути,но изгасна.

  19. #19
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Plovdiv
    Публикации
    2,646
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Цитат Мнение на qckk Преглед на публикациите
    То понятие джип в света няма това е българска глупост...
    В това общество "джип" наричаме всичко, което има рама и демултипликатор.
    Изживей детските болести на офроуда и пак се върни да пишеш.
    Относно калта мисля, че въпросното се държи, както всяка друга кола, само че на него не може да се разчита твърде дълго.

  20. #20
    Регистрация
    Jul 2016
    Публикации
    49
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Как се държи санта фе на кал (първа генерация)

    Цитат Мнение на chrichri Преглед на публикациите
    В това общество "джип" наричаме всичко, което има рама и демултипликатор.
    Изживей детските болести на офроуда и пак се върни да пишеш.
    Относно калта мисля, че въпросното се държи, както всяка друга кола, само че на него не може да се разчита твърде дълго.
    Абе вие джип наричайте каквото си искате. Отвори сайта на който и да е автомобилен пройзводител и ми покажи къде има такъв клас кола.Има сув и кросоувър. А вие само си мерите п.ките кой е по-по-най сув това е като голфаджиите и хондаджиите кое вървяло повече.Това само в България има такива глупости на кой му е по-по-най колата,сува или "джипа" дето в света няма такова нещо освен марка JEEP.Едното е по-насочено към гората,а другото е по-смесено както има леки коли по 100 коня дизел има и такива по 500 коня залепени до земята с ниско окачване, за да са стабилни ама и двете са коли едното паркетна кола ли е или?!

Страница 1 от 6 12345 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 22
    Последно мнение: 10-05-16, 10:25
  2. Купувам: Купувам Honda CR-V първа генерация
    От tzocho във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 02-09-13, 22:04
  3. Тойота рав-4 първа генерация
    От komisariat във форум TOYOTA
    Отговори: 2
    Последно мнение: 19-06-12, 21:38
  4. Отговори: 2
    Последно мнение: 23-08-11, 07:24
  5. Купувам: Преден капак от Паджеро - Първа генерация 2,5 TDI
    От kriko във форум Архив
    Отговори: 5
    Последно мнение: 30-05-11, 15:29

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •