Здравейте колеги, скоро ни предстои да засегнем по-сериозно и темата със спирачната система, затова искам да питам кой какви експерименти е правил, за да не откриваме топлата вода... След смяната на мотора, в момента колата е с двойно серво и се чувства разлика в спирането, но ме интересуват варианти за замяна и на предните и изобщо подмяна на задните барабани с апарати и дискове. Ако някой има опит по темата нека да сподели как стават нещата с възможно най-малко преправяния, как се слагат дискове и апарати на задния мост, където принципно няма такива. Чувал съм разни неща за смяна на предните апарати с такива от w140, които били по-големи като цяло, но с препработка разбира се... възможно ли е това? Отзад, спринтер, бус? И друг не малко важен въпрос, дали ще успее това серво, което е от E320 в момента, но е еднакво с това на Е430 например да напълни по-сериозни апарати или трябва да го сменим и него...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ъпгрейд на спирачна система w460
Свий
X
-
От: Ъпгрейд на спирачна система w460
Масово се ползват отзад апарати и дискове от Спринтер.Обаче нямат ръчна спирачка.Аз съм слагал дискове от Витара(разпробити на 5/130) с апарати от Рено мастър.Те са с вградена ръчна спирачка.За тази интервенция е нужен присъединителен фланец,който се изработва на лазер и фреца.Едоор-са да каже дали е бил доволен.0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Ъпгрейд на спирачна система w460
Явно се оказва, че не е чак толкова лесно... все пак е хубаво да има ръчна, понякога може и да послужи за нещо... ninja_1 имаш ли ги размерите или някакви напъствия как и къде да направим тия фланци, апаратите от рено мастър мисля, че са достъпни и с дисковете предполагм, че ще се справим... а отпред нещо? Да изчакаме и колегата, да видим какво е направил той
Коментар
-
От: Ъпгрейд на спирачна система w460
Добър вечер! И аз мисля, да минавам на дискове отзад. Като мислех да ползвам донорство от 463, обаче се оказа, че търсят едни пари. В краен случай ако няма алтернатива, ще се придържам към 463. Аз също имам интерес към тази преработка. То като цяло, предните дискове за Г-то са няколко варианта по дебелина. Мисля бяха 16мм, 18мм и 20мм, като има разлика в накладките, там от разните бусове не влизаха и иска пилене, което само по себеси влияе лошо на феродото.
Коментар
-
От: Ъпгрейд на спирачна система w460
Въпроса е дали се търси ръчна спирачка или не.
Без ръчна става елементарно и евтино.
С ръчна малко по-скъпо.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Ъпгрейд на спирачна система w460
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеВъпроса е дали се търси ръчна спирачка или не.
Коментар
-
От: Ъпгрейд на спирачна система w460
Аз я ползвам доста често на джипа. На леките коли практически не.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Ъпгрейд на спирачна система w460
То майната им на прегледите, чувал съм, че не е много хубаво за автоматика, понякога се налага да спреш на някоя по-наклонена улица, на стръмно място и е хубаво да я дръпнеш преди да сложиш на паркинг. Аз принципно я ползвам 1 път в годината с тая цел, но все пак е по-добре да я има... рядко ми се случва да спирам на големи наклони
Коментар
-
От: Ъпгрейд на спирачна система w460
Touareg, Q7 и Porsche би трябвало да са 5х130, задни дискове или предни дискове от Touareg 5.0 няма ли да влезнат на Гегата без преработки? Също не съм наясно, дали има разлика в дисковете на по-малките мотори на туарега и 5.0 примерно... ако измислим и едни корави и сериозни спирачни апарати може и да станат нещата както трябва...
Макар, че като гледам по-добре човек направо да си купи от G500 примерно дискове има на прилични цени и са по-големички от моите, не знам дали ще станат на 460 обаче... с апаратите е по-забавно...
Коментар
-
От: Ъпгрейд на спирачна система w460
Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеМасово се ползват отзад апарати и дискове от Спринтер.Обаче нямат ръчна спирачка.Аз съм слагал дискове от Витара(разпробити на 5/130) с апарати от Рено мастър.Те са с вградена ръчна спирачка.За тази интервенция е нужен присъединителен фланец,който се изработва на лазер и фреца.Едоор-са да каже дали е бил доволен.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар