Здравейте колеги. Имам проблем с горе споменатата джипка. Ще се опитам накратко да опиша за какво става въпрос и какъв е проблем.
Въпросната джипка скъса коляновия вал преди доста време. Закупих друг мотор / същия / като параметри. Новия мотор закупих не оборудван. Използвах всичко от стария, тъй като до последно работи всичко без никакъв проблем освен самия мотор
Мотора бе събран и запален. След запалването мотора работи много добре до първата минута от запалването, оборотите падат до 800 ( може би нормалните, предишния и той работи на толкова ), мотора започва да тресе доста и при подаване на газ много трудно се изфорсира и то 2200 - 2300 макс.
Не пуши, не мирише. Пали от четвърт студен и топъл.
Сменено моторно масло, филтри и антифриз.
Мотора загрява без проблем до работна температура. Не надува.
Проверени са маркучи, вакуми, горивопроводи въобще всичко за което съм се сетил. Може би пропускам нещо. Но какво е то?
ЩЕ се радвам на всякакви съвети и мнения.
Въпросната джипка скъса коляновия вал преди доста време. Закупих друг мотор / същия / като параметри. Новия мотор закупих не оборудван. Използвах всичко от стария, тъй като до последно работи всичко без никакъв проблем освен самия мотор
Мотора бе събран и запален. След запалването мотора работи много добре до първата минута от запалването, оборотите падат до 800 ( може би нормалните, предишния и той работи на толкова ), мотора започва да тресе доста и при подаване на газ много трудно се изфорсира и то 2200 - 2300 макс.
Не пуши, не мирише. Пали от четвърт студен и топъл.
Сменено моторно масло, филтри и антифриз.
Мотора загрява без проблем до работна температура. Не надува.
Проверени са маркучи, вакуми, горивопроводи въобще всичко за което съм се сетил. Може би пропускам нещо. Но какво е то?
ЩЕ се радвам на всякакви съвети и мнения.
Коментар