Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 53

Тема: Бутон за запалване

  1. #1
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    На 20 км от Бургас
    Публикации
    1,048
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране Бутон за запалване

    Реших запалването да го направя с бутон.Та колко ампера ток трябва да издържа бутона за да работи безпроблемно?
    Дугия въпрос е:кои кабели трябва да откача от контактния ключ и да ги вкарам в бутона?
    Ако някой има идея за конкретен бутон,моля да сподели.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

  2. #2
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Ямбол
    Публикации
    4,378
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Ще подаваш "+" на бобинката на стартера,тъй че не ти трябва нещо кой знае колко яко.
    И все пак за удобство си вземи някой по-голям,като габарити бутон.


    Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
    0888379793 / 0895443568-Янко Желязков

  3. #3
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    На 20 км от Бургас
    Публикации
    1,048
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Тъй като с тока съм на Вие,какво ще рече-не ти трябва нещо кой знае колко яко?
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

  4. #4
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    София
    Публикации
    4,684
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Едно време в Москвича се подвизаваше микрошалтерче за 10А на 240V и нямаше проблеми. Сега ползвам пак 10А/240V, но под формата на червен бутон.

    Примерен бутон - https://mladtehnik.com/butoni?product_id=1085 (това НО означава нормано отворен контакт) .
    Когато на готин пич му е кофти, това е блус. Когато на готин пич му е готино, това е реге.
    Когато на кофти пич му е готино, това е чалга.

  5. #5
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София
    Публикации
    6,059
    Блог Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Показаният бутон е слаб за целта. Най-добре ползвай реле за 30-40А. Бутонът да включва само релето.
    Сериозността превръща човека в камък.
    Grand Cherokee VM 2.5 TD
    0888/231599

  6. #6
    Регистрация
    Aug 2013
    Място
    Добрич
    Публикации
    716
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Не лоша идея .
    Ползва се подгревно реле от дизели .

    Само дето ...ако залепне релето ...какво става със стартера .

  7. #7
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    София
    Публикации
    4,684
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Момци, на вашите приказки ли да вярвам или на това, което съм ползвал успешно дълги години?
    Когато на готин пич му е кофти, това е блус. Когато на готин пич му е готино, това е реге.
    Когато на кофти пич му е готино, това е чалга.

  8. #8
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Пишман софиянец
    Публикации
    1,132
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Цитат Мнение на bojitch Преглед на публикациите
    Показаният бутон е слаб за целта. Най-добре ползвай реле за 30-40А. Бутонът да включва само релето.
    Цитат Мнение на Rachido4x4 Преглед на публикациите
    Не лоша идея .
    Ползва се подгревно реле от дизели .

    Само дето ...ако залепне релето ...какво става със стартера .
    Добре де,
    бутона включва само бобината на шалтера-
    колко ампера тегли тази бобина според вас?
    Вива ViRuS4eto: "...Значи, липсата на ключове е била ключова..."

  9. #9
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София
    Публикации
    6,059
    Блог Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Ми точно затова 30-40А.
    На всичките коли, минали през мен, слагам бутон с реле 40А. За 20 години няма залепнало. В момента имам 3 коли с бутони. Правих нещо по едната и викам, чакай да видя как се държи релето. Няма стопено по контакта - лек нагар.

    Има решение и за залепнал контакт. След като колата запали, натискането на бутона спира да работи.
    Сериозността превръща човека в камък.
    Grand Cherokee VM 2.5 TD
    0888/231599

  10. #10
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София
    Публикации
    6,059
    Блог Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Цитат Мнение на dedoKoko Преглед на публикациите
    Добре де,
    бутона включва само бобината на шалтера-
    колко ампера тегли тази бобина според вас?
    Мерил съм единствено на Лада. Токът беше 25А!
    Ако сте виждали пъпките на контактен ключ, тези за стартера са най-яки.
    Сериозността превръща човека в камък.
    Grand Cherokee VM 2.5 TD
    0888/231599

  11. #11
    Регистрация
    Aug 2013
    Място
    Добрич
    Публикации
    716
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Колко нагорели "таралежчета" на контактен ключ на Ваз и ли АЗЛК си сменил?
    За да казвам какво ползвам ...пробвано е .
    Е вярно на стартер на трактор ЮМЗ .
    Друг е въпроса , че там има и "ключмаса" ако залепне релето .

    За бутон лично аз бих използвал онези щракалки на шаубау от по скъпите .

  12. #12
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Пишман софиянец
    Публикации
    1,132
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Цитат Мнение на bojitch Преглед на публикациите
    Ми точно затова 30-40А.
    На всичките коли, минали през мен, слагам бутон с реле 40А. За 20 години няма залепнало. В момента имам 3 коли с бутони. Правих нещо по едната и викам, чакай да видя как се държи релето. Няма стопено по контакта - лек нагар.

    Има решение и за залепнал контакт. След като колата запали, натискането на бутона спира да работи.
    Божко, ама реле ако е залепнало, то си стои залепнало.
    Значи трябва да спрем тока към контакта му,
    че при залепналост, на бобината имаш-нямаш ток,
    то контакта пак си е залепнал.
    Вива ViRuS4eto: "...Значи, липсата на ключове е била ключова..."

  13. #13
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Пишман софиянец
    Публикации
    1,132
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Цитат Мнение на bojitch Преглед на публикациите
    Мерил съм единствено на Лада. Токът беше 25А!
    Ако сте виждали пъпките на контактен ключ, тези за стартера са най-яки.
    Чаакай, чакай- стартера може и да дърпа толкова,
    ама жичката, дето включва шалтера е 1- 1,5 квадрата- няма как да пусне 25 ампера.
    Вива ViRuS4eto: "...Значи, липсата на ключове е била ключова..."

  14. #14
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София
    Публикации
    6,059
    Блог Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Разбира се, но не можеш да счупиш нито стартер, нито венец. Следва ремонт, но пък и релето би залепнало само при късо в шалтера. Е и това може да се случи ама надали.
    Сериозността превръща човека в камък.
    Grand Cherokee VM 2.5 TD
    0888/231599

  15. #15
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    18,443
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Затва не се ползва бутон а дърпалка. Отделно в 21 век релета??? Има напълно идентични като цена решения
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  16. #16
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София
    Публикации
    6,059
    Блог Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Стига авто ел. техници!

    Стартерът дърпа 100-150А, а тънката жичка ще пусне и повече, като стой та гледай.
    Сериозността превръща човека в камък.
    Grand Cherokee VM 2.5 TD
    0888/231599

  17. #17
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    София
    Публикации
    4,684
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    И кво викаш Божко - шалтера 300 вата?
    П.П. Понеже не разбирам от токове, съм сложил преди бутона предпазител от 7.5А, който ВСЕ ОЩЕ НЕ Е ИЗГОРЯЛ.
    Когато на готин пич му е кофти, това е блус. Когато на готин пич му е готино, това е реге.
    Когато на кофти пич му е готино, това е чалга.

  18. #18
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София
    Публикации
    6,059
    Блог Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Бих казал така:

    Ако не искате проблеми с ел инсталацията на автото, вервайте ми!
    Сериозността превръща човека в камък.
    Grand Cherokee VM 2.5 TD
    0888/231599

  19. #19
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Пишман софиянец
    Публикации
    1,132
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Мдамммм:

    Име:  1453969109_shema.jpg
Прегледи: 250
Размер:  47.4 Кб

    Като гледам то реле си има оригиналдъ, дето вика Търтьо.
    Та требе да се извади + от релето с допълн.кабел (вързан към кабел К) и да влезе в бутона,
    изхода на бутона- връзва се на мястото на изхода от ключа(червено-синия кабел ПГ),
    който се премахва да не окъси нещо.
    Вива ViRuS4eto: "...Значи, липсата на ключове е била ключова..."

  20. #20
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    София
    Публикации
    4,684
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Бутон за запалване

    Цитат Мнение на bojitch Преглед на публикациите
    ...Ако не искате проблеми с ел инсталацията на автото, вервайте ми!
    Аз пък съм готов да покажа нагледно как колата пали без реле с горепосочения бушон.
    Когато на готин пич му е кофти, това е блус. Когато на готин пич му е готино, това е реге.
    Когато на кофти пич му е готино, това е чалга.

Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. о/д бутон
    От angelvd във форум Honda
    Отговори: 1
    Последно мнение: 29-09-15, 12:02
  2. лесно ли се преправя виг горелка от безконтакно запалване в контактно запалване
    От vankatamalkiq във форум Заваряване - технологии, прибори и сведения
    Отговори: 6
    Последно мнение: 29-04-14, 23:07
  3. Бутон HEAT?
    От Next във форум NISSAN
    Отговори: 2
    Последно мнение: 17-12-10, 19:32
  4. 4x4 с бутон проблем или....
    От ssspeed във форум OPEL
    Отговори: 34
    Последно мнение: 01-12-09, 10:44
  5. Бутон за подгряване
    От Keitchrow във форум LAND ROVER
    Отговори: 10
    Последно мнение: 21-01-08, 11:45

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •