Страница 3 от 4 ПървиПърви 1234 ПоследенПоследен
Резултати 41 до 60 от 62

Тема: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

  1. #41
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна/Gävle България/Швеция
    Публикации
    756
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Всички маркучи по охлаждането са нови.
    Като загрее вървят рой мехурчета и бълбукат в разширителния съд. Какво ли ще да е?
    Като я настъпя на кикдаун и се размирисва на пачи яйца. Какво ли ще да е?
    А иначе се държи сякаш нищо и няма нито прегрява, има парно, температурата и не мъдра и 1 мм от нормалната зона.
    Май ще да е сложна гарнитура.....даже две.
    Бих разбрал ако не беше поддържана редовно товарена и тормозена с ремаркета и с газ до дупка при всяка възможност, ама не е.
    Напълно съм разочарован от марката и не бих повторил!

  2. #42
    Регистрация
    Apr 2008
    Публикации
    1,195
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Цитат Мнение на kikimora Преглед на публикациите
    Поддържа нормална температура - стрелката и не мърда стои една идея под средата.
    Маркучи не надва. Течове няма.

    Иска ми се да е така , ама ми мирише на гарнитури..
    Проверете на какво налягане отваря паровъздушният клапан. В повечето случаи на "връзка" между охладителната система и надбуталното пространство маркучите се "надуват" . Газов обем се отделя при отворена система и пределно "загрят" двигател в "зоните на завиране". Проверете дали има отделяне на газове при 40-70 градуса. Ако е "да" почва да мирише на ремонт,но пак през отворите на запалителните свещи с 10-15 атмосфери да се провери и локализира.

  3. #43
    Аватара на Jimi
    Jimi е офлайн
    Явор Мичев
    Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    Букурещ
    Публикации
    3,222
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Цитат Мнение на kikimora Преглед на публикациите
    ...вървят рой мехурчета и бълбукат в разширителния съд...
    ....се размирисва на пачи яйца...
    ... нито прегрява, има парно, температурата и не мъдра и 1 мм от нормалната зона...
    Напълно съм разочарован от марката и не бих повторил!
    Е продължавай да я караш така и скоро ремонта може да стане по-скъп от колата.


    Иначе как може да с разочарован от кола, която с духнала гарнитура продължава да се държи нормално. Това направо си е за хвалене!
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Rossignol Scratch Sprayer BC+Secura Fix+G3 Alpinist

  4. #44
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Лондон - Плевен
    Публикации
    417
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Моята загуби антифриз поради външна причина (протрит маркуч) и загря до малко под червения сектор на уреда за няколко минути докато отбия и я охладя, но си отиде на гарнитури само от това. Ако ти е загрявала и веднъж даже, има много голяма вероятност да е кривнала леко глава и нататък вече се виждат последствията. Диагностицирай я и предприемай ремонт, да не стане по-зле! Говоря само за 2.5 и 3.0 мотори, защото над такива имам пряко наблюдение, за 2.0 не знам нищо и не мога да кажа как е. За протокола аз също няма да повторя под никакъв предлог с тази марка.

    Цитат Мнение на radikyokushin Преглед на публикациите
    Тези постове са на хора не случили с марката.
    При подходящ експириънс същото може да се напише за всяка друга марка.
    Аз точно това и съм написал, че е средностатистическа тоалетна като много други и суперлативите са леко преувеличени.

    Цитат Мнение на radikyokushin Преглед на публикациите
    ............... просто гледайте преди да купувате. Та после да не пишете глупости по форумите.
    Тази мантра направо ме просълзява. Защо всички които я пишат си мислят, че само те знаят и могат да гледат като купуват коли? Моята е от първи собственик с доказана сервизна история, на колегата от Швеция също, и още 2 над които имам преки наблюдения така. Ама ще приемем че не сме гледали, а не че си имат слабости тези коли.

    Цитат Мнение на Preslav Peychev Преглед на публикациите
    Винаги субару ще е трън в очите на някои хора, явно има защо.
    Това е такава нелепица, че даже няма и да го коментирам!
    Subaru Legacy 2.5
    Suzuki GS500 E

  5. #45
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Монтана
    Публикации
    989
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Цитат Мнение на MartiX5 Преглед на публикациите
    Моята загуби антифриз поради външна причина (протрит маркуч) и загря до малко под червения сектор на уреда за няколко минути докато отбия и я охладя, но си отиде на гарнитури само от това. Ако ти е загрявала и веднъж даже, има много голяма вероятност да е кривнала леко глава и нататък вече се виждат последствията. Диагностицирай я и предприемай ремонт, да не стане по-зле! Говоря само за 2.5 и 3.0 мотори, защото над такива имам пряко наблюдение, за 2.0 не знам нищо и не мога да кажа как е. За протокола аз също няма да повторя под никакъв предлог с тази марка.



    Аз точно това и съм написал, че е средностатистическа тоалетна като много други и суперлативите са леко преувеличени.



    Тази мантра направо ме просълзява. Защо всички които я пишат си мислят, че само те знаят и могат да гледат като купуват коли? Моята е от първи собственик с доказана сервизна история, на колегата от Швеция също, и още 2 над които имам преки наблюдения така. Ама ще приемем че не сме гледали, а не че си имат слабости тези коли.



    Това е такава нелепица, че даже няма и да го коментирам!
    Ми, аз в момента карам четвърто Субару.
    Предните две бяха Аутбеци като този от темата, само че 2003 година (имам и една дърта Импреса, която съм зачислил на жената, да си ходи до Кауфланд с нея ). Сега имам Б13 2007-ма. Пак H6.

    Карам всеки ден. Къде ли не - градско, извън градско, магистрала, по черно. Качвал съм се на Ком с B13-ката. Излизал съм на такива места, за които са ми казвали, че само УАЗ може да мине (разбира се от хора, които хал хабер си нямат - да не скочат сега УАЗ-каджиите )
    Въртя средно между 3 и 4к км. на месец. И почти винаги се кара "на уволнение", че работата ми е малко идиотска и все си бързам. На всичките съм сменял САМО масло и накладки (на това на жената и това даже не съм сменял ).
    Сега аз какво да кажа? Че няма по-добра кола от тази ли?

    Нелепиците ги пишеш ти, Мартинчо, не друг. Щото си мислиш, че можеш да раздаваш квалификации от последна инстанция, заради "богатия" си опит с марката.
    Как точно реши, че заради един "протрит маркуч" са ти издухали гарнитурите и защо си мислиш, че това е всичко лошо, което ѝ се е случило на тази кола през "житейския" ѝ път? Заради "доказаната" ѝ сервизна история ли? Аре молА ти се...! Сега пък ти ще ме просълзиш.

    Един пример. Един от предишните ми Аутбеци при 40 градуса външна температура на стръмен участък с много дупки започва да прегрява. Стрелката отива почти в червеното. Аз естествено отново бързам и продължавам да карам. За щастие стръмния участък свършва и след малко стрелката си отива на мястото.
    Минавам 45 километра с яка газ и се прибирам.
    На другия ден решавам да видя какво е положението. В разширителя няма нищо. Отварям капачката на радиатора - нищо. Усещам бавно, но сигурно обземащата ме паника. Започвам да пълня с една туба и водата изчезва като в пясък в пустинята. На втората туба радиатора се пълни, а аз виждам как отдолу започва да се образува локва.
    Равносметката - спукан в долната си част радиатор от охлаждащата перка, която пък е счупена от един болт, който някой пишман майстор е изпуснал и след като не го е ударил по крака от долу, за да се наведе и да го вземе е решил, че болта просто е анихилирал и е счел въпросът за решен. Тъй като обаче, болтовете няма склонност към изпарение при нормални условия, същия си се е загнездил някъде между радиатора и дифузьора на перката и прекарал там незнайно дълго за мен време. Докато от някоя дупка на пътя, по който съм се движел, отскача и се среща с въртящата се перка.

    Сега сигурно ще кажеш - "ами ето аз казах ли ти, че си имат слабости тези коли"... да ама, ако си мислиш, че след тази случка съм минал през смяна на гарнитури се лъжеш.
    Нищо. Е, радиатор взех, де.

    Пиша всичко това, за да разбереш, че МНОООГО трудно ще ме убедиш, че нещата се случват така - "...за няколко минути докато отбия и я охладя, но си отиде на гарнитури само от това".

    И за протокола накрая (за да изпреваря следващата ти реплика, напираща в главата ти, докато четеш всичко това) - и двата ми предишни Аутбека и до днес са ми пред очите - единия го кара баща ми вече две години, а другия брат ми от близо четири. Ми нямат никакви проблеми и двата.
    С този на баща ми е случката, която разказах.
    Брат ми пък има друга с неговия от преди две години - прибра се от морето до София без капачка на радиатора. Лятото, в жега. Проверил си нивото на антифриза преди да тръгне и забравил да сложи капачката на радиатора.
    И понеже за разлика от мен си пада малко разсипник (добре че не чете тук ) и разни такива неща, като правилна експлоатация на автомобилите, които кара не го вълнуват, ама ич - набутал един парцал в гърлото на радиатора, спирал няколко пъти по пътя да сипва вода и така до София.
    На него "ремонтът" му се изчерпи с купуването на нова капачка.

    И така. Анадъмо?

    Кажи сега, какви коли да си купимЕ, та да се куртулишеме от тия боклуци!
    Последно редактиран от radikyokushin ; 18-09-17 в 23:21
    Ради Стоянов; 0885284389; radikyokushin@abv.bg

    Никога не забравяй, че истинността на казаното няма отношение към компетентността на говорещия!

  6. #46
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Лондон - Плевен
    Публикации
    417
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Реплика която ми напира в главата! Сега и мисли започна да четеш! Няма всъщност какво да кажа, нито убеждавам теб или някой друг какво да си купува и какво не. Моят опит е достатъчен за мен, да преценя че такава кола повече не искам и го споделям само за да се знае какво се е случило. Никъде не съм казал, че това са
    най-големите боклуци, а че са попрехвалени.Имат си "+" и "-" ,като всяка кола, а за мен лично минусите са повечко. Можеш ли да ми цитираш къде съм казал че са най-големите боклуци? Всъщност очаквах точно такава реакция и не ме изненадва особено. Чудя се какво подскачате толкова за тез тенекии все едно ги произвеждате вие, а пък който каже нещо ви е конкуренция. КупЕте си каквито коли искатЕ и си ги карайте със здраве!
    Subaru Legacy 2.5
    Suzuki GS500 E

  7. #47
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна/Gävle България/Швеция
    Публикации
    756
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Бих помолил за малко помощ под формата на мнение относно относно тази добавка http://www.ebay.com/itm/Leaks-Head-G...-/252617481026
    Моето мнение е , че не помагат. Искам все пак да опитам и да я покарам кошницата още известно време.
    Няма да и сменям гарнитурите , защото цената ще данхвърли себестойността на колата ако я ремонтирам в Швеция. Само за пример вадене на мотор в официален сервиз на субару 22560 крони, монтиране на мотор същата сума. Това излиза над 5 хил евро без частите и без шлайф на глави и блок. На кошницата повече от 5 хил евро не мога да и взема.
    В не оторизиран сервиз само за работа искат 2-2500 евро плюс частите, плюс шлайф....
    Ако я докарам и ремонтирам в Бг май пак не ми излиза сметката.
    Та някой да е ползвал такива добавки и да има мнение по въпроса?

  8. #48
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    София
    Публикации
    4,781
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Цитат Мнение на kikimora Преглед на публикациите
    Бих помолил за малко помощ под формата на мнение относно относно тази добавка http://www.ebay.com/itm/Leaks-Head-G...-/252617481026
    Моето мнение е , че не помагат. Искам все пак да опитам и да я покарам кошницата още известно време.
    Няма да и сменям гарнитурите , защото цената ще данхвърли себестойността на колата ако я ремонтирам в Швеция. Само за пример вадене на мотор в официален сервиз на субару 22560 крони, монтиране на мотор същата сума. Това излиза над 5 хил евро без частите и без шлайф на глави и блок. На кошницата повече от 5 хил евро не мога да и взема.
    В не оторизиран сервиз само за работа искат 2-2500 евро плюс частите, плюс шлайф....
    Ако я докарам и ремонтирам в Бг май пак не ми излиза сметката.
    Та някой да е ползвал такива добавки и да има мнение по въпроса?
    за тази конкретно не мога да кажа, но аз ползвах добавка на лики моли и спря, вече 4г. карам без да намалява антифриза.
    ________________________________________________
    Chevrolet k1500 5,7
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

  9. #49
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна/Gävle България/Швеция
    Публикации
    756
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Благодаря за отговора!
    Сутринта и налях една бутилка head gasket fix на rislone. Онова другото го няма в шведско.
    Резултата по - късно следобед след като я тествам.
    Все повече си мисля , че проблемът се е случил при предният собственик и той ми е продал наредена кола. Вързва се и с лайняния цвят на антифриза и, както и с налепите по разширителния и съд които и с пароструйка не излизат. Най-вероятно и поради това и се разпадат маркучите на охладителната система от вътре и продължават да излизат боклуци от охлаждащата и система независимо от промиване два пъти и две смени на антифриза.
    Може би все пак има надежда, карах я така почити 5 години. Ей вяра на никого да нямаш! А предишният и собственик не си знаеше парите. Шведите станаха по-измекяри и от нас!
    Поздрави!

  10. #50
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    Велико Търново
    Публикации
    143
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Ами ти си я карал 5 години с проблема, сега я "оправяш" с добава и предполагам ще я продадеш на следващит късметлия неоправена? Не си прав, нас българите никой не може ни мине по измекярство. Шведите тепърва има да се учат.

  11. #51
    Аватара на Jimi
    Jimi е офлайн
    Явор Мичев
    Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    Букурещ
    Публикации
    3,222
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Темата вече е за хумор и сатира...
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Rossignol Scratch Sprayer BC+Secura Fix+G3 Alpinist

  12. #52
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна/Gävle България/Швеция
    Публикации
    756
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Хумор и сатира...ок, но на мен не ми е до смях. Явно съм се попривързал към таралясника щом повече от две седмици имам проблем със съня. Странно кво ли толкова я мисля тенекията.
    Просто не ми се вярва така тъпо да си издуха гарнитурата от няма нищо. Няма значение. Резултата за сега е противоречив. Имаше ефект за кратко, след това пак си бълбука. Не тая особени надежди, ще покарам и ще видим. Аз тази кола съм я отписал. И не нямам намерение да набутвам никого с нея. Карам докато умре и после бракувам.

  13. #53
    Аватара на Jimi
    Jimi е офлайн
    Явор Мичев
    Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    Букурещ
    Публикации
    3,222
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    А толкова ли е сложно да смениш гарнитурата? Не знам какво толкова странно има пълнолетна кола да е за гарнитура. С тези добавки само съкращаваш пътя към брака.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Rossignol Scratch Sprayer BC+Secura Fix+G3 Alpinist

  14. #54
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    Пет Могили
    Публикации
    42
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Цитат Мнение на Jimi Преглед на публикациите
    А толкова ли е сложно да смениш гарнитурата? Не знам какво толкова странно има пълнолетна кола да е за гарнитура. С тези добавки само съкращаваш пътя към брака.
    Еми свъзано е с вадене на мотора. Ако няма гараж не става. Ако няма кран не става. Аз бях изпаднал в същото положение и си купих кран за вадене на мотора, динамометрични ключове имах и те така. Има три -четири дни работа. При мен нямаше нищо криво, но за всеки случай пратих главите и блока да ги премерят и да сменят гумички и да изцентрят клапани. В субару форума има сервиз менюал.

    Изпратено от моят SM-A320FL с помощта на Tapatalk

  15. #55
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна/Gävle България/Швеция
    Публикации
    756
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Гараж имам, ама е леко псевдо гараж. Няма канал. Няма изолация, т/е е една тъпа барака. Смяната на ганитури точно на този мотор хич не ми допада като работа. Ще загубя поне две седмици с неясен резултат.
    Става и без да се вади мотора , само с пускане от тампоните на долу ама къв е гърч! По-лесно е със свален мотор.
    И после пак си трябва шлайф на главаите и на блока.
    Не знам дали си заслужава хамалогията, от друга гледна точка ще ми е интересно да се занимавам с боксер. Сложен е ама не е квантова физика.
    От друга гледна точка шведите приеха закон с който под евро 5 не може да се влиза в центъра на града, забрана за всякакви дизели в центъра...
    В близко бъдеще даже и да я оправя е възможно да не мога да я използвам.

  16. #56
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    Пет Могили
    Публикации
    42
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Цитат Мнение на kikimora Преглед на публикациите
    Гараж имам, ама е леко псевдо гараж. Няма канал. Няма изолация, т/е е една тъпа барака. Смяната на ганитури точно на този мотор хич не ми допада като работа. Ще загубя поне две седмици с неясен резултат.
    Става и без да се вади мотора , само с пускане от тампоните на долу ама къв е гърч! По-лесно е със свален мотор.
    И после пак си трябва шлайф на главаите и на блока.
    Не знам дали си заслужава хамалогията, от друга гледна точка ще ми е интересно да се занимавам с боксер. Сложен е ама не е квантова физика.
    От друга гледна точка шведите приеха закон с който под евро 5 не може да се влиза в центъра на града, забрана за всякакви дизели в центъра...
    В близко бъдеще даже и да я оправя е възможно да не мога да я използвам.
    Няма нищо сложно. Просто има много болтове за развиване. И мотора се сваля лесно.

    Изпратено от моят SM-A320FL с помощта на Tapatalk

  17. #57
    Регистрация
    Jan 2016
    Място
    Шумен
    Публикации
    163
    Точки (при гласуване)
    2

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Цитат Мнение на kikimora Преглед на публикациите
    Гараж имам, ама е леко псевдо гараж. Няма канал. Няма изолация, т/е е една тъпа барака. Смяната на ганитури точно на този мотор хич не ми допада като работа. Ще загубя поне две седмици с неясен резултат.
    Става и без да се вади мотора , само с пускане от тампоните на долу ама къв е гърч! По-лесно е със свален мотор.
    И после пак си трябва шлайф на главаите и на блока.
    Не знам дали си заслужава хамалогията, от друга гледна точка ще ми е интересно да се занимавам с боксер. Сложен е ама не е квантова физика.
    От друга гледна точка шведите приеха закон с който под евро 5 не може да се влиза в центъра на града, забрана за всякакви дизели в центъра...
    В близко бъдеще даже и да я оправя е възможно да не мога да я използвам.
    Ако ще го вадиш преди това намери стругар да ти престърже една вложка №13, че има един болт, за който ти трябва. Май беше под лявата глава и нормално 13 не влиза, трябва да е изтънено.
    Иначе не можеш разцепи мотора ...
    current - '06 Audi A6 Allroad V6 3.0 TDI 6sp AT Quattro
    current - '02 Audi A4 Avant V6 3.0 petrol 6sp MT Quattro
    ex - '04 Subaru Legacy H4 2.0 petrol 5sp MT Symmetrical AWD

  18. #58
    Аватара на Preslav Peychev
    Preslav Peychev е офлайн Старши участник | +ПЛ |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    В.Търново/София
    Публикации
    1,406
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Цитат Мнение на kikimora Преглед на публикациите
    Карам докато умре и после бракувам.
    Ако все пак решиш да я караш насам и да се отърваш ми се обади
    ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
    08седем9010З60

  19. #59
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна/Gävle България/Швеция
    Публикации
    756
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Реших да споделя, може и да съм от помощ като гледам това с гарнитурите при субару е като настинка.
    Както писах по - горе head gasket fix на rislone имаше ултра минимален и временен ефект клонящ към никакъв. Допълнителни проблеми пълни със слуз маркуча за разширителния съд и го запушва.
    Поръчах steel seal от Англия. Вчера дойде и бях безкрайно учуден. Вмест две бутилки пристигнаха 12 бутилки. Кво ли си викат пичовете, тоя е субарист ще му трябва...
    Промих охлаждащата система с вода. Купих му нов антифриз и и ръгнах две бутилки както пишат в опътването.
    Понеже ми е много трудно да махам свещи при този модел реших да пробвам без капачка на радиатора. Без капачка не става, започва да прегрява.
    Днеска я обезвъздуших и я оставих да работи 1 час .
    Пичове стават чудеса!
    Не вдига нивото в разширотелния съд, не бълбукат изгорели газове въобще колата се държи перфектно.
    Покарах я около 30 км никакви проблеми за сега.
    Мога само да го препоръчам този химикал, струваше си всяка стотинка. Е или поне засега.
    Поздрави!

  20. #60
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна/Gävle България/Швеция
    Публикации
    756
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Качване на нивото на антифриза и надути маркучи на Outback H6 3.0 2001

    Почити два месеца по късно, кара се ежедневно и се държи перфектно. Антифриза си поддържа перфектни нива в радиатора и разширителя, загуби няма. Температурата стои като закована като загрее, парното е перфектно. Все още ми се появява усмивка на лицето като я настъпя, но вече никак не я обичам и съм силно подозрителен....

Страница 3 от 4 ПървиПърви 1234 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Nissan Patrol GR Y61 3,0 DI 2001 или Toyota Land Cruiser Prado 90 D4D 2001/2002
    От kolombo79 във форум Какъв джип да си купя?
    Отговори: 43
    Последно мнение: 08-07-15, 00:11
  2. Купувам: Маркуч за източване на АСК.
    От Десислав Добрев във форум Архив
    Отговори: 0
    Последно мнение: 11-06-15, 15:35
  3. Проблем с включване на задна скорост, Санта Фе 2001, 2.0 дизел, 113 кс, автоматик
    От labas във форум Автоматични и ръчни скоростни кутии
    Отговори: 5
    Последно мнение: 14-09-14, 21:34
  4. Отговори: 4
    Последно мнение: 18-06-14, 11:34
  5. Отговори: 4
    Последно мнение: 16-07-12, 09:49

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •