Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 27

Тема: Избор на работен пикап

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    6,443
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране Избор на работен пикап

    Ще купуваме служебен пикап(баничарка)
    Не нов,задължително N1 демек товарен и климатик.
    Избора е между Форд кънект,Фиат добло,и Кади...
    Кадито е последнп поради това че е по скоро лека кола.
    Доблото не знам нищо за него,освен че преди 2006 са грозни като смъртта,чета че със смяната на ремъци се регулират и клапани,след 2006 има ли го това...

    За Форда мога да пиша книга,там няма тайни..
    Ако някой сподели и че е експлоатирал кънект и добло ,направо му звъня?
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 г.
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/
    Сот Систем ЕООД

  2. #2
    Регистрация
    Jan 2015
    Място
    София
    Публикации
    394
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Ако това ще ти е от полза, член от семейството и друг приятел карат Фиат. Едната кола е точно Добло, мисля 2015г. Поръчката на части от дилъра е ад и за двамата. Ремъци накладки и т.н. няма да пазаруваш от дилъра, но по-специални части.... И двамата чакаха по 40 дена, единия за някакъв радиатор, другия за някаква помпа и нямаха избор, защото са гаранционни. Иначе Доблото за под 2 години е на над 100К и няма проблем, но това не е кой знае какъв пробег за баничарка.
    Последно редактиран от ivokbg ; 27-07-17 в 10:55

  3. #3
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    1,642
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Цитат Мнение на Roninn Преглед на публикациите
    Ще купуваме служебен пикап(баничарка)
    Не нов,задължително N1 демек товарен и климатик.
    Избора е между Форд кънект,Фиат добло,и Кади...
    Кадито е последнп поради това че е по скоро лека кола.
    Доблото не знам нищо за него,освен че преди 2006 са грозни като смъртта,чета че със смяната на ремъци се регулират и клапани,след 2006 има ли го това...

    За Форда мога да пиша книга,там няма тайни..
    Ако някой сподели и че е експлоатирал кънект и добло ,направо му звъня?
    Опел комбо е близнак на Фиата - и двете се правят в Турция в една фабрика.
    Ако има проблем с частите отиваш в Истанбул И си ти
    Не разбрах Кадито какво му е леката кола.
    Според мен е най доброто И най разпространеното от трите.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  4. #4
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    6,443
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Кънекта отзад е на цял мост и ресори.15 г карах от нов такъв,оставих го на 270 000 км.бяхме го направили като ритана манерка....

    Отделно 1.8 TDCI то с повечето коне го бяхме кръстили убиеца на кадита....това без майтап.

    Наясно съм с кадито,спор няма ,целим се в нещо към 2008 г.
    По скоро ми се ще да чуя добра дума за доблото
    При Форда климатика е екстра,да не споменавам за ел.стъкла и централно.

    При доблото Тея работи са задължителни.
    Кадито със екстрите на доблото отива цената на нов Фиат.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 г.
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/
    Сот Систем ЕООД

  5. #5
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Плевен-София
    Публикации
    3,040
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Карах няколко Комбо-та от моделите 2008 до 2013,всичките вариации с 1.3д. Всичките са били нови.До 2010 изкарваха до 200 000км,и започваха проблемите.Дюзи.Карани са само с нафта от ОМВ.До 2010 разход около 6.5 среден за месец каране.След 2010 разход около 5.5 за същото каране с същата нафта.Определено двигателя е по-добър.Но,вечните проблеми на Опел с постоянно изгорели крушки,алтернатор и т.н. Веднъж го натоварих с 950кг,и клекна до земята.
    Бих търсил след 2010г с 1.3д. Ако има нещо,питай.
    "When the messenger of misery visits you,WHAT are you going to do,WHAT will keep you in the game....?"

  6. #6
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Варна
    Публикации
    1,642
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Цитат Мнение на Roninn Преглед на публикациите
    Кънекта отзад е на цял мост и ресори.
    Кадито също е цял мост и ресори отзад

    Плюс е че има дълга база а форда и опело фиата не.

    Опело Фиата е по правилно да се казва Тофаш от Бурса
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  7. #7
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    6,443
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Форда и той е от там.За кадито не знаех,за доблото също незнам?
    Опел комбо не искаме.По вероятно е бипър,Немо...но те са прекалено къси,за всеки случай днес огледахме един ,ще мерим и мислим за тях.
    Пикапа ще носи до края на живота при нас 400-500 кг.постоянно,даже и когато не работим,дори по три ,знам че с него няма дерт.
    Последно редактиран от Roninn ; 27-07-17 в 18:59
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 г.
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/
    Сот Систем ЕООД

  8. #8
    Регистрация
    Oct 2012
    Място
    София жк.Враждебна
    Публикации
    1,176
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Комбо.Три години ми беше сервизна кола тъпкана с инструменти и материали.Сложиха ми даже подложки на пружините,че да нося повече, а да не личи поради страх от кражби.
    Читава кола само да има кой да я гледа. Маховик,скорости и турбо гледай.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...
    ZJ 5.9 малко блокче!!!

  9. #9
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    По света...
    Публикации
    4,327
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Чакане много дни за части от Фиат Италия ми звучи като някой да е бил сапунисван много грозно, аз редовно пазарувам части от Фиат и от Италия идват за 2 най много на 3тия ден!

    Части за фиат има много и в ибей и в амазон и в Евро(07, евро кар партс и т.н.)

    Аз също съм пред подобна дилема като ОП, ама нещо сърцето ми иска Мерцедес а разума вика вземи Форд... ще видим какво ще излезе на края
    Бъдете живи и здрави

  10. #10
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,724
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    От кога баничарката стана пикап?

  11. #11
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    По света...
    Публикации
    4,327
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Цитат Мнение на rusev Преглед на публикациите
    От кога баничарката стана пикап?
    Аз го чета баничарка ИЛИ пикап, ама може и да си прав Руси
    Бъдете живи и здрави

  12. #12
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,724
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране Избор на работен пикап

    Баничарката си е баничарка.
    А Кангото е една от най- коравите баничарки. Не случайно се продава и с емблемата на Мерцедес и името Цитан.

  13. #13
    Регистрация
    Apr 2009
    Място
    Осеново, Варна
    Публикации
    484
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    +1 за Кънекта. Май че бих могъл и да помисля за раздяла. Дълъг и висок, климатик, ел. стъкла, печка, 7+1 местенца и 110 кончета . 2007-мо лето господне. Доста рядък екземпляр.

  14. #14
    Регистрация
    Jan 2010
    Публикации
    1,648
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Цитат Мнение на rusev Преглед на публикациите
    Баничарката си е баничарка.
    А Кангото е една от най- коравите баничарки. Не случайно се продава и с емблемата на Мерцедес и името Цитан.
    Подкрепям. 3 Канго-та съм имал, много корава машина, идиотоустойчива, евтини части и ги има навсякъде, и май като че ли има и най-здравата ламарина.
    Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
    Само DIESEL !!!

  15. #15
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    6,443
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Цитат Мнение на D.Dimitrov Преглед на публикациите
    +1 за Кънекта. Май че бих могъл и да помисля за раздяла. Дълъг и висок, климатик, ел. стъкла, печка, 7+1 местенца и 110 кончета . 2007-мо лето господне. Доста рядък екземпляр.
    Ако е N1 давай да го погледнем,това 7+1 не ни върши работа,днес гледах Кади,на повечето погледнати отзад,гърнетата им висят на четири пръста от земята,ми като го натоваря с 400-500 кила ?
    Кадито е ниско,не ни е фаворит,стойката на водача е като в лека кола,леко полегнал,във Форда и фиата стоиш прав като на пейка,при слизане се изсулваш с лекота ,за работна кола това е много важно, особено като на ден влезеш и излезеш двайсетина пъти...

    Форда има и едни специфични заключалки,които с лекота заключваш и обикновено ключовете остават на контакта,заключвал съм го и работещ.

    Очаквам някой експлоатирал добло ,да даде обективна оценка.

    Примерно:

    Форд кънек,стаж над 15.г.Сменил два и съсипал трети.
    Предимства
    1.Много върви,носи до 1-1.5 тона без да се задъхва,добре се управлява натоварен,със 700 кг.държи 190 км. Без никакво затруднение,градско го свалях под 5/100 разход,голям вътрешен обем.Относително проходим.Тавана му е бетон,ходиш без проблем ,слагаш стълби и се катериш по стени и стълбове и не си личи после.

    Недостатък..

    Опоскан като Москвич,това ел.стъкла,ел.огледала ,климатик са като бели лястовици,зимата градско зъзнеш от студ,сменил съм три ,всички са така,излезеш ли от града,завираш от жега.Предните колонки са дебели като на фокуса и в кръщовище не виждаш "левите" пешеходци,над 200 к.километра пробег почват да пропушват зимата и по трудно палят,возията е дървена,отзад никога не може всички лампи да са здрави по едно и също време при товарните.Няма кънект където задните рога на бронята да не са хванати със видии за Кнауф.Ключалките се трошат и са също като лампите отзад,рядко са здрави и четерите,механизма на трите кънекта за резервната гума бяха строшени.Да отвориш предния капак е все едно да хванеш четворка от тотото...демек не е невъзможно.

    Извод ,бетон машина.



    Дачия докер,стаж 70 000 км.от нова 1.6 бензин стоте коня.

    Предимства...Нова,мирише на нова,товарна със всички екстри,Боже...има фабрично блутоот хендсфри...и работи.
    Дълго и високо във фургона,леко тясно,но за нашата работа е екстра.Тиха,вози много добре,има фабричен рейлинга на тавана,дългите стълби се мяткат много удобно на тавана.Има централно и ел.стъкла,че даже и ел.огледала,климатик,някакъв еко режим утрепан...Дълбока и удобна седалка,сядаш и потъваш до врата,тоест само главата ти стърчи над джама,някак си по уютно е,има етажерка над главата и е много удобно за протоколи,касов апарат и т.н.
    Има халогенни фарове и дневни светлини.Има централно с бутон в ключа,мига на незатворена врата и т.н .
    Много хубави фарове.

    Недостатъци...

    1.Не върви тая кола,гола вода,дизела със 75 к.с е самолет,бензина със 100 коня е мъка,с климатика на светофар е по тежко,от кънект със 1500 кг.натоварен.
    Не носи на товар,гори бензин като ламя.
    Като тръгна да изпреварвам,хоризонта трябва да е чист поне 500 метра ...
    Ламарината е мека като пластелин,като затвориш вратата звука е като варел.
    Тая кола не можеш да ходиш върху нея, разочарование.Малко да закачиш гумената броня и хлътва,кънекта беше като танк,пък и не личеше че си бутнал някой.

    Сузуки Суифт, товарна,стаж 2-3 години,може би към 80 000 км.

    Ми ...лека кола,нищо че беше товарна,лесно се събираха 4 човека за в града.Здрава безпроблемна кола,опоскана повече и от Форда.

    Предимства,малко гори,не се чупи,и толкоз.

    Недостатъци...забравил съм,имах я преди почти 20 г.
    Ниска,не става за офроуд,постоянно закъсва ,не минава през 40 см.кал...проверено.

    Сузуки лиана,товарна...

    Не помня но ,голяма кола и като изпревариш някой и се прибереш рязко се усуква още два три пъти.Имах я от нова и за кратко,може би издържах два месеца със нея.

    Форд фокус комби товарен,пак от нов,също кратко издържах с него,за разлика от лианата доста по читав,малкия мотор на 1.8 тдци...кълчеше се като лианата,затова го бях кръстил белия лебед.Добра кола.

    Сузуки Витара,2014 г.бензин...Стаж два месеца нова от магазина...Ползвах я за офроуд монтажи ,като кола е ок,като кола за работа не е удобна,за Тея два месеца така и не разбрах колко гори,бензина го наливаха с кофи на къра.

    Сузуки джимни ,изтърпях го един месец от чисто нов.
    Клаустрофобия нямам,ама.....
    По крива работна кола не помня...
    Предимства,сравнително проходима в сток вариант,късо и тясно,не високо но минава поради малкото междуосие,гори прилично.Отличен климатик.

    Недостатъци,най-лошо возещата кола от всички,дърво та дрънка,скача като лагерна количка,закъсва на места където Паджеро 2 го има за магистрала.Постоянно чупеше датчик отдолу и заради него предното почти винаги не работеше или обратно

    Дачия Дъстър.

    Стаж 3-4 месеца,няма екстри 1.6 бензин,4х4
    Нова ,6 скорости,до 140 км.безшумна,идеална семейна кола...Голям обем

    Недостатъци,не става за офроуд във сток вариант,със една идея е по проходим от Форд кънект на кал и камъни,на сняг е гола вода,клиренсът е под всяка критика,муцуната пред предните колела е дълга и ляга по корем на сняг отпред,мотора е слаб и трудно развърта четерите колела,никога не съм карал дизел,бензиновия е слаб.
    До 100 к км.почти всички останаха без единия кардан,някакво скъпо каре или нещо подобно и махнаха карданите.

    Ако не пропускам някой работен автомобил това са тези които помня,имал съм и много други но те са били пътнически,дъстъра беше също пътнически но му бяхме махнали седалките.

    Аааа пропускам един голям змей...Хюндай атос....но той не е интересен.

    Интересува ме доблото,никой ли не кара такъв ?
    Последно редактиран от Roninn ; 28-07-17 в 23:04
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 г.
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/
    Сот Систем ЕООД

  16. #16
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    6,443
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Цитат Мнение на BatGeorgeone Преглед на публикациите
    Аз го чета баничарка ИЛИ пикап, ама може и да си прав Руси
    Става въпрос само за баничарка,но в мобилето няма раздел баничарки,водят ги пикапи....ти по добре знаеш пикап вероятно идва от pic up мисля ,и в никакъв случай не е джип със кош.
    Честно,и аз се замислих как да го пиша в темата,но реших че мобилето знаят повече от мен по Тея въпроси.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 г.
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/
    Сот Систем ЕООД

  17. #17
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    6,443
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Цитат Мнение на rusev Преглед на публикациите
    Баничарката си е баничарка.
    А Кангото е една от най- коравите баничарки. Не случайно се продава и с емблемата на Мерцедес и името Цитан.
    Канго за цената си на вторичния пазар не предлагат нищо повече от комбото примерно.
    Малка е отзад.Ако говорихме за жени,Ок..ама за кола..

    п.п Интересува ме доблото след 2006 г.
    Последно редактиран от Roninn ; 28-07-17 в 23:27
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 г.
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/
    Сот Систем ЕООД

  18. #18
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,724
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Ронин след като знаеш, защо питаш?

  19. #19
    Аватара на edoors
    edoors е офлайн
    Ентелегентно прозд!
    Старши участник | +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2010
    Място
    От скоро в София
    Публикации
    4,426
    Блог Публикации
    12
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    Имам колеги в Пловдив, които викат пикап на баничарката. Щях да реша, че е общоприето, ако Руси не беше се включил.


    Анатолий, адмирации за систематизираната информация. Мисля, че трябва да е леснонамираема във форума.


    И малко по темата. Когато аз избирах баничарка, имах само две изисквания: две "използваеми" места и климатик. Нищо друго. С тая нагласа ходих да разглеждам. Доблото е проектирано от Испанската инквизиция с цел водачите над или около 1,90 м да източват Здравната каса непрекъснато. С едното ми сядане (предварително преместена седалка в крайно задно положение) добих синина на дясното коляно от конзолата на лоста за предавките. Секунди по-късно си посрещнах челото в някаква етажерка на нивото на очите ми. Изпълзях попти нокаутиран. Това ми беше допира с Добло, а външно ми изглеждаше много обещаващ откъм размери.
    До Форд не стигнах, но гледах още няколко ватианта. Старото комбо-удобно за шофиране, но не и за качване и слизане. Много ниски седалки...
    И така стигнах София Франс Ауто, където видях за първи път, че има по-малки баничарки, на които пише бипър. До тоя момент всички бяха берлинго за мен. Викам си " я да седна на майтап" и "О, чудо" . Говедо като мен седна все едно от мен са взели мярката и за позиция и за височина на седалката. Има клима, ел-всякакви-глезотии... слизам и казвам на човека "купувам я". Той па взе да се кръсти и вика " 25 години продавам баничарки, всеки отваря отзад, мери смята, ти седна от пред и я купи, без да отвориш отзад. Сигурен ли си, че не ти трябва мотор?"
    Значи, тук някъде и свършват предимствата на бипъра. А , да. И изглежда добре. Иначе- малко, късо, тясно, друсащо, шумно и невървящо автомобилче. Ползвам го само градско, че след едно пътуване да Стралджа и обратно два с колегата си пишехме по вайбър, щото не чувахме нищо. Ако имаш по-конкретни въпроси за бипър/немо/кюбо, питай. Всичките ги правят в Италия.

  20. #20
    Регистрация
    Aug 2013
    Място
    Добрич
    Публикации
    717
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Избор на работен пикап

    върти ми се една дачия в главата...
    800кг , капак на задницата , клима , 5,5 /100
    Абе приказка ...
    Ама днешно време кой кара такива келепири?

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Избор на пикап
    От tola във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 4
    Последно мнение: 27-10-16, 20:33
  2. Съвет при избор на пикап
    От feikot във форум Какъв джип да си купя?
    Отговори: 37
    Последно мнение: 01-05-16, 17:21
  3. избор на икономичен 4х4 дизелов 5 местен пикап
    От Kalin Galinov във форум Какъв джип да си купя?
    Отговори: 18
    Последно мнение: 30-08-12, 16:40
  4. Избор на нов служебен джип, пикап до 40 000 лв
    От infineon във форум Какъв джип да си купя?
    Отговори: 36
    Последно мнение: 19-02-12, 11:51
  5. Избор на служебен пикап.
    От quadra във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 91
    Последно мнение: 10-02-08, 19:31

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •