Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 22

Тема: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

  1. #1
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Шумен
    Публикации
    38
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Здравейте Колеги. От извесно време забелязах, че на тихи обороти понякога двигателя претриса, след което отново се стабилизира за известно време до следващото претрисане. От начоло си мислих, че това е от включването и изключването на компресора на климатика, но вече на няколко пъти дори угасва двигателя. Слет като се допитах и закачихме диагностика се почвиха ето тези грешки. "Зарадваха" ме че работата отива на помпа, но се надявам да е нещо по-безболезнено. Колата е на 285 000 км и помпата е правена преди около 45 000. Може ли за толкова малко километри отново да се скапе и какви са вероятностите според вас да се размина с нещо безобидно?Име:  step0000.jpg
Прегледи: 291
Размер:  105.3 Кб
    Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

  2. #2
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    София
    Публикации
    3,221
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Не се надявай на нещо безобидно. За съжаление.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

  3. #3
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    С какво ги четете тия грешки?
    Защото 31, 52 и 51 са абсолютно не-понятни според сервизното ръководство!?
    41 е ел. магнитен клапан за управление на дроселовата клапа!?

  4. #4
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Шумен
    Публикации
    38
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Незнам с какъв софтуер ги прочете. Ходих при майстор който се занимава с диагностика. Влезе в колата с едно таблетче и след 2-3 минути ми показа екрана. Направих му снимка и това е.
    Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

  5. #5
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Тая диагностика е компрометирана, според мен.

  6. #6
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Шумен
    Публикации
    38
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Това се появи много внезапно, имам чувството, че зачестява проблема със всеки ден и час. Мисля да спра да карам колата. Възможно ли е да са дюзи?
    Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

  7. #7
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Не са дюзи.
    Направи читава диагностика в Бош сервиз.

  8. #8
    Регистрация
    Jan 2013
    Място
    Г.Оряховица
    Публикации
    83
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Цитат Мнение на bourbonman Преглед на публикациите
    Здравейте Колеги. От извесно време забелязах, че на тихи обороти понякога двигателя претриса, след което отново се стабилизира за известно време до следващото претрисане. От начоло си мислих, че това е от включването и изключването на компресора на климатика, но вече на няколко пъти дори угасва двигателя. Слет като се допитах и закачихме диагностика се почвиха ето тези грешки. "Зарадваха" ме че работата отива на помпа, но се надявам да е нещо по-безболезнено. Колата е на 285 000 км и помпата е правена преди около 45 000. Може ли за толкова малко километри отново да се скапе и какви са вероятностите според вас да се размина с нещо безобидно?Име:  step0000.jpg
Прегледи: 291
Размер:  105.3 Кб
    31 и 52 са "сдандартни" грешки,51 излиза когато е затапен или има проблем с ЕГР-ра. Проверете вакуумите. Как пали джипа,когато е загрял? Ведната или трябва да върти стартера по-дълго време ?

  9. #9
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Шумен
    Публикации
    38
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Пали безотказно на половин оборот и зиме и лете, топъл и студен. Утре ще направя клипче за да се види и чуе до колкото е възможно. ЕГР-а го затапих преди години...
    Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

  10. #10
    Регистрация
    Jun 2007
    Публикации
    244
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    ...джипа с каква ск. кутия е? Автомат или ръчна?

  11. #11
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Шумен
    Публикации
    38
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Автоматична
    Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

  12. #12
    Регистрация
    Jan 2013
    Място
    Г.Оряховица
    Публикации
    83
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Цитат Мнение на bourbonman Преглед на публикациите
    Пали безотказно на половин оборот и зиме и лете, топъл и студен. Утре ще направя клипче за да се види и чуе до колкото е възможно. ЕГР-а го затапих преди години...
    Според мен проблема не е в помпата. Вакуумния клапан за управление на дросела е под акомулатора ( гр 41 ).

  13. #13
    Регистрация
    Apr 2010
    Място
    Самоков
    Публикации
    424
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    А докато претриса мерише ли на неизгоряла нафта.100% не е от помпата

  14. #14
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Шумен
    Публикации
    38
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Здравейте колеги. Днес ходих до "Бош Сервис" оторизиран и ми казаха, че на моята кола неможели да се свържат с двигателя, защото преди няколко дни се опитвали със същата, но нестанало. Поне бяха честни хората и вобще не ме закачиха да ми вземат излишно парите. Другото което искам да отговоря на колегата е, че като че ли на тихи обороти като поработи и отзад до ауспоха леко се замъглява синкаво и ми се струва, че наистина намирисва на изгоряла нафта. Това което реших да направя на своя глава е следното. Купих един литър Бардал и го налях в резервоара. Добавих и 1 литър двутактово масло. Сега покарах колата 20-тина километра и за добро ли или лошо, това претрисане изчезна. Незнамкакво да кажа, не смея да се зарадвам дори, но ще издухам резервоара да видим как ще се държи двигателя.Име:  step0000 (1).jpg
Прегледи: 185
Размер:  126.7 КбИме:  step0000 (2).jpg
Прегледи: 186
Размер:  275.7 Кб
    Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

  15. #15
    Аватара на stargazer
    stargazer е офлайн
    Димо Йорданов
    Старши участник | СзО || +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    2,952
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Коя година е тая тройка? Ранните са с вакуумно управление на клапата, по-късните (май след 2003) са с елекрическо.

    п.п. Сега видях, че междувременно си качил снимки. С вакуумна клапа си. Дай малко повече подробности кога претриса и/или се опитва да гасне - топла/студена, с товар или без... Чека светва ли в някакъв момент или не.
    Последно редактиран от stargazer ; 30-08-17 в 12:25
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

  16. #16
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Шумен
    Публикации
    38
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    2002 година е. Претриса на ниски обороти, забелязах я когато е топла, дори по светофарите докато чакам ми угасна на 2-3 пъти. На видео клиповете съм я заснел как пали студена, как върви по нагорнище, и как пали топла. Между другото до колкото успях да бръкна под левия акомулатор, успях да разкача 2 букси и ги напръсках с почистващ контактен спрей, но тези маркучета, ако ги рабутам, ще стане някакъв ужас. Те са хиляди ебати. Дори не съм сигурен, ако някой ги е вадил дали ги е подредил по същия начин...
    Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

  17. #17
    Аватара на stargazer
    stargazer е офлайн
    Димо Йорданов
    Старши участник | СзО || +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    2,952
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Цитат Мнение на bourbonman Преглед на публикациите
    Дори не съм сигурен, ако някой ги е вадил дали ги е подредил по същия начин...
    Ето това е проблемът, вероятно.

    Тая клапа работи по следния начин:
    - долната мембрана е за гасене на двигателя - като изгасиш от ключа, електромагнитът ѝ сработва и клапата се затваря напълно.
    - горната мембрана е свързана с работата на ЕГР-а - само при загрял двигател и без товар, т.е. като пуснеш педала на газта, клапата се затваря, а ЕГР-ът се отваря. Лостчето на горната мембрана има ограничителен винт, който не позволява на клапата да се затвори докрай.
    Оттук следват няколко варианта за проблемът:
    1. Разменени маркучи - ако сложиш горния на долната мембрана. като загрее двигателя, клапата ще се затваря на 100% и ще гасне, поради липса на въздух.
    2. След затапването на ЕГР-а, остатъчния просвет, който се регулира с болтчето на горната мембрана, е станал недостатъчен -> трябва да се регулира.
    3. Постановката от т.2, но отворът е достатъчен за нормална работа с чист въздушен филтър, обаче когато и пропускливостта на филтъра намалее, проблемът се проявява. Важи и при друга рестрикция на въздушните пътища, не само от филтъра.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

  18. #18
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Шумен
    Публикации
    38
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Ами сега понеже не ми дава мира, трябва да търся схема на вакуумите и да се опитам да ги проследя дали всичко е на ред. Що се отнася до реглажа на клапата да рзбирам, че трябва малко да я отворя за да може да засмуква достатъчно въздух на тихи обороти. Другият вариант е да търся кола като моята, от която да гледам вакуумите. На П-4 същата ли се схемата, защото имам приятел с такова?
    Mitsubishi Pajero 3.2 DID automat

  19. #19
    Аватара на stargazer
    stargazer е офлайн
    Димо Йорданов
    Старши участник | СзО || +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    София
    Публикации
    2,952
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    В горния край на маркучите е лесно, дори и само по дължината може да се разбере кой закъде е, а имат и цветова кодировка, само че не помня точно как беше - някой друг трябва да каже. Ако са разместени обаче долу при клапаните е тъмна Индия - схема съм търсил безуспешно много пъти, а целия блок, заедно с маркучите се води една резервна част и идва в готов вид. П4 няма изобщо такива вакууми.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

  20. #20
    Регистрация
    Jan 2013
    Място
    Г.Оряховица
    Публикации
    83
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Pajero III - 3.2 DID претриса двигателя

    Цитат Мнение на stargazer Преглед на публикациите
    В горния край на маркучите е лесно, дори и само по дължината може да се разбере кой закъде е, а имат и цветова кодировка, само че не помня точно как беше - някой друг трябва да каже. Ако са разместени обаче долу при клапаните е тъмна Индия - схема съм търсил безуспешно много пъти, а целия блок, заедно с маркучите се води една резервна част и идва в готов вид. П4 няма изобщо такива вакууми.
    Имам снимки,но не знам как да ги пусна. Ако някой се интересува да даде вайбар ще му ги изпратя. Според мен няма как маркучите да се разменят сами, или има факти,които не знаем.

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Дим от двигателя...
    От grand123 във форум Тунинг на двигатели
    Отговори: 12
    Последно мнение: 19-10-14, 12:54
  2. Отговори: 14
    Последно мнение: 21-12-11, 21:32
  3. Търся крик за Pajero Sport/Pajero
    От Joint022 във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 23-02-11, 16:38
  4. Помощ Витарата Претриса
    От Dankov във форум SUZUKI
    Отговори: 39
    Последно мнение: 01-03-10, 16:32
  5. Двигателя на Витарата претриса
    От Dankov във форум SUZUKI
    Отговори: 55
    Последно мнение: 08-05-09, 06:56

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •